Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
De ce se taie unii cu lama?

Întrebare de noob

Rezistenta la caldura vara

JOCURILE OLIMPICE PARIS 2024...fo...
 JOCURILE OLIMPICE PARIS 2024...fo...

Revolut, crypto si taxe

Kia vs Hyundai vs Skoda Karoq 2.0...

Paralizie parte inferioara picior...
 COPA AMERICA 2024

Presedintele Romaniei 2024. Cine ...

Recomandare usa interior izolata ...

Comunitatea de bicicliști - ...
 macOS 15 Sequoia

Top Zone Rezidence Victor Brauner

Curatare ferestre de adezivul fol...

Placare scara exterioara acces
 

Pareri despre eceasuri.ro: cumparare vs garantie

* * * - - 1 votes
  • Please log in to reply
8 replies to this topic

#1
BlueDancer

BlueDancer

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 48
  • Înscris: 14.11.2012
Salut

Am cumparat de la ei de pe site un "Ceas Barbatesc Fossil Neutra Skeleton Automatic" si au fost foarte prompti.
Pana aici totul a fost bine.
Acum dupa un an de zile s-a stricat si nu-mi e de loc clar cum trebuie sa procedez.
Site-ul e cam neclar. Nu gasesc ce acopera garantia, care w procedura pentru reparatie.
Am gasit doar ca as putea sa fac reclamatie si sa renunt la contract. Suna cam ciudat!
In cazul reclamatiei trebuie sa le trimit si ceasul si cardul de garantie (care nu-l gasesc) toate dovezile ca l-am cumparat de la ei. Mie teama sa raman si fara ceas si cu banii luati! :)
La email nu raspund (de 10 zile).
La telefon nu raspund (4 telefoane stat cam 60 minute in total si nu a raspuns nimeni).

A mai fost cineva in aceeasi situatie?
A mai primit ceasul inapoi?
Au fost prompti?

#2
radu103

radu103

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,677
  • Înscris: 15.11.2003
Si prima oara ai platit inainte si culmea ti-au trimis ceasul.
Acum ai un ceas bulit si ti-e frica sa nu ramai fara el ?

Edited by radu103, 15 May 2024 - 22:54.


#3
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Moderators
  • Posts: 22,294
  • Înscris: 18.12.2007
https://eceasuri.ro/...i-si-reclamatii

vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți prin e-mail: [email protected]
Ai incercat sa ii contactezi asa si sa le explici situatia?

#4
loock

loock

    Unas

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,707
  • Înscris: 29.03.2006
In ce limba comunici cu ei?
Vad ca la unele ceasuri scrie ca dau gratuit si un sicriu...

Edited by loock, 16 May 2024 - 10:58.


#5
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,674
  • Înscris: 08.03.2017
Vezi in oras la un depanator cesuri cat costa reparatia si daca merita reparat . Sa nu te trezesti ca e mai ieftin sa-l repari decat sa-ti spargi caul cu trimisul si reprimitul .
Ceasurile automatice , mecanice, sunt foarte complexe , au o furca anker foarte sensibila ce ajuta sa sara cate un dinte cand e plimbat pe mana si sa se autoarmeze .

#6
nei-k

nei-k

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,658
  • Înscris: 21.12.2006
asta e ceasul?
https://eceasuri.ro/...utomatic-me3185

Ai citit descrierea:
Ce se află în cutie?
- Garanție de 2 ani în Polonia, oferită de Fossil Group


Deci, iei legătura cu Fosil din Polonia

Pe alte siteuri acest ceas e listat la 1/2 din prețul de pe ceasuri, sper că nu l-ai cumpărat la prețul afișat și acum de ei.

Ar mai fi fost o variantă să înlocuiești mecanismul cu totul, dar din ce văd pe YT ceasul are rotorul mecanismului inscripționat Fossil, nu îmi dau seama cine a produs mecanismul

#7
BlueDancer

BlueDancer

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 48
  • Înscris: 14.11.2012

Vizualizare mesajradu103, pe 15 mai 2024 - 22:54, a scris:

Si prima oara ai platit inainte si culmea ti-au trimis ceasul.
Acum ai un ceas bulit si ti-e frica sa nu ramai fara el ?
Am platit ramburs, deci intai mi-au trimis ceasul si apoi ai un pic dreptate am riscat Posted image .

Vizualizare mesajAlexEn, pe 16 mai 2024 - 07:54, a scris:

https://eceasuri.ro/...i-si-reclamatii

vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți prin e-mail: [email protected]
Ai incercat sa ii contactezi asa si sa le explici situatia?
Asa cum am scris mai sus, am incercat si tel si email. Au raspuns pe email foarte greu, dupa ce le-am scris din nou de mai multe ori. Au raspuns ca nu au primit email-ul si sa trimit ceasul in Polonia. Si in alt raspuns au scris:
"Coletul trebuie retrimis la adresa indicată în formularul de renunțare la contract:
Nu uitați să atașați formularul de renunțare la contract. https://eceasuri.ro/...i-si-reclamatii "
ceea ce inseamna sa-l trimit la Arad!

Vizualizare mesajloock, pe 16 mai 2024 - 10:58, a scris:

In ce limba comunici cu ei?
Vad ca la unele ceasuri scrie ca dau gratuit si un sicriu...
Posted image Posted image  Da, au o traducere! ... Posted image ... Sau poate a fost intentionat, ceasul fiind Skeleton Posted image ... trebuie pus in sicriu, nu in cutie, nu? Posted image

Vizualizare mesajldpe, pe 16 mai 2024 - 14:02, a scris:

Vezi in oras la un depanator cesuri cat costa reparatia si daca merita reparat . Sa nu te trezesti ca e mai ieftin sa-l repari decat sa-ti spargi caul cu trimisul si reprimitul .
Ceasurile automatice , mecanice, sunt foarte complexe , au o furca anker foarte sensibila ce ajuta sa sara cate un dinte cand e plimbat pe mana si sa se autoarmeze .
Buna idee! Am sa incerc!

Vizualizare mesajnei-k, pe 16 mai 2024 - 17:19, a scris:

asta e ceasul?
https://eceasuri.ro/...utomatic-me3185

Ai citit descrierea:
Ce se află în cutie?
- Garanție de 2 ani în Polonia, oferită de Fossil Group


Deci, iei legătura cu Fosil din Polonia

Pe alte siteuri acest ceas e listat la 1/2 din prețul de pe ceasuri, sper că nu l-ai cumpărat la prețul afișat și acum de ei.

Ar mai fi fost o variantă să înlocuiești mecanismul cu totul, dar din ce văd pe YT ceasul are rotorul mecanismului inscripționat Fossil, nu îmi dau seama cine a produs mecanismul
Nu mai gasesc certificatul de garantie in cutie.
Acum un an era 880 ron.
Am inteles ca Fossil are in general mecanisme chinezesti (Zodiac detinut de Fossil are mecanisme elvetiene dar si alt pret; unele ceasuri Fossil folosesc "Miyota Japanese movement"). Daca era un mecanism mai bun, sunt sigur ca se laudau cu asta.


In concluzie, mai incerc sa aflu daca se repara la un pret rezonabil la ceasornicar, daca nu o sa-l trimit la eceasuri la Arad.

Edited by BlueDancer, 20 May 2024 - 19:12.


#8
alex342

alex342

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,676
  • Înscris: 23.09.2017
Eu tot nu pricep ce inseamna "renunt la contract". Povestea ar trebui sa fie simpla, ceasul se trimite in garantie. Daca conditioneaza trimitera in garantie de nu stiu ce baliverne, eu as face o plamgere la anpc

#9
bograd

bograd

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 739
  • Înscris: 28.05.2004

View Postldpe, on 16 mai 2024 - 14:02, said:

Vezi in oras la un depanator cesuri cat costa reparatia si daca merita reparat . Sa nu te trezesti ca e mai ieftin sa-l repari decat sa-ti spargi caul cu trimisul si reprimitul .
Ceasurile automatice , mecanice, sunt foarte complexe , au o furca anker foarte sensibila ce ajuta sa sara cate un dinte cand e plimbat pe mana si sa se autoarmeze .

Mecanismele automatice din Fossil sunt niste bombe chinezesti, n-ai ce repara la ele. Se strica, le arunci.

Edited by bograd, 20 May 2024 - 21:06.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate