Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Grupul de firme Paysera Bulgaria ...

Upgrade Ryzen 9 5900X -> Ryze...

Priza aplicata cu intrerupator cu...

Tor cu IP de UK
 Sugestii road trip Moldova + Mara...

Recomandare apartament 3 camere

Casa in constructie la tara, ce s...

Procesor cu pini indoiti, vandut ...
 Examene competența lingvisti...

Probleme vw golf 7

laptop acer nu merge tastatura

De ce ca Freelancer caștigi ...
 La mulți ani @hvz!

La mulți ani @cotzi!

Probleme testosteron scazut

Capac culbutori fisurat
 

skoda superb 2 vs. opel insignia

- - - - -
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
185 răspunsuri în acest subiect

#145
oaspetele

oaspetele

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 31.948
  • Înscris: 31.03.2003
passat vs superb...nu contest diferenta de calitate, dar ea are un pret. foarte mare, daca cumperi masina de noua.
iar mie superbu combi chiar imi place.

Editat de oaspetele, 02 octombrie 2012 - 10:16.


#146
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Mesaje: 18.293
  • Înscris: 02.04.2007
Superbul, este bazat intr-adevar pe Golf, este mai usor decat Insignia la modele echivalente (iar Insignia cred ca este mai greu decat C5 ca se zicea ca e cea mai grea din clasa).
Masinile se adreseaza fix aceleiasi clientele iar faza cu VAG sau non VAG e la mana a2a. La masini noi se imparte putin altfel piata, nu se rezuma totul la am x euro, sa vad de ce fel de VAG imi ajung. E drept ca imi trebuia ceva de clasa medie dar e bun si un Polo in 3 usi.

#147
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 8.443
  • Înscris: 08.12.2006

 undercoverbrother, on 02 octombrie 2012 - 11:20, said:

Superbul, este bazat intr-adevar pe Golf, este mai usor decat Insignia la modele echivalente (iar Insignia cred ca este mai greu decat C5 ca se zicea ca e cea mai grea din clasa).
Superb-ul este construit pe aceeasi platforma ca si Passat, Passat CC, Volkswagen Sharan si Seat Alhambra, mai precis platforma PQ46. Intr-adevar, aceasta platforma deriva din platforma PQ35 (modificata, actualizata si marita) care a fost folosita pentru Golf Mk5 si Golf Mk6 insa a spune ca Superb-ul este bazat pe Golf echivaleaza cu a spune ca si masinile mentionate mai sus sunt bazate tot pe Golf.

#148
csi1

csi1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 5.183
  • Înscris: 05.09.2007
""Nu te supara pe mine, stiu ca ai Insignia si iti "aperi" marca ...""

am alte prioritati in viata decat un fier care rugineste in fata blocului. am dat pe masina noua salariul pe 3 luni, iar la data achizitiei puteam sa imi iau cam 5 masini noi cash.

la greutate sustin in continuare ca te-ai uitat gresit, in tabelul anexat e greutate model de baza . modelul de 220 cai turbo benzina automat are 1650 kg.
http://www.automarke...ecificatii.html

""Nu, designul...sa-i zicem controversat sta la baza chestiei asteia""

superb 1 arata ca passatul si a avut aceleasi rezultate in vanzari, deci nu e designul.

Editat de csi1, 02 octombrie 2012 - 11:53.


#149
ripper

ripper

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 13.257
  • Înscris: 25.03.2002

 closchkutza, on 02 octombrie 2012 - 11:41, said:

Superb-ul este construit pe aceeasi platforma ca si Passat, Passat CC, Volkswagen Sharan si Seat Alhambra, mai precis platforma PQ46. Intr-adevar, aceasta platforma deriva din platforma PQ35 (modificata, actualizata si marita) care a fost folosita pentru Golf Mk5 si Golf Mk6 insa a spune ca Superb-ul este bazat pe Golf echivaleaza cu a spune ca si masinile mentionate mai sus sunt bazate tot pe Golf.

Si Yeti si Citygo sunt tot pe platforma de Golf. Fuck, cretinii astia din VAG folosesc platforma de Golf la orice masina. Asa-i cand il asculti pe fratelesubacoperire si a lui scarba pt VAG (struguri prea acri, bla bla bla etc etc etc).

#150
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 8.443
  • Înscris: 08.12.2006

 csi1, on 02 octombrie 2012 - 11:42, said:

""Nu te supara pe mine, stiu ca ai Insignia si iti "aperi" marca ...""

am alte prioritati in viata decat un fier care rugineste in fata blocului. am dat pe masina noua salariul pe 3 luni, iar la data achizitiei puteam sa imi iau cam 5 masini noi cash.

la greutate sustin in continuare ca te-ai uitat gresit, in tabelul anexat e greutate model de baza . modelul de 220 cai turbo benzina automat are 1650 kg.
http://www.automarke...ecificatii.html

""Nu, designul...sa-i zicem controversat sta la baza chestiei asteia""

superb 1 arata ca passatul si a avut aceleasi rezultate in vanzari, deci nu e designul.
Arata-mi tu te rog, pe site-ul Opel, ca m-am uitat gresit. Ti-am pus print-screen-uri din documentatia furnizata de Opel.
Altfel, sincer nu ma intereseaza psihologia potentialilor cumparatori de Superb. Eu am scris de ce nu am ales-o eu. Daca voiam un break era alta treaba, insa designul sedanului m-a dat inapoi, si cred ca nu sunt singurul.
In plus, in ceea ce priveste "am dat pe masina noua salariul pe 3 luni, iar la data achizitiei puteam sa imi iau cam 5 masini noi cash.", persoanele care fac parte din aceasta categorie(salariu de 8000 pana la 10.000 E/luna) nu umbla pe forumuri laudandu-se cu asta. Sau nu ar trebui. Oricum, modestia este over-rated, se pare.

Editat de closchkutza, 02 octombrie 2012 - 12:08.


#151
csi1

csi1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 5.183
  • Înscris: 05.09.2007
""Arata-mi tu te rog, pe site-ul Opel, ca m-am uitat gresit..""

Fișiere atașate



#152
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 8.443
  • Înscris: 08.12.2006
Mda, uite ca in manualul de utilizare nu m-am gandit sa ma uit. Bine ca pun la dispozitie franturi de informantie.
Cu toate astea m-am uitat acum si intr-adevar, greutatea sare de 1600kg (mai precis 1613 am gasit eu ca ar fi). Oricum, la cat e de grea nu mai conteaza 40kg.
De aici se pot trage niste concluzii:
- nu inteleg de ce au "reusit" sa le faca atat de grele.
- Chiar si cu o masa mai mare cu 58 respectiv 100kg in plus, ar fi trebuit sa fie mai rapida Insignia, avand la dispozitie 70NM mai mult decat Superb-ul (25% mai mult cuplu fata de Superb).

Fișier atașat  masa.png   82,7K   12 download-uri

Editat de closchkutza, 02 octombrie 2012 - 12:56.


#153
csi1

csi1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 5.183
  • Înscris: 05.09.2007
A20NFT este varianta hatchback si face 100 m in 7,6 s, A20NHT e limuzina si face 7,8 s/100 m . peformanta superbului e datorita DSG-ului si greutatii mai mici.
legat de consumul superbului de 10 l si ceva urban, cred ca trebuie postat pe forumul povestilor pt copii. am in familie octavia cu motor de 1.4, consuma 11-12 l in oras in conditiile in care producatorul da cu 3 l mai putin.

Editat de csi1, 03 octombrie 2012 - 08:07.


#154
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 5.883
  • Înscris: 06.09.2008
La motoare echivalente (si nu numai ) Skoda bate Opel dpdv al acceleratiei si consumului. Nu vreau sa intru in polemici cu nimeni, fiecare cu preferintele sale (nu am Skoda), dar cand s-a pus problema achizitiei unei masini noi Opel-ul a picat dupa primul drive-test.

#155
csi1

csi1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 5.183
  • Înscris: 05.09.2007

 edi10000, on 03 octombrie 2012 - 23:07, said:

La motoare echivalente (si nu numai ) Skoda bate Opel dpdv al acceleratiei si consumului. Nu vreau sa intru in polemici cu nimeni, fiecare cu preferintele sale (nu am Skoda), dar cand s-a pus problema achizitiei unei masini noi Opel-ul a picat dupa primul drive-test.

asa mai merge, te-am citat pt ca ai afirmat ca skoda are motoare mai puternice ceea ce nu e adevarat.

#156
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Mesaje: 18.293
  • Înscris: 02.04.2007

 ripper, on 02 octombrie 2012 - 11:52, said:

Si Yeti si Citygo sunt tot pe platforma de Golf. Fuck, cretinii astia din VAG folosesc platforma de Golf la orice masina. Asa-i cand il asculti pe fratelesubacoperire si a lui scarba pt VAG (struguri prea acri, bla bla bla etc etc etc).

Ba' tie parca-ti trimesesem un PM odata. Behave dintare!

Cred ca-i a 2a oara cand te manca pielea dupa PMul ala.

#157
paul_s

paul_s

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 698
  • Înscris: 20.01.2007
Pai fratele, indiferent daca scarba lui exista sau nu daca strugurii sunt acrii sau aiurea ( desi e de obraz gros sa insinuezi asta despre un coleg), cam are dreptate, jumatate din masinile vag ( exagerez totusi cu jumatate ) sunt facute pe/ au la baza platforma de golf, acum cu noua mbq nu or sa mai fie jumate , or sa fie toate :))

#158
FlorinC

FlorinC

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 297
  • Înscris: 03.01.2006

 csi1, on 02 octombrie 2012 - 11:42, said:


am dat pe masina noua salariul pe 3 luni, iar la data achizitiei puteam sa imi iau cam 5 masini noi cash.


10 000 euro pe luna? Posted Image  Zi-ne si noua ce invarti sa facem si noi Posted Image

#159
moki

moki

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.232
  • Înscris: 15.01.2007
Eu nu pricep de ce tot comparati voi 1613, kg cu 1710,11 acceleratii de 7,3 vs 7,1 s.a.m.d.....
Va bateti capul cu detalii pe care in calitatea noastra de soferi de zi cu zi nu o le sesizam neam..
Inteleg sa dezbateti calitatea materialelor, dotari, comfort etc...astea le simti in masina.....

Pana la urma la 2 masini de acelasi pret si aceeasi clasa intervine gustul in care nu poti sa te c... dupa cum spune vorba.
Normal ca se ambaleaza lumea, ca si eu m-as supara sa imi zica unu ca daca mi-am luat Skoda sunt bou ca Opel era mai bun...Ei hai..

#160
csi1

csi1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 5.183
  • Înscris: 05.09.2007
""Zi-ne si noua ce invarti sa facem si noi Posted Image""

e un salariu mediu pe vapor. a fost o exprimare nefericita din partea mea, am vrut sa ii explic unui coleg ca nu apar marca asa cum afirmase el. daca tot am deschis subiectul, e vorba de 7 mii si un pic, pe masina am dat 18500 + 3 tichete(700 lei fiecare). am avut o reducere substantiala pt ca era a doua masina cumparata intr-un an.

""ca se ambaleaza lumea, ca si eu m-as supara sa imi zica unu ca daca mi-am luat Skoda sunt bou ca Opel era mai bun...""

nu cred ca in clasa de care discutam exista masina suprema, fiecare are plusuri si minusuri si cred ca nimeni nu poate avea pretentia ca masina lui e cea mai buna.

#161
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 11.924
  • Înscris: 18.10.2003

 paul_s, on 04 octombrie 2012 - 11:37, said:

Pai fratele, indiferent daca scarba lui exista sau nu daca strugurii sunt acrii sau aiurea ( desi e de obraz gros sa insinuezi asta despre un coleg), cam are dreptate, jumatate din masinile vag ( exagerez totusi cu jumatate ) sunt facute pe/ au la baza platforma de golf, acum cu noua mbq nu or sa mai fie jumate , or sa fie toate Posted Image)
Asta nu pare decat o replica din partea unui VW hater, atat. Si e putin amuzanta, pentru ca ar trebui privita invers, nu cum puneti voi problema. Posted Image  Am sa ma explic


Aveti dreptate, intre platforma de Golf (PQ35) si cea de Passat si Superb (PQ46) sunt mai putine diferente decat intre platforma de Astra (delta) si cea de Insignia (epsilon) sau dintre cea a compactelor si mediilor a altor marci precum Renault, PSA, Toyota etc.

Prin platforma asta derivata din Golf (Posted Image ), VW a introdus suspensia independenta in randul compactelor sale. Astfel, toate compactele sale au suspensie multi-link pe spate si dispunere transversala a motorului, cu prinderi similare ale motorului, ca pot imparti aceleasi motoare. Din acest motiv Passat-ul si Superb-ul au o platforma similara, dar nu identica. Are aceeasi suspensie pe spate, aceeasi dispunere a motorului cu prinderile de rigoare si, pentru ca are motorul dispus transversal, este absolut imposibil fizic sa fie montata o suspensie multilink pe fata, precum in platforma PL45 a vechiului Passat si Superb sau Audi A4, dar care aveau motor dispus longitudinal.

Evident ca la Opel, Reno, PSA, Toyota, etc, platforma compactelor este ceva mai diferita decat a mediilor, dar asta numai pentru ca masilile lor compacte nu au suspensie independenta pe spate.

Asa ca eu nu vad un motiv de blamat directia in care Ford si VW au mers, din contra, e de laudat. Ceilalti n-au urmat-o din motive de economie,
Cu toate platformele astea mai mult sau mai putin comune, VW este unul dintre cei mai mari (daca nu primul) producatori auto care investesc in domeniul cercetarii si dezvoltarii. Alea nu sunt platforme de Polo de care s-a tras de ele si s-a ajuns la Passat sau Phaeton, ca ridicol sa punem asa problema. Asa toate masinile au 4 roti si motor. Ajungem sa spunem ca sunt doar doua platforme, aia cu motorul in fata si aia cu motorul in spate

Editat de valitudor, 06 octombrie 2012 - 12:27.


#162
paul_s

paul_s

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 698
  • Înscris: 20.01.2007
Ca sa  continui si eu in acelasi stil ca tine, asta e replica de adulator VW , mi-e greu sa cred c-as fi vw hater de vreme ce am vw. ( doar pt ca nus adulator ,  nu inseamna ca sunt hater )

Pt golf e bine ce-au facut ( ma rog  pt ei pt tot grupul dar financiar, am inteles ca or sa economiseasca nus cati bani cu platforma asta noua ) dar de la a6 in sus, nu mai sunt asa convins.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate