Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Depanero.ro - Pareri / Sugestii / Reclamatii

- - - - -
  • Please log in to reply
881 replies to this topic

#865
MediumPlayer

MediumPlayer

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,338
  • Înscris: 11.08.2016
Daca il primesti asa cum e acum nu mai ai cum sa dovedesti nimic. Se poate presupune ca ai stricat chiar tu TV-ul si incerci sa inseli comerciantul. Mai bine du dovezile la ANPC si unde mai crezi de cuviinta si vezi apoi ce se intampla.

#866
livio2009

livio2009

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 279
  • Înscris: 28.03.2009
Am poze trimise de ei pe email

#867
SweetRat

SweetRat

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 19.02.2020
Pentru inceput, salutari tuturor membrilor acestui forum. Va urmaresc de mai mult timp, pentru a culege diverse pareri vis-a-vis diverse probleme.
O atitudine poate putin egoista, pentru ca sunt convins si sper din tot sufletul, ca pe viitor sa fiu si eu de folos acestei comunitati, cu sfaturi avizate, din experienta proprie.
Altfel ma abtin, sau mentionez ca este doar o parare personala. Acestea fiind zise :
Am achizitionat de curand un laptop HP de la eMAG pe care vreau sa-l mai dotez suplimentar cu inaca 8Gb RAM si tot suplimentar (512Gb - 1Tb) SSD sau HDD 2.5"
1. Conectica necesara, sloturi libere exista, BIOS-ul nu are nimic impotriva (suporta pana la ...)
2. Am auzit prea multe pareri proaste despre Depanero (mai de mult si nu neaparat de aici), asa ca:
3. M-as reorienta catre un partener al HP, din localitatea mea de resedinta, autorizat de acesta pentru service
4. eMAG sigur ma va orienta catre Depanero, transport + zdruncinaturile de rigoare, timp de asteptare la greu si nervi cu caru`
5. Pana la urma este un Upgrade al carui cost il suport eu, nu remedierea unui defect al carui cost il suporta ei
Intrebari: Credeti ca pierd garantia? Care credeti ca ar fi atitudinea ANPC in cazul unui conflict?

#868
tommypf1

tommypf1

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 42
  • Înscris: 07.08.2012
Sal. Daca contactezi HP Romania o sa iti raspunda ca Hardul, SSD-ul si Ram-i se pot schimba si de utilizator, eu am fost la un service sa imi monteze SSD-ul achizitionat impreuna cu laptopul Omen de la E-Mag am platit 40 de lei, iar dupã 3 saptamani de folosire laptopul este la Depanero s-a oprit si nu mai porneste. Azi am fost sunat sa intrebe cine a montat ssd-ul, evident am trimis o copie dupa factura prin care reiese ca a fost instalat ssd-ul in service. Sunt curios ce se va intampla.


#869
SweetRat

SweetRat

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 19.02.2020
Si eu sunt interesat de ce se va intampla, asa ca te rog sa revii cu detalii dupa ce se termina tot.

#870
geutz

geutz

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 692
  • Înscris: 14.04.2007
Ce se-ntâmplã cu produsele voastre când ajung în service la Depanero

Quote

Am lucrat la Depanero o perioada de 3 luni destul incat sa imi fac o parere despre mersul lucrurilor prin firma respectiva. O sa incerc sa fiu cat mai scurt, sa nu plictisesc.
Ce am lucrat, mai exact ? Manipulant marfa. Eu si cativa colegi receptionam produsele, le inspectam si treceam toate detaliile in baza de date. SN (serial number), datele proprietarului, starea fizica a produselor samd.

Depanero este service-ul Emag, asta insemnand ca majoritatea produselor erau din partea lor. Ungaria, Bulgaria si Romania erau tarile din care primeam marfa. Aproximez undeva la 1000 produse / zi. Pe langa Emag, Depanero avea contracte cu mai multe lanturi de magazine. Flanco, Kaufland, Carrefour etc. Nu le mai stiu cu exactitate pe toate.

Noi, ca manipulanti, aveam targhet de 90 produse / zi. Ce depasea 90 produse era platit cu 20-30 bani / bucata. Era destul de greu de atins acel targhet, pentru ca foarte multe produse erau destul de grele. Compresoare, masini de tuns gazonul, cuptoare electrice etc. La cele mici era mai usor, dar erau mai “vanate” cele mari, ca sa nu ocupe spatiu in depozit.

Era o oarecare presiune din partea superiorilor sa atingem acel targhet. Putin complicat, mai ales pentru un incepator care nu isi formase viteza necesara. Nu pot sa mint ca mi s-a reprosat ceva, dat fiind faptul ca eram inca in perioada de proba (3 luni perioada, iar eu am plecat la 2 luni si 25-26 zile), dar mi-au spus colegii ca altfel sta treaba dupa cele 3 luni.

Am fost invatat ca nu trebuie sa stau sa pierd timpul cu desfacutul migalos al cutiilor. Bagi cutitul in ele direct, nu stai sa pierzi timpul pentru cateva cutii. De unde rezulta si starea deplorabila in care ajung ambalajele la clienti. Nu putine au fost cazurile in care au fost zgariate produse, din cauza acestor practici “barbare”.
O alta chestie importanta era manipularea marfii. Erau colegi care se ocupau de anumite tipuri de produse. Unii laptop-uri Lenovo, altii produse mixte samd. Daca ajungea un produs la un alt coleg, nu mai stateau sa piarda vremea cu predarea face-to-face. Le aruncau ca pe mingi de la unul la celalalt (era o camera mare in care aveam toti birourile). Au fost n situatii in care s-au spart ecrane de tablete / telefoane, ulterior anulandu-se garantia pe motivul: “Soc mecanic”. Nu se tinea cont de cine a produs acel soc.

Imi aduc aminte de o faza amuzanta. Tipul care ne supraveghea pe noi statea in aceeasi camera. Super de treaba cu totii, gluma si “caterinca” la greu. La un moment-dat, un coleg ii spune lu’ bo$$:” X-ulescule, tu de ce nu iti pui pe Facebook ca lucrezi la Depanero?” Raspunsul a fost exact asta: “Pai ce, vrei sa ma fac de rusine, sa nu ma mai bage nimeni in seama?”

Calitatea reparatiei: 90% din piesele de schimb erau piese universale, nu originale de la producatori.

Pe toata perioada “sederii”, m-am ales cu dermatita de contact. Imagineaza-ti ca trimiti o masina de tocat carne si nu iei resturile din ea. Cand zic resturi nu ma refer la chestii minuscule, ci la bucata de carne intreaga. Sta 1-2 saptamani in depozit la curier, vreo 1-2 pe la Depanero…da-ti seama ce surpriza aveam eu cand deschideam cutia. Mere fermentate, goange etc. Greu de crezut, dar adevarat.

Cand aveam inspectii din partea sefilor Emag, ni se dadea o folie pe care sa o punem pe birouri, in “respect” pentru clienti si produsele acestora. Foliile aveau rolul de a nu zgaria / lovi. In mod normal, trebuia sa ni se ofere folie zilnic, dar… “las’ ca merge si asa”.

Televizoare trantite, telefoane zgariate de lama necrutatoare a cutitului care vrea sa penetreze ambalajele… o descriere mai scurta decat asta nu pot face. Sfatul meu pentru clienti: faceti poze inainte de a trimite un produs, confirmati de 1000000000 ori cu (,) curierul ca totul este in regula. Dupa o sa aveti surpriza sa va anuleze garantia ca a ajuns lovit / spart. Pe langa acest sfat, imi permit si luxul de a cere o favoare. Dati si voi cu o carpa pe ele, inainte de a le trimite. Nu ma afecteaza pe mine chestia asta, eu nu mai lucrez acolo, dar asa-i omenesc.

Edited by geutz, 02 March 2020 - 14:12.


#871
geutz

geutz

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 692
  • Înscris: 14.04.2007
Răspunsul Depanero referitor la articolul anterior

Quote

Articolul prezintă o serie de detalii incorecte privind modul în care sunt realizate operațiunile în cadrul Depanero. Toate fluxurile de produse, intrări, manipulare, ieșiri sunt monitorizate video, iar toate procesele sunt auditate atât intern, cât și de parteneri (Producători).

1. Produse zgâriate în procesul de manipulare a produselor
Depanero respectă cele mai înalte standarde de calitate din industrie în tot fluxul de operațiuni și este auditat de producătorii produselor care intră în service. Toate produsele care intră în gestiunea Depanero trec printr-o serie de etape înregistrate video – preluare, înregistrare, depozitare, reparație, expediere, iar angajații urmează o procedură specifică auditată de lucru. Produsele cu ecrane sensibile sunt și fotografiate în momentul în care intră în gestiunea Depanero. În plus, fiecare produs care intră în fluxul de operațiuni este alocat nominal unui specialist în fiecare etapă din proces (recepție/manipulare/reparație/expediție). Dacă un client reclamă zgârieturi, putem urmări cu precizie fluxul operațional și identifica dacă apar erori. Din practică până acum, aceste situații sunt extrem de rare, iar costurile sunt suportate de Depanero pentru greșelile operatorilor noștri.

2. Produse manipulate necorespunzător și situații în care s-au spart ecrane (televizoare aruncate etc.)
Toate procesele de reparație sunt auditate de partenerii cu care Depanero are contract și de către auditul inten al Depanero. În mod special, televizoarele sunt verificate la descărcarea din camion pentru a avea o evidență a stării produsului în orice moment. Dacă un client reclamă aspecte neconforme estetic cu starea în care a trimis un produs, putem verifica video în toate etapele de manipulare și identifica cu precizie dacă au apărut erori.

3. 90% din piesele de schimb sunt piese universale, nu originale
Depanero folosește în proporție de 100% piese noi și originale. Conform legislației în vigoare, toate piesele produselor care intră în service sunt comandate la producător.


#872
MediumPlayer

MediumPlayer

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,338
  • Înscris: 11.08.2016
Raspunsul Depanero a fost, cu siguranta, copy/paste din procedurile interne, pt ca... deh... trebuie sa fie ceva acolo.Posted Image

#873
MindHunterN73

MindHunterN73

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 25
  • Înscris: 15.12.2007
Salut.
Am o tableta ce am cumparat-o in Mai 2018, de pe Emag Marketplace - Flanco.
In vara lui 2019, nu a mai mers incarcarea, dupa ce s-a descarcat complet.
Cand punem tableta la incarcat, se incalzea foarte tare, dar nu se mai aprindea display-ul, nu da niciun semn ca ar porni.

In fine, la inceputul lunii Martie 2020, am dus tableta la Flanco, pentru a fi reparata in garantie, iar acestia au trimis-o la Depanero, care azi, dupa peste 2 saptamani, m-au anuntat ca nu pot repara tableta, ca ii lipseste seria de pe baterie, ca a fost dezlipita.
Este vorba despre o tableta Lenovo Yoga Tab.
Am incercat sa ii explic doamnei, ca eu nu aveam acces la nicio baterie a tabletei, deoarece tableta este capsulata, insa ea continua sa spuna acelasi lucru, ca un robot.
La un moment dat, fara sa intrerupa conversatia cu mine, mi-a spus ca a verificat cu colegii de la tehnic si tableta nu este capsulata, iar eu puteam avea acces la baterie si astfel eticheta putea fi dezlipita.
Probabil nici nu s-au uitat la ea, nu au desfacut-o, seria este cu siguranta trecuta undeva.
A mai avut cineva problema asta cu ei ? Ce este de facut ?

#874
saimarica

saimarica

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 676
  • Înscris: 06.01.2007
Buna ziua,
Care este procedura pt. un produs care a fost trimis in service la Depanero si care s-a intors reparat, dar dupa cateva luni produsul a inceput sa aiba aceleasi probleme.
Este vorba despre o camera auto DVR Prestigio RoadRunner 585, care se reseteaza singura si nu mai inregistreaza, dupa venirea din service pe deviz reparatie spune ca s-a schimbat placa, dar acum are aceleasi simtome.
Multumesc.

#875
-koss-

-koss-

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,329
  • Înscris: 29.11.2017
Procedura standard de garantie. Iar o trimiti la garantie si tot asa... pana te enervezi de tot si o arunci la gunoi.

#876
a_d_y

a_d_y

    Hobby Telecom & Mass Media

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,377
  • Înscris: 05.09.2005
Tare mi-e frica de aceasta companie DEPANERO.


Am o problema cu un laptop Lenovo 530S. Placa de wifi se deconecteaza si nu e din cauza netului sau de la driveuri. Sper sa nu-mi faca figuri si tampenii

#877
khristy36

khristy36

    Sunt bestii care se plimba prea mult pe pamant

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,596
  • Înscris: 02.10.2010
Nu-mi vine sa cred, priviti ce scrie pe fisa de service, si totusi reparat de depanero, pe garantie.

Attached Files


Edited by khristy36, 22 May 2020 - 18:12.


#878
vandemm

vandemm

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 686
  • Înscris: 05.05.2009
ANPC si ANCOM, e singurul lucru care ii va rezolva, nu neaparat pe FOrum.

Sesizari pana vezi ca ii amendeaza cf art lege, cu service si Garantie si termenele legale.

CA PJ ,doar in instanta intr-o tara ca RO

#879
obd2ro

obd2ro

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 09.06.2016
Depanero firma de RAHAT, laptop de 12000ron si 3 luni de la achizitonare de la FLANCO trimis in garantie la ei si refuzat, pe motiv ca am umblat la pasta termo (avand sigiliul pe procesor!!!), nici macar sa minta nu stiu. Mi-au trimis deviz de reparatie in suma de 9350ron, am sunat la ANPC, au zis ca ma ajuta numai daca fac o contraexpretiza, am facut contra expertiza la ALTEX, si culmea cei de la ALTEX au zis ca problema este de la fabricant si au schimbat placa de baza pe garantie. Inca o data, NU TRIMITETI la DEPANERO, nu achizitionati extragarantia de produse, dai bani degeaba, refuza cam tot!!!

#880
idlewild

idlewild

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 16.10.2015
Buna ziua.

Vin si eu cu o recenzie despre acesti Depanero, firma de lasa ma sa te las.

In data de 22.02.2021 am transmis un PC prin curier la ei, fiind ambalat intr o cutie de carton iar PC ul infasurat in folie de plastic cu bule, pe cutie fiind scris clar FRAGIL.
Dupa cateva zile, mai exact in data de 23.02.2021 primesc un mail prin care cei de la Depanero imi aduc la cunostinta ca PC ul a ajuns la ei dar deteriorat. Vorbind in mai multe zile cu ei, imi spun ca au deschis o sesizare la transportator, prin care ii instiinteaza de cele intamplate si in acelasi timp ii spune sa verifice ce s a intamplat pe traseu pana la Depanero. Transmortatul dupa cateva zile ii instiinteaza ca nu e vina lui, ca e vina clientului ca nu a ambalat corespunzator PC-ul (dupa cum se vede in poza, el a fost ambalat destul de ok, eu nefiind ambalator profesionist, facand si eu ce am putut sa mi protejez proprietatea). Vorbind cu Depanero la telefon imi aduc la cunostinta ca in urma raspunsului transportaorului s ar putea sa m i scoata PC ul din garantie ca nu este vina lor ca a ajuns asa la noi si ca ei nu si asuma vina si partea de garantie ca sa l repare in urma sockului produs.
Una pesate alta din data de 24.02.2021 statusul PC-ului meu a fost in reparatie, el nefiind dat spre reparatie, ci spre evaluare sa i faca un pret de reparatie sa mi-l impute mie ca si client.
Maine 04.03.2021 ma duc sa l ridic de la ei sa platesc o alta firma sa il repare sau sa inlocuiesc plca video. Garantia e nula, Depanero sunt nuli. Cititi fratilor recenzii despre ei si cumparati de la firme care nu si bat joc de clienti!
Multa bafta

[ https://imgur.com/bEXWHcV - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#881
Al3xxxinho

Al3xxxinho

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 160
  • Înscris: 14.03.2007
Am trimis la Depanero un 12 pro max 512gb care nu mai recunostea sim-ul, fiind in garantia de 1 an apple si fiind cumparat de la emag.
Azi am aflat de la ei ca acest telefon va fi reparat ( se va schimba tot in afara de ecran si camere ) si nu va fi inlocuit.

Ceva idei ce as putea face in acest caz? Politica Apple stiu ca era sa primesti un replacement unit, avand in vedere ca se schimba cam 85% din telefon.

Ma gandeam sa le cer mai multe detalii despre ce era defect si ce piese imi schimba, iar dupa asta sa incerc sa obtin o contraexpertiza din partea altor service-uri autorizate apple.

Thx!

#882
mirel3003

mirel3003

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,946
  • Înscris: 04.10.2007
Am trimis si eu zilele trecute un produs la garantie la Depanero, si surpriza mi-l vor inlocui...

In schimb la eMag tipul care mi-a preluat produsul a fost ultimul jeg ordinar.

Faza 1: In prima faza imi zice ca nu am cablul USB-A to USB-C de incarcare.... i-am zis ca poate verifica functionalitatea si fara acel cablu... a tot insistat ca o sa fie trimis inapoi de depanero daca nu le dau cablul respectiv, si ca ar fi bine sa cumpar unu de la ei ca e doar 7 lei sa nu imi trimita produsul inapoi.. i-am reperat ca poate verifica funcionalitatea produsului si fara acel cablu.
Faza 2: Cand a preluat produsul mai era un nou angajat pe care il invata... si ii zice invatacelului ca la starea produsului sa treaca cat mai rau posibil, chiar daca produsul e tipla... atunci nu m-am mai putut aptine si i-am zis, ca de ce il invata sa faca ilegalitati, si ca emag-ul nu e a lu masa si ca acolo trebuie sa treaca cum e defapt produsul...

Intamplarea s-a petrecut la EMAG Iulius Mall Timisoara, nu e prima data cand ridic produse de la ei sau cand trimit in garantie, si de fiecare data s-au comportat exemplar cu exceptia idiotului de saptamana trecuta. Imi venea sa il scuip in fata cat era de prost... avea niste aere in el... un chelios idiot aia era.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate