Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
C43 AMG Sedan
Last Updated: Mar 11 2021 13:12, Started by
figo1988
, Apr 07 2017 17:05
·
0
#991
Posted 29 January 2018 - 20:33
Consumul medium al sotiei e parca 6,9% mixt.
Din 19.000km vreo 6.000 sunt extraurban făcuți de mine, restul urban 70% pt că mai merge și pe centura dar e f aglomerat... Și că sa fie treabă treabă, consumul mediu extraurban e 6,8% pt că eu merg intre 160 și 180... Da, asta e, merg numai prin bg la mare )) Deci având în vedere mașina care este quattro, traficul de-a dreptul nesimțit din bucale, eu zic că e ok. Nu? Cu x4 m-am uitat mai de mult, aveam 9.0% in ultimii 6000 km parca... dar la 180 îți zic, am 12%. Alimentez după un drum la mare... |
#992
Posted 29 January 2018 - 22:38
edi10000, on 29 ianuarie 2018 - 12:53, said:
Consumul unui individ este irelevant. Poate ca are drumuri la ore cu trafic redus, poate ca drumurile zilnice sunt in cartiere mai aerisite etc. Eu ma ghidez dupa ce posteaza posesorii de 2.0 TDI 190 CP 4x4 si nu consuma neam cat se spune pe aici (ca sa nu mai spun de consumul declarat de producator de 4.7-4.8%). Si sunt posesori de Superb sau Passat, adica masini mai usoare comparativ cu A4. poate îmi arăți după ce te ghidezi tu că pe spritmonitor datele sunt similare cu ale mele. încă o dată confirmi cât de habarnist ești în această industrie: - Audi a4 (ca cel al meu): 1575 kg https://www.auto-dat...-s-tronic-22293 - passat (190 de cai 4 motion dsg): 1614 kg https://www.auto-dat...g-4motion-20499 - superb (190 de cai 4*4 dsg): 1540/1585 https://www.auto-dat...p-4x4-dsg-21865 restul e can can și păcat de ăia care cred inepțiile tale. Edited by bobalex18, 29 January 2018 - 22:56. |
#993
Posted 29 January 2018 - 23:29
Aici is de accord cu haudistii, eu pana acum cand a dat frigul (relativ vb, e caldutz) aveam consumuri sub 6, de la 5.4% pana la 5.9%. Acum am fix 6, tot a4 190 doar ca e 2x4 avant.
Drumuri zilnice in oras scurte dar si lungi, media de 6 e pe ultimii 20 mii cam asa. Edited by cris26, 29 January 2018 - 23:31. |
#994
Posted 29 January 2018 - 23:34
să ne înțelegem, chiar dacă îmi place această marcă nu sunt fan înfocat. sunt pasionat de toată industria auto la fel ca și ceilalți participanți la aceste discuții. cristimate laudă hidoșenia aia de x4, figo spune că Audi a4 este cea mai bună mașină doar că el a preferat să joace în ligă, mufasa ca mașină stabilă are un audi, m6d este mulțumit de audi, tu ai grijă de a4 etc etc. dar să ne lase unii habarniști ai industriei auto.
|
#995
Posted 30 January 2018 - 10:43
Ca tot ma intrebati de sunet
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/0bcNVakdTYs?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Am mai spus, din ce am testat, Audi S5 era cea mai ok (per total) daca judecai cu pixul in mana si notai obiectiv totul. Doar ca ii lipsea acel 'ceva' care sa o faca speciala si era doar un sedan rapid, nu iti dadea vreo senzatie deosebita. |
#996
Posted 30 January 2018 - 10:44
sunet superb...dar și accelerații pe măsură (cum se distinge )
|
#997
Posted 30 January 2018 - 10:46
Suna bine. Am facut si eu recent DN1A, dar noaptea, era sticla in curbe, plin de gropi si cu tot felul de soferi dubiosi ( era unul cu Mondeo care la deal nu urca peste 20 la ora de strangea 6 masini dupa el ) . Am trecut de el, la vale statea lipit de fundul meu si nu mergeam deloc incet, pana la urmatorul deal cand l-am pierdut iar..
Oricum, e o alternativa mult mai ok de weekend la DN1. Edited by Mihai_mb, 30 January 2018 - 10:46. |
#999
Posted 30 January 2018 - 12:27
figo1988, on 30 ianuarie 2018 - 10:43, said:
Ca tot ma intrebati de sunet Lasa ca imi iau eu o motocicleta in 4 cilindri si ii scot evacuarea/toba finala sa vezi ce tare face a mea... Si ne auzim atunci ))) the_same, on 30 ianuarie 2018 - 12:09, said:
Sterge prost un stergator? Edited by MembruAnonim, 30 January 2018 - 12:26. |
#1000
Posted 30 January 2018 - 14:35
MembruAnonim, on 30 ianuarie 2018 - 12:27, said:
Lasa ca imi iau eu o motocicleta in 4 cilindri si ii scot evacuarea/toba finala sa vezi ce tare face a mea... Si ne auzim atunci ))) E mertz ... Ei nu pun pret pe asemenea detalii ) Cam orice motocicleta suna demential. Nu, le-am ridicat eu intr-o seara si probabil pe cel din dreapta nu l-am asezat corect. Masina merge exceptional, la toti cei 6k km facuti pana cum |
|
#1001
Posted 30 January 2018 - 15:48
emil_sv, on 17 ianuarie 2018 - 15:34, said: http://www.autoexpre...ld-kill-diesels The variable compression petrol engine will arrive in an Infiniti QX50 and its efficiency gains could make diesel redundant Asta e interesant de vazut ce poate. Daca il mai si hibridizezi reduci dramatic emisiile etc sii ii dai si un boost de putere considerabil. bobalex18, on 29 ianuarie 2018 - 11:39, said: parțial adevărat. 1.9 tdi 130 de cai are consum mediu 6,5l. 2.0 tdi 190 de cai are 6.2 l. exemplele pot continua și la motorul de 2.0 tfsi. tehnologia avansează și se găsesc soluții adiacente care reduc consumul. nu mai vorbesc de dinamică.... Sunt curios ce consumuri ar fi scos daca nu ar fi tot pompat in sus puterea motoarelor. Adica sa lase si motoare cu puteri de 90-120cp cu tehnologia actuala. |
#1002
Posted 02 February 2018 - 00:34
Și asa arata spălată și cu rotile de iarna montate
Mai ca îmi plac mai mult decât cele de 19, pe care le am vara. Sunt semnificativ mai confortabile Attached Files |
#1003
Posted 02 February 2018 - 01:11
Se pare ca modelul este destul de popular, am vazut multe merc-uri echipate cu modelul asta, inclusiv cateva cu numer de MBR. Oricum, arata dragut si nu par prea mici pentru masina.
In alta ordine de idei, nu urasti parcarea aia? Nu am rezistat mai mult de 3 zile si m-am mutat in cea vecina..mult mai decenta. |
#1004
Posted 02 February 2018 - 07:35
Vorbim de cea de la universitate, cea vecina fiind cea de sub TNB? Nu in mod special, oricum o folosesc doar când mai ies în oraș
Dar au pus de curând niște balize la ieșire și au stramtat aiurea acolo, nu înțeleg de ce. Pentru câțiva zevzeci care nu vad semnele pe asfalt... |
#1005
Posted 02 February 2018 - 08:16
Îți plac acum astea dar peste 2 luni când le vei schimba vei zice că ai alta mașină. In toamna la fel, vei acorda credit setul-ului de iarna. Practic niste jante și anvelope îți oferă "alta mașină"
Ce mai face mx? Ai reușești să mergi mai mult de 5-10km cu el? |
|
#1006
Posted 02 February 2018 - 09:27
Am făcut cam 1500 km cât a fost C-ul in service. Așteaptă sezonul pe adancata acum
|
#1007
Posted 02 February 2018 - 10:54
figo1988, on 02 februarie 2018 - 07:35, said:
Vorbim de cea de la universitate, cea vecina fiind cea de sub TNB? Nu in mod special, oricum o folosesc doar când mai ies în oraș figo1988, on 02 februarie 2018 - 07:35, said:
Dar au pus de curând niște balize la ieșire și au stramtat aiurea acolo, nu înțeleg de ce. Pentru câțiva zevzeci care nu vad semnele pe asfalt... |
#1008
Posted 02 February 2018 - 12:10
Ma rog, daca parchezi zilnic acolo, probabil ca e alta situatia. Pe mine doar modificarea asta, de acum, m-a deranjat cu adevarat, ca porcariile alea sunt jos (cam 40cm inaltime), nu ai cum sa le vezi si nici nu e prea intuitiv sa merg numai cu ochii in ecranul de la navigatie ca sa fiu sigur ca nu ating ceva.
Acum ca mentionezi speed bump-urile, da, sunt enervante, mai ales ca efectiv nu ai cum sa ai viteza pe acolo, dar na, oameni speciali, solutii speciale. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users