Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
C43 AMG Sedan
Last Updated: Mar 11 2021 13:12, Started by
figo1988
, Apr 07 2017 17:05
·
0
#1009
Posted 02 February 2018 - 12:16
Da, lucrez in zona mai nou si lasam masina peste zi acolo. 3 zile am rezistat..si apoi mi-am bagat cracul si m-am mutat la TNB, unde macar rampele sunt normale (nah, lucru facut de comunisti), ca locurile tot ca pentru masini de clasa mica sunt facute.
Edited by closchkutza, 02 February 2018 - 12:18. |
#1010
Posted 02 February 2018 - 20:10
N-am parcat niciodată la subsol la universitate... E parcare acolo dar de când eram mic am crezut că e cu circuit închis )))
|
#1011
Posted 07 February 2018 - 15:20
Am gasit o pagina cu tot felul de tips & tricks pentru C-class generatia asta (multe se pastreaza de la cele anterioare). Pe langa o gramada de trucuri referitoare la ergonomie si senzori, am gasit unul f misto pt C43 si C63. Scaunul din mijloc de la bancheta din spate se rabateaza individual si complet, iar evacuarea se aude mult, mult mai placut in masina, portbagajul fiind mult mai prost izolat.
Un alt feature misto, desi nu prea-l folosesc, e sistemul de parcare automata. Foarte util la parcari laterale langa borduri mai inalte si in spatii stramte. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/HqA3Gg43ZPs?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#1012
Posted 07 February 2018 - 17:16
Misto parcarea asta automata desi acolo unde a bagat-o tipa era spatiu berechet! In spatii mai stramte ai incercat-o? Cum se descurca?
Edited by DannyMC, 07 February 2018 - 17:17. |
#1013
Posted 07 February 2018 - 19:05
Sistemul e similar la multe mașini. Parchează in spatii strânse spre normale doar că folosește o mișcare în plus față de un șofer obișnuit. Pt femei e perfectă
|
#1014
Posted 07 February 2018 - 19:16
Mi-a povestit cineva care are genu' asta de sistem pe Kia (parca), ca a folosit sistemul de parcare automata la o parcare laterala, intr-un loc destul de mic. Sistemul a functionat perfect, masina parcata impecabil, problema era ca nu mai putea sa iasa, asa de putin loc a ramas intre masina lui si cea din fata / spate )))
A iesit pana la urma, dar dupa ce s-a plictisit de cate miscari a facut fata - spate pentru a isi face loc ) |
#1015
Posted 07 February 2018 - 20:24
Acel cineva merită premiul de cel mai slab șofer. Mașina este mult mult mai prudentă decât omul și parchează in spatii mai mari. Daca el a avut o problema, ori s-au mișcat cei între care a parcat (au plecat și au intrat alții) ori e praf
|
#1016
Posted 07 February 2018 - 23:22
Mi s-a întâmplat și mie asta când am parcat automat cu spatele între doua mașini f apropiate. A trebuit sa o mut în alta parte. E clar inutil la parcări perpendiculare, nu face manevra decat plecând drept, de pe banda, pe când un șofer decent o face ducându-se un pic în partea opusa și întra lejer dintr-o singura mișcare. La laterala parca a fost ok, dar cam înceată.
DannyMC, on 07 februarie 2018 - 17:16, said:
Misto parcarea asta automata desi acolo unde a bagat-o tipa era spatiu berechet! In spatii mai stramte ai incercat-o? Cum se descurca? Da, face foarte multe manevre, dar în final întra. Pentru mine e mai mult un gadget, dar o sa ma joc mai mult cu ea peste weekend și revin Ce vreau sa descopăr e cum merge sistemul de frânare automata. Ideea e ca nu e cel complet (care frânează la 0), dar din câte am înțeles din numele opțiunilor, ar evita un accident grav, dar tot lovești |
#1017
Posted 07 February 2018 - 23:25
Bah, ai acc? Ca ala e misto. Keyless entry? Si d-astea... Lasa parcarea laterala ca sta un an pana o baga.
Trapa ai ? |
#1018
Posted 08 February 2018 - 00:01
Acc adică cruise control cu frânare automata? Da, am. Keyless entry nu am vrut, se fura mega-ușor mașinile cu asa ceva.
Trapa nu am vrut pentru ca creștea greutatea mașinii cam cu 80-100kg |
|
#1020
Posted 08 February 2018 - 07:52
#1021
Posted 08 February 2018 - 08:42
MembruAnonim, on 08 februarie 2018 - 06:24, said:
Nu stiu exact, cruise control adaptiv da. N-ai trapa la masina de o suta de mii ? Pai ce facuram coane )) Cu live traficu rezolvashi sau si merc romanica resprcta clientii ca si Audi prin a le restrictiona accesul la aplicatii ale masinii...? Am avut la DT masina cu trapa, am deschis-o o data, am vazut ce-i cu ea si am inchis-o. Nu merita. Nu am facut nimic cu live traffic, sunt cacanari, dar oricum nu m-as fi bazat pe sistemul ala de navigatie din 1900, toamna. Oricum, la Mercedes sistemul foloseste datele din telefon, nu SIM dedicat (cum ar fi fost normal) si trebuie sa stai sa share-uiesti netul din telefon de fiecare data cand te urci in masina. Ma rog, s-ar gasi solutii daca as avea motive sa-mi bat capul. Dar nu am. oaspetele, on 08 februarie 2018 - 07:52, said:
Si detector folosesti? Doar Waze, dar nu merg exagerat de tare. |
#1022
Posted 08 February 2018 - 09:11
figo1988, on 07 februarie 2018 - 23:22, said:
Mi s-a întâmplat și mie asta când am parcat automat cu spatele între doua mașini f apropiate. A trebuit sa o mut în alta parte. E clar inutil la parcări perpendiculare, nu face manevra decat plecând drept, de pe banda, pe când un șofer decent o face ducându-se un pic în partea opusa și întra lejer dintr-o singura mișcare. La laterala parca a fost ok, dar cam înceată. Da, face foarte multe manevre, dar în final întra. Pentru mine e mai mult un gadget, dar o sa ma joc mai mult cu ea peste weekend și revin Ce vreau sa descopăr e cum merge sistemul de frânare automata. Ideea e ca nu e cel complet (care frânează la 0), dar din câte am înțeles din numele opțiunilor, ar evita un accident grav, dar tot lovești Totusi la mine functioneaza, testat neintentionat intr-o coada pe autostrada, mi-a franat pana la 0 de la 20-30km/h. Cica ar merge pana la 80km/h. A intrat si in oras o data sistemul, probabil a crezut ca ma apropiam prea rapid de cel din fata care statea la semafor, dar nu a franat complet, doar m-a atentionat si a scazut putin viteza masinii ... Imi scrie mare pe head up display "BRAKE" si se aprind vreo 2 beculete in bord cand se activeaza ) Care este rostul lui daca nu franeaza pana la 0? Adica de ce ar pune 2 sisteme, unul care opreste masina de tot si unul care numai se face ca opreste? |
#1023
Posted 08 February 2018 - 09:30
|
#1024
Posted 08 February 2018 - 09:36
#1025
Posted 08 February 2018 - 09:57
alliNdanuTz, on 08 februarie 2018 - 09:11, said:
Care este rostul lui daca nu franeaza pana la 0? Adica de ce ar pune 2 sisteme, unul care opreste masina de tot si unul care numai se face ca opreste? Hai ca am stat aseara sa citesc, sunt cretini astia de la marketing ca pun niste denumiri complet neintuitive. Deci, ai asa: C-class chior are doar "collision prevention assist" - adica monitorizeaza ce se intampla in fata (pe o distanta mai mica, gen 50m parca) si, daca detecteaza ca risti un accident, iti palpaie o lumina in bord sau pe HUD si, intr-un final, iti "armeaza" franele, dar nu face nimic de capul lui. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/h5ia5e07BqU?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Eu, pentru ca am pus ca optional Distronic Plus (cruise control cu radar si functie de franare), am ceea ce se numeste "Collision Prevention Assist Plus". Adica si franeaza in locul meu, dar mai tarziu si nu pana la evitarea completa a accidentului. Cu cruise control activat in schimb, masina franeaza pana la 0 si porneste singura de pe loc. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/u80eraX8IJQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Ultima optiune, care era un pachet cu toate elementele de siguranta, era mai utila in traficul urban, avand franare automata pana la 0km/h, dar de la viteze mai mici. MembruAnonim, on 08 februarie 2018 - 09:30, said: Si la C si la Audi, pachetele sunt echivalente. Ma uitam acum si, ochiometric, pana si limitele de viteza (pana la care actioneaza diferite sisteme) sunt identice. Oricum, din cate stiu sistemele astea nu se dezvolta in-house ci sunt cumparate de la Continental, Siemens etc. Edited by figo1988, 08 February 2018 - 10:04. |
#1026
Posted 08 February 2018 - 10:07
traffic jam ai? adică să meargă singură în aglomerație (adică pornit oprit de pe loc și ușoare schimbări de direcție în funcție de bandă de rulare)
|
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users