Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Hyundai Accent
Last Updated: Jan 25 2020 18:15, Started by
xtremdriving
, Oct 16 2006 18:54
·
0
#19
Posted 17 July 2007 - 19:29
A mers sau ... a stat blocat in trafic? Consumul este foarte mare dar gindeste-te bine daca ai stat blocat in trafic!
Daca n-ai avut probleme cu traficul vezi daca ai socotit bine consumul si daca da, poate ai face bine sa mergi pe la service! |
#20
Posted 18 July 2007 - 15:09
Am fost astazi la un drive test cu un Accent diesel si am fost impresionat. Drept urmare am ales un produs de pe stoc la un pret de 14150e DDP, cam asa parca... o sa revin cu suma exacta.
Am semnat contractul de leasing, am platit avansul si pana vineri cred ca o sa pot sa-mi ridic masina. Se asteapta confirmarea de plata din partea companiei de leasing. Edited by floraur, 18 July 2007 - 15:09. |
#21
Posted 07 September 2007 - 05:13
Salut, am un Accent din 2002, 1,6 l, benzina, manuala 5 viteze.
E o masina economica, nu depasesc 7,5 l/100 km in oras. Demaraj bun (cel mai bun torque il are in viteza a 2-a), frane bune, reglaj bun la scaun, schimbator de viteze bun. Cateodata nu-mi intra in R din prima si trebuie sa revin, dar e ok ... Daca pornesc cu motorul rece se aude un miorlait, dar daca motorul e cald nu se mai aude nimic suspect cand pornesc. Ceea ce nu-mi place este ca nu are stabilitate daca trec de 120 km/ora. Se leagana ca o barca de simti ca se rastoarna. Imi da o senzatie neplacuta in curbe alternative la viteza mare ... Trebuie sa tin volanul nemiscat, cat mai drept. Mi-e si frica sa fac depasiri pe autostrada cu ea ... Cand ma urc in Golful sotiei ... imi revin. Cu aia merg cu 170 km/ora si iau curbe si misc de volan fara nici un risc. Senzatia de siguranta e incomparabila. Una peste alta, e o masina ft. buna de oras, nu de concediu sau de viteze mari. Edited by scat, 07 September 2007 - 05:19. |
#22
Posted 20 November 2007 - 13:22
accentul meu tocmai a facut 30.000 km.
ultima revizie : in .de cost 265 euro ( in care a intrat si spalare si montat cauciucuri iarna). am reclamat in .de problema cu troncaneala/vibrarea usoara a coloanei de directie ( se manifesta la 120-140 km pe ora ). solutia: neamtu a bagat masina in service si a echilibrat rotile . rezultatul: nu mai tremura deloc volanul intre 120-140 km pe ora si nici nu mai troncane coloana. masina este mult mai stabila cu cauciucuri de iarna montate corespunzator. in romania nimeni nu a stiut sa ii dea de cap la vibratie. a trebuit un service nemtesc sa se prinda cat de elementara era problema. minusuri: -bateria incepe sa ma lase . cam normal avand in vedere ca masina are peste 1 an jumate plus cat a mai stat pe vapor/fabrica bateria.... - in curbe la viteza mare 140-160 pe ora se inclina caroseria dar totusi nu prea rupe aderenta - consumul e un pic cam mare : 7.5% dar la viteze de peste 120-130. intre 90-120 estimez un consum in jur de 6.5%. plusuri: - nu mi-a cazut inca nimic de pe ea. si e prima masina la care mi se intampla faza asta numai bine. |
#24
Posted 21 November 2007 - 23:25
Solutia pt troncaneala coloanei a fost la tine echilibrarea rotilor?
|
#25
Posted 21 November 2007 - 23:32
woulfy, on Nov 21 2007, 23:25, said: Solutia pt troncaneala coloanei a fost la tine echilibrarea rotilor? dar atentie: echilibrare facuta de neamt nu de romani pana acu am aproape 700 de km de la revizie si e ok. om vedea. oricum cand i-am zis neamtului: zdrang zdrang sub volan i-a picat fata. nicio vorba de "alles face asa" . a luat-o repede si a probat-o . a probat-o cu mine si cand a iesit din service. inclusiv la directie daca e moale la 120-140 sau daca vibreaza - a condus-o pe autobahn neamtu. scartaitul ( mai usor ) la rotirea volanului pe loc a ramas . mentionez ca acum sunt cu cauciucuri de iarna pe ea. |
#26
Posted 21 November 2007 - 23:41
Mai scuze ca te intreb, dar tu vezi vreo logica in ceea ce spui?
Echilibrarea rotilor influenteaza stabilitatea directiei la viteza mare, dar ce legatura ar putea avea cu troncaneala? O fi el neamt, dar cred ca la tine se manifeta si efectul "placebo". Poate ai mers doar pe drumuri bune. Sau poate nu ti-a zis tie si a schimbat si vreun amortizor pe acolo |
#27
Posted 21 November 2007 - 23:45
woulfy, on Nov 21 2007, 23:41, said: Mai scuze ca te intreb, dar tu vezi vreo logica in ceea ce spui? Echilibrarea rotilor influenteaza stabilitatea directiei la viteza mare, dar ce legatura ar putea avea cu troncaneala? O fi el neamt, dar cred ca la tine se manifeta si efectul "placebo". Poate ai mers doar pe drumuri bune. Sau poate nu ti-a zis tie si a schimbat si vreun amortizor pe acolo neamtu a zis ca a echilibrat rotile. poate a vrut sa spuna altceva dar nu cred . sau poate troncaneala era data de o simpla "dezechilibrare" datorata de gropile romanesti. si eu m-am dus chitit bey fritz imi schimbi coloana sau te strang de gat / va dau in judecata . am ramas ca la dentist. ps: ce legatura are amortizoru cu troncaneala? Edited by turbo trabannt, 21 November 2007 - 23:46. |
#28
Posted 21 November 2007 - 23:49
Pe forumul Hyundai se ajunsese si la concluzia ca o posibila cauza a troncanelilor ar putea fi si amortizoarele f nasoale care solicita mult coloana de directie pe drumurile noastre off-road.
Nu stiu daca chiar asa e, dar ce stiu e ca amortizoarele sunt cu adevarat nasoale.. |
|
#29
Posted 21 November 2007 - 23:53
woulfy, on Nov 21 2007, 23:49, said: Pe forumul Hyundai se ajunsese si la concluzia ca o posibila cauza a troncanelilor ar putea fi si amortizoarele f nasoale care solicita mult coloana de directie pe drumurile noastre off-road. Nu stiu daca chiar asa e, dar ce stiu e ca amortizoarele sunt cu adevarat nasoale.. amortizoarele nu sunt schimbate dar probabil le va veni candva randul. acu ce sa zic, nu sunt singurul care zice ca masina dupa revizie merge mult mai bine. citez " ce i-au facut astia de merge bine?" Edited by turbo trabannt, 21 November 2007 - 23:53. |
#30
Posted 03 December 2007 - 21:53
Salutare, as dori din gura posesorilor sa imi spuneti cum se comporta masina in timp. Care e fiabilitatea. Dar va rog cu sinceritate.
In special la Accentul asta nou. Masina se vrea ca masina de familie, fara prea multe liniute, sau drumuri offroad. |
#31
Posted 03 December 2007 - 23:50
#32
Posted 03 December 2007 - 23:59
turbo trabannt, on Dec 3 2007, 23:50, said: care accent nou? ca asta e din 2006 modelul deci cam vechi. te referi la i30? Bolile tineretii le-a trecut? Amortizoarele spate, coloana de directie, ce se mai plangea lumea pe forum, etc,.. s-a mai reparat din probleme ... |
#33
Posted 04 December 2007 - 00:01
$eb, on Dec 3 2007, 23:59, said: Lasa-l pe i30. Vorbeam de Accent. Noul Accent, sau cum dracu l-o numi pe asta din 2006.. Bolile tineretii le-a trecut? Amortizoarele spate, coloana de directie, ce se mai plangea lumea pe forum, etc,.. s-a mai reparat din probleme ... amortizoare spate nu am schimbat . socul nu am probleme cu el. daca chiar vrei accent, mai asteapta. probabil o sa vina niste discounturi ( asa sunt in vest acum ) |
|
#34
Posted 04 December 2007 - 00:02
nope. sunt modele 2007 fix cu aceleasi probleme. masini cu maxim 5-10.000 de km la bord. http://www.hyundaicl...php?showforum=8 , cel mai bine citeste tu forumul si trage singur concluziile. Parerea mea e (daca oricum vrei accent) sa te orientezi spre sora Kia rio sedan, care nu pare sa aiba atatea belele.
|
#35
Posted 04 December 2007 - 00:03
romaximusro, on Dec 4 2007, 00:02, said: nope. sunt modele 2007 fix cu aceleasi probleme. masini cu maxim 5-10.000 de km la bord. http://www.hyundaicl...php?showforum=8 , cel mai bine citeste tu forumul si trage singur concluziile. Parerea mea e (daca oricum vrei accent) sa te orientezi spre sora Kia rio sedan, care nu pare sa aiba atatea belele. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users