Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Extras carte funciara

Carucior pliabil pentru cumparatu...

In ce supermarket gasesc carne de...

Cat de riscant e sa rezerv un hot...
 Audi Q3 F3 PHEV - impresii si con...

AC Vortex nu mai incalzește

Scule electrice și impactul ...

Huawei Pura 70/Pro/Ultra
 Chiar se platesc pensiile la term...

Cu autorulota prin jud. Buzau

Cuptor Electrolux EOE7C31Z, cum i...

Cablu Corsair 600W GPU
 Solicitare documente emag

Uzucapiune teren intravilan

Recomandare aparat foto pt fotogr...

Ariston "Genus One+" 24kw...
 

C43 AMG Sedan

* * * * - 7 votes
  • Please log in to reply
2280 replies to this topic

#973
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Pai nu poti sa ii resetezi tu?
Ai undeva in meniu sigur ...

Dupa aia in 1 km iti citeste noile valori

#974
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003
S-a rezolvat. Era nevoie de câțiva km făcuți constant la o viteza de peste 30km/h (sau pe acolo). Parca e alta masina  cu rotile de 18", chiar se simte diferenta între comfort și sport+ acum, în ceea ce privește duritatea suspensiei

#975
mufasa

mufasa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 02.12.2014

View Postfigo1988, on 25 ianuarie 2018 - 09:12, said:

S-a rezolvat. Era nevoie de câțiva km făcuți constant la o viteza de peste 30km/h (sau pe acolo). Parca e alta masina  cu rotile de 18", chiar se simte diferenta între comfort și sport+ acum, în ceea ce privește duritatea suspensiei
Asa este, nici eu nu am crezut ca o dimensiune la jante se simte asa mult la comportamentul masinii.

#976
feitosak1

feitosak1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,992
  • Înscris: 02.09.2011
Eu am avut pe E60 jante pe 19 de vara, 235/35 pe fata si 275/30 pe spate. Dupa 4 ani am renuntat la 19, in principal din cauza stresului de a fi permanent cu ochii la gropi (mai ales cand ploua). Am revenit la 18, 245/40 toate 4 si masina e clar mai manevrabila, pe langa confort. Mi-a parut rau pe moment, dpdv vizual, dar acum n-as mai trece pe 19.

#977
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015

View Postfigo1988, on 25 ianuarie 2018 - 09:12, said:

S-a rezolvat. Era nevoie de câțiva km făcuți constant la o viteza de peste 30km/h (sau pe acolo). Parca e alta masina  cu rotile de 18", chiar se simte diferenta între comfort și sport+ acum, în ceea ce privește duritatea suspensiei
Nu bagi și tu o poza live la mașină? Așa jegoasa cum probabil e, mulțumita madamei firea, cea fătătoare de pui vii :))

#978
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003
Am făcut ieri un drum pana la Brașov, dus-intors pe Cheia. O zic din nou, masina asta e senzațională, de la sunet, cât de bine sta în viraje și pana la tracțiunea excepțională, pe asfalt umed și rece, la ieșirea din curbele strânse. Parca era vara. Vin niște filmulețe în câteva ore.

E super jegoasa acum :)

#979
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003
PS: Erau sa ma pocneasca doi ieri, trebuie sa vorbesc la PF Daniel, poate la astea premium trebuie slujbe speciale :lol:

O data eram inainte de Valenii de Munte, asteptam sa fac stanga sa intru in benzinarie si vad in oglinda o Dacia din 1900 toamna venind taras direct spre mine. Nu am mai asteptat sa vad concluzia si m-am strecurat printre 2 masini. Dar eram oprit de ceva vreme, cu semnal si tot ce trebuie.

A 2-a, pe drumul ala larg spre iesirea din Brasov. Eram pe banda a 2-a, mergeam inainte si, brusc, m-am trezit ca un nene de pe banda 3 trage sa se bage peste mine. Noroc ca nu era nimeni pe banda 1.

#980
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,488
  • Înscris: 18.06.2007

View Postfigo1988, on 29 ianuarie 2018 - 10:34, said:

Motor mic la A45 AMG, dar consum tot mare, mai ales cand se merge tare. Cam astea sunt limitele cu tehnologiile curente, benzina are un mare dezavantaj fata de diesel, trebuie sa creeze pierderi in functionare (adica sa inchida clapeta de acceleratie) pentru a nu produce putere maxima, simplist vorbind. Diesel-ul, pentru ca se aprinde prin compresie, doar baga mai putin combustibil. De aceea la motoarele pe benzina e f greu sa le faci mai eficiente, practic vorbind, fata de cum sunt acum. Nu vad un viitor apropiat in care 1.8t, cu tractiune integrala, vor consuma semnificativ mai putin fata de acum. Adica sigur nu o sa cada de la 10l/100km cat am eu, la 5l/100km, spre exemplu.
A45-ul era deja pe piata de cativa ani cand m-am uitat eu. E un sunet special la un motor V6, nu mai vorbesc de V8 sau V10, sunet pe care niciun motor cu 4 cilindri in linie nu-l poate reproduce, indiferent ce vrajitorii fac cu evacuarea. Si, avand in vedere ca e clar ca suntem la apusul epocii motoarelor mari, am zis ca e pacat sa nu profit. E posibil ca, peste 10 ani, efectiv sa nu mai ai de unde sa cumperi o masina cu motor >2l fara sa te duci spre un producator exclusivist.

am mutat subiectul aici.


totuși a4 2.0 tfsi are 252 de cai și 8,5 consum mediu pe zeci de mii de km (spritmonitor).
pe c class nu am găsit motoare similare deși știam de ceva pe la 280 de cai dar pe a class am găsit motoare mai puternice care cred că obțin consumuri similare.

#981
Vladutz_ddd

Vladutz_ddd

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,115
  • Înscris: 07.12.2009
II dau dreptate lui figo1988 referitor la limitarile tehnologiei curente.
Consumurile medii actuale pe care le avem cu totii nu au cum sa scada la jumate decat prin introducerea unui nou combustibil sau sursa de energie.

Bobalex consumul unui motor este la fel ca si al unui bec adica in functie de capacitatea la care functioneaza.
Consumurile acestea raportate nu sunt la capacitatea maxima pt ca un motor de 2 litri 250 cai este logic ca va consuma mai mult decat unul tot de 2 litri 150 cai daca ambele functioneaza la puterea lor nominala.
Aceste crestei de putere de la o generatie la alta provin in mare parte din spraalimentare...adica alte injectoare, alte turbine, alte softuri si foarte putin din progres tehnologic si sunt menite sa inlocuiasca motorizarile de capacitate mai mare care au fost scoase din productie (ex: 2.5 TDI).

#982
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,488
  • Înscris: 18.06.2007
parțial adevărat.
1.9 tdi 130 de cai are consum mediu 6,5l. 2.0 tdi 190 de cai are 6.2 l. exemplele pot continua și la motorul de 2.0 tfsi. tehnologia avansează și se găsesc soluții adiacente care reduc consumul. nu mai vorbesc de dinamică....

#983
Vladutz_ddd

Vladutz_ddd

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,115
  • Înscris: 07.12.2009
Cati ani diferenta este intre momentul cand a aparut 1.9 tdi si 2.0 tdi de 190 cai ?
Consumurile date de tine sunt la capacitate maxima ?

#984
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003

View Postbobalex18, on 29 ianuarie 2018 - 10:51, said:

am mutat subiectul aici.

totuși a4 2.0 tfsi are 252 de cai și 8,5 consum mediu pe zeci de mii de km (spritmonitor).
pe c class nu am găsit motoare similare deși știam de ceva pe la 280 de cai dar pe a class am găsit motoare mai puternice care cred că obțin consumuri similare.

Si C43-ul are 10.5 consum mediu pe spritmonitor si tractiune integrala permanenta, plus 100 si un pic de cai in plus. Posted Image Conteaza enorm de mult cum mergi cu masina. Daca voiam sa merg la consum, imi luam ceva la 60% din pret. Sa iti iei C43 AMG si sa mergi cum ai merge cu o masina de 150cp e aruncat cu banii pe geam, parerea mea.

Eu am consumat 12l/100km la dus si 9l/100km la intors ieri. Bucuresti - Brasov si retur.

Cat despre viitor, deja au aparut semnele. La benzinare toti o sa se arunce spre diferite forme de hibrid, cea mai interesanta mi se pare cea de pe CLS AMG, care adauga un motor electric la turbo, exact tehnologia din F1, unde, in era hibrida, Mercedes a sters pe jos cu toti (Ferrari, Renault), iar motorul Honda era cam cu 10-20% mai slab, ceea ce e enorm la curse.

http://media.daimler...ml?oid=32791034

Edited by figo1988, 29 January 2018 - 11:57.


#985
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Cum sa consume 2.0 TDI 6.2%? Stai linistit, ai o masina superba cu un motor de mare clasa. Raha...urile alea de TDI consuma peste 10% garantat in Bucuresti si daca sunt zile cu temperaturi mai mici de -5 grade si mai mult. Dpmv ai ales exact asa cum trebuia: masina de domn nu tractorist, puternica si care arata foooarte bine!

#986
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,488
  • Înscris: 18.06.2007

View Postfigo1988, on 29 ianuarie 2018 - 11:56, said:

Si C43-ul are 10.5 consum mediu pe spritmonitor si tractiune integrala permanenta, plus 100 si un pic de cai in plus. Posted Image Conteaza enorm de mult cum mergi cu masina. Daca voiam sa merg la consum, imi luam ceva la 60% din pret. Sa iti iei C43 AMG si sa mergi cum ai merge cu o masina de 150cp e aruncat cu banii pe geam, parerea mea.

Eu am consumat 12l/100km la dus si 9l/100km la intors ieri. Bucuresti - Brasov si retur.

Cat despre viitor, deja au aparut semnele. La benzinare toti o sa se arunce spre diferite forme de hibrid, cea mai interesanta mi se pare cea de pe CLS AMG, care adauga un motor electric la turbo, exact tehnologia din F1, unde, in era hibrida, Mercedes a sters pe jos cu toti (Ferrari, Renault), iar motorul Honda era cam cu 10-20% mai slab, ceea ce e enorm la curse.

http://media.daimler...ml?oid=32791034
într-un fel asta am și zis, că nu compara consumul într-o zi cu consumul pe zeci de mii de km. probabil într-o zi va consuma mai mult iar în alta mai puțin, dar per general vei ieși ca în spritmonitor +-10%.
de feeling, niciodată o mașină setată sport nu se va compara cu o altă mașină. se simt diferențe când sari de la jante de 16/17 la jante de 18/19 dar la o mașină setată de la început spre sport....

referitor de viitor, am înțeles de la un cunoscut că a lucrat, la un mare producător în 2012, la motorul alimentat de energie nucleară. numai că proiectul era „secret” și fiecare echipă avea acces la o mică parte din proiect. neoficial rezultatele erau extraordinare și pe viitor ne putem aștepta la așa ceva (practic a confirmat ceea ce credeam.)

View Postedi10000, on 29 ianuarie 2018 - 12:07, said:

Cum sa consume 2.0 TDI 6.2%? Stai linistit, ai o masina superba cu un motor de mare clasa. Raha...urile alea de TDI consuma peste 10% garantat in Bucuresti si daca sunt zile cu temperaturi mai mici de -5 grade si mai mult. Dpmv ai ales exact asa cum trebuia: masina de domn nu tractorist, puternica si care arata foooarte bine!
boss uită-te aici
https://forum.softpe...2#entry22330909

și e consumul 50% bucurești 50% extern (cu viteze mult peste limite)...... așa că mai taci cu cunoștințele tale.


te rog să mai citești o dată semnătura ta: ”Toate problemele lumii sunt cauzate de faptul că oamenii inteligenti au îndoieli, iar cei prosti, certitudini.”

Edited by bobalex18, 29 January 2018 - 12:24.


#987
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003
Imi vine greu sa cred. Pentru un astfel de salt tehnologic ai nevoie de zeci de miliarde, suma inaccesibila oricarui producator auto, plus ca salturile se fac din aproape in aproape, X se bazeaza pe rezultatele cercetarii lui Y, rezultate publicate ca si articole stiintifice pe la diverse conferinte. Ideea e ca pentru a avea un ecosistem inchis din toata treaba asta, sumele sunt si mai mari, motivele sunt ca, in cercetare, se merge in paralel pe mai multe posibile solutii, neavand cum sa stii de la inceput ce va functiona si ce nu. Deci cea mai mare parte din resurse vor fi cheltuite pe a afla "ce nu merge".

Eu nici nu iau in considerare ideea de "consum urban", mai ales fara viteza medie. Si atunci, una e sa mergi 3km cu viteza medie 8km/h si sa ai consum  30l/100km si alta e sa mergi 20km, cu viteza media 25km/h si vei avea consum 16-17l/100km. Ambele moduri de utilizare sunt "urban", dar rezultatele variaza enorm.

#988
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,488
  • Înscris: 18.06.2007
tocmai asta am și zis. că dacă vei trage linie după 30k km vei avea un consum de aprox 12l/100 km.

căutai o mașină pentru soție. eu mă uit după a1 de 185 de cai și sper să nu îi placă (ea preferă mașinile mai mari) și să îl folosesc eu :) mai este și varianta s1 dar e ceva mai scumpă....

#989
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003

View Postbobalex18, on 29 ianuarie 2018 - 12:40, said:

tocmai asta am și zis. că dacă vei trage linie după 30k km vei avea un consum de aprox 12l/100 km.

căutai o mașină pentru soție. eu mă uit după a1 de 185 de cai și sper să nu îi placă (ea preferă mașinile mai mari) și să îl folosesc eu Posted Image mai este și varianta s1 dar e ceva mai scumpă....

Da, sper sa iau ceva anul asta, nu-i clar inca ce. Ei ii place mult GTI si nu ar vrea sa renunte la el pentru o masina mai putin fasneata, dar ma doare sufletul cand vad consum mediu de 18l/100km cand stiu ca ar putea fi 9l/100km. Nu ar salva cine stie ce suma, dar...ca principiu. Plus ca DSG-ul ala e naspa rau in oras sau la manevre fine. Apesi un pic acceleratia si ai sarit 50cm.

Eu as vrea sa o conving la un diesel de oras, pentru 3-4 ani si pe urma sa mai vedem. Un A3 cu motorul pe care-l aveti tu cu Cristi mi se pare ideal.

Edited by figo1988, 29 January 2018 - 12:47.


#990
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Consumul unui individ este irelevant. Poate ca are drumuri la ore cu trafic redus, poate ca drumurile zilnice sunt in cartiere mai aerisite etc. Eu ma ghidez dupa ce posteaza posesorii de 2.0 TDI 190 CP 4x4 si nu consuma neam cat se spune pe aici (ca sa nu mai spun de consumul declarat de producator de 4.7-4.8%). Si sunt posesori de Superb sau Passat, adica masini mai usoare comparativ cu A4.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate