Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Grupul de firme Paysera Bulgaria ...

Upgrade Ryzen 9 5900X -> Ryze...

Priza aplicata cu intrerupator cu...

Tor cu IP de UK
 Sugestii road trip Moldova + Mara...

Recomandare apartament 3 camere

Casa in constructie la tara, ce s...

Procesor cu pini indoiti, vandut ...
 Examene competența lingvisti...

Probleme vw golf 7

laptop acer nu merge tastatura

De ce ca Freelancer caștigi ...
 La mulți ani @hvz!

La mulți ani @cotzi!

Probleme testosteron scazut

Capac culbutori fisurat
 

Sfat achizitie masina

- - - - -
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
39 răspunsuri în acest subiect

#19
valeriu.b

valeriu.b

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.160
  • Înscris: 17.09.2007
Eu as alege modelul cu cea mai serioasa retea de service si, evident, un CASCO bun.

#20
longlaif

longlaif

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 112
  • Înscris: 12.05.2008
eu zic Opel astra H sau Ford focus sau Mazda 3(oricare dintre astea e o alegere buna).si cine spune despre masinile frantuzesti ca sunt bune pai voi spuneti ceva gen(are 20.000 km nu are nici o problema, pai se poate trage o concluzie dupa 100.000 sau chiar mai mult nu dupa 20.000).oricum tu decizi depinde cum te simti si tu in masina, daca iti place pozitia la volan dotari etc, oricum multi km fara probleme :lol:

#21
Tom_Cat

Tom_Cat

    Aproape acolo

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.159
  • Înscris: 01.01.2007
Trecand peste orgolii personale, dimensiuni si alte detalii de genul acesta, in general cand cumpar o masina fac in felul urmator:
-Ma duc si fac test-drive cu masinile care se incadreaza in ce doresc.
-Dupa preselectia cu test-drive, ma interesez de costurile de intretinere, desfasurator cu reviziile,etc in general tot ce tine de intretinera masinii.
-Ma duc si discut cu mecanicii, eventual le dau cateva sute de o bere, doua, sa imi zica exact la ce probleme ma voi astepta daca voi cumpara o masina.

In urma acetui algoritm, de obicei imi raman  maxim 2 masini pe care sa le aleg, si va castiga aceea in care ma simnt mai bine.

Editat de Tom_Cat, 02 ianuarie 2009 - 12:46.


#22
cristy23

cristy23

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 5
  • Înscris: 30.12.2008
Eram hotarat sa merg pe Focus, dar am fost la cumparaturi la Real si acolo am vazut expus un Ford Mondeo, penultima varianta, probabil ramas pe stoc, 2.0 115CP diesel, multe dotari (jante aliaj, clima, schimbator si volan imbracate in piele, comenzi audio pe volan etc.) la pretul 12.000E DDP.
Focus sau Mondeo?

#23
aalinn

aalinn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.907
  • Înscris: 25.09.2007
ia mondeo chiar daca e model vechi ... e nou si e super
in rest alege i30 ... parerea mea e cel mai ok ... mult mai frumos ca ceed ... dar gusturile nu se discuta

#24
sfantu.dracu

sfantu.dracu

    Taur de Balaur

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 15.221
  • Înscris: 28.06.2005

Vizualizare mesajcristy23, pe Jan 28 2009, 15:46, a scris:

Eram hotarat sa merg pe Focus, dar am fost la cumparaturi la Real si acolo am vazut expus un Ford Mondeo, penultima varianta, probabil ramas pe stoc, 2.0 115CP diesel, multe dotari (jante aliaj, clima, schimbator si volan imbracate in piele, comenzi audio pe volan etc.) la pretul 12.000E DDP.
Focus sau Mondeo?

salut!

Eu nu as mai sta pe ganduri.
Pacat ca mi-am luat masina fix inaitea crizei.

Cu respect,
EU

#25
Mr. Incredible

Mr. Incredible

    It's showtime!

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 10.642
  • Înscris: 07.10.2005

Vizualizare mesajcristy23, pe Jan 28 2009, 15:46, a scris:

Eram hotarat sa merg pe Focus, dar am fost la cumparaturi la Real si acolo am vazut expus un Ford Mondeo, penultima varianta, probabil ramas pe stoc, 2.0 115CP diesel, multe dotari (jante aliaj, clima, schimbator si volan imbracate in piele, comenzi audio pe volan etc.) la pretul 12.000E DDP.
Focus sau Mondeo?
Acel Mondeo are 0 km? Eu nu cred.

Editat de catalinmariescu, 29 ianuarie 2009 - 15:39.


#26
mulatrica

mulatrica

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 4
  • Înscris: 25.06.2007
Salut,

Vreau  sa  mi  cumpar una  dintre  cele 2 masini pecare  vi  le  voi  prezenta mai jos.  am  nevoie de ajutorul   vostru  intrucat trebuie   sa  ma  decid pana  LUNI!!!
Ambele   masini sunt  in  Germania:

1. BMW  520D. 177 CP  23000 KM
177 cp, 2008, cutie automata (cutia noua) , 23000 km, neagra cu interior piele neagra, jante 16",  Bi-Xenon, Navigatie BUSINESS cu DVD, pregatire telefon cu Bluetooth, geamuri electrice,dublu climatronic,incalzire scaune, pilot automat cu asistenta la franare,Parctronic,spalator faruri,proiectoare ceata,senzori lumini si ploaie,computer de bord,oglinzi electrice si incalzite,volan multifunctional, scaune reglabile electric cu memorie, oglinzi rabatabile automat, magazie cd-uri , parctronic,crom,volan multifunctional. Trapa electrica si pilot automat !!
,  pret 28900 euro

2. BMW  520D. 177 CP  0 KM

masina NOUA de  , are discount de aprox 30% !!!!!! NOUA !!!  , cutie manuala,     -are  in plus fata de cealalta : Shadow line cu geamuri fumurii (deci nu mai are crom,dar are geamuri fumurii) ,are jaluzele electrice spate si laterale, si e NOUA!
PRET: EUR  30800

Astept   cu  muuult  interes  parerile  voastre!!!!

#27
silviu_n

silviu_n

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.459
  • Înscris: 11.12.2008
Salut,
Prima e ca si noua, miroase a nou inauntru! Cutia automata e un plus (cei care au deja nu se mai intorc la manuala, cunosc mai multi). In plus cred ca o scoti binisor sub 28.000e (sau e pret fix?) tind sa cred ca o iei la 27000 cu banii jos.
Consider ca e doar diferenta de bani...

#28
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 9.786
  • Înscris: 01.12.2007
daca si cea noua are fix ac dotari+geamuri fumurii si este 2009 ia-o pe aia noua,daca este stoc 2008 cumpara sh-ul

#29
ztele

ztele

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 542
  • Înscris: 05.06.2008

Vizualizare mesajmulatrica, pe Jan 29 2009, 21:08, a scris:

Salut,

Vreau  sa  mi  cumpar una  dintre  cele 2 masini pecare  vi  le  voi  prezenta mai jos.  am  nevoie de ajutorul   vostru  intrucat trebuie   sa  ma  decid pana  LUNI!!!
Ambele   masini sunt  in  Germania:

1. BMW  520D. 177 CP  23000 KM
177 cp, 2008, cutie automata (cutia noua) , 23000 km, neagra cu interior piele neagra, jante 16",  Bi-Xenon, Navigatie BUSINESS cu DVD, pregatire telefon cu Bluetooth, geamuri electrice,dublu climatronic,incalzire scaune, pilot automat cu asistenta la franare,Parctronic,spalator faruri,proiectoare ceata,senzori lumini si ploaie,computer de bord,oglinzi electrice si incalzite,volan multifunctional, scaune reglabile electric cu memorie, oglinzi rabatabile automat, magazie cd-uri , parctronic,crom,volan multifunctional. Trapa electrica si pilot automat !!
,  pret 28900 euro

2. BMW  520D. 177 CP  0 KM

masina NOUA de  , are discount de aprox 30% !!!!!! NOUA !!!  , cutie manuala,     -are  in plus fata de cealalta : Shadow line cu geamuri fumurii (deci nu mai are crom,dar are geamuri fumurii) ,are jaluzele electrice spate si laterale, si e NOUA!
PRET: EUR  30800

Astept   cu  muuult  interes  parerile  voastre!!!!

Intreaba-tein primul rand de ce a fost schimbata cutia. Vezi ca probleme s-ar putea sa se intinda pe o arie mai mare, probabil masina a fost demo-car, in acest caz las-o altcuiva. Eu zic sa iei cea noua.

Editat de ztele, 30 ianuarie 2009 - 13:56.


#30
aalinn

aalinn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.907
  • Înscris: 25.09.2007
argumente :
- in primul rand tin la moralul meu , nu ma imbrac sh k, nu folosesc sh , nu imi iau masina sh (depinde de bani acum)
- mirosul ... acel placut miros de masina noua si acele folii pe scaune
- riscul de a se strica si aici incepe calvarul si o cheltuiala pe masura (la cea noua ai garantie 3 ani 5 ani 7 ani )
- casco care se comporta mult mai bine in cazul unui accident
- masina e deja batrana ... o tii cativa ani si o vinzi
- si in ultimul rand nu sunt "SNOB" ... imi iau masina sh de fitze si eu "nu am bani sa trec strada"

#31
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 9.786
  • Înscris: 01.12.2007
- s-ar putea sa ramai cu moralul cu mirosul si cu o gaura mare in buget si cu o masina low-cost
- la ce buna o masina cu garantie ? mai bine una fara insa fiabila (bine,bine aici e vb de masini la 8-15k euro),deja la 30k euro cam orice masina ti-ai lua ar fi fiabila,insa este vb de clasa,dotari,cp,imagine,etc
- casco nu are treaba cu sh-urile,te desbagubeste la fel de greu in ambele cazuri
- batrana pe dracu,ce imi e 2008,ce imi e 2009,oricum nu prea mai este la moda sa pastrezi masina pana se schimba 4-5 presedinti
-asta cu "snob",as numi pe cineva care isi cumpara e-klasse din 95-96 cu 5-6000e (bani pe care i-a facut depunand mult efort)

toate acestea le spune cineva care a avut si masini noi,0km,pe care le-a tinut 2-3ani,cu un rulaj de maxim 20k km,masini care au avut destule probleme si nu este vb de Dacia 1310,acum am 2 sh-uri,ireprosabile atat la capitolul fiabilitate cat si incomparabile la cap. dotari,siguranta,cp,imagine,etc

LE si este o mare diferenta in a te imbraca cu haine sh si a-ti cumpara o masina sh,bine ca nu ajungem la concluzia ca vrem numai locuinte noi si camere la hotel unde nu a mai stat nimeni (cum sa stam unde a stat altul)

Editat de ionutMembruAnonimut, 01 februarie 2009 - 14:17.


#32
aalinn

aalinn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.907
  • Înscris: 25.09.2007

Vizualizare mesajionut_ionut, pe Feb 1 2009, 14:13, a scris:

- s-ar putea sa ramai cu moralul cu mirosul si cu o gaura mare in buget si cu o masina low-cost
- la ce buna o masina cu garantie ? mai bine una fara insa fiabila (bine,bine aici e vb de masini la 8-15k euro),deja la 30k euro cam orice masina ti-ai lua ar fi fiabila,insa este vb de clasa,dotari,cp,imagine,etc
- casco nu are treaba cu sh-urile,te desbagubeste la fel de greu in ambele cazuri
- batrana pe dracu,ce imi e 2008,ce imi e 2009,oricum nu prea mai este la moda sa pastrezi masina pana se schimba 4-5 presedinti
-asta cu "snob",as numi pe cineva care isi cumpara e-klasse din 95-96 cu 5-6000e (bani pe care i-a facut depunand mult efort)

toate acestea le spune cineva care a avut si masini noi,0km,pe care le-a tinut 2-3ani,cu un rulaj de maxim 20k km,masini care au avut destule probleme si nu este vb de Dacia 1310,acum am 2 sh-uri,ireprosabile atat la capitolul fiabilitate cat si incomparabile la cap. dotari,siguranta,cp,imagine,etc

LE si este o mare diferenta in a te imbraca cu haine sh si a-ti cumpara o masina sh,bine ca nu ajungem la concluzia ca vrem numai locuinte noi si camere la hotel unde nu a mai stat nimeni (cum sa stam unde a stat altul)
eu zic ca un ceed/i30/grande punto e mult mai ok ca un vectra/passat din 2004 cu 150.000 km
eu zic ca la 30.000 eur ai ce masini noi sa iti alegi din clasa medie full si nu iti trebui vreo limuzina sh ...asta e snobism
te duci cu 30.000 in germania sa iti iei un sh(bmw/mertan/...)
cand poti sa iti iei un mondeo/acord/mazda/....

#33
cristy23

cristy23

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 5
  • Înscris: 30.12.2008
Salut!
Inca nu am cumparat masina, iar intre timp au aparut noi oferte. Focus Trend 1.4 80 CP a devenit 10600E. Am vazut o oferta si la Mitsubishi Lancer Clasic, 1.6 98CP, cu urmatoarele dotari in plus fata de Focus: jante de aliaj, geamuri electrice spate, radio cd cu redare MP3, aer conditionat automat, volan si schimbator imbracate in piele, airbaguri tip cortina si roata de rezerva de dimensiuni normale. Garantia este 60 luni, pretul este 10300E. Totusi, nu stiu nimic de Lancer, cum sta la capitolul fiabilitate, tinuta de drum etc. Ca aspect, mi se pare mai frumos Fordul.
Care dintre cele doua modele l-ati alege si de ce?

#34
crst_g

crst_g

    ...

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 5.167
  • Înscris: 27.06.2006
fordul de 80 cai e basina de masina. ia ceva peste 100, ca o sa ai nevoie :)

#35
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 10.756
  • Înscris: 22.11.2007
Stiu un user de pe alt forum care are MARI si GRAVE probleme de fiablitate cu lancerul;are masina de ~1 an si din prima zi ii sta relantiul la 1200-1500...a dus-o de peste 10 ori in service si cei de acolo efectiv nu stiu ce sa ii faca.Ba chiar a mai venit si de la cluj la bucuresti special sa o duca la service si tot degeaba..si ce e grav e ca zicea ca problema e destul de comuna;a testat inca 2-3 lancere ca ale lui cu motor de 1.6 98cp din curtea dealerului si erau la fel.
incearca totusi sa faci un efort pana la un ceed, sau incearca cu programul rabla si poti avea alte optiuni,crescand bugetul.

Dintre lancer classic sau Ford de 1.4 as alege fordul; insa acum depinde de fiecare, de stilul de condus etc...spre exemplu daca ai un stil mai sportiv de condus motorul ala de 1.4 pe ford o sa iti cam taie orice placere de a conduce... Insa daca esti multumit cu 80cp si nu iti trebuie mai mult, clar fordul. Insa nu neglija aspectul asta al puterii de la ford..e pacat sa dai atatia bani pe masina si sa nu te poti bucura de ea fiind mereu frustrat ca de abia se misca. Gandeste-te si analizeaza bine. Ar fi ideal daca ai putea face test drive cu motorul de 1.4 la ford, dar din cate am inteles nu prea sunt masini disponibile de 1.4 pt test drive.

Legat de lancer pot spune ca nu mi-a placut de niciun fel interiorul..

Editat de bossake, 14 aprilie 2009 - 00:05.


#36
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Mesaje: 18.293
  • Înscris: 02.04.2007
ca veni vorba de 1.4

focvusuri de 1.4 sunt disponibile. dar nu vor sa le dea. nu sunt masini de test drive ci masini de serviciu ale angajatilor.
la foamea care este nu cred ca e se dau in laturi sa-ti dea masina sa faci o tura cu ea daca ceri.
------------------------------------------------------------------------
lancerul vechi stiu ca nu avea probleme. cine stie...

multi s-au plans de faptul ca cei 98 de cai si 1.6l nu prea se ridica la nivelul asteptarilor.

------------------------------------------------------------------------
vezi si astra h de 1.4.
nu e diferenta mare de pret fata de focus.
astra pot sa iti confirm ca se misca neasteptat de bine cu 1.4 si are cel mai bun consum pe interurban din toate compactele actuale, rivalizand cu dieselurile.
nici urban nu sta rau.

problema ar fi ca apare modelul nou.
--------------------------------------------------------------------------
si nu in ultimul rand,
c4 "nou" de 1.4.
nu stiu cum merge dar din caracteristiti pare dinamic pt 1.4.
cuplu mare obtinut jos pt un 16v (3250rpm).
putere buna, la fel, usor accesibila fiind pe la 5200rpm.
au rezolvat puntea spate care facea zgomot la gropi iar fiabilitatea e mult ameliorata odata cu adoptarea platformei de 308, acum problemele fiind sporadice, nemaifiind vorba de probleme "specifice" ca la vechea platforma de 307.
piesele ieftine si servisuri libere. nu ai nevoie de programare ca la Opel sau alte masini mai bine vandute.
revizia obligatorie la 2 ani si 30.000km. nu stiu daca si la 1.4.
nu stiu preturile de vanzare cum sunt. mi-e ca daca inainte faceai o afacere cu c4 acum sa nu fie cam scump.
cel mai bun confort in banii lui.
daca conteaza, e frantuzesc din pacate...

Editat de undercoverbrother, 14 aprilie 2009 - 14:36.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate