Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mai exista in tara canale de tip ...

Huawei Freebuds 5i vs OPPO Enco A...

Recomandare dezumidificator silen...

Lungime minima traseu frigorific ...
 Restaurante pescaresti prin impre...

De ce se taie unii cu lama? Non-s...

Întrebare de noob

Rezistenta la caldura vara
 JOCURILE OLIMPICE PARIS 2024...fo...

JOCURILE OLIMPICE PARIS 2024...fo...

Revolut, crypto si taxe

Kia vs Hyundai vs Skoda Karoq 2.0...
 Paralizie parte inferioara picior...

COPA AMERICA 2024

Presedintele Romaniei 2024. Cine ...

Recomandare usa interior izolata ...
 

Cum vor arhitectii să distruga Bd Magheru

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
565 replies to this topic

#91
shefu_de_combinat

shefu_de_combinat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 46,022
  • Înscris: 18.01.2007

View Postbladhaund, on 06 iulie 2015 - 14:30, said:

Cand nu ai altceva mai bun, te multumesti si cu un exemplu care reprezinta 0,38% din total.
Cu phenian si detroit, n-as folosi replica asta ca un argument, really.

#92
bladhaund

bladhaund

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,049
  • Înscris: 20.07.2003

View Postshefu_de_combinat, on 06 iulie 2015 - 14:34, said:

Cu phenian si detroit, n-as folosi replica asta ca un argument, really.
Phenian este 100% reprezentativ pentru capitalele comuniste: subdezvoltare, saracie. Detroit este reprezentativ pentru orasele industriale unde s-a dus industria. Nu am capacitatea sa colectez date si sa analizez statistic, iti las tie placerea.

100% + ceva semnificativ este insa mult mai mult decat 0,38%.

#93
mardraaxi

mardraaxi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,898
  • Înscris: 22.11.2009

View PostHobo, on 06 iulie 2015 - 10:55, said:

Faptul ca tu nu ai inteles nimic din 123 de cuvinte tine de tine. Vad ca nu poti intelege ca aici e nevoie de o gandire de ansamblu. Pe majoritatea oamenilor din Bucuresti ii intereseaza foarte putin, chiar deloc cum ajungi tu din Emil Racovita la aeroport, dar hai sa iti explic oricum. Se fac niste inele de circulatie care ocolesc centrul si il duci pe acolo si pe Magheru mai ajungi daca ai treaba prin zona.
Gandirea asta sa facem cum e bine pentru mine, nu pentru toti e ce e in neregula cu tara asta. De aia  nimic nu se poate construi la timp ca pe toti ii intereseaza buzunarul lor si sa le fie lor bine. Planuri si propuneri au fost facute destule in zeci de ani, dar nimic nu s-a construit. Poate veni cineva cu proiectul proiectelor, tot nu va fi pus in practica, pentru ca la fiecare pas s-ar confrunta cu oameni care nu pot gandi mai mult de 5 minute in viitor si nu ii intereseaza decat partea lor.
Daca orasul in care vrei sa iti petrecti timpul cat nu esti la volan e Bucurestiul, atunci ar trebui sa te gandesti cum sa il salvezi si sa il transformi intr-un spatiu locuibil nu intr-o autostrada.
Sa vedem inelele alea si mai vorbim,de fapt hai sa vedem o centura a Bucurestiului europeana asa cum au europenii si pe urma trecem la next level,centru orasului la nivel european.
Si mie mi-ar place sa o ard cu rolele in weekend pe Magheru dar mai am si munca la care trebuie sa mai si ajung in viata asta.
Si cum pe unii ca tine nu-i intereseaza cum se ajunge de pe Emil Racovita la Aeroport in garantez ca sunt insutit mai multi care nu-i doare nici la 2 metri in fata ca tu vrei sa iti montezi hamacul pe Mageru si sa participi la Dambovita Woodstock.

View Postshefu_de_combinat, on 06 iulie 2015 - 10:56, said:

Cum naiba le-o fi iesit in Londra si Frankfurt de au ditai turnurile fix in centru?

Pai simplu,pentru ca la aia nu erau toti proletarii propitari,acolo un nenica(culmea)de regula ovreu detinea neste bulivarde intregi iar nenea ala a considerat in prostia lui ca incaseaza mai bine de pe urma la 20 de etaje decat de pe urma unui frumos si luxos bloc cu 3 etaje si 6 apartamente luxoase de cate 500 mp/buc.
La noi nu prea poti sa-i demolezi pe oameni ca te ia la goana,te prinde la Targoviste si te impusca.
Si la aia frumos se vad sticlele alea?Sunt mai breji ca noi dar au si ei tampeniile lor,noi sa fim in stare sa copiem lucrurile bune de la ei si pe urma om vedea ce facem si cu alea proaste.

View Postlil debul, on 06 iulie 2015 - 11:08, said:


@Hobo , tot nu ne-ai spus cu ce te ocupi .
Cum nu ai inteles? Face parte din ordinul arhitectilor,ce nu-ti este clar?

View Postshefu_de_combinat, on 06 iulie 2015 - 11:34, said:

The shard, cea mai inalta cladire din Londra, are o parcare automata cu 47 de locuri. 47! "Intamplarea" face ca-i fix langa o gara cu tren+metrou. Nu stiu cum se face ca pentru englezi, francezi, newyorkezi, si alti -ezi transportul in comun e o alternativa, si pentru noi nu. O fi de la clima? Posted Image
Nu zic sa nu mergem cu masina, dar poate nu doar cu masina?
Pai da mai omule bun dar cand eu fac cu transportul in comun in cel mai fericit caz fix cat fac si cu masina dece sa nu stau eu linisiti in masinuta mea si sa ascult de ex un Caro Emerald in loc sa miros mireasma unui tigan care sta cu mainile in buzunare.. le altuia sau pe cea a unui bucurestean cu flotant pina mai ieri.
Dece?

View Postthe_lion, on 06 iulie 2015 - 11:49, said:

Este clar ca trebuie un echilibru si in judecata si in actiune, iar planul asta nu intra in nicio categorie. Nu prea poti inchide/restrictiona masiv traficul pe acest bulevard fara a crea ambuteiaje in alte zone deja foarte aglomerate si ele.
Pe de alta parte, eu cred ca o solutie la traficul din centrul orasului este intr-adevar restrictionarea accesului si nu construirea de autostrazi sau redirectionarea traficului. Simplu, vrei sa mergi cu masina fix prin centru, trebuie sa platesti mai mult. Suficient de mult astfel incat cei care nu-si misca fundul nici 200m fara masina sa fie "motivati" sa faca si 2-3 pasi pe jos sau cu metroul.Dar acest lucru nu trebuie aplicat doar la Magheru ci la intreg inelul central din Bucuresti. Si lucrul asta ar fi fost mai usor de facut daca in 25 de ani de capitalism, conducatorii nostri ar fi putut sa faca mai mult decat 4-5 noi statii de metrou (ceea ce este absolut jenant, si daca le sapau puscariasii cu lingurita si tot se faceau mai multi km).
Fix a2a zi dupa aplicarea celor zise de tine vreau sa ne intalnim in autobuz sau in metrou.
Eu zic sa inchidem circulatia auto in tot bucurestiul si permisul de intrare in oras sa coste fara numar.

#94
the_lion

the_lion

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,509
  • Înscris: 04.05.2007

View Postmardraaxi, on 06 iulie 2015 - 15:19, said:


Fix a2a zi dupa aplicarea celor zise de tine vreau sa ne intalnim in autobuz sau in metrou.
Eu zic sa inchidem circulatia auto in tot bucurestiul si permisul de intrare in oras sa coste fara numar.


Cred ca nu ai citit exact ce am scris in incheierea postului meu: lucrul asta se putea face daca in acesti ultimi 25 ani se facea ceva si in infrastructura transportului in comun (metrou + cel de suprafata).
In prezent este normal ca astfel de solutii nu pot fi adoptate fara a crea un haos.

#95
mardraaxi

mardraaxi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,898
  • Înscris: 22.11.2009

View Postdjl, on 06 iulie 2015 - 13:55, said:

Totuşi Şos. Giurgiului e cam aglomerată, îngustă şi e rută de ieşire/intrare în oraş.
Ba chiar leaga capitala de un punct important de granita,iar centura la Jilava este vai mortisorii mamei ei de centura.
Eu fac zilnic traseul ala si stiu mai multe si am solutii mai bune decat cretinii aia de arhitecti.
Cel mai important lucru in Bucuresti la ora actuala care ar trebuii sa aiba prioritate 0 este centura la 360 grade,facuta ca la carte .

#96
kruger

kruger

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 11,928
  • Înscris: 04.02.2006

View Postdjl, on 06 iulie 2015 - 12:44, said:

Tramvaiele alea cehești sunt chiar foarte bune! Când bagă viteză, mamă-mamă!
Daca te referi la astea:
Attached File  Tramvai_RATB_Tatra_T4R_-3384.JPG   33.96K   16 downloads

, singura chestie buna la ele e faptul ca nu li se inchid bine usile si deci sunt mai aerisite.

#97
shefu_de_combinat

shefu_de_combinat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 46,022
  • Înscris: 18.01.2007
Observ ca, precum orice chestie de succes in romania, si asta a dus la aparita a doua tabere care-si dau in cap, pe modelul basisti/antenisti, privati/bugetari and shit. 'Re-ati ai dracu de cocalari cu masinile voastre Vs. 'Re-ati ai dracu de hipsteri cu bicicletele voastre. Cu un relativ punct la care ambele parti au cazut de acort: in RATB nu-i viata.

#98
Bogdansv1

Bogdansv1

    Nauc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,306
  • Înscris: 13.03.2015

View Postshefu_de_combinat, on 06 iulie 2015 - 16:05, said:

...Cu un relativ punct la care ambele parti au cazut de acort: in RATB nu-i viata.

Upssss... atunci voi fi eu primul "minoritar", e drept nu bucurestean. In oras prefer sa folosesc transportul in comun (autobuze sau maxi-taxi ca doar asta am). Motivul principal este locul de parcare: nu vreau sa-l pierd pe cel de langa resedinta si nici nu vreau sa caut unul vreo 15-30 min acolo unde am treaba. Folosesc masina la drum lung sau in caz de urgenta. Bicicleta nu mi se pare o chestie viabila si din cauza infrastructurii si a reliefului, fiind intr-un oras colinar, as capata un iz de branza in cateva minute de pedalat in rampa.

Edited by Bogdansv1, 06 July 2015 - 16:20.


#99
mardraaxi

mardraaxi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,898
  • Înscris: 22.11.2009

View Postkruger, on 06 iulie 2015 - 15:42, said:

Daca te referi la astea:
Attachment Tramvai_RATB_Tatra_T4R_-3384.JPG

, singura chestie buna la ele e faptul ca nu li se inchid bine usile si deci sunt mai aerisite.
Si din cate imi aduc aminte au calorifer sub fiecare scaun.

#100
lil debul

lil debul

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,662
  • Înscris: 29.09.2005
Cum nu am fost putin atent ati si ajuns la taxe ? Asta e solutia pt. Bucuresti , alta taxa ? Cred ca Primaria deja isi freaca miinile de bucurie desi tot au o dilema , pe ce insula sa-si mai deschida un cont in care sa indese si furaciunile rezultate din aceasta taxa .
Dar totusi hai sa analizam rezultatele palpabile :
1. Metrou Drumul Taberei - nu se mai termina.
2. Pasaj Casa Scinteii - cu greu dar e gata , sa vedem cum se comporta.
3. Lucrarile la Big Berceni - aici e un mister pt. mine.
4. Cotroceniul distrus de lucrari la metrou - alt mister.

#101
shefu_de_combinat

shefu_de_combinat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 46,022
  • Înscris: 18.01.2007

View PostBogdansv1, on 06 iulie 2015 - 16:16, said:

Upssss... atunci voi fi eu primul "minoritar", e drept nu bucurestean.
Eh pai aici e problema Posted Image
Ca n-am nimic cu autobuzul ca si concept (poate doar ca nu se prezinta in forma sa superioara, aia de troleibuz), dar la 39"C la ora 17:30 intr-un oras de 2 milioane de oameni unde transportul public e subfinantat dar gratuit pentru multi si platit in mod optional de restul..fun times.

#102
Phobos

Phobos

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,225
  • Înscris: 23.09.2005
Solutii exista sau vor exista pentru multe probleme... traim noi in timpurile nepotrivite, atata tot. Timpurile nepotrivite, nu pentru tehnologie... ca pana la urma, las-o-ncolo... nu-s nave spatiale, ce dracu.

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/t1gTzc7-IbQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by Phobos, 06 July 2015 - 23:23.


#103
Hobo

Hobo

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 759
  • Înscris: 10.07.2004

View Postmardraaxi, on 06 iulie 2015 - 15:19, said:

Sa vedem inelele alea si mai vorbim,de fapt hai sa vedem o centura a Bucurestiului europeana asa cum au europenii si pe urma trecem la next level,centru orasului la nivel european.
Si mie mi-ar place sa o ard cu rolele in weekend pe Magheru dar mai am si munca la care trebuie sa mai si ajung in viata asta.
Si cum pe unii ca tine nu-i intereseaza cum se ajunge de pe Emil Racovita la Aeroport in garantez ca sunt insutit mai multi care nu-i doare nici la 2 metri in fata ca tu vrei sa iti montezi hamacul pe Mageru si sa participi la Dambovita Woodstock.

Cum nu ai inteles? Face parte din ordinul arhitectilor,ce nu-ti este clar?


Pai asta e si ideea, sa vedem mai intai cum deviaza traficul si pe urma amenajam frumos centrul sa se bucure si hipsterii si oamenii normali de lipsa masinilor si de spatii verzi. Nu fac parte din ordinul arhitectilor, nu detin nici hamac nici bicicleta, doar bunul simt si norocul de a fi vazut cum au fost rezolvate problemele astea in alte orase din lume. De fapt nu stiu daca "noroc" e cuvantul potrivit. Cand vezi tari mai putin dezvoltate (si unele din ele chiar mai corupte) decat Romania ca gasesc rezolvari la aceste probleme, isi fac infrastructura si cand ma intorc acasa si vad ca a mai trecut un an si tot nu au reusit sa astupe calumea trotuarul de langa casa e destul de trist. Dar daca ne poticnim la chestii marunte, ce sanse avem sa ducem la capat un proiect complex.

#104
lil debul

lil debul

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,662
  • Înscris: 29.09.2005

View PostHedonist, on 06 iulie 2015 - 11:57, said:

Magheru ar putea fi ingropat,
Pai asta si vor , si pe noi impreuna cu el.
Citeam ceva despre niste inele , sa faca ce ?

#105
AlexxTM

AlexxTM

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 774
  • Înscris: 26.08.2014
E buna idea,poate merge mana in mana cu ideaa de afi gratis mersul cu ratb-ul,poate asa multi vor renunta la masini in favoarea transportului in comun.Nu stiu cum reusesc new-yorkezii sa mearga mai toti cu transportul in comun si aia saracxi si aia mai bogati.Eu cand vad diverse clipuri filmate din new york vad aproape numai taxiuri pe acolo.sunt sofer si cred ca e o idee buna

#106
bladhaund

bladhaund

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,049
  • Înscris: 20.07.2003

View PostAlexxTM, on 07 iulie 2015 - 08:56, said:

E buna idea,poate merge mana in mana cu ideaa de afi gratis mersul cu ratb-ul,poate asa multi vor renunta la masini in favoarea transportului in comun.
Tu si toti ceilalti care credeti ca toata lumea e croita pe acelasi calapod ca si voi, trebuie sa intelegeti ca indivizii sunt diferiti. Daca tie ti se pare o mare favoare ca iti da gratis o calatorie de 1,3 lei, altuia i se pare nimic. Nu din cauza banilor ci pentru confort aleg oamenii sa foloseasca masini (individuale).

Transportul in comun este intotdeauna solutia nr. 2. Daca nu ai ceva mai bun, apelezi la transport in comun. Asta este ceea ce oamenii au inteles inca de la apariatia acestei forme de transport. Pana mai acum vreo 10-15 ani, nimeni nu venea cu idei stranii precum ca transportul in comun ar fi altceva decat "ruda saraca".

Ca in multe alte domenii insa, in ultima vreme avem de-a face cu oameni care gandesc cu susul in jos. Care spun ca albul e negru, contrar evidentei. Face parte din noua mentalitate Orwelliana care se instaleaza in societate.

View PostAlexxTM, on 07 iulie 2015 - 08:56, said:

Nu stiu cum reusesc new-yorkezii sa mearga mai toti cu transportul in comun si aia saracxi si aia mai bogati.Eu cand vad diverse clipuri filmate din new york vad aproape numai taxiuri pe acolo.sunt sofer si cred ca e o idee buna
Este o impresie falsa. Insa daca tu esti "sofer" si crezi ca e o idee buna, esti liber sa o aplici pe pielea ta. Buna intelegere se strica cand incerci sa impui altora ce sa faca, doar pentru ca asa crezi tu ca "trebuie" sau ca "e bine".

#107
CentOS_Operator

CentOS_Operator

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 641
  • Înscris: 11.02.2015
Vezi tu bladhaund....in societatile umane, invariabil, trebuie sa renunti la anumite libertati/ mofturi.

in londra de pilda, te taxeaza in draci daca ai SUV si treci sau parchezi prin centru cu el.

problema e ca desi sunt de acord ca magheru trebuie lasat asa cum e - din lipsa de optiuni - trebuie sa admitem ca la noi, in meltenica, capitalismul a dat nastere la o specie extrem de toxica de cocalari- capitalisto-cocalarul, marlan, meltean, care are impresia ca lumea se invarte in jurul lui, al banilor lui(in proportie de 95% facuti pe cai necurate), si al piti curvelor blonde din masina sa.

genul de om care crede ,,sa moara lumea inainte sa imi zica mie ce sa fac".


Atat doar ca in trile civilizate, chiar yi se cam spune ce sa faci, cat de cocalaro- capitalist o fi melteanul de la noi.

#108
lil debul

lil debul

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,662
  • Înscris: 29.09.2005

View PostAlexxTM, on 07 iulie 2015 - 08:56, said:

.sunt sofer si cred ca e o idee buna
Esti sofer ?

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate