Motorul se intrerupe la gropi si la pornire de pe loc
Last Updated: May 01 2024 18:29, Started by
ITChristian
, Apr 30 2024 20:17
·
4
#1
Posted 30 April 2024 - 20:17
Buna seara tuturor!
Am un Ford Escort 1.6 16v din 1996 si intampin o problema, din momentul in care l-am cumparat cu cativa ani in urma, si anume faptul ca la pornirea de pe loc si cand dau in gropi, trec cai ferate (cand se zgaltaie masina), se intrerupe motorul iar uneori trebuie chiar sa o repornesc. Trebuie sa pornesc de pe loc foaaaarte incet, si sa o las iarasi incet la cai ferate, limitatoare de viteza etc (bineinteles ca nu vreau sa trec peste ele cu viteza luminii, ci ideea e ca trebuie sa pornesc de pe loc sau sa trec peste ele foarte incet). Initial am zis ca se ineaca motorul, dar mai apoi am observat ca se intampla si la gropi si cai ferate. Asadar, pare un fel de "intrerupere". Se si aude un mic click cand se face intreruperea, poate unde cad si acele de la bord, semi-oprindu-se. Ce ar trebui sa verific mai intai? A mai patit cineva? Multumiri!!! |
#2
Posted 30 April 2024 - 20:43
Verifica contactele de la bornele bateriei, si verifica sa nu ai in compartimentul motor fire care se freaca de caroserie din cauza vibratiilor sau a socurilor mecanice si cu izolatia distrusa.
|
#3
Posted 30 April 2024 - 20:59
Verifică cablul de plus al alternatorului să nu fie ros și să dea masă la carcasă.
|
#4
Posted 01 May 2024 - 06:49
La generatia aia probabil ai distribuitor mecanic la aprindere, deci verifica si acolo uzura contactelor sub capac si fisele, sau chiar schimba-le si daca nu sunt alea problema.
|
#5
Posted 01 May 2024 - 09:16
#6
Posted 01 May 2024 - 11:28
#7
Posted 01 May 2024 - 11:58
#8
Posted 01 May 2024 - 12:05
hai sa nu comparam cablurile aparatului de sudura cu firele instalatiei masinii, ok?
aparatul de sudura mai are si protectii, ai pus mana pe cabluri sa vezi daca se incalzesc? Daca ajungem sa comparam sudura cu instalatia masinii, doar asa ca sa avem argumente.... |
#9
Posted 01 May 2024 - 12:20
#10
Posted 01 May 2024 - 13:44
xcit, on 01 mai 2024 - 11:28, said:
Stii ca la amperajul ala un scurt inseamna lipirea firelor si rezulta flacari? Este intrerupere, nu scurt Am pățit-o cu un Ford Focus 1, problemă rezolvată simplu cu un tub termocontractibil. Edited by Valy_User, 01 May 2024 - 13:44. |
|
#11
Posted 01 May 2024 - 18:29
Valy_User, on 01 mai 2024 - 13:44, said:
La alternator e fir foarte gros și nu are putere suficientă cât să-l încingă și motorul se oprește din cauza lipsei de curent. Am pățit-o cu un Ford Focus 1, problemă rezolvată simplu cu un tub termocontractibil. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users