Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Program de slabire cu succes gara...

Reconditionare cada baie din fonta

Problema imprimanta

Here goes nothing
 BCR sau Raiffeisen

Visual Studio 2022 instaleaza Epi...

Sfat alegere parbriz

EMAG - recenzii false facute de ei?
 Recomandare telefon 900-950

Nivel de trai

Semnal bun da'... prost

De ce statiile de radio FM nu ren...
 Pe unde pot sa gasesc statistici ...

Este reconditionat acest laptop?

Prelungire fire electrice

Amintiri despre satelit si retran...
 

Motorul se intrerupe la gropi si la pornire de pe loc

- - - - -
  • Please log in to reply
10 replies to this topic

#1
ITChristian

ITChristian

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 159
  • Înscris: 31.12.2022
Buna seara tuturor!
Am un Ford Escort 1.6 16v din 1996 si intampin o problema, din momentul in care l-am cumparat cu cativa ani in urma, si anume faptul ca la pornirea de pe loc si cand dau in gropi, trec cai ferate (cand se zgaltaie masina), se intrerupe motorul iar uneori trebuie chiar sa o repornesc. Trebuie sa pornesc de pe loc foaaaarte incet, si sa o las iarasi incet la cai ferate, limitatoare de viteza etc (bineinteles ca nu vreau sa trec peste ele cu viteza luminii, ci ideea e ca trebuie sa pornesc de pe loc sau sa trec peste ele foarte incet).

Initial am zis ca se ineaca motorul, dar mai apoi am observat ca se intampla si la gropi si cai ferate. Asadar, pare un fel de "intrerupere". Se si aude un mic click cand se face intreruperea, poate unde cad si acele de la bord, semi-oprindu-se.

Ce ar trebui sa verific mai intai?
A mai patit cineva?
Multumiri!!!

#2
stoshiba

stoshiba

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,873
  • Înscris: 22.02.2014
Verifica contactele de la bornele bateriei, si verifica sa nu ai in compartimentul motor fire care se freaca de caroserie din cauza vibratiilor sau a socurilor mecanice si cu izolatia distrusa.

#3
Valy_User

Valy_User

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,308
  • Înscris: 02.08.2021
Verifică cablul de plus al alternatorului să nu fie ros și să dea masă la carcasă.

#4
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 26,065
  • Înscris: 03.12.2005
La generatia aia probabil ai distribuitor mecanic la aprindere, deci verifica si acolo uzura contactelor sub capac si fisele, sau chiar schimba-le si daca nu sunt alea problema.

#5
Paco_ste1

Paco_ste1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,608
  • Înscris: 19.03.2022

Vizualizare mesajITChristian, pe 30 aprilie 2024 - 20:17, a scris:

Se si aude un mic click cand se face intreruperea, poate unde cad si acele de la bord, semi-oprindu-se.
Deci ai problema electrica.
Face scurt plusul la masa pe undeva unde s-a uzat izolatia.

#6
xcit

xcit

    afara ninge linistit si in casa arza-te-ar focu'

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,898
  • Înscris: 29.06.2006

Vizualizare mesajPaco_ste1, pe 01 mai 2024 - 09:16, a scris:

Face scurt plusul la masa pe undeva unde s-a uzat izolatia.
Stii ca la amperajul ala un scurt inseamna lipirea firelor si rezulta flacari? Este intrerupere, nu scurt

#7
Paco_ste1

Paco_ste1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,608
  • Înscris: 19.03.2022

Vizualizare mesajxcit, pe 01 mai 2024 - 11:28, a scris:

Stii ca la amperajul ala un scurt inseamna lipirea firelor si rezulta flacari? Este intrerupere, nu scurt
Nu neaparat.
Eu am aparat de sudura care cand se lipeste electrodul nu face ce spui.

#8
xcit

xcit

    afara ninge linistit si in casa arza-te-ar focu'

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,898
  • Înscris: 29.06.2006
hai sa nu comparam cablurile aparatului de sudura cu firele instalatiei masinii, ok?

aparatul de sudura mai are si protectii, ai pus mana pe cabluri sa vezi daca se incalzesc? Daca ajungem sa comparam sudura cu instalatia masinii, doar asa ca sa avem argumente....

#9
florinellll

florinellll

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,114
  • Înscris: 02.09.2009

View PostPaco_ste1, on 01 mai 2024 - 11:58, said:

Nu neaparat.
Eu am aparat de sudura care cand se lipeste electrodul nu face ce spui.
Este invertor?

#10
Valy_User

Valy_User

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,308
  • Înscris: 02.08.2021

View Postxcit, on 01 mai 2024 - 11:28, said:

Stii ca la amperajul ala un scurt inseamna lipirea firelor si rezulta flacari? Este intrerupere, nu scurt
La alternator e fir foarte gros și nu are putere suficientă cât să-l încingă și motorul se oprește din cauza lipsei de curent.
Am pățit-o cu un Ford Focus 1, problemă rezolvată simplu cu un tub termocontractibil.

Edited by Valy_User, 01 May 2024 - 13:44.


#11
florinellll

florinellll

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,114
  • Înscris: 02.09.2009

View PostValy_User, on 01 mai 2024 - 13:44, said:

La alternator e fir foarte gros și nu are putere suficientă cât să-l încingă și motorul se oprește din cauza lipsei de curent.
Am pățit-o cu un Ford Focus 1, problemă rezolvată simplu cu un tub termocontractibil.
Firul ala foarte gros merge la acumulator,acumulatorul este capabil sa il aduca la incandescenta in cazul unui scurt la masa

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate