Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Depanero.ro - Pareri / Sugestii / Reclamatii
Ultima postare: dec 20 2023 14:11, Inițiat de
viper666
, oct 29 2014 12:06
·
0
#37
Publicat: 22 ianuarie 2015 - 14:42
culdasergiu, on 22 ianuarie 2015 - 10:20, said:
Mi-am luat un LG Nexus 5 de la emag pe data de 1 decembrie 2013 si in 12 ianuarie mi s-a stricat butonul de blocare. L-am dus la garantie si dupa 8 zile am fost sa ridic telefonu, surprizaaa l-au reparat dar i-au fisurat carcasa si mi-au lasat urme de desfacere pe marginea carcasei. Evident ca l-am dat inapoi chiar dupa ce l-am ridicat si mi-au spus ca ori incerca sa schimbe carcasa(ceea ce nu cred ca au cum) ori imi dau bani inapoi. Problema e ca eu atunci pe 1 decembrie 2013 l-am luat cu 2000 de lei si acuma in magazine e 1400-1500 de lei. Oare cat imi vor da inapoi 2000 pretul initial sau pretul actual :-s Iti vor da inapoi valoarea de pe factura cand ai achizitionat telefonul. Adica 2000 de lei in cazul tau. |
#38
Publicat: 22 ianuarie 2015 - 18:45
Sunt total nemultumit de servicile firmei depanero, intrucat in termen de 2 saptamanii nu au fost in stare sa-mi repare un telefon la care am asigurare All Inclusive, defectiune ce se datoreaza fabricantului, fapt ce rezulta ca sunt niste " tepari ", asa cum rezulta si din celelalte retele de socializare, reclamele care le prezinta pe media sunt o falsa imagine, fapt ce rezulta ca isi bat joc de consumatorul roman si ma intreb ce fac organele abilitate de lege si de ce nu iau masuri impotriva acestei firme in urma atator sesizari, care aduc atingere societatii romane;
Stimati consumatori romani, inafara de a va arata nemultumirea pe aceste retele de socializare, va invit sa facem front comun unde trebuie sa sesizam organele prevazute de lege pentru a lua masuri impotriva acestor " tepari ", iar media sa ne arate punctul lor de vedere, fata de profundele nemultumiri ale consumatorilor. |
#39
Publicat: 27 ianuarie 2015 - 00:45
Am trimis si eu o coaja de utok la ei ( utok i700 ) cumparata de la emag "resigilata" . De cand am luat-o avea momente in care se facea ecranul alb dar acum ramane alb complet. Sper totusi sa o repare. Din ce am inteles tabletea mea a ajuns la depanero si de la depanero a plecat la skin. Deci in concluzie nu depanero se ocupa de reparatie ci skin. Oricum ar fi, daca nu vine inapoi in 15 zile ma duc la opc, e dreptul meu pana la urma.
p.s : sa mi tineti pumnii !!!! )) Editat de Al3xxxinho, 27 ianuarie 2015 - 00:45. |
#40
Publicat: 27 ianuarie 2015 - 15:55
Am trimis doua telefoane in service pe garantie, dupa 14 zile nici nu au deschis inca coletul, mi le-au trimis inapoi in colet dezastru, spunand in fisa de service ca s-au resoftat si schimbat bateria, desi ele sunt intacte la primirea lor, precum le-am trimis, sustin in continuare ca ele au fost resoftate, dar eu am lista de apeluri dinainte sa le trimit si aceleasi aplicatii instalate si in continuare nu merg.
Depanero. ro, decat reclama sunt de ei, ca nu-i cautau nimeni !!! |
#41
Publicat: 28 ianuarie 2015 - 13:00
Eu am fost in general multumit de service-ul emag. Am dus telefon bb q5 cu o problema, l-au trimis la compania care importa modelul. Dupa cateva telefoane, mi l-au inlocuit, avand termenul 15 zile calendaristice. O bila alba. Un coleg si-a conectat laptop-ul pe tv samsung prin hdmi si s-a ars placa. Tv-ul avea 10 zile, dar fiindca a aruncat cutia prietena lui nu a mai putut sa-i faca retur. L-a dus la Depanero in garantie si in 7 zile i l-au reparat. Depinde si de produs si daca au piese de schimb.
|
#42
Publicat: 05 februarie 2015 - 22:54
Eu am o tableta la ei de pe data de 07 ianuarie. Le-am scris saptamana aceasta si bineinteles nici un raspuns. Maine dau un telefon la protectia consumatorulu sa ma interesez ce-i de facut. Daca cineva e dragut si stie procedura va rog sa ne spuna si noua! Multumesc anticipat!
Editat de alber7, 05 februarie 2015 - 22:56. |
#45
Publicat: 06 februarie 2015 - 01:18
seawolf, on 06 februarie 2015 - 00:48, said:
Nu as vrea sa denigrez firma asta , dar astazi am dat update la laptop si primesc mesajul : Activate your windows ! Asta dupa ce a venit de la depanero , inainte de asta nu aveam problema asta , ce sa cred oare Ca ti-au schimbat placa de baza si trebuie sa reactivezi windows-ul. |
#47
Publicat: 06 februarie 2015 - 13:54
Ziceam mai sus ca am trimis o tableta utok la ei.
Cererea pe site am facut-o pe 17.01 , curierul a preluat tableta pe 19.01 iar la ei in service a ajuns tocmai pe 24.01 ... Vad ca deja s-a depasit termenul legal de 15 zile dat de lege, am facut plangere la opc, sa vedem ce-o iesi ... Cu alte cuvinte, garantia in romania e cam 0 barat ... Mai bine luati second hand ... |
#48
Publicat: 11 februarie 2015 - 08:28
alber7, on 05 februarie 2015 - 22:54, said:
Eu am o tableta la ei de pe data de 07 ianuarie. Le-am scris saptamana aceasta si bineinteles nici un raspuns. Maine dau un telefon la protectia consumatorulu sa ma interesez ce-i de facut. Daca cineva e dragut si stie procedura va rog sa ne spuna si noua! Multumesc anticipat! |
#49
Publicat: 16 februarie 2015 - 03:06
Am si eu de trimis in sercice un UPS si ma ingrozesc de ce citesc pe aici. Sper sa nu imi spuna ca are 3 fire de praf carcasa si refuza garantia. Voi incerc sa fac poze si filmulete inainte de a trimite produsul ca sa nu ma trezesc cu surprize. Dar ce e foarte interesant e cum apar useri vechi de cativa ani si fac aici si acum prima postare. Plus useri inscrisi doar sa posteze ...
|
#51
Publicat: 16 februarie 2015 - 14:50
Salut Florin, trimite UPS-ul in service cu toata increderea. Este foarte bine ca esti un utilizator informat, imaginile si filmele de care vorbesti sunt de mare folos. Cel putin la fel de important ar fi sa inchizi si sa deschizi coletul in prezenta curierului la trimiterea, respectiv receptia produsului. Daca alegi sa vii personal in receptia din Orhideelor vei avea ocazia sa vezi "hambarul" in care ne desfasuram activitatea, cum spunea un post anterior.
|
|
#54
Publicat: 23 februarie 2015 - 09:38
Domnule Silver,
Diagnosticarea la Depanero costa intre 70 si 150 lei, dar daca reparatia se face la noi acest cost este inclus in costul reparatiei. In plus oferim 3 luni garantie la manopera si piese. Ati adus laptopul in service sau v-ati informat doar - pe site sau call-center? |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 2
1 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi
mirificu