Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Grupul de firme Paysera Bulgaria ...

Upgrade Ryzen 9 5900X -> Ryze...

Priza aplicata cu intrerupator cu...

Tor cu IP de UK
 Sugestii road trip Moldova + Mara...

Recomandare apartament 3 camere

Casa in constructie la tara, ce s...

Procesor cu pini indoiti, vandut ...
 Examene competența lingvisti...

Probleme vw golf 7

laptop acer nu merge tastatura

De ce ca Freelancer caștigi ...
 La mulți ani @hvz!

La mulți ani @cotzi!

Probleme testosteron scazut

Capac culbutori fisurat
 

merita sa trec de pe RDS pe Romtelecom?

- - - - -
  • Please log in to reply
119 replies to this topic

#91
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,923
  • Înscris: 25.01.2007

View Postexperthouse, on 27th March 2011, 23:53, said:

1. Nu vad cum te priveste aceasta chestiune.

probabil ai uitat ca vorbesti pe un forum public

2. O sa ii ofer lui razvan77 un raspuns in momentul in care o sa am timpul necesar sa verific situatia lui.

daca pentru a verifica situatia aia trebuia sa muti vre-o 50 de saci cu ciment, mai intelegeam. dar asa, pentru cateva secunde, nu te cred. tu acum nu stii cum sa o dai intoarsa, caci omul are dreptate.

3. A facut o cerere de reziliere iar chestiunea lui cea mai mare era legata de ultima factura. Remember ?

Iar unclejim si leilla fac o treaba de minune, toata stima pentru munca depusa aici.

ma bucur ca suntem de aceeasi parere. in ceea ce te priveste, avem parere opusa

Asta nu inseamna ca tu, un user de pe forum, ai dreptul sa iti dai cu parerea despre mine, despre cuvantul meu si asa mai departe. OK ? Si eu pot afirma ca esti un nimic, un pierde vara si multe altele, dar nu o fac pentru ca nu te cunosc.

macar eu nu am adus dovezi ca sunt asa

Poate esti un pustan ori un om adult, cerebral, eventual cu copii / nepoti ... tocmai de aceea am minimul de respect. Te rog sa il ai si tu! Evident, NUMAI daca cunosti notiunile descrise anterior.

Mersi,

E greu sa realizezi ca ai facut o promisiune? Bun, rau, ar fi trebuit sa dai omului un raspuns. E o reactie normala, chiar daca ar fi fost o promisiune facuta in privat, dar nu inca facuta pe un forum public, la sectiunea unei firme pe care consideri ca o reprezinti cu onoare si profesionalism. Dar tu nu, reactionezi cu tupeu nesimtit, tot tu te dai lovit.

#92
experthouse

experthouse

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 256
  • Înscris: 13.06.2009

View Postslai, on 27th March 2011, 23:30, said:

E greu sa realizezi ca ai facut o promisiune? Bun, rau, ar fi trebuit sa dai omului un raspuns. E o reactie normala, chiar daca ar fi fost o promisiune facuta in privat, dar nu inca facuta pe un forum public, la sectiunea unei firme pe care consideri ca o reprezinti cu onoare si profesionalism. Dar tu nu, reactionezi cu tupeu nesimtit, tot tu te dai lovit.

Nu sunt lovit, stai linisit ... cat despre aprecierile tale ... cand am zis eu ca consider lucrurile alea ? Vezi? Faci presupuneri ...
Incerc sa ajut, cand pot, dupa situatie, cu o informatie, un "imbold" catre tehnic, etc clientii Romtelecom, asta nu inseamna ca sunt platit, ca sunt angajat pentru asta, ca numai asta fac, ori ca este obligatia mea, ca trebuie neaparat etc. Nu scrie in contract ca trebuie sa ofer suport pe softpedia. O fac eu, din placere. Daca nu iti place, este fix parerea ta. Daca razvan77 este nemultumit de termenii de raspuns din partea mea, este optiunea lui sa ma faca neserios. In schimb TU, cu aprecieri de genul "Cuvantul tau cam are valoare zero" luand in considerare ca nu am avut tangente, esti aproape de acelasi nivel, cel presupus de tine.
Fiecare situatie are si plusuri si minusuri ... esti de acord? In momentul in care situatia lui razvan77 este complicata, precum ti-am spus, nu cred ca ai dreptul, necunoscand nici proceduri interne, nici aplicatii, nici nimic din Romtelecom sa spui sa dureaza "asa, cateva secunde".

