Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Sfat achizitie masina
Ultima postare: apr 14 2009 19:55, Inițiat de
cristy23
, dec 30 2008 17:39
·
0
#20
Publicat: 02 ianuarie 2009 - 12:37
eu zic Opel astra H sau Ford focus sau Mazda 3(oricare dintre astea e o alegere buna).si cine spune despre masinile frantuzesti ca sunt bune pai voi spuneti ceva gen(are 20.000 km nu are nici o problema, pai se poate trage o concluzie dupa 100.000 sau chiar mai mult nu dupa 20.000).oricum tu decizi depinde cum te simti si tu in masina, daca iti place pozitia la volan dotari etc, oricum multi km fara probleme
|
#21
Publicat: 02 ianuarie 2009 - 12:46
Trecand peste orgolii personale, dimensiuni si alte detalii de genul acesta, in general cand cumpar o masina fac in felul urmator:
-Ma duc si fac test-drive cu masinile care se incadreaza in ce doresc. -Dupa preselectia cu test-drive, ma interesez de costurile de intretinere, desfasurator cu reviziile,etc in general tot ce tine de intretinera masinii. -Ma duc si discut cu mecanicii, eventual le dau cateva sute de o bere, doua, sa imi zica exact la ce probleme ma voi astepta daca voi cumpara o masina. In urma acetui algoritm, de obicei imi raman maxim 2 masini pe care sa le aleg, si va castiga aceea in care ma simnt mai bine. Editat de Tom_Cat, 02 ianuarie 2009 - 12:46. |
#22
Publicat: 28 ianuarie 2009 - 15:46
Eram hotarat sa merg pe Focus, dar am fost la cumparaturi la Real si acolo am vazut expus un Ford Mondeo, penultima varianta, probabil ramas pe stoc, 2.0 115CP diesel, multe dotari (jante aliaj, clima, schimbator si volan imbracate in piele, comenzi audio pe volan etc.) la pretul 12.000E DDP.
Focus sau Mondeo? |
#24
Publicat: 29 ianuarie 2009 - 14:33
cristy23, pe Jan 28 2009, 15:46, a scris: Eram hotarat sa merg pe Focus, dar am fost la cumparaturi la Real si acolo am vazut expus un Ford Mondeo, penultima varianta, probabil ramas pe stoc, 2.0 115CP diesel, multe dotari (jante aliaj, clima, schimbator si volan imbracate in piele, comenzi audio pe volan etc.) la pretul 12.000E DDP. Focus sau Mondeo? salut! Eu nu as mai sta pe ganduri. Pacat ca mi-am luat masina fix inaitea crizei. Cu respect, EU |
#25
Publicat: 29 ianuarie 2009 - 15:38
cristy23, pe Jan 28 2009, 15:46, a scris: Eram hotarat sa merg pe Focus, dar am fost la cumparaturi la Real si acolo am vazut expus un Ford Mondeo, penultima varianta, probabil ramas pe stoc, 2.0 115CP diesel, multe dotari (jante aliaj, clima, schimbator si volan imbracate in piele, comenzi audio pe volan etc.) la pretul 12.000E DDP. Focus sau Mondeo? Editat de catalinmariescu, 29 ianuarie 2009 - 15:39. |
#26
Publicat: 29 ianuarie 2009 - 21:08
Salut,
