Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Corectare barem Tudor Vianu

Dji mini 4 pro si limita de inalt...

Harta - apa minerala naturala

Recomandari forum Softpedia pentr...
 Este TeamViewer o aplicatie cu cr...

RCS-RDS devine Digi Romania

Problema monitor

Ce software secure folositi pentr...
 Tub flexibil retur combustibil tr...

La multi ani @iogamac!

La multi ani @ovidiu21!

Ciudatenie in legea pensiilor
 Corvinul Hunedoara !

Metoda salvatorul, cum se manipul...

Soliști/soliste din Romania ...

LG: "Serviciul Alexa nu este ...
 

BMW i3 Hibrid vs Honda Jazz Hibrid vs ?

- - - - -
  • Please log in to reply
23 replies to this topic

#1
OCM

OCM

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 350
  • Înscris: 06.08.2007
Buna ziua,
Dupa aproape 15 ani in care am avut carnetul cam degeaba a venit timpul ,anul asta sper eu, sa intru in randul cetatenilor respectati din tara asta (practic si ca sa accesezi unele trotuare iti trebuie masina Posted Image ).

Tot cautand am cam ramas la BMW i3 Hibrid (ma gandesc la modelul din 2018) si ma gandeam sa va cer parerea poate mai vad problema si din alte unghiuri care mi-au scapat.
Tot asa de prin comentarii de la BMW i3 cineva recomanda si Honda Jazz hibrida(2019 ,2020) care sincer mi-ar place (ar fi chiar perfecta daca ar avea o baterie mai mare). Deci daca mai aveti sugestii din categoria celor doua: compacte si automate (la cele doua apreciez ca  automatul e dat de motoare electrice deci fara schimbari de viteze si cat mai fara zgomot).
Bugetul pana in 15000 euro (momentan cele doua le gasesc cam la 17000, dar mai caut).

Deci cam ce vedeti pro si contra la cele doua sau daca aveti alternative. Multumesc.

Attached Files



#2
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,213
  • Înscris: 22.05.2003
I3 e EV, cu REX, adica un mic generator de extindere autonomie.
Nu e hibrid.

E o masina ciudata, dar geniala prin spatiu/performanta/autonomie.

#3
don_King

don_King

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,066
  • Înscris: 26.11.2001
Nu am urcat intr-un i3, am urcat intr-un Jazz. Masinuta aia iti da o senzatie incredibila de spatiu la interior. Plus scaunele de pe spate "Magic Seats" care sunt foarte utile daca ai lucruri mai mari (carut) de pus in masina.

#4
OCM

OCM

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 350
  • Înscris: 06.08.2007
Da exact ,dar in acte e recunoscuta ca plug in hibrid varianta cu Rex.
Da si mie mi-a placut cat de practic e interiorul la Jazz si scaunele alea. Ar fi fost faina o versiune plug in hibrid.
Plus exteriorul care nu atrage atentia, blend in.

Edited by OCM, 29 April 2024 - 17:49.


#5
apocalipsul

apocalipsul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,587
  • Înscris: 26.01.2014
parerea mea: amandoua sunt "masini" de care sa te feresti!

#6
andu2006

andu2006

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,091
  • Înscris: 16.02.2013
BMW-ul este construit cu tehnologii atit de avansate incit service-urile de la noi nu pot repara caroseria ( fibra de carbon, multe elemente lipite). Exista undeva pe net un material scris de un nene care a avut-o lovita in fata si au inlocuit in reprezentanta o multime de elemente, cu costuri pe masura marcii. As putea spune ca se aseamana cu Tesla din punctul acesta de vedere. in rest o masina buna. Tot pe net se zvoneste ca motorasul cu 2 cilindri (echiparea REX) ar avea probleme cu consumul de ulei.

#7
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,213
  • Înscris: 22.05.2003
Tesla e din metal, daca nu o busesti prea tare, o poti lua la pila.
I3 este imbinat din piese cu un fel de fibra de carbon si plastic, adesea lipite.
Orice accident mai potent = dauna totala, pentru ca in service nu exista tehnologia necesara lipirii pieselor respective.

#8
OCM

OCM

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 350
  • Înscris: 06.08.2007
ma gândeam ca incep usor sa iasa din uz primele exemplare plus cele lovite si se pot cumpara părțile lovite de la dezmembrări,  nu? bănuiesc ca nu e toată turnată dintr-o bucată caroseria de carbon.
Unde pot găsi materialul ?

Edited by OCM, 29 April 2024 - 20:45.


#9
Autumn_Dream

Autumn_Dream

    Vis de Toamna

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,711
  • Înscris: 09.11.2010
Honda Jazz.

#10
mihaicozac

mihaicozac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,615
  • Înscris: 05.12.2005
Eu am i3 varianta electrică din 2018 și pot să spun că în afara suspensiei foarte rigide este o mașină extraordinară, confortabilă și agilă.

#11
stoshiba

stoshiba

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,866
  • Înscris: 22.02.2014
BMW i3 Hybrid.

#12
apocalipsul

apocalipsul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,587
  • Înscris: 26.01.2014
BMW e o marca premium care te va face sa simti asta pe deplin in buzunar...
parerea generala e ca exista un singur hibrid deocamdata... Toyota... restul "hibridelor" sunt muuult in spate...
cine vrea hibrid are de ales doar intre toyota si lexus (masini care practic nu se devalorizeaza)

Edited by apocalipsul, 30 April 2024 - 11:00.


#13
OCM

OCM

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 350
  • Înscris: 06.08.2007
Da, dar Toyota in gama asta are doar yaris care mi se pare cam inghesuita fata de cele doua. Si nici nu imi e prea clar cat merge pe electric una de prin 2019-2020 sau tot auzi motorul ala pornind si oprind si la viteze pana in 90 km/h?

#14
apocalipsul

apocalipsul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,587
  • Înscris: 26.01.2014
ca posesor de (si de) hibrid iti zic ca nu simti cand porneste motorul... nu stiu cand au aparut primele yaris plug-in... cred ca prin 2020, posibil sa ma insel
nu fac apologia Toyota, sa nu ma intelegi gresit... tu iti iei ce vrei, cu ce te simti tu bine si confortabil...
iti spun doar ca BMW te seaca de bani... daca-ti permiti, nu-i nicio problema... dar cand iti iei o marca premium, trebuie sa-ti asumi... si...
ca toyota au de departe ce mai avansata tehnologie hibrid, cele mai fiabile si moderne sisteme... (ca fapt divers, masinile hibrid de la toyota concureaza cu succes la consum cu electricele... in sensul ca daca nu ai panouri pe casa/bloc cu statie de incarcare, iesi la aceleas costuri pe kilometru dar cu o investitie initiala mult mai mica)

partea proasta e ca nici nu ai experiente anterioare ca sa-ti formezi partipriuri... sa stii daca esti fan nemțești sau japoneze... ca si asta conteaza

Edited by apocalipsul, 30 April 2024 - 16:23.


#15
OCM

OCM

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 350
  • Înscris: 06.08.2007
da nu aș avea nimic împotriva Toyota dacă ar avea un model potrivit, într-adevăr se găsesc mai mulți mecanici specializați pe Toyota hibrid ăstasr fi avantajul dacă e să fiu precaut și pesimist. Dar cel mai important și corect ar fi sa vorbim de modele exacte că așa o marcă sau alta poate să aibă diferență mare între modele si ani (la BMW i3 am citit ca unele probleme s-au rezolvat de la un an la altul,  nu știu ceva similar la Jazz care an ar fi mai bun).
Dacă  aș face compromis și aș merge pe Toyota Yaris 2020 de exemplu ar fi mari diferențe față de Auris și  Prius care s-au vândut mai bine și sunt mai mulți mecanici specializați?

View Postmihaicozac, on 30 aprilie 2024 - 06:25, said:

Eu am i3 varianta electrică din 2018 și pot să spun că în afara suspensiei foarte rigide este o mașină extraordinară, confortabilă și agilă.
Ai avut de nou model 2018 sau second?
Cu toate că din ce înțeleg nu ai avut nevoie de service-uri din ce te-ai interesat ar fi personal specializat pe acest model?
Ca asta ar fi o teamă ca din caz de orice problemă nu găsesc pe cineva care sa își asume sau mai rău se bagă fără să știe prea multe și mai tare strică...

#16
apocalipsul

apocalipsul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,587
  • Înscris: 26.01.2014
rex e la fel de hybrid ca loganul cu start-stop + masina cu costuri de intretinere mari... problemele survin mai ales la partea de REX
motorul termic destul de silentios, mai ales ca merge cu o turatie constanta un plaja de eficienta maxima... dar sesizabil si ca zgomot si ca trepidatie
i3 autonomie electric 150-250km functie de temperaturi, regim, incarcare...

Edited by apocalipsul, 02 May 2024 - 10:42.


#17
OCM

OCM

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 350
  • Înscris: 06.08.2007
pai cam pe Logan ar trebui sa merg daca e sa iau in considerare doar costuri de reparatii.
Deci alte modele nu am mai identificat. Ca si recomandari e 3 la 2 (bmw i3 vs Honda jazz) si inca vreo 2 sau 3 pareri ca e riscant cu ambele fiind mai neconventionale.
Mie din cele clasice ca si design interior exterior dimensiuni imi mai plac Ford B-max(6000 euro) si Audi A2(3000 euro) ambele se gasesc second automate dar banuiesc ca viata lunga nu mai au cutiile alea... si clar nu se simte ca cea fara viteze ,cu motor electric.
Poate daca as gasi sa le inchiriez m-ar ajuta sa ma decid...

Edited by OCM, 06 May 2024 - 15:05.


#18
apocalipsul

apocalipsul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,587
  • Înscris: 26.01.2014
pai nu inteleg, vrei hybrid? hybrid plug-in? vrei clasica? vrei electrica?!?

honda are mai multa experienta in ce priveste hibridele...
in BMW "hybrid", eu personal nu am incredere... nu mi-as lua i8 nici degeaba...

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate