Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Noul Hover CUV 2008
Ultima postare: dec 27 2017 21:28, Inițiat de
mircealeone
, apr 15 2008 23:25
·
0
#578
Publicat: 31 octombrie 2011 - 10:15
daalos, on 31st October 2011, 08:28, said: "Fitzosii" pot sta linistiti - este vizat direct segmentul de piata al Dacia (si similare) - unde vor merge pe preturi mici si calitate si dotari superioare! Si ca sa nu incepeti iar sa bateti campii - productia va fi la standardele de siguranta si calitate a UE. Sincer, ma bate serios gandul la un upgrade - H5 Bulgaresc Stiu ei de ce dau 5 ani garantie la caroserie, pentru ca din an in an apare rugina pe te miri unde. |
#579
Publicat: 31 octombrie 2011 - 11:19
Cutzu, on 31st October 2011, 10:15, said: Stiu ei de ce dau 5 ani garantie la caroserie, pentru ca din an in an apare rugina pe te miri unde. Ce logica de fier!!! Cum zici tu EXPERTULE! De aia si dau 5 ani... dupa opiniile la unii ixperimentati dupa 5 ani dispare si dau una noua... pe garantie Unii frustrati chiar n-au ocupatie si se vor bagati in seama |
#580
Publicat: 31 octombrie 2011 - 13:41
Nu plasticul de la farurile se matuiesc ci lacul de deasupra, este de proasta calitate. Se rezolva cu un polish, se indeparteaza lacul, apoi pt protectie suplimentara se poate aplica o folie transparenta. Aceeasi problema apare si la proiectoare. Problema nu apare la toate ci doar la unele loturi.
Editat de sqmpykwl, 31 octombrie 2011 - 13:46. |
#581
Publicat: 31 octombrie 2011 - 18:15
#583
Publicat: 08 noiembrie 2011 - 12:56
cubbusiness, on 14th July 2011, 15:04, said: Urmaresc acest jurnal de multe luni cu interes si imi place mult masina. Am luat hotararea sa imi iau si eu un Hover dar ...surpriza, nu am de unde. Am fost pe Calea Mosilor, acolo unde exista un showroom dar s-a inchis. Am aflat ca si cel de pe Sos Preciziei s-a inchis. Am sunat la Alexandros Motors si mi-au spus ca doar langa Ploiesti in Boldesti Scaieni au cateva masini expuse. Am fost si am gasit o masina expusa din 2008 4X2 cu 0 Km si mai multe second hand, dar intr-o stare jalnica. Pe mobile.ro am gasit cateva masini la o firma din Craiova si alte cateva la o firma din Iasi. Stiti ceva oferte mai aproape de Bucuresti? sau mai astept cateva luni pana apar H5-urile fabricate in Bulgaria. Preturile sunt aici: http://autopromo.wor...aza-noul-hover/ Saptamana trecuta am vazut la Alexandros - Boldesti , unul negru nou 4x4 cu nr. rosii pt vanzare - mai suna si vezi ce este cu masina asta. |
#584
Publicat: 02 decembrie 2011 - 23:09
daalos, on 2nd December 2010, 19:54, said: Azi Hoverul a implinit 1 an si 17.300km. Ca sa respect "traditia" - primul drum cand am venit cu masina acasa a fost la Manstirea Magura - am facut din nou drumul la manastire pentru (re)sfintire... A mai trecut un an... si a facaut 34.600 km. Ca si coincidenta - inca 17.300 km/an - parca i-as fi numarat! In rest, totul Ok! |
#589
Publicat: 16 ianuarie 2012 - 10:40
36.500 Km.
Intre timp am mai rezolvat ceva din probleme pe garantie: - s-a inlocuit Kit-ul de ambreiaj. S-a montat Kit Valeo, Made in Koreea. Sper sa fie mult mai bun decat cel vechi care avea placa de presiune dusa, iar discul cred ca mai ducea maxim 10.000 - 15.000 km. Dupa inlocuire, am constatat ca s-a schimbat mult "mersul" masinii - pedala mai lejera (moale), plecare de pe loc mult mai buna, in mers motorul are un comportament mult mai "elastic" si parca shimbul vitezelor sa face mai usor, mai cursiv... - s-au polishat farurile fata si pus folie de protectie, inclusiv pe proiectoarele din bara si bullbar. - s-au masurat amortizoarele si rezultatul a fost 60% - pentru schimb pe gatantie, trebuia sa fie sub 50% - nici o problema, inca lucreaza destul de bine si mai am un an de garantie... au timp sa scada In plus am tras circuit separat de alimentare a proiectoarelor din bullbar (initial se aprindeau cu cele din bara) si pentru statia CB. Cu ocazia asta am facut si I.T.P.-ul (mai aveam 2 saptamani) - 12.01.2014 Fișiere atașate |
#591
Publicat: 17 ianuarie 2012 - 09:02
Multumesc! - la fel!
Kit-ul la-am schimbat la 36.200km, dar facea probleme de mult timp - aproape de nou, avea un usor tremurat la plecarile de pe loc, initial la circulatia preponderent de oras. Dupa cum am spus, era dusa placa de presiune. Kit-ul nou s-a inlocuit pe garantie, asa ca nu stiu cat costa. Un coleg aduce piese de origine china si il vinde de la 530 ron. Oficial, am impresia ca e undeva pe la 1500 ron. Este similar cu cel de la L200, dar nu am avut curiozitatea sa vad cat este... voi cauta. |
|
#592
Publicat: 28 ianuarie 2012 - 19:18
am stat si am citit multe pagini in acest topic.
masina este o copie dupa Isuzu Axiom (copie de design) nimic altceva. http://en.wikipedia....iki/Isuzu_Axiom testele Ancap au valoare 0. designul exterior e putin modificat de la Isuzu iar cel interior vad ca nu s au mai chinuit sa l modifice. totusi , nu inteleg cum cei ce vand aceste masini pot sa le vanda cu ambreiajul defect... sau cu placa de presiune defecta. in fine se intampla si la marci mai mari. despre chestia cu matuitul geamurilor de la faruri nu am mai auzit nici la Dacia 1300. intrebarea mea este: Care a fost logica in spatele acestei cumparari? |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi