Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica
 Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg
 Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...
 Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar
 

Depanero.ro - Pareri / Sugestii / Reclamatii

- - - - -
  • Please log in to reply
881 replies to this topic

#19
danielrusciuga

danielrusciuga

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 17
  • Înscris: 16.02.2008
Asta cred si eu. ca au intrat tare pe piata cu reclama de la tv...  fara sa se prgateasca pentru volumul mare de solicitari care a urmat. Este greu de gasit personal calificat pentru atatea produse si marci diferite. Nemultumirile clientilor la adresa DEPANERO se tot inmultesc de cand isi fac reclama !

Edited by danielrusciuga, 22 November 2014 - 00:53.


#20
unchiujim

unchiujim

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,294
  • Înscris: 01.04.2007
eu am trimis pe rand doua tablete defecte-nu mai porneau, nu se incarcau. ambele luate de pe emag la diferenta de sase luni intre ele. prima a plecat la serviskils(ced ca asa se sicrie...) si s-a intors de la depanero in termenul legal de 15 zile . a doua in  trei zile s-a intors. ambele reparate fara comentarii, cu fisa completata citet si detaliat-inlocuit acumulator+ mufa alimentare. prima era zgariata pe spate,uzura normala pt sase luni de utilizare, a doua era ca noua.mentionez ca ambele s-au defectat datorita ....miePosted Image Posted Image -am conectat pe rand la ambele un alimentator defect care scotea mai mult decat cei 5 volti nominali.am pretentia ca chiar ma pricep la electronicqa dar ceasul rau,pisica neagra, neatentia si s-a intamplat .oricum sunt multumit pe deplin de depanero.am explicat si de ce.Posted Image

#21
jtara

jtara

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 07.08.2008
Sunt foarte nemultumit de serviciile depanero si colaborarea cu emag. Am trimis o tableta allview cu wifi defect de 4 ori si se intoarce cu acelasi defect in decus de 1 luna de zile. Extrem de neseriosi si cei de la emag. Ii sun sa le explic problema si imi zic sa astept ca poate o sa fie reparata. Asta da bataie de joc.

#22
pardailan

pardailan

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 148
  • Înscris: 21.02.2010
Si eu am aceeasi problema cu Depanero. Imi par foarte incompetenti si nesimtiti, Am trimis la ei in service telefonul mobil, aflat in garantie, pentru ca ii tine bateria extrem de putin. Dupa 2 saptamani m-au chemat sa-mi ridic telefonul reparat, schimbandu-i acumulatorul. Aiurea, bateria tinea exact la fel de putin ca si inainte. L-am dus inapoi in service, iar dupa 4 zile m-au chemat sa-mi iau telefonul, reparat, fireste. De data asta cica i-au reinstalat softul. Aiurea, bateria mea se comporta la fel. M-am dus la ei sa le cer fisa de negatie (cum ca nu pot repara telefonul), ca sa-l pot schimba la magazinul de unde l-am achizitionat. Mi-au cerut sa las iara telefonul in service, pt. a 3-a oara, pentru verificari mai amanuntite ..... Nu-mi vine sa cred de cata incompetenta si neseriozitate dau dovada :((((

Eu o sa-i reclam, probabil, la protectia consumatorului, daca telefonul meu nu este reparat saptamana viitoare, dupa a 3-a perioada de service. Cred ca ar fi bine sa ne strangem mai multi care sa depunem sesizari in acelasi timp, ca sa fim mai convingatori ...

#23
florealucianm

florealucianm

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 13.06.2006
Varza. Le-am trimis un DVD-player ca nu mai iesea tavita, agata putin. Dupa doua saptamani ma suna un nene ca trebuie sa schimbe placa de baza (din cate vad pe aici placile de baza sunt cel mai mare dusman al nostru si sta ascuns prin diverse aparate electrice pe care le defecteaza :))))) ), i-am zis ca OK poate sa o schimbe desi nu inteleg ce legatura are cu tavita de disc... I-am confirmat reparatia si la telefon si pe email, astept de alte doua saptamani sa-mi vina aparatul acasa... probabil chinezul care a aduce placa de baza a plecat pe jos de la el de acasa si inca nu a ajuns.
Praf tzandari oamenii astia, mai bine ma duceam la un service de scara de bloc sau aruncam aparatul si luam altul nou ca oricum costa aproape cat reparatia la asta vechi.
E prima si ultima data cand apelez la ei.

#24
nathann05

nathann05

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 44
  • Înscris: 01.12.2010
Salutare! Sustin k sunt foarte neseriosi. Am la ei un telefon care zic ei k este reparat de 6 zile pe care inca nu l-am primit. Operatorii telefonici sunt haotici nu colaboreaza cu ceilalti din firma, in concluzie sunt praf. Am sa incerc sa-i evit in totalitate datorita serviciilor model romanesc pe care le ofera. Nu recomand DEPANERO! :(

#25
alex250tb

alex250tb

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 33
  • Înscris: 22.10.2009
Salutare!
Aseara mi-a venit PC-ul de la depanero, si pe langa faptul ca n-au reusit sa-i faca nimic, a venit mai rau decat l-am trimis, din toate punctele de vedere (vezi foto). HDD-urile si placa video erau deconectate si libere prin carcasa. Placa video am pus-o la loc inainte sa fac poza.
Cum credeti ca ar trebui sa actionez intr-o asemenea situatie? Precizez ca mi-a fost returnat la cererea mea, deoarece il aveam la ei de 2 saptamani si nu primisem raspuns.

Edited by alex250tb, 20 December 2014 - 17:09.


#26
nicu131

nicu131

    Bad Motherfucker

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,622
  • Înscris: 12.02.2008
Nu tin cu lupul, dar prafalaul ala tot cei de la service l-au pus?

#27
valyvis10

valyvis10

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,630
  • Înscris: 05.11.2005
Cred ca praful arata ce interesati sunt ei ca sa repare ceva.
O fi ca service-ul auto, trebuie sa-l desfaci si sa-l cureti, astfel incat ei sa nu se murdareasca pe maini. Nu conteaza ca mecanicul din service se urca in masina cu salopeta plina de vaselina.

#28
alex250tb

alex250tb

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 33
  • Înscris: 22.10.2009
Lasa-l incolo de praf...
Am uitat sa mentionez mai sus un lucru: eu le-am trimis sistemul cu placa video functionala dpdv tehnic (era o problema de soft), iar cand l-am primit nu-i mai pornea nici ventilatorul. Nu mai spun ca n-o recunostea placa de baza, n-aveam imagine deloc, etc. Practic eu le-am trimiso in stare de functionare si ei mi-au inapoiat-o stricata.
Acum vreau sa fac sesizare in scris la OPC, dar imi trebuie o hartie de la un alt service unde l-am avut cu cateva zile inainte care sa ateste ca in momentul respectiv functiona. Sper sa nu fie greu de obtinut.
Daca nu se rezolva cu OPC, n-am nicio retinere sa-i dau in judecata.

#29
costy_ytsoc

costy_ytsoc

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,394
  • Înscris: 02.07.2005
nu apelati la ei in post garantie.
Oamenii traiesc din contracte de garantie, deci pt restul e posibil s-o furati.
Exemple de preturi cerute la reparatii in post garantie: ecran spart laptop: 1300ron cand ecranul costa 400ron si nu, nu era vreun macbook cu geam lipit sa fie vorba de vreo manopera speciala.
Telefon cu stricaciuni de lichide pe placa 2100ron cand un telefon nou era 5-600ron...

#30
Wilberforce

Wilberforce

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 978
  • Înscris: 27.12.2013
Neseriosi, angajati incompetenti, brambureala totala in firma lor.

#31
Slick0r

Slick0r

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,014
  • Înscris: 17.12.2005
Mi s-a bulit un aparat electrocasnic luat de la emag, in cutia produsului aveam o foaie de service cu "www.servskills.ro" -> free pick up de la tine de-acasa. Am vazut ca sunt de fapt Depanero :) m-am dus la emag si acolo ce sa vezi, tot cu Depanero lucreaza. Astept cu nerabdare sa vad ce se intampla.

#32
mjustin

mjustin

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 74
  • Înscris: 16.05.2007
Am un phablet cu display spart. Garantia era la depanero. Fiind o chinezarie am apelat la ei sa obtin informatia cat ar costa. Credeti ca am reusit? Vocea blonda de la capatul firului insista sa trimit la ei sa faca constatarea. Nu trebuie sa fii expert sa-ti dai seama DAR... cu greutate imi comunica ca nu-mi poate spune pretul pt. ca e confidential!!! Am facut precizarea ca vreau doar sa stiu macar pretul estimativ al reparatiei sa stiu daca merita insa, SECRET total. Insista sa-l trimit gratuit sa faca constatarea si... M-a anuntat vesela ca daca nu accept pretul devizului imi pot face favoarea sa-mi returneze produsul DUPA ce voi achita costul constatarii( cca.70 ron) si al transportului(alti 20-30). Concluzia: pt. a afla un pret trebuie sa accept un cost SECRET sau sa achit aproape 100 ron pt.un gunoi!

#33
seawolf

seawolf

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 894
  • Înscris: 16.01.2007
Deci trebuie sa ma bucur ca nu sunt singurul cu probleme cu acesti "depaneristi" .
Eu am cumparat un laptop de pe amazon iar singurii care se ocupa cu garantia in tara sunt cei de la depanero .
Problema mea la laptop a constat in "Probleme la fisa video ( banuiesc ca asa ii zice ) " dar cei de la depanero care au
facultate nu ca mine , au considerat ca e defecta placa de baza .
Pana au "adus" alta placa de baza a durat 1 luna si 2 saptamani iar dupa aceasta reparatie m-am bucurat de laptop
aproximativ 2 saptamani . Acum nu se mai aprinde deloc displayu indiferent de ce pozitie are .

Ce concluzie am eu dupa ce am apelat la ei si am vazut ce au scris ceilalti softpedisti e ca placa de baza se strica cel mai des (probabil costa cel mai mult) iar ceea ce fac ei se numeste carpeala ( placa mea de baza n-a fost schimbata fizic , doar pe hartie ) ...

#34
dmanolescu

dmanolescu

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 06.03.2008
AM lasat si eu un telefon S4 in service, dupa 2 saptamani l-am primit inapoi tot defect - in conditiile in care pe contractul cu depanero scria ca il repara in maxim 5 zile. AM facut alta cerere de reparare si dupa 4 zile inca nu au venit sa-l ridice .

Depanero e clar ca e vechiul Servskill rebranduit  ca sa i se stearga urma de service indeficient.

#35
Wilberforce

Wilberforce

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 978
  • Înscris: 27.12.2013
Telefonul S4 era cumparat de la Emag? Pai atunci trebuia sa va duceti direct la service-ul Samsung, pe Bd. Vasile Milea, putin dupa APACA.

#36
culdasergiu

culdasergiu

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 14
  • Înscris: 04.10.2014
Mi-am luat un LG Nexus 5 de la emag pe data de 1 decembrie 2013 si in 12 ianuarie mi s-a stricat butonul de blocare. L-am dus la garantie si dupa 8 zile am fost sa ridic telefonu, surprizaaa l-au reparat dar i-au fisurat carcasa si mi-au lasat urme de desfacere pe marginea carcasei. Evident ca l-am dat inapoi chiar dupa ce l-am ridicat si mi-au spus ca ori incerca sa schimbe carcasa(ceea ce nu cred ca au cum) ori imi dau bani inapoi. Problema e ca eu atunci pe 1 decembrie 2013 l-am luat cu 2000 de lei si acuma in magazine e 1400-1500 de lei. Oare cat imi vor da inapoi 2000 pretul initial sau pretul actual :-s

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate