Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Casa in constructie la tara, ce s...

Procesor cu pini indoiti, vandut ...

Examene competența lingvisti...

Probleme vw golf 7
 laptop acer nu merge tastatura

De ce ca Freelancer caștigi ...

La mulți ani @hvz!

La mulți ani @cotzi!
 Probleme testosteron

Capac culbutori fisurat

Solutii pentru backup date person...

Difuzor bas Q Acoustic 3050
 Bolojan la presedintie?

Huawei band 8

Statii de benzina DHR

AT Duster 80 asfalt 20 forestier
 

Renault LAGUNA vs. Volkswagen PASSAT

- - - - -
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
170 răspunsuri în acest subiect

#55
eedii30

eedii30

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 4
  • Înscris: 17.11.2005

View PostVeselul Profet, on Nov 22 2005, 18:10, said:

In legatura cu revizii. Poate sunt mai ieftine la Renault. dar nu iti doresc sa iti lovesti vreodata masina fara sa ai casco pe ea. S-ar putea sa trebuiasca sa iti vinzi casa ca sa o poti repara. in general tablaria e scumpa la renault. in al doilea rand o masina germana, in afara de faptul ca e o masina cu traditie, este si o masina cu gust, fiabila, care iti da un anumit prestigiu cand esti cu ea pe strada. dar luati-va fratilor ce vreti! oricum masinile nemtesti sunt doar pentru cunoscatori

Mai cunoscatorule daca te uti prin topuri ai sa vezi ca primii sunt japonezii nu nemtii!!!!

#56
SCANIA FREAK

SCANIA FREAK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.555
  • Înscris: 13.10.2005
Totusi sa nu deviem de la subiect aici e vorba despre o "nemtoaica" si o "frantuzoaica"!!! :peacefingers:

#57
terratec

terratec

    Troll hunter

  • Grup: Moderators
  • Mesaje: 12.078
  • Înscris: 02.03.2003
Laguna este interesanta dar nu cand este pe numele meu.
Intre Laguna si Passat am ales Passat.
Masina nemteasca este o masina seriosa iar masina frantuzeasca este o chestie cu multe accesorii si lumintze inutile.
Nu prea vad rostul acestor "chestii" suplimentare pe care le pun francezii.
Nici macar la agatat gagici nu sunt utile (ca sa ma destin putin atmosfera conflictului).
Am mai multi amici  cu Laguna (5) si toti s-au plans de ele.
Bucse, pivoti si in special amortizore.
Unul a schimbat 4 perechi de amortizoare (masina e una din primele - 5 trepte).
Doar 2 mai au Lagune, 2 au trecut pe A4 si celalat pe Passat.

In concluzie, Laguna este pentru cei care isi doresc multe chestii dar nu au suficienti bani pentru o masina tare iar Passat este pentru cunoscatori (adica aia care vor sa aiba o masina serioasa).

#58
Mig VWFan

Mig VWFan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 5.336
  • Înscris: 01.12.2005

View PostYoda, on Oct 3 2005, 08:52, said:

VW lider de piata?  :lol:  Piata Sudului, poate...  :peacefingers:

ia d'aici

Volkswagen a revenit pe prima pozitie in Europa, inregistrand cel mai mare numar de unitati livrate in 2005. "Volkswagen este o marca puternica. Acum culegem roadele ofensivei noastre de modele", a explicat Dr Wolfgang Bernhard, Presedintele Consiliului de Administratie al marcii Volkswagen. "Noile noastre modelele au fost primite cu entuziasm in intreaga Europa. Aceasta ne confera un avantaj pentru anul care urmeaza", a continuat Brenhard.

Numai in luna noiembrie Volkswagen a livrat 129,000 de autovehicule, ceea ce inseamna o cota de piata de 11,1%, cu 1,7 puncte procentuale mai mult fata de cel de-al doilea clasat. Dintre toate modelele din gama, Volkswagen Golf a inregistrat cel mai mare succes, cifra de jumate de milion de unitati imatriculate fiind atinsa deja in primele zece luni ale anului. "In acest an Golf a surclasat detasat concurenta", a aratat Wolfgang Bernhard. Lansarea Golf Plus a contribuit semnificativ la aceasta reusita. "Acest succes ne-a aratat ca ideile si conceptele noastre inovatoare ne permit sa ne extindem si sa crestem chiar in contextul unei piete foarte competitive, cum este cea a segmentului de automobile compacte."

Toate celelalte modele lansate in 2005 s-au afirmat rapid pe piata. Alaturi de Golf Plus, Volkswagen a lansat noul Passat si Passat Variant, noul Polo, noul Beetle, si noul Beetle Cabrio, noul Golf R32, precum si Fox si Jetta. Totodata, in 2005 a fost prezentat noul Eos la Salonul International de la Frankfurt si prototipul EcorRacer la Tokyo Motor Show.
In Romania Volkswagen Passat domina suveran de mai bine de 7 ani in clasa sa. Pozitia a fost confirmata si in acest an, cand aproape 3000 de romani au ales noul model. In acelasi timp, Touareg este lider in segementul SUV Premium, iar Golf s-a destasat in automobilul de flota numarul unu al marcii.

"Avem o gama noua de modele. Insa aceasta nu inseamna ca ne vom opri sa contemplam succesul. Avem noi surprize pregatite pentru 2006. Vom demonstra ca Volkswagen produce automobile care starnesc admiratie si pasiune, de care clientul poate beneficia la preturi competitive. Ne vom pastra pozitia de lideri in Romania", a declarat Matei Albulescu, brand manager Volkswagen Romania.


#59
KLF

KLF

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 84
  • Înscris: 22.02.2006
Referitor la costul reviziilor: la 15000 km se schimba uleiul si filtrul aferent. Costul acestei revizii la TESS Bv (dealer local VW), ptr. un Passat 1.9 TDI 130CP, ulei Castrol 5w40 GTD Magnatec si filtru Mann, pret aprox. 115 Euroi cu TVA inclus. Deci NU E 15 milioane. Poate o revizie mai importanta sa coste 15 milioane (filtru de aer, placute frana, filtru cabina etc), dar nu poti sa compari una de 15 mii km cu una de 90 de mii cand se schimba si distributia.

#60
Clayman

Clayman

    InFlamer

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.069
  • Înscris: 28.04.2004
tess  :puke:

multe figuri, putina stiinta, bani cheltuiti de-am boulea

#61
eiffel

eiffel

    BusyWorm

  • Grup: Moderators
  • Mesaje: 68.760
  • Înscris: 15.06.2004

Quote

Salut!

Mai baieti am tot citi aici opinii pro si contra Renault. As vrea sa stiu cati dintre voi vorbiti in cunostinta de cauza? Cati dintr voi aveti sau a-ti avut un Renault in curte?
Eu pot sa va spun ca am 9 masini de la Renault luate astfel:
2001 - 3 Renault Clio Symbol Expression 1.4 8V (75 CP)
2003 - 3 Renaul Megane Confort Privilege 1,9 dCi 105CP
2005 - 3 Renaul Laguna Lux Privilège 1.9 dCi 120 CP

Vreau sa va spun ca in ciuda celor ce se spun in afara de revizii obisnuite nu am avut probleme deosebite cu masinille (si aici ma refer la clio si megane deoarece lagunele abia le-am luat) pot sa va spun ca masinile sunt luate pe firma si sunt foarte merse. Sa va faceti o idee clio-urile au peste 150.000 Km, meganurile au unu 110.00 si alte 2- 85.000. deci dupa cum se vede din numarul de Khilometrii au fost merse. La toate trei cliourile primele reparatii pe directie le-am facut in jur 70.000 km +/- 10000. La megane pe masina pe care am condus-o eu dupa ce am "spart" pe parte dreapta 3 anvelope am schimbat la 72.000 bascula fata dreapta. De asemena mi-au picat pana in 30.000 amortizoarele spate dar au fost schimate in garantie si de atunci pana in prezent nu am mai avut probleme. Tb sa mentionez ca din 3 megane doar la 2 ne-au cazut amortizoarele (dar in garantie). In rest NIMIC!!!!
Am prieteni care au Peugeot 407 si cum spunea si cineva mai sus (patit se pare) stau foarte mult pe la service au diferite probleme - nu la motor - dar parca iti bagi piciorul sa te duci pt diverse chestii care pica la service.
De asemeni am prieteni care sunt fani VW si au la fel ca mine in parc nu una ci mai multe masini VW - Passat, golf, transporter etc, si imi spunea ca in momentul in care ajunge sa fac o revizie la passat (la Tecar in C-ta) lasa in jur de 15.000.000 lei pe putin. Eu la Renault fie ca e clio la care revizia este la 15000 fie ca este Megane (revizie 10000) las in jur de max. 4000000.
Asa ca ....... cinu nu are mai bine sa TACA!!!!!!

Nu stiu cum e cu VW. Dar Renault am si eu la firma, chiar mai multe decat ai postat. Si tot cam aceleasi modele, doar ca e vb de Megane 2.
Cu tot regretul, cred ca maisni mai proaste si mai costisitoare nu am vazut. Exceptand un Clio, care a fost defect din fabricatie, toate celelate au inceput sa cada pe la 10.000km. Primele probleme - senzorii si calculatorul de bord, span in motor ( ati auzit bine ), amortizoare, etc.. Si nu mai zic pretul pieselor de schimb dupa ce iese din garantie. Isi scot banii mai mult din piese decat din masina.

#62
KLF

KLF

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 84
  • Înscris: 22.02.2006

View PostClayman, on Feb 27 2006, 12:42, said:

tess  :puke:

multe figuri, putina stiinta, bani cheltuiti de-am boulea

Ca sa faci un schimb de ulei si o resetare de interval service nu trebuie sa fii doctor. Nu comentam aici stiinta mecanicilor (in multe servisuri, atat VAG cat si Renault, sunt loaze pe post de mecanici), ci strict pretul unei revizii. Sunt convins ca la unele service-uri mici particulare ar fi costat la jumatate, dar am vrut un cost de la un service oficial VW.

Editat de KLF, 27 februarie 2006 - 13:01.


#63
SCANIA FREAK

SCANIA FREAK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.555
  • Înscris: 13.10.2005
Nu neaparat loaze,ca doar nu sunt necalificati,insa dispretul cu care te trateaza,de parca iti fac un favor ca iti repara masina deranjeaza+ micile manarii ca ar inlocui diverse piese si de fapt tot cele vechi raman! :peacefingers:

#64
Clayman

Clayman

    InFlamer

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.069
  • Înscris: 28.04.2004
31 milioane a costat revizia la Passat la ei! Pe tatal meu cand a fost la ei, l-au luat cu dume: "-Domne, va rog frumos sa bagati dvs. masina in service ca eu n-am curaj sa pornesc motorul la cum arata cureaua si pompa! De fapt, va ajut eu sa impingeti masina ca mi-e mila de dvs, numa` nu mai porniti motorul" :death:

Cureaua e bine mersi...c-am intrebat si-n alte parti!

#65
Mig VWFan

Mig VWFan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 5.336
  • Înscris: 01.12.2005
Toate serviceurile sunt de kko, ramane de facut comparatia strict intre masini..

#66
radu_obreja

radu_obreja

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 4
  • Înscris: 29.04.2006

View Posteiffel, on Feb 27 2006, 13:47, said:

Nu stiu cum e cu VW. Dar Renault am si eu la firma, chiar mai multe decat ai postat. Si tot cam aceleasi modele, doar ca e vb de Megane 2.
Cu tot regretul, cred ca maisni mai proaste si mai costisitoare nu am vazut. Exceptand un Clio, care a fost defect din fabricatie, toate celelate au inceput sa cada pe la 10.000km. Primele probleme - senzorii si calculatorul de bord, span in motor ( ati auzit bine ), amortizoare, etc.. Si nu mai zic pretul pieselor de schimb dupa ce iese din garantie. Isi scot banii mai mult din piese decat din masina.
  pai cred si eu daca sunt maisini de firma , iau aia care le conduc si shanturi cu ele nu numai gropi, stiu si eu cum sunt soferii pe masini de firma. Eu am un megane 2 si in 90.000 km am schimbat doar o bujie (si am chinuit mult masina asta), iar vw sunt praf am un pieten cu un Passat si un tuareg ,amandoua sunt praf , la ambele motorul manaca ulei  de trebuie sa il comploteze pana la revizie (si aia de la service zic ca cica e normal). Eu cred ca, chestia cu masina nemteasca  inseamna si fiabilitate s-a cam dus, s-au orietat spre lux si au uitat si de motoare.

#67
tzili

tzili

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 121
  • Înscris: 13.08.2007
Eu cred ca...toate sunt acelasi drac cand vine vorba de fiabilitate. Si ma refer aici la masini fabricate in ultima vreme. Doar ca unii simpatizeaza germanele, altii francezele sau altii italienele. Diferenta reala tine de costul pieselor de schimb. Acolo-i buba.

#68
Bwwlan

Bwwlan

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.563
  • Înscris: 13.11.2006
No comment  :rolleyes:

Fișiere atașate



#69
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Mesaje: 40.874
  • Înscris: 16.05.2005
intr-adevar, asta e singurul tau argument pe aici impotriva constructorului francez. :lol:

#70
Bwwlan

Bwwlan

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.563
  • Înscris: 13.11.2006

View Postromaximusro, on Aug 28 2007, 22:38, said:

intr-adevar, asta e singurul tau argument pe aici impotriva constructorului francez. :lol:

Da, bre, da'i unul al dracului de solid  :peacefingers:

#71
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Mesaje: 40.874
  • Înscris: 16.05.2005
intr-adevar, se vede :P aduce o gramada de puncte in plus passatului , ca doar nu e tedeiii frate :lol:

#72
d.dan

d.dan

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 18
  • Înscris: 14.08.2006
urmariti  forumurile romanesti de VW, Ford, reno etc
nu cred ca mai are rost discutia: laguna all the way
topicurile cu probleme de tdi de pe vw cred ca sunt edificatoare: au astia probleme serioase intr-o veselie dar, nimeni nu recunoaste daca-l intrebi fata in fata, mai ales daca are i-ul si d-ul rosii(idealul celor cu vw comun) sau 4motion - chiar daca se rupe masina, tot a lor ii cea mai buna
am impresia ca multa lume vorbeste absolut din auzite si din ce stie el de la tacsu, unchiu din argentina
din toata fiabilitatea nemteasca ramane doar "emblema" de pe masini, daca ma intelegeti

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate