Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Astra clasic sau renault megane?
Last Updated: Feb 03 2013 15:47, Started by
Sergiu27
, Oct 16 2012 11:09
·
0
#1
Posted 16 October 2012 - 11:09
ZIlele acestea intentionez sa mi cumpar una din aceste masini:
astra clasic 1.6 benzina(o trec apoi pe gaz) astra clasic 1.7 diesel renault Megane hatchback 1.5 dci renault megane 1.6 benzina( trec apoi pe gaz) ce mi recomandati ? masina va fi din 2004/2005. Multumesc! |
#2
Posted 16 October 2012 - 11:16
#3
Posted 16 October 2012 - 11:48
Astra clasic care?Ca e 1,2 si 3....Astra clasic 1 cunoscuta si ca astra F,astra clasic 2 sau astra G si astra clasic 3 sau astra H....Din anul care ziceai tu poate fi si G si H,pentru ca ambele s-au fabricat pana in 2009-2010.Oricum ambele sunt peste Renault.Mai mult,motorul de 1.7(care e diesel) e motor de isuzu,cu o fiabilitate foarte mare...Cum zicea cineva mai sus,renault e mai tineresc la bord,dar opelul e mai fiabil si mai bine lucrat!Asta ca sa nu mai punem la socoteala eventualele piese sau consumabile,care sunt mult mai ieftine la opel!As merge fara cea mai mica ezitare pe opel!!!
|
#5
Posted 16 October 2012 - 12:08
Verifica pe forumurile marcilor Renault si Opel / Club Opel
La Renault au fost ceva probleme la modelele 1.6, bobine, fulie defazoare, flansa amortizor. PS Eu am 1.5 dCi si zau daca am avut probleme cu el in 6 ani. Referitor la piese si la Renault gasesti piese la preturi bune daca nu cumperi din reprezentante. Edited by xymzar, 16 October 2012 - 12:09. |
#6
Posted 16 October 2012 - 12:36
george_eu25, on 16 octombrie 2012 - 11:48, said:
Astra clasic care?Ca e 1,2 si 3....Astra clasic 1 cunoscuta si ca astra F,astra clasic 2 sau astra G si astra clasic 3 sau astra H....Din anul care ziceai tu poate fi si G si H,pentru ca ambele s-au fabricat pana in 2009-2010.Oricum ambele sunt peste Renault.Mai mult,motorul de 1.7(care e diesel) e motor de isuzu,cu o fiabilitate foarte mare...Cum zicea cineva mai sus,renault e mai tineresc la bord,dar opelul e mai fiabil si mai bine lucrat!Asta ca sa nu mai punem la socoteala eventualele piese sau consumabile,care sunt mult mai ieftine la opel!As merge fara cea mai mica ezitare pe opel!!! astra classic 2 xymzar, on 16 octombrie 2012 - 12:08, said:
Verifica pe forumurile marcilor Renault si Opel / Club Opel La Renault au fost ceva probleme la modelele 1.6, bobine, fulie defazoare, flansa amortizor. PS Eu am 1.5 dCi si zau daca am avut probleme cu el in 6 ani. Referitor la piese si la Renault gasesti piese la preturi bune daca nu cumperi din reprezentante. spre renault inclin si eu pentru ca arata mai bine.ai cateva sfaturi cu privire la ce ar trebui sa verific mai atent cand o cumpar ? |
#7
Posted 16 October 2012 - 16:43
Astra este foarte posibil sa aiba rugina deja, daca e din perioada 2001-2005. La megan n-ai sa vezi asa ceva, cat sunt ei de frantuji infumurati ...
Ia-ti masina pe benzina si poti sa nu fii atent la nimic in afara de ce se vede cu ochiul liber. Daca e sa pice ceva, nu masina va fi de vina, ci "drumurile noastre, toate ..." . Iar asta n-ai cum sa impiedici sa se intample decat daca iti iei masina noua si stii clar ca o perioada x de timp n-o sa ai probleme, pentru ca absolut toate subansamblele de directie/suspensie/mecanica sunt noi-noute. Quote Cum zicea cineva mai sus,renault e mai tineresc la bord,dar opelul e mai fiabil si mai bine lucrat! Dupa aceea, cand o sa auzim in habitaclul de astra motorul diesel la fel de putin ca in ala de megan, iarasi o sa vorbim despre niste chestii. Continuam ? Manevrabilitatea si feelingul directiei ? Raza de bracaj si parcarile ? Etajarea cutiei de viteze pentru mersul in oras ? Quote Asta ca sa nu mai punem la socoteala eventualele piese sau consumabile,care sunt mult mai ieftine la opel!As merge fara cea mai mica ezitare pe opel!!! Edited by cristi.r, 16 October 2012 - 16:47. |
#8
Posted 16 October 2012 - 17:41
george_eu25, on 16 octombrie 2012 - 11:48, said:
...................................Cum zicea cineva mai sus,renault e mai tineresc la bord,dar opelul e mai fiabil si mai bine lucrat!Asta ca sa nu mai punem la socoteala eventualele piese sau consumabile,care sunt mult mai ieftine la opel!As merge fara cea mai mica ezitare pe opel!!! Ca aspect si tinuta de drum Megane e mai ok. Cu piesele las-o mai moale, ia-le din magazin auto si a sa vezi ca tot atata dai pe un pivot de Opel Astra cat dai si pe unul de Reno Megane, sau e acolo. Doar un exemplu ca idee. |
#9
Posted 16 October 2012 - 18:35
Daca sunt atat de bune reno-urile pe cat le lauzi tu,imi spui si mie de ce se prefera numai masinile nemtesti la second hand????
Orice om care si-a pus si el un ban de-o parte ca sa isi ia o masina nu am auzit sa treaca pe lista reno-ul. Intrebare:"pai si ce vrei sa iti iei in 3300-3900 euro?" Raspuns:"un Opel,ceva" Raspunsul asta l-am primit cel mai des,credeti-ma. |
#10
Posted 16 October 2012 - 18:47
missionnad, on 16 octombrie 2012 - 18:35, said:
Daca sunt atat de bune reno-urile pe cat le lauzi tu,imi spui si mie de ce se prefera numai masinile nemtesti la second hand???? Pentru ca si tu, ca si multi altii sunteti bagati cu capul in curul nemtilor, de parca ati fi actionari la ei, de-aia. Orice om care si-a pus si el un ban de-o parte ca sa isi ia o masina nu am auzit sa treaca pe lista reno-ul. Daca n-ai auzit tu ... Intrebare:"pai si ce vrei sa iti iei in 3300-3900 euro?" Raspuns:"un Opel,ceva" Raspunsul asta l-am primit cel mai des,credeti-ma. Si tu ai "inghitit-o", nu ? Eu am venit cu date concrete, deoarece stiu ambele masini intr-o oarecare masura. Tu cu ce vii ? Cu marketing ? De ce nu faci tu insuti comparatia la aspectele de care ti-am zis si dupa aia sa mai vorbim ? |
|
#13
Posted 16 October 2012 - 23:39
Am avut un Renault Megane (2004-2005) pe mana si a fost cea mai pacatoasa masina.Nu a fost a mea,dar am condus-o destul....Se aprindeau aiurea martorii in bord,probleme cu injectoarele la greu(de doua ori am ajuns in service cu ea,noroc ca era de firma,dar cauta pe net sa vezi cati au probleme cu ele),plus scartaieli in mers.Ca sa nu mai vorbesc ca in 6-7 luni cat am condus-o insepusera sa se "stearga" ornamentele de pe la bord.Vorbesc aici de frana de mana,butoanele de la cd,volanul(se tocise volanul de ziceai ca are 5 ani masina nu cateva luni)...etc.Singurul argument bun ar fii consumul care e foarte mic.Cu 1.5 diesel nu treceam de 5% in afara pana pe la 130 km/h.Dar atat,ca in rest....
Legat de Opel sunt multe de spus.....Asta in ideea in care masina mea personala e astra,doar ca H,dar in mare sunt apropiate(astra g de astra h)! Incepem cu consumabilele care pentru un astra g,cu tot cu ulei nu trec de 230 lei cel mult,asta la diesel si cu tot cu manopera de schimbare inclusa(iti dau pe pm linkul cu magazinele care au asemenea oferte).La renault cat costa??? Materialele de la bord cred ca dau cu mult clasa la renault! Fiabilitatea motorului???Cauta pe net la nemti,ca aia fac km cu nemiluita si vezi cate meganuri o sa gasesti peste 150-200.000km si vezi cate opeluri.Oare de ce???Motorul de 1.5 dci de pe megane e acelasi cu ala de 1.5 de pe Logan.La o simpla cautare pe goagal o sa vezi cate probleme are vechitura asta de motor!Dar cand o sa gasesti tu injectoare mecanice pe renault???Opelul are.Distributie pe lant la renault???Opelul are si inca pe mai multe motorizari! Zicea cineva de insonorizare...E cam la fel.Crede-ma,cunosc foarte bine ambele masini si e cam la fel!Singura diferenta ar fii ca motorul de opel e putin mai vibrant,ca sa zic asa.Vibreaza mai tare,dar ca zgomot sunt la fel! Un amanunt foarte important, directia si tot ce mai tine de motor e full electro la megane.Asa ca daca ti-a murit bateria te pi... pe ea de masina ca stai si te uiti la ea! Oare de ce o masina frantuzeasca cu o vechime de 2-3 ani scade la jumate ca pret daca ar fii sa o revinzi,iar una nemteasca scade cu 20-maxim30%?? Opelul e considerata masina saracului la nemti.Dar aia isi permit un audi,bmw,mercedes...etc!Noi ne permitem?Asta ca sa zicem la fel de opel...Si ca fapt divers,daca si Insignia mai e considerata masina saracului,atunci eu vreau sa fiu cel mai sarac roman!!!! Nu sunt nici maniac de vreo marca si nici nu laud o anumita marca.Masina e sa te duca dintr-un loc in altul!Dar cum zicea cineva,neamtu e neamt!!!!Si cred ca cu asta am spus tot! |
#14
Posted 17 October 2012 - 10:13
#15
Posted 17 October 2012 - 11:22
Daca ar fi dupa mine nici una dintre cele 2 nu e cine stie ce.
S-au mentionat pe aici problemele megane-ului insa cele ale astrei nu si are si asta o gramada de probleme. Una dintre ele ar fi ECU, in interiorul caruia se dezlipesc nu stiu ce lipituri si ramai cu masina in drum, unde ti-o fi norocul (patit de 2 cunostinte, una avand motorul pe benzina de 1.6 100cp si una motorul diesel de 1.7 80cp). Si nu sunt ei singurii, problema e stiuta si se datoreaza faptului ca ECU este montat pe motor - da, o idee geniala. Motorul de 1.7 diesel este foarte zgomotos si vibreaza ca toate cele. Se vede clar ca la proiectarea lui nu s-a luat in calcul rafinamentul. O alta chestie de luat in calcul sunt scaunele care in astra g, dupa parerea mea, sunt sub orice critica din punct de vedere al confortului. Eu mai degraba, decat sa ma uit la astra G sau Megane, sau chiar Focus, m-as uita mai degraba la un Hyundai I30, de exemplu. Edited by closchkutza, 17 October 2012 - 11:26. |
|
#16
Posted 17 October 2012 - 12:22
closchkutza, on 17 octombrie 2012 - 11:22, said:
S-au mentionat pe aici problemele megane-ului insa cele ale astrei nu si are si asta o gramada de probleme. La astra diesel,ca asta o cunosc mai bine,cele mai des intalnite probleme sunt: -CIM-ul (coloana electronica din jurul volanului) care se mai defecteaza,dar se repara destul de usor si ieftin -turbina,daca e exploatata necorespunzator,dar asta e buba comuna la orice diesel -EGR-ul,care la fel e comun cam la orice diesel si care la fel in 90% din cazuri se curata Can astea imi vin in cap!In rest probleme dese si comune nu prea sunt....Tine si de noroc! |
#17
Posted 17 October 2012 - 14:41
Tocmai de aceea am recomandat un megan pe benzina ... Dar e mare lucru sa citesti tot ce scrie prostul de dinaintea ta ...
george_eu25, on 16 octombrie 2012 - 23:39, said:
Un amanunt foarte important, directia si tot ce mai tine de motor e full electro la Megane.Asa ca daca ti-a murit bateria te pi... pe ea de ... Chiar nu pot sa fiu de acord cu posturi d-astea. Da, meganu este sub un golf de exemplu si este in urma si altor masini, dar in urma astrei niciodata. Injectoare mecanice ? Distributie pe lant ? De cand mai sunt astea un must-have ? Pai inseamna ca si Mercedes sunt in urma lor de au adoptat injectoarele piezo de o buna bucata de vreme .... Daca sunt asa smechere, de ce n-au fost pastrate in continuare la modelele noi ? Stiu, datorita normelor europene de depoluare, respectiv optimizarii procesului de ardere. Orice motor d-ala super smecher de isuzu avea puterea maxima la 4400-4500 de ture, iar pana la 2500 este. Ce naiba, asta e avantajul injectiei mecanice ? Chiar nu se putea pilota turbocompresorul ala ca sa-i dea un pic de zvac masinii de la o turatie mai mica ? Sau o fi de vina etajarea cutiei ? Astra H in mare aceeasi cu astra G ? Si nu ti-a sarit nimeni in cap pana acum cu afirmatia asta ? Si inca una super-tare: zgomot nu face, dar vibreaza mai tare . Pai daca mie-mi clantane dintii in gura a mersul in oras ce afacere am facut ? Alta: de ce bagi Insignia in toata povestea asta ? Hai sa ne facem ordine in ganduri si dupa aia sa luam cuvantul, ok ? Da, sunt de acord cu un focus, dar caruia sa i se cunoasca trecutul. Altfel nu este cu nimic mai presus decat orice astra g sau golf alergate pana le cad rotile, chiar daca sunt niste masini "bine lucrate", ca sa citez pe cineva de mai sus. Nu, nu sunt de acord cu I30 si asta din simplul motiv ca sunt putine si sunt scumpe de intretinut. Am mers cu asa ceva, stau foarte bine pe sosea, fug tare, sunt un pic cam rigide la gropi, dar, per ansamblu sunt niste masini corecte. Insa Hyundai Romania sunt niste dilari mai ... aparte ... Iar in legatura cu pretul, eu as zice sa va mai ganditi. El este tinut sus si de cererea mare. Asta e o lege a pietei libere. Din punctul asta de vedere, cred ca, de o suma X de bani, gasesti o frantuzoaica mai buna (dpdv tehnic) si mai dotata decat o nemtoaica. Iar dpdv al intretinerii, ar fi bine sa cantarim cu aceeasi masura. Sa zica cineva cat e ora de manopera la un servis Opel, ca la reno stiu eu. Apoi, sa zica cineva cat costa o revizie "ieftina" la un opel (un ulei si 3 filtre), ca la reno ... ati ghicit, stiu eu ... . Edited by cristi.r, 17 October 2012 - 14:47. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users