Vreau sa mi cumpar una dintre cele 2 masini pecare vi le voi prezenta mai jos. am nevoie de ajutorul vostru intrucat trebuie sa ma decid pana LUNI!!! Ambele masini sunt in Germania: 1. BMW 520D. 177 CP 23000 KM 177 cp, 2008, cutie automata (cutia noua) , 23000 km, neagra cu interior piele neagra, jante 16", Bi-Xenon, Navigatie BUSINESS cu DVD, pregatire telefon cu Bluetooth, geamuri electrice,dublu climatronic,incalzire scaune, pilot automat cu asistenta la franare,Parctronic,spalator faruri,proiectoare ceata,senzori lumini si ploaie,computer de bord,oglinzi electrice si incalzite,volan multifunctional, scaune reglabile electric cu memorie, oglinzi rabatabile automat, magazie cd-uri , parctronic,crom,volan multifunctional. Trapa electrica si pilot automat !! , pret 28900 euro 2. BMW 520D. 177 CP 0 KM masina NOUA de , are discount de aprox 30% !!!!!! NOUA !!! , cutie manuala, -are in plus fata de cealalta : Shadow line cu geamuri fumurii (deci nu mai are crom,dar are geamuri fumurii) ,are jaluzele electrice spate si laterale, si e NOUA! PRET: EUR 30800 Astept cu muuult interes parerile voastre!!!! |
#27
Publicat: 29 ianuarie 2009 - 22:39
Salut,
Prima e ca si noua, miroase a nou inauntru! Cutia automata e un plus (cei care au deja nu se mai intorc la manuala, cunosc mai multi). In plus cred ca o scoti binisor sub 28.000e (sau e pret fix?) tind sa cred ca o iei la 27000 cu banii jos. Consider ca e doar diferenta de bani... |
#29
Publicat: 30 ianuarie 2009 - 13:56
mulatrica, pe Jan 29 2009, 21:08, a scris: Salut, Vreau sa mi cumpar una dintre cele 2 masini pecare vi le voi prezenta mai jos. am nevoie de ajutorul vostru intrucat trebuie sa ma decid pana LUNI!!! Ambele masini sunt in Germania: 1. BMW 520D. 177 CP 23000 KM 177 cp, 2008, cutie automata (cutia noua) , 23000 km, neagra cu interior piele neagra, jante 16", Bi-Xenon, Navigatie BUSINESS cu DVD, pregatire telefon cu Bluetooth, geamuri electrice,dublu climatronic,incalzire scaune, pilot automat cu asistenta la franare,Parctronic,spalator faruri,proiectoare ceata,senzori lumini si ploaie,computer de bord,oglinzi electrice si incalzite,volan multifunctional, scaune reglabile electric cu memorie, oglinzi rabatabile automat, magazie cd-uri , parctronic,crom,volan multifunctional. Trapa electrica si pilot automat !! , pret 28900 euro 2. BMW 520D. 177 CP 0 KM masina NOUA de , are discount de aprox 30% !!!!!! NOUA !!! , cutie manuala, -are in plus fata de cealalta : Shadow line cu geamuri fumurii (deci nu mai are crom,dar are geamuri fumurii) ,are jaluzele electrice spate si laterale, si e NOUA! PRET: EUR 30800 Astept cu muuult interes parerile voastre!!!! Intreaba-tein primul rand de ce a fost schimbata cutia. Vezi ca probleme s-ar putea sa se intinda pe o arie mai mare, probabil masina a fost demo-car, in acest caz las-o altcuiva. Eu zic sa iei cea noua. Editat de ztele, 30 ianuarie 2009 - 13:56. |
#30
Publicat: 01 februarie 2009 - 11:09
argumente :
- in primul rand tin la moralul meu , nu ma imbrac sh k, nu folosesc sh , nu imi iau masina sh (depinde de bani acum) - mirosul ... acel placut miros de masina noua si acele folii pe scaune - riscul de a se strica si aici incepe calvarul si o cheltuiala pe masura (la cea noua ai garantie 3 ani 5 ani 7 ani ) - casco care se comporta mult mai bine in cazul unui accident - masina e deja batrana ... o tii cativa ani si o vinzi - si in ultimul rand nu sunt "SNOB" ... imi iau masina sh de fitze si eu "nu am bani sa trec strada" |
#31
Publicat: 01 februarie 2009 - 14:13
- s-ar putea sa ramai cu moralul cu mirosul si cu o gaura mare in buget si cu o masina low-cost
- la ce buna o masina cu garantie ? mai bine una fara insa fiabila (bine,bine aici e vb de masini la 8-15k euro),deja la 30k euro cam orice masina ti-ai lua ar fi fiabila,insa este vb de clasa,dotari,cp,imagine,etc - casco nu are treaba cu sh-urile,te desbagubeste la fel de greu in ambele cazuri - batrana pe dracu,ce imi e 2008,ce imi e 2009,oricum nu prea mai este la moda sa pastrezi masina pana se schimba 4-5 presedinti -asta cu "snob",as numi pe cineva care isi cumpara e-klasse din 95-96 cu 5-6000e (bani pe care i-a facut depunand mult efort) toate acestea le spune cineva care a avut si masini noi,0km,pe care le-a tinut 2-3ani,cu un rulaj de maxim 20k km,masini care au avut destule probleme si nu este vb de Dacia 1310,acum am 2 sh-uri,ireprosabile atat la capitolul fiabilitate cat si incomparabile la cap. dotari,siguranta,cp,imagine,etc LE si este o mare diferenta in a te imbraca cu haine sh si a-ti cumpara o masina sh,bine ca nu ajungem la concluzia ca vrem numai locuinte noi si camere la hotel unde nu a mai stat nimeni (cum sa stam unde a stat altul) Editat de ionutMembruAnonimut, 01 februarie 2009 - 14:17. |
#32
Publicat: 01 februarie 2009 - 17:30
ionut_ionut, pe Feb 1 2009, 14:13, a scris: - s-ar putea sa ramai cu moralul cu mirosul si cu o gaura mare in buget si cu o masina low-cost - la ce buna o masina cu garantie ? mai bine una fara insa fiabila (bine,bine aici e vb de masini la 8-15k euro),deja la 30k euro cam orice masina ti-ai lua ar fi fiabila,insa este vb de clasa,dotari,cp,imagine,etc - casco nu are treaba cu sh-urile,te desbagubeste la fel de greu in ambele cazuri - batrana pe dracu,ce imi e 2008,ce imi e 2009,oricum nu prea mai este la moda sa pastrezi masina pana se schimba 4-5 presedinti -asta cu "snob",as numi pe cineva care isi cumpara e-klasse din 95-96 cu 5-6000e (bani pe care i-a facut depunand mult efort) toate acestea le spune cineva care a avut si masini noi,0km,pe care le-a tinut 2-3ani,cu un rulaj de maxim 20k km,masini care au avut destule probleme si nu este vb de Dacia 1310,acum am 2 sh-uri,ireprosabile atat la capitolul fiabilitate cat si incomparabile la cap. dotari,siguranta,cp,imagine,etc LE si este o mare diferenta in a te imbraca cu haine sh si a-ti cumpara o masina sh,bine ca nu ajungem la concluzia ca vrem numai locuinte noi si camere la hotel unde nu a mai stat nimeni (cum sa stam unde a stat altul) eu zic ca la 30.000 eur ai ce masini noi sa iti alegi din clasa medie full si nu iti trebui vreo limuzina sh ...asta e snobism te duci cu 30.000 in germania sa iti iei un sh(bmw/mertan/...) cand poti sa iti iei un mondeo/acord/mazda/.... |
#33
Publicat: 13 aprilie 2009 - 23:45
Salut!
Inca nu am cumparat masina, iar intre timp au aparut noi oferte. Focus Trend 1.4 80 CP a devenit 10600E. Am vazut o oferta si la Mitsubishi Lancer Clasic, 1.6 98CP, cu urmatoarele dotari in plus fata de Focus: jante de aliaj, geamuri electrice spate, radio cd cu redare MP3, aer conditionat automat, volan si schimbator imbracate in piele, airbaguri tip cortina si roata de rezerva de dimensiuni normale. Garantia este 60 luni, pretul este 10300E. Totusi, nu stiu nimic de Lancer, cum sta la capitolul fiabilitate, tinuta de drum etc. Ca aspect, mi se pare mai frumos Fordul. Care dintre cele doua modele l-ati alege si de ce? |
|
#35
Publicat: 14 aprilie 2009 - 00:02
Stiu un user de pe alt forum care are MARI si GRAVE probleme de fiablitate cu lancerul;are masina de ~1 an si din prima zi ii sta relantiul la 1200-1500...a dus-o de peste 10 ori in service si cei de acolo efectiv nu stiu ce sa ii faca.Ba chiar a mai venit si de la cluj la bucuresti special sa o duca la service si tot degeaba..si ce e grav e ca zicea ca problema e destul de comuna;a testat inca 2-3 lancere ca ale lui cu motor de 1.6 98cp din curtea dealerului si erau la fel.
incearca totusi sa faci un efort pana la un ceed, sau incearca cu programul rabla si poti avea alte optiuni,crescand bugetul. Dintre lancer classic sau Ford de 1.4 as alege fordul; insa acum depinde de fiecare, de stilul de condus etc...spre exemplu daca ai un stil mai sportiv de condus motorul ala de 1.4 pe ford o sa iti cam taie orice placere de a conduce... Insa daca esti multumit cu 80cp si nu iti trebuie mai mult, clar fordul. Insa nu neglija aspectul asta al puterii de la ford..e pacat sa dai atatia bani pe masina si sa nu te poti bucura de ea fiind mereu frustrat ca de abia se misca. Gandeste-te si analizeaza bine. Ar fi ideal daca ai putea face test drive cu motorul de 1.4 la ford, dar din cate am inteles nu prea sunt masini disponibile de 1.4 pt test drive. Legat de lancer pot spune ca nu mi-a placut de niciun fel interiorul.. Editat de bossake, 14 aprilie 2009 - 00:05. |
#36
Publicat: 14 aprilie 2009 - 14:35
ca veni vorba de 1.4
focvusuri de 1.4 sunt disponibile. dar nu vor sa le dea. nu sunt masini de test drive ci masini de serviciu ale angajatilor. la foamea care este nu cred ca e se dau in laturi sa-ti dea masina sa faci o tura cu ea daca ceri. ------------------------------------------------------------------------ lancerul vechi stiu ca nu avea probleme. cine stie... multi s-au plans de faptul ca cei 98 de cai si 1.6l nu prea se ridica la nivelul asteptarilor. ------------------------------------------------------------------------ vezi si astra h de 1.4. nu e diferenta mare de pret fata de focus. astra pot sa iti confirm ca se misca neasteptat de bine cu 1.4 si are cel mai bun consum pe interurban din toate compactele actuale, rivalizand cu dieselurile. nici urban nu sta rau. problema ar fi ca apare modelul nou. -------------------------------------------------------------------------- si nu in ultimul rand, c4 "nou" de 1.4. nu stiu cum merge dar din caracteristiti pare dinamic pt 1.4. cuplu mare obtinut jos pt un 16v (3250rpm). putere buna, la fel, usor accesibila fiind pe la 5200rpm. au rezolvat puntea spate care facea zgomot la gropi iar fiabilitatea e mult ameliorata odata cu adoptarea platformei de 308, acum problemele fiind sporadice, nemaifiind vorba de probleme "specifice" ca la vechea platforma de 307. piesele ieftine si servisuri libere. nu ai nevoie de programare ca la Opel sau alte masini mai bine vandute. revizia obligatorie la 2 ani si 30.000km. nu stiu daca si la 1.4. nu stiu preturile de vanzare cum sunt. mi-e ca daca inainte faceai o afacere cu c4 acum sa nu fie cam scump. cel mai bun confort in banii lui. daca conteaza, e frantuzesc din pacate... Editat de undercoverbrother, 14 aprilie 2009 - 14:36. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi