Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
bmw x6 4.0d 306cp
Last Updated: Oct 06 2019 00:46, Started by
ionut_ionut
, Aug 03 2010 00:26
·
0
#73
Posted 25 January 2011 - 14:21
Da nu stiu ce sa zic,insa mi se pare ca au aparut cam repede.
Masina are 17800km,merge ireprosabil,x-drive-ul este mai mult decat ok pt nevoile mele,insa sunt f dezamagit de Nokianuri,proaste,f proaste,nu degeaba ocupa locul 10/10 la nemti,cred ca ma apuc de cautat anvelope. |
#74
Posted 25 January 2011 - 17:24
Cam ce medie de consum ai inregistrat in perioada asta? Nu ca ar interesa in mod expres, doar statistic pentru noul diesel de 306 Cp.
|
#75
Posted 26 January 2011 - 00:07
Nu stiu,Cb-ul l-am resetat pe 3 sau 4 ian,insa am facut aproape 6000km,media este 10.2.
Sa povestesc,eram pe centura intre Chitila si DN1,2 benzi pe sens,vine un berbec cu o octavie in spate,imi da flsh-uri,eu depaseam un tir,in fata era un land-cruiser,el tot se agita,depasesc tir-ul ii fac loc,ii da flsh-uri si aluia cu land-crusierul,asta nimic,vine sensul giratoriu de la Mogosoaia asta cu ocatvia a vrut sa-l depaseasca pe exterior dar era sa manace parapetul,apoi incearca sa-l depaseasca iar pe asta cu land-cruiserul pe banda 1,il depaseste si se pune in fata lui,ii franeaza,cel din urma ii da faza lunga apoi nu stiu sigur ce s-a intamplat,ori in fata octaviei mai era o masina si nu a vazut-o,ori se uita in oglinda la cel din spate,ideea este ca a sarit parapetul,la aprox 100km/h,ma rog a decolat,a aterizat intr-un gard la 15-20m de sosea....ce se poate intampla cand se intalnesc doi berbeci in trafic. |
#76
Posted 26 January 2011 - 15:04
Consumul este foarte bun , raportat la greutatea masinii, puterea disponibila si genul de trafic.
|
#77
Posted 26 January 2011 - 17:14
Din cei aprox 6000km cam 85% sunt facuti in regim ex.urban.
Nu ma plang,consuma chiar putin pt 2.3t si 306cp. Edited by ionutMembruAnonimut, 26 January 2011 - 17:14. |
#78
Posted 08 February 2011 - 23:16
Apai vad ca esti incantat rau de ai disparut complet de pe forum!
Desi sunt foarte invidios pe tine ( in sensul bun - parca am mai zis asta) tre sa te mai intreb: Cum mai merge dom'le frumusetea aia de masina? |
#79
Posted 14 February 2011 - 19:04
Merge la fel ca in prima zi si inca imi trezeste un sentiment de entuziasm atunci cand o conduc,chiar daca am parcurs aproape 20k km.
|
#80
Posted 14 February 2011 - 21:48
ionut_ionut, on 26th January 2011, 00:07, said: Nu stiu,Cb-ul l-am resetat pe 3 sau 4 ian,insa am facut aproape 6000km,media este 10.2. Sa povestesc,eram pe centura intre Chitila si DN1,2 benzi pe sens,vine un berbec cu o octavie in spate,imi da flsh-uri,eu depaseam un tir,in fata era un land-cruiser,el tot se agita,depasesc tir-ul ii fac loc,ii da flsh-uri si aluia cu land-crusierul,asta nimic,vine sensul giratoriu de la Mogosoaia asta cu ocatvia a vrut sa-l depaseasca pe exterior dar era sa manace parapetul,apoi incearca sa-l depaseasca iar pe asta cu land-cruiserul pe banda 1,il depaseste si se pune in fata lui,ii franeaza,cel din urma ii da faza lunga apoi nu stiu sigur ce s-a intamplat,ori in fata octaviei mai era o masina si nu a vazut-o,ori se uita in oglinda la cel din spate,ideea este ca a sarit parapetul,la aprox 100km/h,ma rog a decolat,a aterizat intr-un gard la 15-20m de sosea....ce se poate intampla cand se intalnesc doi berbeci in trafic. Din pacate sunt multi cretini printre noi, care conduc ca la ma-sa pe tarla. Cel mai bine este sa-l lasi sa se duca in ma-sa.. Justice for all. ionut_ionut, on 14th February 2011, 19:04, said: Merge la fel ca in prima zi si inca imi trezeste un sentiment de entuziasm atunci cand o conduc,chiar daca am parcurs aproape 20k km. Edited by tfmercedez, 14 February 2011 - 21:50. |
#81
Posted 14 February 2011 - 21:54
#82
Posted 15 February 2011 - 13:00
Cel cu octavia a zburat peste parapet,da si eu o admir de cate ori am ocazia ,imi place mult forma aceasta coupe-izata si mai ales unicitatea.Sentimentul de entruziasm numai bmw-urile au reusit sa mi-l trezeasca atat de pronuntat;e46-le il conduceam cu zambetul pe buze chiar si dupa 3 ani de la achizitie.
|
|
#83
Posted 15 February 2011 - 14:02
Cand mi-am cumparat 3-er, am avut in vedere si Audi si Mercedes. Initial voiam o clasa mai mare, A6, E, dar dupa ce am condus 3-er nu numai ca am fost convins dar am plecat si cu cheile de la masina de drive test , ca abia o primisera. Entuziasmul nici acum nu m-a parasit, dupa 2 ani! Inca mai am zambetul ala ciudat cand merg cu ea:). Singura problema este ca ma omoara colega de apartament la cap , ca vrea X6. M-am uitat atent si intre un X5 la promotie si un X6, mai incape macar un 318i nou. Pai ce, e corect? Nu ma mai joc! Sa faca si la x6 discount-uri! Oricum nu-mi permit acum...dar asa...preventiv niste discounturi...
|
#84
Posted 15 February 2011 - 18:02
Vad x5-ul are reducere de 7500e+tva in timp ce x6 de doar 3500e+tva,destul de mare diferenta.
|
#85
Posted 15 February 2011 - 18:07
bugy_18, on 15th February 2011, 14:02, said: Cand mi-am cumparat 3-er, am avut in vedere si Audi si Mercedes. Initial voiam o clasa mai mare, A6, E, dar dupa ce am condus 3-er nu numai ca am fost convins dar am plecat si cu cheile de la masina de drive test , ca abia o primisera. Entuziasmul nici acum nu m-a parasit, dupa 2 ani! Inca mai am zambetul ala ciudat cand merg cu ea:). Singura problema este ca ma omoara colega de apartament la cap , ca vrea X6. M-am uitat atent si intre un X5 la promotie si un X6, mai incape macar un 318i nou. Pai ce, e corect? Nu ma mai joc! Sa faca si la x6 discount-uri! Oricum nu-mi permit acum...dar asa...preventiv niste discounturi... Adica diferenta de 30.000 de euro ? Sigur te-ai uitat bine ? |
#86
Posted 15 February 2011 - 20:37
#87
Posted 15 February 2011 - 21:43
ionut_ionut, on 15th February 2011, 18:02, said: Vad x5-ul are reducere de 7500e+tva in timp ce x6 de doar 3500e+tva,destul de mare diferenta. |
|
#88
Posted 15 February 2011 - 22:03
tfmercedez, on 15th February 2011, 21:43, said: Si cum isi "permit" ei sa dea discount 3-5% la o astfel de masina? Totusi 7000 de euroi, sunt niste bani, mai ales in Romania. Si cand te gandesti ca toate X-urile sunt aduse din USA cu vaporasul.. Oare cat costa un X5, daca ar fi sa luam doar costurile cu materialele si manopera, fara adaos comercial , comisioane de dealer, si bine inteles TVA? 20000E? unul de baza zic ca mai putin. dar asa e la toate masinile. oricum, materialele si manopera sunt partea ieftina a problemei. bani f multi se duc pe dezvoltare, cercetare, marketing, contruirea si (re)tehnologizare fabricilor. Edited by undercoverbrother, 15 February 2011 - 22:09. |
#89
Posted 16 February 2011 - 16:23
In mod normal daca e sa-ti configurezi un X5 sau X6 ajungi la cam aceeasi bani. X6 in schimb se vinde la un pret mai mare din cauza ca e mai nou cel mai probabil si e mult mai cautat ca un X5.
|
#90
Posted 16 February 2011 - 23:48
X6 e altceva decat X5.
X6 este Sport Activity Coupe, x5 este SUV. X6 vine dotat standard cu diferential spate autoblocant, X5 nu. Dotarile de baza la X6 sunt superioare fata de X5. Si la condus se comporta altfel. Eu, de exemplu am simtit ca X6 e mai "greu" pe spate, dar totodata mult mai agil in curbe decat X5. Serpentinele sunt specialitatea lui. Masina merge absolut fenomenal pe drumurile virajate de juri ca este trasa parca pe sine. In plus, trebuie sa spun ca atunci cand am vazut primele poze cu ea, am zis ca s-au scrantit la cap cei de la BMW. Cand am vazut-o live, lucrurile s-au schimbat total. Totusi, chiar nu inteleg la ce foloseste masina asta, in afara de faptul ca arata si merge superb. Nu prea ii vad o utilitate clara. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users