skoda superb 2 vs. opel insignia
Ultima postare: mar 07 2014 20:17, Inițiat de
mihaita_pascal
, ian 08 2011 15:33
·
0
#146
Publicat: 02 octombrie 2012 - 11:20
Superbul, este bazat intr-adevar pe Golf, este mai usor decat Insignia la modele echivalente (iar Insignia cred ca este mai greu decat C5 ca se zicea ca e cea mai grea din clasa).
Masinile se adreseaza fix aceleiasi clientele iar faza cu VAG sau non VAG e la mana a2a. La masini noi se imparte putin altfel piata, nu se rezuma totul la am x euro, sa vad de ce fel de VAG imi ajung. E drept ca imi trebuia ceva de clasa medie dar e bun si un Polo in 3 usi. |
#147
Publicat: 02 octombrie 2012 - 11:41
undercoverbrother, on 02 octombrie 2012 - 11:20, said:
Superbul, este bazat intr-adevar pe Golf, este mai usor decat Insignia la modele echivalente (iar Insignia cred ca este mai greu decat C5 ca se zicea ca e cea mai grea din clasa). |
#148
Publicat: 02 octombrie 2012 - 11:42
""Nu te supara pe mine, stiu ca ai Insignia si iti "aperi" marca ...""
am alte prioritati in viata decat un fier care rugineste in fata blocului. am dat pe masina noua salariul pe 3 luni, iar la data achizitiei puteam sa imi iau cam 5 masini noi cash. la greutate sustin in continuare ca te-ai uitat gresit, in tabelul anexat e greutate model de baza . modelul de 220 cai turbo benzina automat are 1650 kg. http://www.automarke...ecificatii.html ""Nu, designul...sa-i zicem controversat sta la baza chestiei asteia"" superb 1 arata ca passatul si a avut aceleasi rezultate in vanzari, deci nu e designul. Editat de csi1, 02 octombrie 2012 - 11:53. |
#149
Publicat: 02 octombrie 2012 - 11:52
closchkutza, on 02 octombrie 2012 - 11:41, said:
Superb-ul este construit pe aceeasi platforma ca si Passat, Passat CC, Volkswagen Sharan si Seat Alhambra, mai precis platforma PQ46. Intr-adevar, aceasta platforma deriva din platforma PQ35 (modificata, actualizata si marita) care a fost folosita pentru Golf Mk5 si Golf Mk6 insa a spune ca Superb-ul este bazat pe Golf echivaleaza cu a spune ca si masinile mentionate mai sus sunt bazate tot pe Golf. Si Yeti si Citygo sunt tot pe platforma de Golf. Fuck, cretinii astia din VAG folosesc platforma de Golf la orice masina. Asa-i cand il asculti pe fratelesubacoperire si a lui scarba pt VAG (struguri prea acri, bla bla bla etc etc etc). |
#150
Publicat: 02 octombrie 2012 - 11:57
csi1, on 02 octombrie 2012 - 11:42, said:
""Nu te supara pe mine, stiu ca ai Insignia si iti "aperi" marca ..."" am alte prioritati in viata decat un fier care rugineste in fata blocului. am dat pe masina noua salariul pe 3 luni, iar la data achizitiei puteam sa imi iau cam 5 masini noi cash. la greutate sustin in continuare ca te-ai uitat gresit, in tabelul anexat e greutate model de baza . modelul de 220 cai turbo benzina automat are 1650 kg. http://www.automarke...ecificatii.html ""Nu, designul...sa-i zicem controversat sta la baza chestiei asteia"" superb 1 arata ca passatul si a avut aceleasi rezultate in vanzari, deci nu e designul. Altfel, sincer nu ma intereseaza psihologia potentialilor cumparatori de Superb. Eu am scris de ce nu am ales-o eu. Daca voiam un break era alta treaba, insa designul sedanului m-a dat inapoi, si cred ca nu sunt singurul. In plus, in ceea ce priveste "am dat pe masina noua salariul pe 3 luni, iar la data achizitiei puteam sa imi iau cam 5 masini noi cash.", persoanele care fac parte din aceasta categorie(salariu de 8000 pana la 10.000 E/luna) nu umbla pe forumuri laudandu-se cu asta. Sau nu ar trebui. Oricum, modestia este over-rated, se pare. Editat de closchkutza, 02 octombrie 2012 - 12:08. |
#152
Publicat: 02 octombrie 2012 - 12:55
Mda, uite ca in manualul de utilizare nu m-am gandit sa ma uit. Bine ca pun la dispozitie franturi de informantie.
Cu toate astea m-am uitat acum si intr-adevar, greutatea sare de 1600kg (mai precis 1613 am gasit eu ca ar fi). Oricum, la cat e de grea nu mai conteaza 40kg. De aici se pot trage niste concluzii: - nu inteleg de ce au "reusit" sa le faca atat de grele. - Chiar si cu o masa mai mare cu 58 respectiv 100kg in plus, ar fi trebuit sa fie mai rapida Insignia, avand la dispozitie 70NM mai mult decat Superb-ul (25% mai mult cuplu fata de Superb). masa.png 82,7K 12 download-uri Editat de closchkutza, 02 octombrie 2012 - 12:56. |
#153
Publicat: 03 octombrie 2012 - 08:06
A20NFT este varianta hatchback si face 100 m in 7,6 s, A20NHT e limuzina si face 7,8 s/100 m . peformanta superbului e datorita DSG-ului si greutatii mai mici.
legat de consumul superbului de 10 l si ceva urban, cred ca trebuie postat pe forumul povestilor pt copii. am in familie octavia cu motor de 1.4, consuma 11-12 l in oras in conditiile in care producatorul da cu 3 l mai putin. Editat de csi1, 03 octombrie 2012 - 08:07. |
#154
Publicat: 03 octombrie 2012 - 23:07
La motoare echivalente (si nu numai ) Skoda bate Opel dpdv al acceleratiei si consumului. Nu vreau sa intru in polemici cu nimeni, fiecare cu preferintele sale (nu am Skoda), dar cand s-a pus problema achizitiei unei masini noi Opel-ul a picat dupa primul drive-test.
|
|
#155
Publicat: 04 octombrie 2012 - 07:14
edi10000, on 03 octombrie 2012 - 23:07, said:
La motoare echivalente (si nu numai ) Skoda bate Opel dpdv al acceleratiei si consumului. Nu vreau sa intru in polemici cu nimeni, fiecare cu preferintele sale (nu am Skoda), dar cand s-a pus problema achizitiei unei masini noi Opel-ul a picat dupa primul drive-test. asa mai merge, te-am citat pt ca ai afirmat ca skoda are motoare mai puternice ceea ce nu e adevarat. |
#156
Publicat: 04 octombrie 2012 - 11:28
ripper, on 02 octombrie 2012 - 11:52, said:
Si Yeti si Citygo sunt tot pe platforma de Golf. Fuck, cretinii astia din VAG folosesc platforma de Golf la orice masina. Asa-i cand il asculti pe fratelesubacoperire si a lui scarba pt VAG (struguri prea acri, bla bla bla etc etc etc). Ba' tie parca-ti trimesesem un PM odata. Behave dintare! Cred ca-i a 2a oara cand te manca pielea dupa PMul ala. |
#157
Publicat: 04 octombrie 2012 - 11:37
Pai fratele, indiferent daca scarba lui exista sau nu daca strugurii sunt acrii sau aiurea ( desi e de obraz gros sa insinuezi asta despre un coleg), cam are dreptate, jumatate din masinile vag ( exagerez totusi cu jumatate ) sunt facute pe/ au la baza platforma de golf, acum cu noua mbq nu or sa mai fie jumate , or sa fie toate )
|
#159
Publicat: 05 octombrie 2012 - 19:13
Eu nu pricep de ce tot comparati voi 1613, kg cu 1710,11 acceleratii de 7,3 vs 7,1 s.a.m.d.....
Va bateti capul cu detalii pe care in calitatea noastra de soferi de zi cu zi nu o le sesizam neam.. Inteleg sa dezbateti calitatea materialelor, dotari, comfort etc...astea le simti in masina..... Pana la urma la 2 masini de acelasi pret si aceeasi clasa intervine gustul in care nu poti sa te c... dupa cum spune vorba. Normal ca se ambaleaza lumea, ca si eu m-as supara sa imi zica unu ca daca mi-am luat Skoda sunt bou ca Opel era mai bun...Ei hai.. |
|
#160
Publicat: 06 octombrie 2012 - 02:22
""Zi-ne si noua ce invarti sa facem si noi ""
e un salariu mediu pe vapor. a fost o exprimare nefericita din partea mea, am vrut sa ii explic unui coleg ca nu apar marca asa cum afirmase el. daca tot am deschis subiectul, e vorba de 7 mii si un pic, pe masina am dat 18500 + 3 tichete(700 lei fiecare). am avut o reducere substantiala pt ca era a doua masina cumparata intr-un an. ""ca se ambaleaza lumea, ca si eu m-as supara sa imi zica unu ca daca mi-am luat Skoda sunt bou ca Opel era mai bun..."" nu cred ca in clasa de care discutam exista masina suprema, fiecare are plusuri si minusuri si cred ca nimeni nu poate avea pretentia ca masina lui e cea mai buna. |
#161
Publicat: 06 octombrie 2012 - 12:16
paul_s, on 04 octombrie 2012 - 11:37, said:
Pai fratele, indiferent daca scarba lui exista sau nu daca strugurii sunt acrii sau aiurea ( desi e de obraz gros sa insinuezi asta despre un coleg), cam are dreptate, jumatate din masinile vag ( exagerez totusi cu jumatate ) sunt facute pe/ au la baza platforma de golf, acum cu noua mbq nu or sa mai fie jumate , or sa fie toate ) Aveti dreptate, intre platforma de Golf (PQ35) si cea de Passat si Superb (PQ46) sunt mai putine diferente decat intre platforma de Astra (delta) si cea de Insignia (epsilon) sau dintre cea a compactelor si mediilor a altor marci precum Renault, PSA, Toyota etc. Prin platforma asta derivata din Golf ( ), VW a introdus suspensia independenta in randul compactelor sale. Astfel, toate compactele sale au suspensie multi-link pe spate si dispunere transversala a motorului, cu prinderi similare ale motorului, ca pot imparti aceleasi motoare. Din acest motiv Passat-ul si Superb-ul au o platforma similara, dar nu identica. Are aceeasi suspensie pe spate, aceeasi dispunere a motorului cu prinderile de rigoare si, pentru ca are motorul dispus transversal, este absolut imposibil fizic sa fie montata o suspensie multilink pe fata, precum in platforma PL45 a vechiului Passat si Superb sau Audi A4, dar care aveau motor dispus longitudinal. Evident ca la Opel, Reno, PSA, Toyota, etc, platforma compactelor este ceva mai diferita decat a mediilor, dar asta numai pentru ca masilile lor compacte nu au suspensie independenta pe spate. Asa ca eu nu vad un motiv de blamat directia in care Ford si VW au mers, din contra, e de laudat. Ceilalti n-au urmat-o din motive de economie, Cu toate platformele astea mai mult sau mai putin comune, VW este unul dintre cei mai mari (daca nu primul) producatori auto care investesc in domeniul cercetarii si dezvoltarii. Alea nu sunt platforme de Polo de care s-a tras de ele si s-a ajuns la Passat sau Phaeton, ca ridicol sa punem asa problema. Asa toate masinile au 4 roti si motor. Ajungem sa spunem ca sunt doar doua platforme, aia cu motorul in fata si aia cu motorul in spate Editat de valitudor, 06 octombrie 2012 - 12:27. |
#162
Publicat: 08 octombrie 2012 - 11:34
Ca sa continui si eu in acelasi stil ca tine, asta e replica de adulator VW , mi-e greu sa cred c-as fi vw hater de vreme ce am vw. ( doar pt ca nus adulator , nu inseamna ca sunt hater )
Pt golf e bine ce-au facut ( ma rog pt ei pt tot grupul dar financiar, am inteles ca or sa economiseasca nus cati bani cu platforma asta noua ) dar de la a6 in sus, nu mai sunt asa convins. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi