Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Depanero.ro - Pareri / Sugestii / Reclamatii
Last Updated: Dec 20 2023 14:11, Started by
viper666
, Oct 29 2014 12:06
·
0
#19
Posted 22 November 2014 - 00:46
Asta cred si eu. ca au intrat tare pe piata cu reclama de la tv... fara sa se prgateasca pentru volumul mare de solicitari care a urmat. Este greu de gasit personal calificat pentru atatea produse si marci diferite. Nemultumirile clientilor la adresa DEPANERO se tot inmultesc de cand isi fac reclama !
Edited by danielrusciuga, 22 November 2014 - 00:53. |
#20
Posted 26 November 2014 - 21:43
eu am trimis pe rand doua tablete defecte-nu mai porneau, nu se incarcau. ambele luate de pe emag la diferenta de sase luni intre ele. prima a plecat la serviskils(ced ca asa se sicrie...) si s-a intors de la depanero in termenul legal de 15 zile . a doua in trei zile s-a intors. ambele reparate fara comentarii, cu fisa completata citet si detaliat-inlocuit acumulator+ mufa alimentare. prima era zgariata pe spate,uzura normala pt sase luni de utilizare, a doua era ca noua.mentionez ca ambele s-au defectat datorita ....mie -am conectat pe rand la ambele un alimentator defect care scotea mai mult decat cei 5 volti nominali.am pretentia ca chiar ma pricep la electronicqa dar ceasul rau,pisica neagra, neatentia si s-a intamplat .oricum sunt multumit pe deplin de depanero.am explicat si de ce.
|
#21
Posted 05 December 2014 - 12:07
Sunt foarte nemultumit de serviciile depanero si colaborarea cu emag. Am trimis o tableta allview cu wifi defect de 4 ori si se intoarce cu acelasi defect in decus de 1 luna de zile. Extrem de neseriosi si cei de la emag. Ii sun sa le explic problema si imi zic sa astept ca poate o sa fie reparata. Asta da bataie de joc.
|
#22
Posted 05 December 2014 - 20:20
Si eu am aceeasi problema cu Depanero. Imi par foarte incompetenti si nesimtiti, Am trimis la ei in service telefonul mobil, aflat in garantie, pentru ca ii tine bateria extrem de putin. Dupa 2 saptamani m-au chemat sa-mi ridic telefonul reparat, schimbandu-i acumulatorul. Aiurea, bateria tinea exact la fel de putin ca si inainte. L-am dus inapoi in service, iar dupa 4 zile m-au chemat sa-mi iau telefonul, reparat, fireste. De data asta cica i-au reinstalat softul. Aiurea, bateria mea se comporta la fel. M-am dus la ei sa le cer fisa de negatie (cum ca nu pot repara telefonul), ca sa-l pot schimba la magazinul de unde l-am achizitionat. Mi-au cerut sa las iara telefonul in service, pt. a 3-a oara, pentru verificari mai amanuntite ..... Nu-mi vine sa cred de cata incompetenta si neseriozitate dau dovada (((
Eu o sa-i reclam, probabil, la protectia consumatorului, daca telefonul meu nu este reparat saptamana viitoare, dupa a 3-a perioada de service. Cred ca ar fi bine sa ne strangem mai multi care sa depunem sesizari in acelasi timp, ca sa fim mai convingatori ... |
#23
Posted 08 December 2014 - 10:34
Varza. Le-am trimis un DVD-player ca nu mai iesea tavita, agata putin. Dupa doua saptamani ma suna un nene ca trebuie sa schimbe placa de baza (din cate vad pe aici placile de baza sunt cel mai mare dusman al nostru si sta ascuns prin diverse aparate electrice pe care le defecteaza )))) ), i-am zis ca OK poate sa o schimbe desi nu inteleg ce legatura are cu tavita de disc... I-am confirmat reparatia si la telefon si pe email, astept de alte doua saptamani sa-mi vina aparatul acasa... probabil chinezul care a aduce placa de baza a plecat pe jos de la el de acasa si inca nu a ajuns.
Praf tzandari oamenii astia, mai bine ma duceam la un service de scara de bloc sau aruncam aparatul si luam altul nou ca oricum costa aproape cat reparatia la asta vechi. E prima si ultima data cand apelez la ei. |
#24
Posted 11 December 2014 - 13:01
Salutare! Sustin k sunt foarte neseriosi. Am la ei un telefon care zic ei k este reparat de 6 zile pe care inca nu l-am primit. Operatorii telefonici sunt haotici nu colaboreaza cu ceilalti din firma, in concluzie sunt praf. Am sa incerc sa-i evit in totalitate datorita serviciilor model romanesc pe care le ofera. Nu recomand DEPANERO!
|
#25
Posted 20 December 2014 - 17:03
Salutare!
Aseara mi-a venit PC-ul de la depanero, si pe langa faptul ca n-au reusit sa-i faca nimic, a venit mai rau decat l-am trimis, din toate punctele de vedere (vezi foto). HDD-urile si placa video erau deconectate si libere prin carcasa. Placa video am pus-o la loc inainte sa fac poza. Cum credeti ca ar trebui sa actionez intr-o asemenea situatie? Precizez ca mi-a fost returnat la cererea mea, deoarece il aveam la ei de 2 saptamani si nu primisem raspuns. Edited by alex250tb, 20 December 2014 - 17:09. |
#26
Posted 21 December 2014 - 17:07
Nu tin cu lupul, dar prafalaul ala tot cei de la service l-au pus?
|
#27
Posted 21 December 2014 - 19:08
Cred ca praful arata ce interesati sunt ei ca sa repare ceva.
O fi ca service-ul auto, trebuie sa-l desfaci si sa-l cureti, astfel incat ei sa nu se murdareasca pe maini. Nu conteaza ca mecanicul din service se urca in masina cu salopeta plina de vaselina. |
#28
Posted 26 December 2014 - 15:04
Lasa-l incolo de praf...
Am uitat sa mentionez mai sus un lucru: eu le-am trimis sistemul cu placa video functionala dpdv tehnic (era o problema de soft), iar cand l-am primit nu-i mai pornea nici ventilatorul. Nu mai spun ca n-o recunostea placa de baza, n-aveam imagine deloc, etc. Practic eu le-am trimiso in stare de functionare si ei mi-au inapoiat-o stricata. Acum vreau sa fac sesizare in scris la OPC, dar imi trebuie o hartie de la un alt service unde l-am avut cu cateva zile inainte care sa ateste ca in momentul respectiv functiona. Sper sa nu fie greu de obtinut. Daca nu se rezolva cu OPC, n-am nicio retinere sa-i dau in judecata. |
|
#29
Posted 26 December 2014 - 15:39
nu apelati la ei in post garantie.
Oamenii traiesc din contracte de garantie, deci pt restul e posibil s-o furati. Exemple de preturi cerute la reparatii in post garantie: ecran spart laptop: 1300ron cand ecranul costa 400ron si nu, nu era vreun macbook cu geam lipit sa fie vorba de vreo manopera speciala. Telefon cu stricaciuni de lichide pe placa 2100ron cand un telefon nou era 5-600ron... |
#30
Posted 26 December 2014 - 18:32
Neseriosi, angajati incompetenti, brambureala totala in firma lor.
|
#31
Posted 03 January 2015 - 13:15
Mi s-a bulit un aparat electrocasnic luat de la emag, in cutia produsului aveam o foaie de service cu "www.servskills.ro" -> free pick up de la tine de-acasa. Am vazut ca sunt de fapt Depanero m-am dus la emag si acolo ce sa vezi, tot cu Depanero lucreaza. Astept cu nerabdare sa vad ce se intampla.
|
#32
Posted 05 January 2015 - 15:08
Am un phablet cu display spart. Garantia era la depanero. Fiind o chinezarie am apelat la ei sa obtin informatia cat ar costa. Credeti ca am reusit? Vocea blonda de la capatul firului insista sa trimit la ei sa faca constatarea. Nu trebuie sa fii expert sa-ti dai seama DAR... cu greutate imi comunica ca nu-mi poate spune pretul pt. ca e confidential!!! Am facut precizarea ca vreau doar sa stiu macar pretul estimativ al reparatiei sa stiu daca merita insa, SECRET total. Insista sa-l trimit gratuit sa faca constatarea si... M-a anuntat vesela ca daca nu accept pretul devizului imi pot face favoarea sa-mi returneze produsul DUPA ce voi achita costul constatarii( cca.70 ron) si al transportului(alti 20-30). Concluzia: pt. a afla un pret trebuie sa accept un cost SECRET sau sa achit aproape 100 ron pt.un gunoi!
|
#33
Posted 06 January 2015 - 14:09
Deci trebuie sa ma bucur ca nu sunt singurul cu probleme cu acesti "depaneristi" .
Eu am cumparat un laptop de pe amazon iar singurii care se ocupa cu garantia in tara sunt cei de la depanero . Problema mea la laptop a constat in "Probleme la fisa video ( banuiesc ca asa ii zice ) " dar cei de la depanero care au facultate nu ca mine , au considerat ca e defecta placa de baza . Pana au "adus" alta placa de baza a durat 1 luna si 2 saptamani iar dupa aceasta reparatie m-am bucurat de laptop aproximativ 2 saptamani . Acum nu se mai aprinde deloc displayu indiferent de ce pozitie are . Ce concluzie am eu dupa ce am apelat la ei si am vazut ce au scris ceilalti softpedisti e ca placa de baza se strica cel mai des (probabil costa cel mai mult) iar ceea ce fac ei se numeste carpeala ( placa mea de baza n-a fost schimbata fizic , doar pe hartie ) ... |
|
#34
Posted 14 January 2015 - 16:07
AM lasat si eu un telefon S4 in service, dupa 2 saptamani l-am primit inapoi tot defect - in conditiile in care pe contractul cu depanero scria ca il repara in maxim 5 zile. AM facut alta cerere de reparare si dupa 4 zile inca nu au venit sa-l ridice .
Depanero e clar ca e vechiul Servskill rebranduit ca sa i se stearga urma de service indeficient. |
#35
Posted 14 January 2015 - 23:29
Telefonul S4 era cumparat de la Emag? Pai atunci trebuia sa va duceti direct la service-ul Samsung, pe Bd. Vasile Milea, putin dupa APACA.
|
#36
Posted 22 January 2015 - 10:20
Mi-am luat un LG Nexus 5 de la emag pe data de 1 decembrie 2013 si in 12 ianuarie mi s-a stricat butonul de blocare. L-am dus la garantie si dupa 8 zile am fost sa ridic telefonu, surprizaaa l-au reparat dar i-au fisurat carcasa si mi-au lasat urme de desfacere pe marginea carcasei. Evident ca l-am dat inapoi chiar dupa ce l-am ridicat si mi-au spus ca ori incerca sa schimbe carcasa(ceea ce nu cred ca au cum) ori imi dau bani inapoi. Problema e ca eu atunci pe 1 decembrie 2013 l-am luat cu 2000 de lei si acuma in magazine e 1400-1500 de lei. Oare cat imi vor da inapoi 2000 pretul initial sau pretul actual :-s
|
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users