Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
La multi ani mie!

Senzor filtru particule GOLF 7

La multi ani @radu103!

La multi ani @Nenea Zap!
 La multi ani @beavis03!

BlackView Oscal Pad 13, probleme ...

Baterie auto AGM 70AH vs normala ...

Depanero nu vrea sa imi dea Negat...
 Extras carte funciara

Carucior pliabil pentru cumparatu...

In ce supermarket gasesc carne de...

Cat de riscant e sa rezerv un hot...
 Audi Q3 F3 PHEV - impresii si con...

AC Vortex nu mai incalzește

Scule electrice și impactul ...

Huawei Pura 70/Pro/Ultra
 

Depanero.ro - Pareri / Sugestii / Reclamatii

- - - - -
  • Please log in to reply
881 replies to this topic

#55
protecties

protecties

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,190
  • Înscris: 06.11.2008
Pentru @Depanero  - Conform legilor din Romania si conform fisei de service / certificat de garantie - Termenul maxim de remediere pentru produsele care fac obiectul garantiei este de 15 zile calendaristice. Eu am un produs din data de 06.02.2015 in service la Depanero si nici pana azi nu am primit niciun raspuns telefonic sau pe email cu privire la stadiul reparatiei ci doar pe site-ul depanero produsul este in stadiul de : "reparatie in curs ". Ce se intampla? Vreau sa imi primesc banii inapoi pe produs, in cat timp ii primesc? Produsul este cumparat de la Emag.

#56
Depanero

Depanero

    Official Depanero Support

  • Grup: Helper
  • Posts: 67
  • Înscris: 16.02.2015
Raportandu-ne la informatiile furnizate, si conform legislatiei in vigoare, produsul expediat catre service va fi stornat. Pentru o solutionare cat mai rapida va rugam sa ne trimiteti pe [email protected] numarul fisei de service. Imediat ce vom obtine aceasta informatie veti fi contactat de catre unul dintre operatorii nostri pentru finalizarea documentelor (in termen de aproximativ 24 de ore).

#57
protecties

protecties

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,190
  • Înscris: 06.11.2008
Am fost in showroom-ul Emag Crangasi si am rezolvat simplu si rapid - mi-au stornat factura si am primit banii pe loc.

#58
molly5

molly5

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 26.02.2015
In vara anului 2013 am cumparat un Laptop Acer Aspire V5 de la Emag, cu garantie Depanero. Prin decembrie anu' trecut, cand am vrut sa ii inchid capacul, s a auzit un pocnet si capacul a ramas blocat la jumatatea drumului. Cand ma uit, i se dezlipise rama de plastic (putin, ce i drept), dar se sparsese plasticul din spatele balamalei drepte. Zic ca nu o fi asa grav si dau sa il inchid. Atunci am observat ca balamaua se blocase si nu mai permitea deloc inchiderea capacului, dar deschiderea, da. Fiind in sesiune si avand nevoie de laptop, nu am putut sa il trimit atunci. In afara de faptul ca nu puteam sa ii inchid capacul, nu avea nicio problema laptopul. Apoi am observat ca incepeam sa am probleme cu touchpad-ul si cu mufele de pe partea dreapta. Pe la jumatatea lui februarie am inceput sa am probleme cu incarcatorul: nu mai incarca decat in anumite pozitii, pentru ca mai apoi sa nu mai incarce deloc. Asta nu stiu daca era de la incarcator sau de la faptul ca mufa unde intra incarcatorul era tot pe partea cu probleme. Stricandu-se fix cand am terminat sesiunea, am decis ca a venit momentul  sa il trimit in service. A plecat de la mine pe data de 18.02.2015 si l-au primit pe 19.02.2015.
Pana in ziua aia, n am mai fortat capacul, l-am lasat asa, deschis, ca nu ma deranja prea tare oricum. Cand l-am impachetat sa il trimit, a fost nevoie sa il fortez putin, bineinteles, altfel nu se inchidea. Atunci i a plesnit rama foarte mult, pe toata partea dreapta si marginea de jos, i s a desfacut o bucata de plastic din spatele balamalei, dar macar il bagasem in cutia originala, hehe.


Azi m-a anuntat o domnita ca  ''acesta  s-a directionat catre service-ul autorizat, respectiv Sama Bit. In urma verificarilor si diagnosticarii efectuate, constatarea dumnealor a fost aceea ca produsul prezinta balamaua dreapta, capacul LCD si rama LCD rupte (aveti fotografiile doveditoare atasate).
Rezolutia unitatii de service mai sus mentionate, a fost aceea de scoatere a produsului din garantie, datorita faptului ca au fost incalcate prevederile mentionate in certificatul de garantie cu privire la utilizarea si manipularea echipamentului, remedierea fiind  posibila numai in regim postgarantie, la pretul de 88 EURO + TVA. Daca se inlocuiesc contra-cost componentele defecte, echipamentul reintra in garantie, iar ac adapterul va putea fi inlocuit fara costuri. Termenul de remediere se incadreaza intre 30-90 zile.''


Ceea ce nu inteleg eu este: de ce naiba mi l au scos din garantie? Bine, din ce am citit aici, n ar fi ceva neobisnuit, dar na... Ma roade curiozitatea, caci domnita n a binevoit sa mi mai raspunda astazi, dar nu i problema, ca mai insist eu. Se vede clar ca laptopul nu a fost trantit, n are nicio zgarietura pe el, nu are alte ''bube''. Daca suferea soc mecanic (daca pica pe jos sau calca vreun dinozaur pe el), banuiesc ca mai avea si alte probleme, nu doar o amarata de balama (care a cauzat si ruperea ramei si a capacului; ca normal ca daca aia sta tapana, chestia care o acopera va plesni la un moment dat. si chiar daca nu plesnea putin in seara aia, cand am vrut sa il inchid,  tot plesnea de tot in momentul in care inchideam laptopul sa il trimit la ei). E vina mea ca s a stricat de la uzura? Ce vina am eu ca s a blocat balamaua? Nici macar nu l am inchis/deschis excesiv, nu i am trantit capacul sau mai stiu eu ce. Eu zic ca nu sunt vreo salbatica sa nu stiu cum sa umblu cu un laptop. chiar nu vad de ce ar fi vina mea.

Am depus o plangere la ANPC deja. Are rost sa imi fac sperante? Pe cucoana am instiintat-o deja ca n am de gand sa le dau un leu si ca astept explicatiile cu mare curiozitate.

Edited by molly5, 26 February 2015 - 20:42.


#59
gumball3000

gumball3000

    ...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,649
  • Înscris: 24.09.2006
Eu as zice ca este destul de evident de ce ti l-au scos din garantie, nu au de unde sa stie ca nu i-ai dat box-ul in timp ce te jucai vreun CS.
Daca voiai sa ai o minima sansa sa ti-l repare te duceai frumos cu el exact asa cum era, cu rama usor sparta si blocata, nu te apucai sa-l fortezi.
Asta ca sa nu mai spun ca orice produs defect trebuie trimis la garantie in maxim 30 zile de la sesizarea deficientei de functionare.

#60
molly5

molly5

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 26.02.2015

View Postgumball3000, on 26 februarie 2015 - 20:44, said:

Eu as zice ca este destul de evident de ce ti l-au scos din garantie, nu au de unde sa stie ca nu i-ai dat box-ul in timp ce te jucai vreun CS.
Daca voiai sa ai o minima sansa sa ti-l repare te duceai frumos cu el exact asa cum era, cu rama usor sparta si blocata, nu te apucai sa-l fortezi.
Asta ca sa nu mai spun ca orice produs defect trebuie trimis la garantie in maxim 30 zile de la sesizarea deficientei de functionare.


E o problema destul de des intalnita la laptopuri... Nu era musai sa ii dau eu boxu'. Nu aveam cum sa ma duc asa cu el, pentru ca nu stau in Bucuresti. Le-am spus la telefon care este problema, le-am spus ca nu se inchide. Ei mi-au recomandat sa il fortez, ca sa se inchida si sa il pun in cutia originala. Si pana la urma, n-aveau ei de unde sa stie cand s-a stricat

Si, la fel cum nu au de unde sa stie ca eu nu i-am dat boxul, nu au de unde sa stie nici ca i l-am dat

#61
gumball3000

gumball3000

    ...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,649
  • Înscris: 24.09.2006
Una era sa-l trimiti doar cu problema cu balamaua si alta e acum sa il trimiti si cu mufa de alimentare cu probleme.
Eu iti inteleg situatia, insa partea mai proasta pt. tine ca nu prea poti demonstra ca nu l-ai avariat tu si ca din cauza asta i s-a stricat si mufa. (Vezi si cazurile telefoanelor mobile, pt care ti se refuza garantia daca telefonul prezinta semne de manipulare defectuoasa.)

Nu am vazut nici starea in care arata laptopul dupa ce l-ai fortat ca sa-l inchizi, dar hai sa o luam putin logic, daca avea o mica spartura vizibila ca defect la balamalei, iar tu te-ai apucat sa-l fortezi mai mult, atunci e clar ca este vorba despre manipulare defectuoasa.
Una era sa-ti inlocuiasca doar balamaua si alta e sa-ti inlocuiasca toata rama de acopera monitorul.
Varianta cea mai buna pe care o vedeam eu in astfel de situatii era sa inregistrezi convorbirea telefonica pe care ai avut-o cu reprezentantul care ti-a spus sa-l fortezi (sau sa soliciti un raspuns in scris) si sa-i faci fotografii laptopului, inainte si dupa ce l-ai fortat.

Chiar te rog sa revii si cu situatia finala in urma sesizarii pe care ai facut-o si la ANPC, personal nu cred ca vei rezolva mare lucru, de pierdut oricum nu mai ai ce sa pierzi.

View Postmolly5, on 26 februarie 2015 - 21:05, said:

Si, la fel cum nu au de unde sa stie ca eu nu i-am dat boxul, nu au de unde sa stie nici ca i l-am dat
Asa este, doar ca la service-uri nu prea se merge pe prezumtia de nevinovatie.

View Postmolly5, on 26 februarie 2015 - 20:38, said:

Ceea ce nu inteleg eu este: de ce naiba mi l au scos din garantie? Bine, din ce am citit aici, n ar fi ceva neobisnuit, dar na... Ma roade curiozitatea, caci domnita n a binevoit sa mi mai raspunda astazi, dar nu i problema, ca mai insist eu. Se vede clar ca laptopul nu a fost trantit, n are nicio zgarietura pe el, nu are alte ''bube''
Am avut laptop boxat + trantit de pe birou si nu avea pe carcasa nici cel mai mic indiciu ca l-as fi avariat eu, carcasa era intreaga, din tastatura sarisera vreo doua taste, dar cand vezi ditai crapatura pe carcasa, parca iti vine mai greu a crede ca nu l-a avariat cumparatorul.

#62
molly5

molly5

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 26.02.2015
Am mai citit o data mail-ul si se pare ca problema nu e la mufa, e la adapter, pe care s-au oferit sa mi-l inlocuiasca gratis, daca platesc reparatiile.  Chiar nu mi-a dat prin cap sa inregistrez convorbirea sau sa fac poze. Asta e, prostia mea. O sa revin, desi nici eu nu cred ca o sa rezolv ceva...

#63
gumball3000

gumball3000

    ...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,649
  • Înscris: 24.09.2006
Vad ca se mai gasesc si pe google cativa care au avut probleme cu balamalele la acel model: https://www.google.c...Aspire V5 hinge
Insista cu treaba asta atat la eMag cat si la ANPC.

Sunt vreo 4 numai in topicul acesta: http://community.ace...een/td-p/298602

#64
molly5

molly5

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 26.02.2015

View Postgumball3000, on 26 februarie 2015 - 21:26, said:

Vad ca se mai gasesc si pe google cativa care au avut probleme cu balamalele la acel model: https://www.google.c...Aspire V5 hinge
Insista cu treaba asta atat la eMag cat si la ANPC.

Tocmai! Asta era singura mea speranta: faptul ca sunt multi cu problema asta. Nu-i asa de greu de crezut ca nu l-am scapat/busit, daca ii vezi plasticul ala cat e de fragil... Multumesc!

#65
gumball3000

gumball3000

    ...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,649
  • Înscris: 24.09.2006
Completeaza din nou formularul de RMA si lasa pe acolo si rezultatele acelea de pe google, poate asa binevoiesc sa ti-l repare.
http://www.emag.ro/info/form/pickup

#66
molly5

molly5

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 26.02.2015

View Postgumball3000, on 26 februarie 2015 - 21:29, said:

Completeaza din nou formularul de RMA si lasa pe acolo si rezultatele acelea de pe google, poate asa binevoiesc sa ti-l repare.
http://www.emag.ro/info/form/pickup
Laptopul se afla inca la ei. Oare sa le las link-urile pe mail?

#67
gumball3000

gumball3000

    ...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,649
  • Înscris: 24.09.2006
http://community.ace...een/td-p/298602
http://www.tomsguide...e-screen-hinges
http://community.ace...71P/td-p/249366
http://www.ebay.com/...4-/261792051010
Si mai cauta si tu cateva linkuri.

Lasa-le atat pe mail cat si in formularul de RMA.

#68
molly5

molly5

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 26.02.2015

View Postgumball3000, on 26 februarie 2015 - 21:32, said:


Asa am sa fac. Mersi mult!

#69
Depanero

Depanero

    Official Depanero Support

  • Grup: Helper
  • Posts: 67
  • Înscris: 16.02.2015
Domnisoara Molly, va rog sa ne comunicati in  privat, pe adresa [email protected] cu subiect "Molly" numarul de telefon de la care ati apelat cand ati primit indicatia sa fortati capacul. Vom analiza convorbirea si daca ati primit indicatia sa fortati inchiderea de la un operator Depanero ne asumam reparatia fara costuri. In caz contrar ramanem  la solutia care v-a fost deja oferita, solutie conforma cu prevederile din certificatul de garantie si instructiunile de folosinta.

#70
ady69

ady69

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 642
  • Înscris: 05.11.2005
lasa ca si eu am patit-o cu un laptop mi s-a desfacut tasta P la o saptamana de la achizitie si l-am dus la ei ,nesimtitii mi-au solicitat 100 de lei pentru interventie plus 50 de lei tasta,vezi doamne ca este defect provocat,pai daca plasticul e chinezesc,hai sa fim seriosi nici macar nu am solicitat altceva decat o simpla interventie din partea lor deoarece imi era teama sa nu stric tastatura si sa pierd garantia ,dar când colo nesimtitii imi solicitau o mana si un picior pentru o amarata de tasta,bine ca am gasit un baiat de buna credinta care mi-a vandut pe olx o tastatura cu o tasta lipsa,zicand ca la rândul sau a patit-o la fel dar s-a dus si a luat alta noua cu 120 de lei...mdaa ...dar sunt de toata jena nesimtitii astia depanero shittyPosted Image

#71
Depanero

Depanero

    Official Depanero Support

  • Grup: Helper
  • Posts: 67
  • Înscris: 16.02.2015
Domnisoara Molly, am ascultat conversatia telefonica. Solicitantul a precizat defectul - balamaua - fara sa mentioneze ca inchiderea ar conduce la agravarea lui, asa cum ati afirmat intr-un mesaj anterior. Angajatul din call center a indicat pasii care trebuie urmati, informatie receptionata fara comentarii de prietenul DVs. In nici un moment nu a fost abordat subiectul unor deteriorari suplimentare datorate inchiderii fortate. Daca doriti va vom trimite, pe adresa de mail cu care ati comunicat numarul de telefon, inregistrarea convorbirii. Intradevar, a fost mentionat faptul ca pe net sunt sesizari referitoare la modelul Dvs de laptop dar, cata vreme nu avem o rezolutie oficiala de la producator in acest sens, solutia pe care ati primit-o anterior ramane si cea finala.

#72
vasile-asus

vasile-asus

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 16.02.2015
Am cumparat in decembrie 2013 o tableta toshiba pure excite de 10 inch de pe emag.ro, dar la cateva luni nu se mai incarca, decat intr-o anumita pozitie. Am dus-o pentru reparatii, dar cand am mers dupa ea, am vazut ca nu au facut altceva decat sa schimbe cablul ( usb-mini usb). Am zis, bine..poate cablul era cu bai, doar ca dupa cateva saptamani iar a avut aceeasi problema cu incarcarea. Am dus-o din nou la emag, specificand aceeasi problema, iar azi cand am ridicat-o mi-a crescut glicemia instant cand am vazut ca au facut acelasi lucru: au schimbat iar acel cablu.. mufa de incarcare, de la tableta (- care clar este problematica pentru ca joaca mini usb-ul in ea ca un pivot de dacie) e fix la fel. Ce mi s-a parut si mai insultator e ca au tinut-o 16 zile, si asta ca sa-i schimbe cablul (trazni-l-ar). Asta vi se pare seriozitate, domnilor de la Depanero??... Pentru ca mie mi se pare ca va bateti joc si mai mult, ca imi insultati inteligenta incercand sa trageti de timp pana sa iasa din garantie. Daca e un cost atat de mare, sau un deranj de neingaduit, am pretentia macar sa aveti bunul simt sa imi spuneti ca nu o faceti si atunci stiu ce am de facut, nu mai stric bani pe motorina, timp aiurea si nervi raschetati degeaba.
Numarul de inregistrare a fisei de service este 1119254, returnat in data de 28 februarie (eu ducand produsul in 12 februarie).
Va multumesc!

Edited by vasile-asus, 03 March 2015 - 20:32.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate