Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mufa microusb a telefonului mobil...

"Ciudatenii" control pasa...

Impamantare

Apple maps pe Windows 10
 Sfarsitul woke-ismului si al core...

Renovare completa + pompa de cald...

Libre Office nu vad liniile

Modalitați amuzante și ...
 O disparitie de ani buni, Acces D...

Mancarea e scumpa

Parere achiziționare BMW G20

Schimbarea bateriei moderne la VA...
 Rostschreck Lidl

Si noi suntem Florin Piersic? / J...

Rascumparare euroobligatiuni (pri...

Detartraj partial slatina
 

Noul Hover CUV 2008

- - - - -
  • Please log in to reply
629 replies to this topic

#613
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,239
  • Înscris: 31.05.2007
LE: atat Mitsubishi 4G64 cat si 4G69 (Pajero/Shogun/Galant/Grandis si care or mai fi) merg foarte bine cu 5w30/5w40, deci sunt niste motoare absolut normale, in care 10w40 e cea mai proasta alegere posibila si care e recomandata de producator doar din considerente de cost al intretinerii. Deci mergi cu incredere pe 0w40 data viitoare.

#614
daalos

daalos

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,058
  • Înscris: 20.04.2007
Multumesc pentru recomandari.
Ma gandeam sa pun la urmatorul schimb:

Quote

LM - TOP TEC 4100 5W-40
Este un ulei de motor cu o formulă modernă, obținut printr-o tehnologie de sinteză de hidrocracare utilizabil pe parcursul întregului an la autovehiculele pe benzină și motorină,, inclusiv la autovehiculele pe motorină echipate cu filtru pt. particule conform Euro 4 cu intervale prelungite de schimb ale uleiului de pana la 30,000 km (sau 2 ani) Aprobari/Specificatii: API SL/CF; ACEA A3-04/B4-4/C3-04;   MB 229.31; BMW Longlife-04;Ford WSS M2C 917-A; VW 505 01/ 505 00/ 502 00, Porsche.
M-a incantat acest ulei, intrucat e dat interval mare de schimb km / timp, in plus este recomandat pt. motoare care functioneaza pe GPL.
Crezi ca s-ar preta mai bine la motorul meu acest ulei? :

Quote

LM SYNTHOIL ENERGY 0W-40
Viscozitate foarte buna, conservatoare de energie. Asigura furnizarea rapida a uleiului în motor. Lubrifiere optima a motorului de la prima turatie a motorului si mult mai putina uzura. Economie considerabila de combustibil în perioada rece (în comparatie cu uleiurile minerale conventionale tip 15 W-40). Din cauza rezistentei scazute la frecare cauzata de vâscozitatea foarte buna, conservatoare de energie, motorul poate produce mai multa energie si consumul de ulei e considerabil mai scazut. Pentru o curatenie optima in motor. Aprobari/Specificatii: API SJ/CF; ACEA A3-98/B3-98; MB 229.1 .


#615
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,239
  • Înscris: 31.05.2007
Pai la ala de-l ai tu acum zice ceva de GPL ? Si totusi merge foarte bine, nu ? Asta pentru ca e full-sinth si formula sa e foarte buna cam pentru orice tip de carburant. Nu pune d-ala toptec pentru ca se ingroasa foarte tare sub -15 grade. Daca o pornesti 1 data pe saptamana cand e frig, nu-i bai, poti sa-i pui, este un ulei care vara, de exemplu cand este foarte cald afara, isi face treaba mult mai bine decat altele. Dar daca pleci zi de zi cu masina la -15 grade s-ar putea sa nu-i placa. Iar chestia cu intervalele lungi este valabila doar daca mergi in regim de autostrada. Altfel dupa 10-12k il schimbi obligatoriu. De aceea ti-am zis de 0w. Poti pune fara restrictie acel LM, dar te sfatuiesc sa te mai uiti si pe la altii, de exemplu valvoline. Si asculta ce-am spus eu acolo. E de bine ;).

Edited by cristi.r, 19 February 2012 - 23:42.


#616
daalos

daalos

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,058
  • Înscris: 20.04.2007
Da, m-am uitat si la Valvoline - si mi se pare interesant: SYNPOWER SAE 0W-40 - de acesta spuneai, nu?
Multumesc din nou!  :peacefingers:

#617
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,239
  • Înscris: 31.05.2007
Cu placere.

Da, ala. Atentie, este doar o sugestie bazata pe tipul de motor pe care-l ai sub capota. Eu nu-s actionar la niciunul dintre ei, ci doar unul care a facut experimente pe masina lui. Poti sa incerci si mobil/castrol, dar astia nu mai sunt demult producatori, ci doar branduri fransizate. Sau, eventual, poti sa te uiti in supermarketuri si sa citesti despre ele ce si cum, exclus d-alde prista, panther, etc. Ideea e sa gasesti unul bun, dar pe care sa-l poti gasi fara sa alergi prea mult dupa el.

#618
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,239
  • Înscris: 31.05.2007
Mi-adusei aminte sa te intreb ceva: din ce-am vazut in poze, betzele de la semnalizare si stergatoare ies din consola volanului printr-o gaura care se potriveste cu modelul :D, respectiv "cat china". Nu poti gasi o modalitate prin care sa maschezi tot gauroiul ala ?

#619
daalos

daalos

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,058
  • Înscris: 20.04.2007
Acum, ca a venit caldura, am facut schimbul de incaltari - la cele de vara.
Azi a fost vreme faina, asa ca, am facut o plimbare prin imprejurimile orasului - un pic de soft offroad, sa se mai "dezmorteasca" putin  :D
Filmarea s-a facut cu telefonul, incovenientul fiind cel de calitate a imaginii si ca nu am reusit o prindere buna pe suportul gps-ului - prins cu elastic de bani si cam trepida.

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/bflopUakqbE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/dP7ulQ8zyes?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Attached Files



#620
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,239
  • Înscris: 31.05.2007
neah, nu te cred ... te-ai invartit pe langa balta si nu i-ai facut o baie :D ?

Imi raspunzi, totusi la intrebarea de mai sus ?

#621
daalos

daalos

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,058
  • Înscris: 20.04.2007
...baie, doar la ... spalatorie  ;)
Cu gaurile - m-am uitat si eu si nu sunt mai mari decat majoritatea - probabil e impresia datorata culorii deschise a interiorului (bord), de unde si contrastul - iluzia de mare...

#622
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,239
  • Înscris: 31.05.2007
Pai de exemplu la mine nu se vede deloc vreo gaura, deoarece in dreptul capacelor axului volanului, batul are un fel de palarie care mascheaza gaura, indiferent in ce pozitie se afla maneta. La asa ceva ma refeream. Normal ca la toate gaura e mare, ca altfel nu lasa batul sa se miste liber ...

#623
daalos

daalos

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,058
  • Înscris: 20.04.2007
Intrucat vin sarbatorile (Paste ; 1 Mai) si se preconizeaza ceva drumuri mai lungi, am facut revizia de 40.000 putin mai devreme (cu vreo 1.000 si ceva).
Toata stima pentru Domnii de la importator (Boldesti) - au verificat diferentialul spate (pe garantie), care mi se paruse mie ca are un "sunet"... desfacut, dat jos, controlat, pus ulei - totul Ok!
Inafara de consumabilele uzuale, ulei si filtre, s-au mai inlocuit placutele de frana spate.
Masina fiind inca in garantie, au fost ceva obiectii referitor la bujii si uleiul folosit - adica sa se foloseasca doar cele din specificatiile producatorului.
Deoarece merg pe GPL, am pus bijii cu electrod de iridiu, garantate 90.000km, care se preteaza foarte bine pentru gaz - cele puse de mine sunt identice ca si cod, dar mult mai performante, datorita electrodului de iridiu - pana la urma s-a inteles aspectul de calitate, intrucat cele normale ar fi trebuit schimbate cam la 10.000. Am facut cu bujiile actuale peste 20.000 km si la verificarea facuta, arata impecabil si motorul merge foarte bine.
Cat priveste uleiul, eu as fi mers pe un full sintetic 5w-40, dar nu am vrut sa am probleme cu garantia, intrucat au specificat clar ca pun numai 10w-40.
Asa ca am comandat un Mobil 1, 10w-40, full sintetic direct de la sursa...
Cam astea au fost - si-a facut pregarirea pentru vara... :D

#624
daalos

daalos

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,058
  • Înscris: 20.04.2007
In minivacanta de 1 mai, am facut un scurt circuit care a inclus Baile Herculane, Valea Cernei, Transalpina - cu urcare dinspre Ranca spre Sebes, Sibiu, Brasov, Pasul Oituz....
Masina a fost full cu bagaje + 4 adulti.
La urcare s-a comportat f. bine, mers cu vitea 2 si 3, filmarea este neprelucrata, facuta la rezolutie mai mica (camera Prestigio RoadRuner 500) pentru a avea spatiu suficient pe card.
Am alimentat cu GPL la Ranca, sa fiu asigurat cu gaz, pana revin in civilizatie. Aici erau cam 28 de grade si sus, am ajuns la 11 grade.
Am plecat cu ac pornit si dupa ce am luat rampa pieptis, dupa cativa km, a crescut temperatura cam cu 3 mm peste linia de mijloc - am oprit ac, acul a revenit la mijloc si pe parcursul urcusului a mai urcat de 2 ori cam 2 mm peste mijloc, revenind la normal in cateva minute.
Peisajele sunt fantastice, imaginile nu refecta pe deplin realitatea.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Lwxel2F6_Zc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Va rog sa faceti abstaracie de dialogul din masina  :P  - am lasat sonorul original - suna prea frumos motorul...  :D

Attached Files



#625
daalos

daalos

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,058
  • Înscris: 20.04.2007
Ma apropii de 43.000km - totul merge Ok!
Intre timp, mici iesiri prin natura si pregatiri de prima intalnire anuala a Hoveristilor 7 - 9. 09.12.
Pentu cei interesati detalii pe forumul de marca gwm-club.

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/LuwYRftLBDU?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Attached Files

  • Attached File  1.jpg   99.1K   46 downloads
  • Attached File  2.jpg   150.32K   49 downloads
  • Attached File  3.jpg   71.35K   39 downloads


#626
daalos

daalos

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,058
  • Înscris: 20.04.2007
In 2 decembrie Hover-ul a implinit 4 ani de cand a plecat de la dealer.
Se apropie de revizia de 60.000 km, unde voi vedea cum se prezinta...
S-au pregatit uleiurile de motor / cutie / transmisie - toate din gama MOBIL, filtre, placute frana fata (au aproape 40.000 si ma astept se fie duse).
In rest sper sa scap ieftin - nu are jocuri, batai sau alte sunete "suspecte".
Distributia s-a schimbat la revizia de 50.000, odata cu rechemarea in service pentru schimbul de garnituri, pe motiv ca acestea contin azbest si nu ar fi conforme cu normele CE Posted Image
Avantajul ca manopera aferenta lucrarilor suplimentare a fost gratuita.

Dupa ce am ridicat masina, pana sa ajung acasa, prima oprire a fost la o manastire in munti (Magura), unde este un urcus destul de abrupt, drum care a devenit "traditie" in fiecare an de 2 dec.
Acest drum a fost ca un "etalon" a comportamentului masinii pe un drum mai dificil si tot odata, surprinderea de a constata de la an la an parca imbunatatirea comportamentului pe drum a masinii si a performantelor motorului, care "trage" din ce in ce mai bine, usor si mai "zglobiu", chiar de la turatii mici.
Pot spune sincer ca sunt tot mai incantat / multumit de masina din toate punctele de vedere!
La un moment, ma batea gandul sa o schimb..., dar mi-a trecut! Posted Image

La cat mai multi Km si plimbari placute (fara incidente) de sarbatori la toata lumea!

#627
mrvick87

mrvick87

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 07.08.2014
sall , am achizitionat un hover la mana a doua , as vrea sa il pun pe tester , stie cineva unde pot gasi un service care sa ma poata ajuta?
ps : sunt din Bucuresti

Va multumesc

#628
benladen88

benladen88

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 11.12.2014
Ma interesează si pe mine un hover si as dori sa stiu cam cat e impozitul pe an la motorizarea de 2,4 si costul asigurarii obligatorii.multumesc

#629
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,779
  • Înscris: 15.06.2007

 benladen88, on 19 februarie 2017 - 14:38, said:

Ma interesează si pe mine un hover si as dori sa stiu cam cat e impozitul pe an la motorizarea de 2,4 si costul asigurarii obligatorii.multumesc
Depinde de localitatea in care se inmatriculeaza. Poate fi oricum, vreo 770 de lei/an.

#630
daalos

daalos

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,058
  • Înscris: 20.04.2007
Am revenit ! :)
pentru inceput - urarile de sezon
Sarbatori fericite si un an mai bun la toata lumea !

Dupa mai bine de 3 ani de cand am dat Hover-ul, pot spune ca m-am intors la "prima dragoste" :) )))
Primul l-am luat de nou si l-an tinut 5 ani, perioada in care am fost foarte multumit de masina.
Intre timp am trecut de la un Passat (1 an), la un Mondeo 1.8SCI, 130CP care ma "unge" la suflet cum merge...
Dar, sa revin - de ce iar Hover?
Vroiam un alt SUV, asa ca m-am orientat catre mioritica Dacie Duster si am facut un test drive cu noul model 4x4 1,5 dci.
Am avut ocazia sa "abuzam" putin de el si prin offroad si pot spune ca se comporta surprinzator de bine.
In schimb pe sosea - dezamagitor pentru o astfel de masina , nu intru in amanunte (si sper ca nici in polemici fara sens) dar din punctul meu de vedere lasa de dorit la tinuta de drum, in special la stabilitate, demaraj, confort interior, dotari si spatiu.
Arata mult mai bine ca modelul anterior, putin mai mare - si atat.
Este o masina ok, pentru oameni linistiti si care nu cer prea mult de la o masina.
Dupa aceasta experienta am luat net-ul la cotrobait sa vad ce gasesc si cum n-aveam de gand sa dau o carca de bani pe masina, a ramas tot Hoverul.
Acum am luat modelul 2009, 95000 km la bord cu ceva imbunatatiri fata de cel anterior, culoare albastru metalizat si s-a nimerit tot cu bullbar si trepte, full - climatronic, dvd, senzori ploaie, lumini, piele, trapa etc.
Este 4 x 4 (reductor H + L) cu actionare tot din maneta (sfanta), nu electica din buton.
Masina merge bine, parca chiar mai ok decat cea avuta anterior!
Am mers cu ea in service pentru diagnoza si verificare - In mare e ok - s-a gasit un senzor abs cu contact imperfect (remediat pe loc), testat frana, amortizoare (63-68%). A ramas in service pentru verificari mai amanuntite si inlocuit filtre, toate lichidele - antigel, frana, ambreiaj, ulei servo, motor, cutie viteze, cutie transfer, diferntiale fata-spate si bucse bara stabilizatoare fata-spate + un capat de bara care prezentau ceva uzura.
Asa ca mai vad masina la anul, cu sarbatorile de an nou!
Oricum, nu ma grabesc, vreau sa faca treaba buna la ea, pe indelete - la inmatriculare am gasit prima programare disponibila abia pe 1 02. 2018 !!!

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate