Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
C43 AMG Sedan
Last Updated: Mar 11 2021 13:12, Started by
figo1988
, Apr 07 2017 17:05
·
0
#2269
Posted 08 March 2021 - 15:12
figo1988, on 08 martie 2021 - 15:10, said:
La fel de corecta perspectiva Oricum, important e ca am gasit masina, sper sa reuseasca astia de la leasing sa se miste si sa nu o vanda dealerul din DE Pai plateste-i avansul. Sau rezerva masina cu 1k in loc sa ii faci teste de laborator Edited by emil_sv, 08 March 2021 - 15:14. |
#2270
Posted 08 March 2021 - 15:22
Absolut, cel mai bine e sa faci un test inainte sa o iei, dar nu e fezabil aici. Rezultatele vin in jur de 2 saptamani dupa receptia mostrei.
La fel, nu ma astept sa gaseasca ceva, ci tocmai pentru peace of mind recomand, ca sa ai ceva pe care scrie ca nu s-a gasit nimic ingrijorator. Knowing is better than hoping. Si costa gen 30-50 dolari. In aviatie e standard chestia asta, pentru ca nu scoate nimeni din serviciu un motor cu o zi mai devreme decat e necesar. In auto, o analiza din asta care gaseste plastic sau nichel te poate trezi ca ai inceput sa toci o distributie despre care altfel nu stii pana pocneste. Sau o axa cu came unsa deficitar. Etc. Ca si prestator stiu ca blackstone sunt renumiti, dar trebuie sa mai fie si altii. Sunt si same reports disponibile online. |
#2271
Posted 08 March 2021 - 20:01
https://www.laborato...ipamente-metode
Salut! Poti face aici analiza de ulei uzat. Eu am facut ultima oara acum 2 ani la Meganul Rs in momentul in care am inceput sa-l scot pe circuit. Pe mine m-a interesat sa identific un interval corect al schimburilor de ulei. Daca imi aduc bine aminte,costurile au fost in jur de 350-400 ron/analiza. |
#2272
Posted 09 March 2021 - 12:58
figo1988, on 04 martie 2021 - 19:33, said:
Apropo si de ce tot ziceti voi pe aici cu copiii, cat de sensibili sunt copiii la mers mai agresiv? Inteleg din ce ati mai scris ca e chiar periculos? Adica nici nu se pune problema de mers spre limita cu un C63 si cu copil pana la X ani in scaunel? Si daca asta e situatia, cat e X in ecuatia cheltuirii inutile a banilor pe o masina pe care nu o pot folosi? Pui problema un pic gresit. E irelevant cit suporta copilul si cit nu. E posibil sa le placa acceleratiile puternice (si eu nu am AMG), etc., dar vezi ca nu le plac frinarile bruste (se sperie) si NU se pot sustine singuri in scaun (de-aia au centura ham in 4 puncte pt ei si de-aia se merge cu cei sub 18 luni cu fata spre spatele masinii). Lui fi-miu nu ii plac balansurile laterale, dar ma gindesc ca un AMG e mult mai jos si cu o suspensie mai tare. Cind sint cu mostenitorul imperiului in masina sint cu ochii cit cepele, anticipez traficul cit de mult pot, merg cit pot eu de legal, brusc devin foarte tolerant fata de ceilalti din trafic (nici macar nu mai injur, ca cel mic aude si injura si el), etc... ai inteles ideea. Incearca sa te gindesti un pic cam ce inseamna sa fi implicat intr-un eveniment rutier si pe un procuror sa il apuce zelul. Nu vrei sa stii. Daca nu iti permiti/nu vrei o a doua masina pentru copil (aici mamicile inclina spre SUV-uri/break-uri), poti sa mai copilaresti citiva ani. Te rog sa nu ma intelegi gresit. Cind ai copii, mai ales cind sint mici, renunti la ceva de la tine pentru ei. Later edit: pina la copil, cu nevasta gravida in masina, inchipuie-ti ca ai un bibelou in masina, care nu poti sa il asiguri in nici un fel si care se poate sparge la cea mai mica manevra brusca. figo1988, on 04 martie 2021 - 23:06, said:
In mintea mea, daca nu pot folosi C63-ul cum trebuie in majoritatea timpului, platesc banii pentru sportivitate degeaba. Ba mai ma si chinui aiurea. In majoritatea timpului nici nu il vei folosi. Si nu doar in Romania, ci cam peste tot. Iar la noi e inca foarte ok cu amenzile pentru viteza. Masinile de genul asta (adica scumpe) se cumpara pentru a proiecta un statut social, nu pentru timpul 0-100. Edited by undesignus, 09 March 2021 - 13:05. |
#2273
Posted 09 March 2021 - 13:18
emil_sv, on 06 martie 2021 - 12:20, said:
O sa sune cam contraintuitiv dar nu e bine sa te lasi prea influentat de nevasta in general, acum nu ma refer doar la masini, dar le dau ca exemplu. Femeile in mod intrinsec vor vedea partea practica a lucrurilor pentru ca de cele mai multe ori nu inteleg atractia noastra, sunt putine care simt intr-adevar la fel. In timp dorinta ta nu va disparea, va fi pusa pe un plan mai indepartat, si o sa te tot gandesti dar esti constrans de faptul ca ai acceptat ca trebuie sa faci niste compromisuri. Pe termen lung asta se transforma fara sa iti dai seama in resentimente si va avea un impact asupra relatiei dintre tine si sotie, si e valabil la cam tot ce se poate. Ea nu face nici un compromis tu esti nevoit sa faci, e bine ca fiecare sa faca unul ca in felul asta se creeaza intelegere reciproca. Am vazut chestia asta in timp la multe cupluri. Pot sa iti dau o tona de exemple chiar din experienta mea. Dupa atatia ani acum intampin vast mai putina rezistenta din partea ei decat inainte, si cand intampin de obicei e pertinenta, si doar are rolul de a-mi tempera excesele, valabil si invers. Un echilibru foarte dezirabil intr-o relatie. Nu e contraintuitiv deloc si daca te lasi influentat de nevasta, o sa te trezesti intr-o zi ca nu mai te iubeste si vrea divort, te-a inselat, etc. Se cheama "betatization by a thousand concessions" si sfirsitul nu e ok deloc pentru noi barbatii. Cine e suficient de prost sa creada in mantra "happy wife, happy life", se impusca singur in picior. Iar, despre partea practica, ma uit in trecut si la mine si la altii si in marea majoritate a cazurilor, dupa aparitia unui copil, volumul bagajelor crestea exponential, in multe cazuri nejustificat. Evident, femeile sustineau ca e absolut necesar totul, etc. Sint de acord ca intr-o relatie sanatoasa, unul trebuie sa fie o frina pentru excesele celuilalt. Ca regula generala, daca o femeie nu intelege si nu accepta pasiunile mele, atunci sigur e femeia gresita. Asta pentru ca daca acum sint probleme, in viitor lucrurile doar se vor agrava. |
#2274
Posted 09 March 2021 - 14:19
Da, nu se pune problema de mers periculos cu copilul in masina, dar un C63 nu e in niciun caz prea comfortabil. Mai avem un A klass al sotiei si mi-e greu sa justific financiar, indiferent cati bani sunt disponibili, inca o masina de +30 de mii. A klass-ul a facut 2 mii de km de cand am luat-o (1 an si o luna).
Crede-ma ca Cxx AMG nu este un status social decat pentru pusti si acei cativa cunoscatori care stiu sa faca diferenta fata de un C cu pachet AMG. Sunt modalitati mult mai ieftine pentru status social decat un C63. Orice X5/GLE/Cayenne iti aduc statusul ala social mult mai eficient dpdv economic. E masina pe care o iei exclusiv pentru sufletul tau. PS: Apropo de copii, cand a venit partenerul meu din UK in Romania in 2018, baiatul lui avea 3 ani si cateva luni. Ne-am dus la Therme si pe urma m-a tinut cred ca vreo 5 minute in giratoriul ala micut, pe Sport+, distrandu-se indredibil de mult. Tot imi cerea sa merg mai repede, din pacate nu a inteles ca si anvelopele alea au o limita. Edited by figo1988, 09 March 2021 - 14:28. |
#2275
Posted 09 March 2021 - 16:08
Uite ca am gasit in final un scop la G-Meterul ala care il au unele masini pe bord: tragi o tura, urmaresti si cand vezi ca incepe sa planga copilul, marchezi valoarea si conduci astfel incat sa nu depasesti
Edited by MembruAnonim, 09 March 2021 - 16:08. |
#2276
Posted 09 March 2021 - 16:09
MembruAnonim, on 09 martie 2021 - 16:08, said:
Uite ca am gasit in final un scop la G-Meterul ala care il au masinile pe bord: tragi o tura, urmaresti si cand vezi ca incepe sa planga copilul, marchezi valoarea si conduci astfel incat sa nu depasesti Foarte tare asta. Mi-au venit si calculele finale de la leasing, e tare amuzant ca pornesti cu un buget si cand iesi cu 15 mii sub, ai impresia ca ai facut si o afacere buna Edited by figo1988, 09 March 2021 - 16:09. |
#2277
Posted 09 March 2021 - 17:09
figo1988, on 09 martie 2021 - 14:19, said:
Crede-ma ca Cxx AMG nu este un status social decat pentru pusti si acei cativa cunoscatori care stiu sa faca diferenta fata de un C cu pachet AMG. Sunt modalitati mult mai ieftine pentru status social decat un C63. Orice X5/GLE/Cayenne iti aduc statusul ala social mult mai eficient dpdv economic. E masina pe care o iei exclusiv pentru sufletul tau. Te cred, dar pentru unii care si-au luat Logan in rate pe 10 ani, o chestie pe care scrie AMG, chiar arata un statut social. Te cred ca pentru tine e o masina pe care ti-o poti permite cel putin, insa asta nu se aplica la toti cei din jur. Cu atit mai mult cu cit in cazul tau e "the real AMG", nu o emblema turceasca luata din tirg. Emblema o gasesti in tirg, dar sunetul evacuarii, nu. |
#2278
Posted 09 March 2021 - 17:23
Ehe, si al evacuarii. S-au inventat boxele care se monteaza sub masina, iti faci Loganu' DCI sa sune a V8 (muscle car V8) daca vrei .
Edited by closchkutza, 09 March 2021 - 17:25. |
|
#2279
Posted 09 March 2021 - 17:27
Inteleg unde bati, daca vorbesti din perspectiva majoritatii oamenilor care merg pe strada da, ai dreptate. Dar nu neaparat pentru ca ar fi un AMG, ci pentru ca e un Mercedes relativ nou in primul rand. Asta voiam sa zic, foarte putini fac diferenta. Chiar si pe aria auto daca facem un poll, nu cred ca prea multi ar stii sa faca diferenta intre doua C klasse, fara marcaje, unul cu pachet AMG de exterior si altul versiunea completa. Ma rog, suntem off-topic
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users