Trebuie verificata situatia facturilor.
Trebuie vazut unde si cand si cu ce numar este inregistrata cererea de reziliere
Trebuie verificat daca clientul a fost (eventual daca) a acceptat oferta de retentie.
Trebuie verificat "end call" din partea colegilor
Trebuie vazuta data eliberarii ultimei facturi (situatia concreta, apare platita, nu, daca da cand, cu ce chitanta etc)
Trebuie vazut cand (eventual daca) a fost eliberata factura de "final de cont".

Evident, nu ai de unde sa stii...

#93
cvag3

cvag3

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 410
  • Înscris: 20.05.2009
Maxim...
Din sase situatii date, trei sunt despre factura: situatia facturilor, platita sau nu, factura de final, bineinteles ca platita.
Totul se rezuma la plata facturii, de fapt la obligatia de plata... nimic despre furnizarea serviciului.
Daca asta e si pozitia oficiala a romtelecom, eu m-am lamurit deja. Citim si printre randuri sa stii.
Daca ati incerca sa folositi aceasta energie de cautare a facturilor in alte scopuri, de ex. catre a rezolva sesizarile, ar fi mai multi clienti multumiti.

Multumim celor ce sacrifica timp si nervi sa ne ajute, pe forum, din pasiune, si ne intrebam daca in romtelecom s-a discutat infiintarea unui departament care sa urmareasca si aceste discutii, topicuri, pe forum, si sa faca ceva pentru rezolvarea problemelor pe care noi le avem.

Edited by cvag3, 28 March 2011 - 07:57.


#94
Lellia

Lellia

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 234
  • Înscris: 18.06.2007

View Postrazvan_77, on 26th March 2011, 22:18, said:

dupa vreo 3 zile asa ti-ai amintit si de factura care am trimis-o? sau mai pus numai asa sa ti le trimit sa te afli in treaba? sa te vada lumea cat esti de muncitor::))hjahaha
sunt lamurit cu angajatii de la RTC::))
IEPURASUL DOARME DE PASTE >>CRED!!!
Cu voia tuturor o sa-ti raspund eu. Pt. asta insa am nevoie de numarul de fix sau codul de facturare. Astept PM, multumesc.

#95
experthouse

experthouse

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 256
  • Înscris: 13.06.2009
@razvan 77 Servicii Romtelecom desfintate.

Edited by experthouse, 28 March 2011 - 12:04.


#96
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,923
  • Înscris: 25.01.2007

View Postexperthouse, on 28th March 2011, 13:04, said:

@razvan 77 Servicii Romtelecom desfintate.
=========> nu se merita sa treci de pe RDS pe Romtelecom.
QED
Se poate inchide.

#97
porcusoru

porcusoru

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,433
  • Înscris: 04.04.2008

View Postslai, on 28th March 2011, 15:05, said:

=========> nu se merita sa treci de pe RDS pe Romtelecom.
QED
Se poate inchide.

Da si eu sunt papa...Si surpriza nu sunt... :naughty:

#98
razvan_77

razvan_77

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,561
  • Înscris: 16.11.2005
off cata foiala pentru acest Colos Comunist::))
doamne poate da si RTC asta faliment sa ne linistim::)) dar nare cum ca se hraneste cu ,,sangele`` prostimii astea asa ca mine...
vine factura in avans pe o luna cand in contract scrie ce scrie am postat si pe forum care nu vede bine mai ales astea din RTC care au incercat sa-mi inchiuda gura..se pare ca nici unul nu  a comentata la aceasta plata care se face lunar in avans.....DE CE SE PLATESTE ABONAMENTUL pe luna viitoare? ca nu a raspuns nimeni din astea de la RTC? in contract scrie : LUNA IN CURS...nu mai stim romaneste??mama ei de romanie....zici ca platim de alea la varianta ..in avans...macar alea poate-si fac meseria..dar RTC daca nu si asuma serviciile luna viitoare???da bani stie sa ia::))

P.S. nu am primit nici o instiintare..pentru inchiderea serviciilor si eliberarea facturii cu -.....se pare ca pe 1 plec din tara ce ma fac?? ca te astepti la astea sa elibereze facturi pana vin eu in octombrie..ca la capul lor te astepti la orice

Edited by razvan_77, 29 March 2011 - 20:54.


#99
Hider141

Hider141

    trolling here since 2008

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,892
  • Înscris: 06.01.2008
Lasa, ca nimeni nu stie nici de angajatii RTC care suna duminica pe la 10AM sau lunea pe la 8PM ca sa te convinga sa prelungesti abonamentul, cu 6-7 luni inainte de a expira, ca nu cumva sa te razgandesti intre timp (asta nu-i din auzite, ci din patanie personala). Si oferta "speciala" ce incerca sa o bage pe gat ar fi costat ~98RON DOAR telefon+net, exact ca in momentul de fata pentru inca vreo 2,5 ani, in timp ce abonamentul la o firma ce apartine de RDS ma costa 60.5RON TV+telefon+net (in conditie de stabilitate 99% din timp, spre deosebire de RTC unde la ab. de 4Mbps prind maxim 20-30 minute fara deconectari).

Edited by Hider141, 29 March 2011 - 20:59.


#100
razvan_77

razvan_77

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,561
  • Înscris: 16.11.2005

View PostHider141, on 29th March 2011, 21:53, said:

Lasa, ca nimeni nu stie nici de angajatii RTC care suna duminica pe la 10AM sau lunea pe la 8PM ca sa te convinga sa prelungesti abonamentul, cu 6-7 luni inainte de a expira, ca nu cumva sa te razgandesti intre timp. Si asta nu-i din auzite, ci din patanie personala.
si eu am patit..cred ca si pe la 11pm am primit telefon..

#101
Amedio_67

Amedio_67

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 550
  • Înscris: 10.02.2002

View Postrazvan_77, on 29th March 2011, 21:55, said:

si eu am patit..cred ca si pe la 11pm am primit telefon..


Daca nu ar fi exagerarile, ar fi mult mai ok. RTC-ul nu suna clientii dupa ora 21:00 decat in cazul in care se solicita, in mod expres, acest lucru din partea clientului. Si daca la RTC ai fost sunat ba pentru una, ba pentru alta, sa vad eu cate telefoane ai sa dai tu la RDS cand vei avea o problema... Asteptam primele probleme(sa dea Domnul sa nu fie...) si speram sa ne impartasesti si noua timpul de reactie al tehnicului... ca de placa de la help-desk, scuze, call center, am auzit. Bafta.

#102
rohry2001

rohry2001

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 158
  • Înscris: 25.08.2008

View PostAmedio_67, on 30th March 2011, 08:33, said:

Daca nu ar fi exagerarile, ar fi mult mai ok. RTC-ul nu suna clientii dupa ora 21:00 decat in cazul in care se solicita, in mod expres, acest lucru din partea clientului. Si daca la RTC ai fost sunat ba pentru una, ba pentru alta, sa vad eu cate telefoane ai sa dai tu la RDS cand vei avea o problema... Asteptam primele probleme(sa dea Domnul sa nu fie...) si speram sa ne impartasesti si noua timpul de reactie al tehnicului... ca de placa de la help-desk, scuze, call center, am auzit. Bafta.

Adevarul ca RDS-ul e ok pana la momentul in care apar problemele. De exemplu am marit abonamentul de internet, dar timp de 6 luni doar pe factura era marit, viteza tot aia era. Si cati nervi la CC, ii rugam sa inregistreze sesizare, apoi de fiecare data imi puneau placa ca s-a verificat pe server si totul e in regula. Dupa 6 luni de zile, deodata a inceput sa mearga cum trebuie, si asta doar dupa ce am schimbat adresa, respectiv si userul lor de PPPoE. M-au inregistrat cu telefon fix si la adresa de la care am plecat, si la adresa noua. Asta am aflat abia dupa ce am reziliat fixul si vedeam ca vine in continuare pe factura taxa. Am facut o sesizare, si au recalculat factura, ca dupa o luna sa ma sune, sa vin la sediu sa mai reziliez o data telefonul... Acum astept sa vad daca vine iar in factura sau am scapat in sfarsit de sunat si umblat pe la ei...

#103
laurix1009

laurix1009

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 23
  • Înscris: 02.01.2009
Treaba ar fi cam asa:

Depinde f mult de zona, angajatii de acolo de pe zona, nr de clienti , cate furturi de fibra sunt pe acolo etc . Asta la ambii provideri . Cat despre suportul tehnic e pe masura pretului abonamentelor. Se poate detalia

#104
Amedio_67

Amedio_67

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 550
  • Înscris: 10.02.2002

View Postlaurix1009, on 14th May 2011, 17:15, said:

Treaba ar fi cam asa:

Depinde f mult de zona, angajatii de acolo de pe zona, nr de clienti , cate furturi de fibra sunt pe acolo etc . Asta la ambii provideri . Cat despre suportul tehnic e pe masura pretului abonamentelor. Se poate detalia


Punct ochit. Felicitari.

#105
puiutzii

puiutzii

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 135
  • Înscris: 03.09.2004
niste dinozauri fosti monopolisti, corciti cu niste greci... cum vi se pare combinatia?

#106
experthouse

experthouse

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 256
  • Înscris: 13.06.2009

View Postpuiutzii, on 22nd May 2011, 22:57, said:

niste dinozauri fosti monopolisti, corciti cu niste greci... cum vi se pare combinatia?

Dementiala! Luand in considerarea cresterea pe serviciile noi - internet, televiziune ...
Exista si va mai exista mult timp de acum incolo o crestere consistenta pe broadband, dth, iptv, etc
Daca mai pui in balanta si faptul ca au lansat un brand nou - NextGen - cu servicii foarte bune ...
Adaugi faptul ca au cumparat, din sectorul DTH, 2 concurenti - AKTA si BOOM si au devenit no 2 pe TV!

da ... poti zice ca este o combinatie excelenta!

#107
butters

butters

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 231
  • Înscris: 21.05.2011
Romtelecom merita doar daca ai nevoie si de telefonul fix. Daca nu-l folosesti, atunci abonamentul de internet devine mult prea scump, avand in vedere ca tot trebuie sa le platesti si telefonia.

#108
experthouse

experthouse

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 256
  • Înscris: 13.06.2009

View Postbutters, on 23rd May 2011, 15:54, said:

Romtelecom merita doar daca ai nevoie si de telefonul fix. Daca nu-l folosesti, atunci abonamentul de internet devine mult prea scump, avand in vedere ca tot trebuie sa le platesti si telefonia.

De ce zici asta?
Adica sa zicem ca iti faci un pachet cu unul dintre abonamentele de voce medii - Voce Nelimitat, care iti ofera la 11,16 € cu TVA urmatoarele:
- 200 de min nationale si internationale
- nelimitat in RTC, UPC, RDS
- nelimitat in COSMOTE

ok ...

iar concurenta MOBILA iti ofera:

Orange:
1100 de minute în rețea
150 de minute naționale
totul cu 12,50 euro/lună (TVA inclus)


Vodafone:

13.51 € / luna *TVA inclus
Minute nationale incluse 125
Minute incluse in retea 800

vezi vreo diferenta ?

Pai si atunci de ce crezi ca este totul atat de scump cand la alti operatori platesti mai mult pentru mai putin ...

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate