Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Mercedes-Benz A 170 cdi
Ultima postare: sep 10 2021 17:08, Inițiat de
anhdhrew
, oct 11 2007 07:52
·
0
#37
Publicat: 29 octombrie 2007 - 20:06
anhdhrew, on Oct 29 2007, 16:03, said: mircea, acum m-as duce sa fac plinul si sa bag un flacon de desfundat injectoare, nu mi-e greu deloc. dar inca ma mai documentez, am auzit si unele pareri cum ca solutiile astea nu ar fi prea indicate si ca ele ar lua toata mizeria din rezervor si ar duce-o in motor. a mai auzit cineva varianta asta? |
#39
Publicat: 30 octombrie 2007 - 12:37
anhdhrew, on Oct 29 2007, 22:09, said: ok. poti sa imi recomanzi o marca anume? si ce cantitate de solutie la un plin (54 litri). daca nu vrei sa mentionezi o marca poti sa imi dai pm. se numeste Hexol diesel injector cleaner.in general se foloseste un facon la un plin. Editat de MAK, 30 octombrie 2007 - 16:48. |
#45
Publicat: 06 noiembrie 2007 - 18:53
inca nu am reusit sa fac plinul pt. ca nu pot! rezervorul meu nu se umple!
acul nu trece de 3 sferturi orice i-as face si nu cred ca indica aiurea, adica cred ca rezervorul meu nu se umple. am tot cautat pe net dar nu am gasit informatia necesara. se poate sa imi ramana are inauntru si sa nu iasa in cateva minute, cat am asteptat la benzinarie? am fost de vreo 2 ori sa incerc dar motorina nu mai intra, o si vad acolo sus, acul ramanand la 3 sferturi. exista ceva care trebuie actionat ca sa iasa aerul din rezervor? normal exista o conducta de evacuare a aerului, aer care este inlocuit cu motorina. se poate sa fie acea conducta infundata? pot eu sa verific cumva acest lucru? are cineva idee? |
#46
Publicat: 06 noiembrie 2007 - 19:04
[quote name='anhdhrew' date='Nov 6 2007, 18:53' post='3617530']
inca nu am reusit sa fac plinul pt. ca nu pot! rezervorul meu nu se umple! acul nu trece de 3 sferturi orice i-as face si nu cred ca indica aiurea, adica cred ca rezervorul meu nu se umple. Eu l-am umplut de multe ori la plin, plin ochi si acul indicator este la maxim. Cred ca problema la tine este sonda litrometrica, plutitorul, daca spui ca vezi motorina la plin iar acul la 3 sferturi. |
|
#50
Publicat: 10 noiembrie 2007 - 11:28
azi pe la 3 plec la sibiu (concert scorpions).
o sa fim 5 insi in masina, de-abia astept sa vad cum se comporta la acest drum, mai ales ca e cam urat pe afara. si va povestesc si voua cand ma intorc si poate reusesc sa calculez si un consum de data asta. sa auzim de bine! |
#52
Publicat: 12 noiembrie 2007 - 14:09
asa...
sambata pe la ora 16 am iesit din bucuresti. a plouat destul de rau pana aproape de pitesti. am mers bine, pe autostrada 110 - 130 iar apoi ramnicu valcea - sibiu am mers cu viteza adaptata la drum, nu pra am depasit 100 si am mers mai mult cu a 4-a ca sa nu am surprize neplacute, fiind multe curbe. am facut 5 opriri de cate 10 minute (toaleta, tigara... etc.). la 20.30 am parcat la 5 minute de piata unde era concertul si am ajuns exact la timp. dupa concert ne-am mai invartit putin si am taiat-o inapoi spre casa, pe la ora 23.45. drumul ceva mai liber, iar cateva opriri, dintre una ceva mai mare de aproape 1 ora sa mancam. toate bune si frumoase, masina s-a comportat excelent (nici nu ma asteptam la altceva ) 5 insi in ea. vreau sa zic ca becul de esp nu s-a aprins nici macar o data cu toate ca am abordat curbele destul de hotarat. la intoarcere am mers pe autostrada si cu 140 iar masina in continuare se prezinta excelent. din pacate a urmat si un eveniment neplacut: intrasem pe autostrada de vreo 30 km si la un moment dat vad un iepure pe mijlocul drumului. aveam cam 130 km/h. instictiv am franat un pic (o greseala de care mi-am dat seama apoi) pana pe la 110 sa zic. iepurele prost s-a speriat si luat-o spre mine si am auzit o lovitura pe stanga spate. am oprit pe banda de urgente sa vad daca mi-a spart ceva. si intr-adevar, contactul lui cu masina mea la viteza respectiva nu a ramas neobservat: mi-a crapat pragul fals (cred ca asa se numeste) din fibra de sticla, exact acolo unde se termina pragul si incepe aripa de pe spate... am mers mai departe spre casa si am ajuns bine pe la 5 fara ceva. azi am fost la un service, introdus de un prieten de-al meu prieten la randul lui cu tipul de la service sa faca o evaluare: dat jos pragul, lipit fibra de sticla, vopsit, montat inapoi - 200 ron. saptamana viitoare va avea timp de asta si voi sta fara prag 2-3 zile. sunt niste bani ce-i drept dar cred ca e mai simplu sa procedez asa decat sa imi fac pe casco, ceea ce ar implica multa bataie de cap si timp pierdut, cu politie, acte, umblat pe la asigurare samd. una peste alta nu sunt decat un pic suparat, putea sa iasa mult mai rau daca nu intra in lateral si il luam din fata, intre roti. cine stie ce imi spargea pe acolo... intrebare catre cunoscatori: stiti pe careva care ar putea sa imi faca reparatia mai ieftin? sa auzim de bine! |
#54
Publicat: 12 noiembrie 2007 - 17:46
ai dreptate si tu...
inca nu sunt hotarat, este o decizie grea din cauza sumei de 200 ron care este cumva la limita dupa parerea mea. daca era mai putin nici nu ma gandeam la casco, iar daca era mai mult nici nu ma gandeam fara casco. o alta problema este ca nici nu stiu exact cum sa fac daca apelez la casco. stiu ca este bataie mare de cap doar. mai intai trebuie mers la politie - alta problema, ca doar nu o sa ma duc la pitesti sau unde o fi politia de autostrada. daca ma duc la mine in cartier ar trebui sa spune ca a fost caine si nu iepure si ca aveam 50 la ora nu 110. si la 50 la ora un impact cu un caine nu ar produce crapatura aia. si nici nu pot sa zic ca am dat peste o bordura... e cam complicat, trebuie sa ma sfatuiesc cu cineva care a mai trecut prin de-astea si sa ma invete cum sa procedez. mai ales ca nu as vrea sa ajung la politie si sa isi dea seama ca ii mint. apoi nu stiu cat timp as pierde cu toate astea, politie asigurari etc. asadar pt. a lua o decizie trebuie sa stiu ce implica exact si birocratia, cat timp pierdut si eventuale costuri (de ex. cresterea primei de asigurare). daca ma mai ajuta si alti membri cu pareri/ sfaturi o sa fie mai usor sa iau o decizie. pt. moderatorii: ar trebui sa postez povestea asta la alte rubrici sau e ok sa ramana aici? dp meu dv se potriveste la jurnalul de bord al masinii... |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi