Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Mercedes-Benz A 170 cdi
Last Updated: Sep 10 2021 17:08, Started by
anhdhrew
, Oct 11 2007 07:52
·
0
#73
Posted 23 January 2009 - 09:04
Salut,
Sa incercam sa raspundem la intrebarea 1, cu aproximarile de rigoare: casco - 2000 ron (da, e mult casco la masina asta) RCA - 500 vigneta - 200 ITP - 50 (100 la 2 ani) impozit - 150 (? nu stiu sigur ca il plateste mama pe asta) revizia - 800 (sa zicem...) ______________________________ total - 3700 Mai intervine apoi combustibilul, se mai arde cate un bec... Sau daca mai apare si vreo problema, deja sar costurile. La celelalte intrebari nu sunt eu in masura sa-ti raspund, dar s-a mai scris despre asta. Un site bun unde iti poti face o parere despre costurile pieselor este acesta http://www.elitecat....rSelection.aspx Edited by anhdhrew, 23 January 2009 - 09:06. |
#74
Posted 29 January 2009 - 10:15
am si yo un Mercedes a 170 cdi din 2000 cu transmisie automata si mi s`o stricat bendixu` la electromotor si sunt interesat daca stiti cum se da electromotorul jos de pe masina pt k eu am fost cu ea la mecanici si mi`or spus k cik ar trebui motoru dat jos ... eu va intreb si pe voi poate stiti voi cum se poate face. va multumesc mult
|
#75
Posted 23 February 2009 - 23:42
arypel88, on Jan 29 2009, 10:15, said: am si yo un Mercedes a 170 cdi din 2000 cu transmisie automata si mi s`o stricat bendixu` la electromotor si sunt interesat daca stiti cum se da electromotorul jos de pe masina pt k eu am fost cu ea la mecanici si mi`or spus k cik ar trebui motoru dat jos ... eu va intreb si pe voi poate stiti voi cum se poate face. va multumesc mult asa este se da motorul jos ... adica se lasa in jos ca sa ai acces http://www.aclassinf...uk/mypage.1.htm aici gasesti mai multe |
#76
Posted 14 April 2011 - 16:16
Am citit cu foate mare interes tot acest topic. Foarte interesant !
As avea si eu o intrebare referitoare la sistemul de incalzire auxiliara : As vrea sa stiu modul acestuia de folosire cat si modul de functionare al acestuia. Multumesc si astept raspunsurile dvs. ! Cu deosebita consideratiune, adnana |
#77
Posted 15 April 2011 - 10:14
Daca te referi la faptul ca prin fante vine aer cald din primul minut de motor pornit, chiar daca afara este ff rece si motorul inca nu s-a incalzit - atunci principiul se bazeaza pe un fel de feon (uscator de par) pe baza de curent de la alternator/baterie care incalzeste putin aerul introdus in habitaclu.
Nu la aceeasi temperatura ca atunci cand motorul este cald, dar se simte diferenta. |
#78
Posted 15 April 2011 - 19:16
Multumesc de raspuns !
Cred ca este ceva mai mult pentru ca am vazut un furtun de evacuare a gazelor (suind masina pe elevator), chiar sub scaunul soferului. Mai exista si un buton langa cele de deschiderea geamurilor, care la apasare are un led rosu care se aprinde, dar nu am auzit nimic care sa porneasca sau altceva. Eu am pus contactul si am actionat butonul dar fara rezultat. Chiar nu stiu sa-l folosesc ! Poate functioneaza cu motorul pornit ? De aceea va cer lamuriri in privinta asta. Multumesc si astept raspunsurile dvs. ! Cu deosebita consideratiune , adnana |
#79
Posted 16 April 2011 - 11:02
Orice furtun situat oriunde poate sa foloseasca la orice, nu neaparat la "sistemul de incalzire auxiliara".
Butonul respectiv de pe portiera de obicei foloseste la blocarea geamurilor, adica sa nu-i mai lasi pe cei din spate sau din dreapta sa deschida/inchida geamul. Daca ai doua, atunci cele doua selecteaza cele doua oglinzi retrovizoare exterioare pentru reglare. |
#80
Posted 16 April 2011 - 21:47
Multumesc pentru raspuns !
Daca vorbim despre un Mercedes-Benz A 170 cdi, butoanele pentru actionarea geamurilor se afla pe consola dintre scaune , langa frana de mana, acolo unde se afla si butonul despre care cred ca este cel pentru incazirea auxiliara. N-am facut referire la vre-o portiera, cu atat mai mult n-am facut vorbire despre vre-un buton aflat pe aceasta. Revenind la folosirea sistemului de incalzire auxiliara v-as ruga sa-mi aspundeti numai la acesta nelamurire, nicidecum la ceea ce ganditi ca ar putea sa faca un buton (inchipuit de voi) amplasat pe cine stie unde ... Cu desebita consideratiune, adnana |
#81
Posted 17 June 2011 - 01:21
adnana., on 16th April 2011, 22:47, said: Multumesc pentru raspuns ! Daca vorbim despre un Mercedes-Benz A 170 cdi, butoanele pentru actionarea geamurilor se afla pe consola dintre scaune , langa frana de mana, acolo unde se afla si butonul despre care cred ca este cel pentru incazirea auxiliara. N-am facut referire la vre-o portiera, cu atat mai mult n-am facut vorbire despre vre-un buton aflat pe aceasta. Revenind la folosirea sistemului de incalzire auxiliara v-as ruga sa-mi aspundeti numai la acesta nelamurire, nicidecum la ceea ce ganditi ca ar putea sa faca un buton (inchipuit de voi) amplasat pe cine stie unde ... Cu desebita consideratiune, adnana Salutare tuturor,nu stiu daca mai are importanta sa raspund dar o fac,incalzirea suplimentara porneste doar daca buntonul este apasat cu ledul aprins, merge doar daca motorul este pornit, merge pe motorina (benzina) porneste doar daca temperatura de afara este sub 8 grade,dar se simte la consum si daca el nu merge sii butonul este pe on se simte la consum si nu ma contraziceti va rog ca eu am urmarit asta pt ca imi petrec foarte mult timp in masina (sunt instructor auto). Sper ca te-a ajutat si sper ca nu a venit prea arziu raspunsul. P.S. in cartea tehnica gasesti detaliile astea. Numai bine si conduceti prudenti. |
#82
Posted 27 June 2015 - 19:08
Deci sa nu ma contraziceti da?? ca eu sunt instructor si stiu. Domnule eu te contrazic ledul aprins inseamna ca sitemul Webasto este inchis, la fel si instalatia de AC daca este pe inchis se aprinde ledul rosu.
Cat priveste formularea Adnanei... nu merita un raspuns nici macar dupa 4 ani, cam obraznica fatuca si agramata pe deasupra. Edited by arschery, 27 June 2015 - 19:11. |
|
#83
Posted 20 November 2015 - 09:57
As vrea si eu o carte de reparatii pt Mercedes A170 diesel cutie manuala an 2001
adresa mea e [email protected] ms |
#84
Posted 08 February 2017 - 14:00
vezi ca este manual Haynes de reparatii foarte bun pentru masina ta si costa sub 100 lei cu livrare cu tot pe ebay.
Succes |
#86
Posted 10 September 2021 - 17:08
Senzor nivel ulei, Mercedes w168, A170 CDI 70 kw 2001 tip168.009, motor 668.942 WDB1681091J735976
As vrea sa-l cumpar si nu stiu cum sa caut pe la magazinele din Romania? Dupa codul din poza nu gasesc in Romania? Cod origine A 6409050000 Attached FilesEdited by petree, 10 September 2021 - 17:13. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users