Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Sisteme de supraveghere PNI - Pareri, Testare
Ultima postare: dec 22 2023 11:55, Inițiat de
suport_PNI
, apr 10 2015 10:34
·
19
#19
Publicat: 12 iunie 2015 - 16:22
mesterX - raspundem la orice solicitare de ajutor pentru produsele noastre, tot ce trebuie sa faceti este sa ne contactati. Aveti modalitatile pornind de la certificatul de garantie, site-ul precizat de dumneavoastra, pana aici pe forum pe privat, sau pe topicurile dedicate.
- Nu am intalnit acest defect pana acum la camerele cu IP PNI IP720P , si incercam sa va ajutam rapid. Astept pe privat conditiile de montaj ( alimentator taiat si prelungit cumva?, tip de retea? reglaje ale lumini, contrastului, din meniul camerei) si detalii ca sa ne facem o idee si sa va oferim o solutie. |
#20
Publicat: 12 iunie 2015 - 17:33
Acum un an am primit și eu cadou de la cineva o astfel de cameră. Am reușit să o conectez, să o pornesc și să o comand de la distanță, prin wireless. Nu am reușit însă să o fac să redea cursiv în browser ceea ce filmează. Arăta doar poze. Ca să schimbe cadrele era nevoie să dau în continuu refresh. M-am lăsat păgubaș și o păstrez frumos în cutie.
Editat de ammazon, 12 iunie 2015 - 17:33. |
#21
Publicat: 16 august 2015 - 17:57
Salut, sunt interesat de un kit NVR PNI House PTZ720P + PNI IP720P dar am anumite nelamuriri:
NVR-ul suporta 9 camere IP dar are 4 canale. De aici eu inteleg ca daca conectezi 9 camere IP, poate afisa pe ecran doar 4 pe care le poti selecta si roti dintre cele 9 disponibile. Am inteles bine? Intentionez sa mai achizitionez niste camere IP aditionale, cum imi dau seama ce camere sunt compatibile cu acest NVR? Care este fps-ul camerelor si cat de cursiva este imaginea? Tinand cont ca vreau sa instalez toate camerele intr-o casa, la o distanta nu mai mare de 10m de router, exista vreo pierdere semnificativa de calitate utilizandu-le prin wireless? Pot vedea undeva niste sample-uri cu inregistrari ale camerelor si meniul NVR-ului? Multumesc anticipat. |
#22
Publicat: 17 august 2015 - 08:02
NVR-ul PNI House PTZ720P poate inregistra de pe maxim 4 camere analogice sau de pe maxim 9 camere cu IP, sau mixt 2 analogice si 2 cu IP.
Pe ecran puteti selecta mai multe moduri de afisare a camerelor si cu mai mult de 4 ferestre. NVR-urile in general se conecteaza cu camerele cu anumite protocoale de comunicare: NETIP, ONVIF, etc. Cel mai folosit si recomandat pentru acest NVR este ONVIF. Disponibil ca si DEMO LIVE in acest moment avem doar un NVR 1080p pe pagina: http://www.mo.ro/liv...raveghere-video |
#23
Publicat: 30 octombrie 2015 - 21:35
Am trei camere pni IP651W, IP541W SI IP951W ... Exista vreo solutie soft pentru inregistrare, ca nu prea ma inteleg cu programul de inregistrare cu care vin ?
Un soft vede 2 camere, alt soft a treia . device client nu vede prea bine camerele, uneori ecranul e negru..despre IPC monitor nu stiu ce sa spun, nu l-am testa destul, ca vede doar o camera.. in rest, camerele au un raport calitate pret OK, cea mai ieftina vede cel mai bine ...IP651 mi se pare ca are cea mai buna imagine , desi a fost cea mai ieftina. |
#24
Publicat: 03 noiembrie 2015 - 09:34
Pentru camera PNI IP720P există posibilitatea ca după un reset (voit sau nu) aceasta să revină pe o poziție prestabilită (nu cea implicită, reglată pe zenit)?
|
#26
Publicat: 09 noiembrie 2015 - 09:03
Exista solutie pentru ambele camere: La PNI IP720P astept un mesaj pe privat pentru a va furniza o versiune de firmware web pages care permite setarea unei pozitii prestabilite la repornire / pana de curent . ( din Internet Explorer)
La PNI IP651W, 751W solutia este setarea presetarilor din pagina principala, si apoi selectia din meniul rahat_amestectat_nimic_nada a uneia din aceste presetari la repornire / pana curent. ( din Internet Explorer ) |
#27
Publicat: 18 ianuarie 2016 - 00:30
Pentru camera PNI IP720P ultima versiune de firmware poate fi descarcata de la http://www.maygion.c...mware_v7.20.zip
Site-ul http://www.maygion.com/en/index.htm are si o sectiune interesanta: "Documents -> AJAX". Merita citite informatiile de acolo Am testat personal varianta de firmware v7.20 si merge bine deocamdata. Ramane de vazut cat de stabila este aceasta varianta. Ah, era sa uit: aceasta varianta rezolva problema cu "ochii in soare" dupa restart - in pagina camerei, selectati din meniu "Control Panel -> PanTiltZoom Setting" si scoateti bifa (checkmark) de la "PanTiltZoom Center When Startup", click pe "Save" si gata In cazul in care s-a intamplat ceva neplacut, nu disperati: am testat (partial) o metoda de recuperare a camerei de la http://www.gadgetvic...-ip-camera.html. Din pacate nici MayGion nu ofera alt plugin in afara de odiosul ocx, dar sunt sigur ca cea mai mare parte a "muncii" pe care o face acesta este de codificare a unor regiuni de imagine... poate se pricepe cineva de pe aici sa faca un plugin pentru Firefox si/sau chrome... L.E. Se pare ca exista un bot pentru auto-correct pe-aici care nu suporta "unrahatincaunspamde2lei", deci va rog sa cititi "peteze" in loc de "PanTiltZoom" Si, pentru ca m-am cam incins (nu e febra, inca): francofonii se pot delecta cu lungi discutii despre camere similare la http://forum.hardwar...t_58053_29.htm Pentru iubitorii de pinguini (si nu numai) merita cautat "Hacking the Foscam FI8908W" (modelul asta NU este compatibil cu PNI IP720P) pentru inspiratie - sunt trei parti. Alta cautare interesanta ar fi "linux onvif" L.L.E. merge telnet pe camera Editat de snakemick, 18 ianuarie 2016 - 00:57. |
#28
Publicat: 22 februarie 2016 - 19:00
suport_PNI, pe 09 noiembrie 2015 - 09:03, a scris:
Exista solutie pentru ambele camere: La PNI IP720P astept un mesaj pe privat pentru a va furniza o versiune de firmware web pages care permite setarea unei pozitii prestabilite la repornire / pana de curent . ( din Internet Explorer) La PNI IP651W, 751W solutia este setarea presetarilor din pagina principala, si apoi selectia din meniul rahat_amestectat_nimic_nada a uneia din aceste presetari la repornire / pana curent. ( din Internet Explorer ) Exista o solutie pentru a face DVR-ul PNI House PTZ720P sa inregistreze "la miscare" camerele definite? In cazul de fata este o camera IP PNI IP720P si una Foscam 720p? Mentionez ca am incercat toate combinatiile posibile si nu am reusit sa activez inregistrarea |la alarma| |
|
#29
Publicat: 23 februarie 2016 - 16:44
Inregistrarea la detectie miscare este o functie standard la DVR-u/NVR-ul PNI House PTZ720p. De fapt este o functie standard la majoritatea DVr-urilor de pe piata.
Deci si de pe camera PNI IP720p. Despre foscam, pot spune ca daca aceasta camera este inrolata in DVR, si o vizualizati pe monitorul DVr-ului, atunci si de pe aceasta puteti inregistra la detectie miscare. Trebuie sa activati la setarile de inregistrare "Schedule" si "Detect" pentru canalul respectiv. |
#31
Publicat: 23 februarie 2016 - 18:03
Bună seara, am cumparat o camera IP720p, am instalat software-ul, am conectat-o cu fir la retea, se aprind ambele beculete (portocaliu si verde), apare in IP Cam Tool, iar cand incerc sa ma loghez in browser pentru a vedea imagini filmate (admin / admin), nu reusesc: Login (Fail login,please check user name and password!)
Nici in IP camera client nu apare nicio imagine, desi am adaugat camera. Editat de sirbogdan, 23 februarie 2016 - 18:04. |
#32
Publicat: 23 februarie 2016 - 21:42
sirbogdan, pe 23 februarie 2016 - 18:03, a scris:
Bună seara, am cumparat o camera IP720p, am instalat software-ul, am conectat-o cu fir la retea, se aprind ambele beculete (portocaliu si verde), apare in IP Cam Tool, iar cand incerc sa ma loghez in browser pentru a vedea imagini filmate (admin / admin), nu reusesc: Login (Fail login,please check user name and password!) Nici in IP camera client nu apare nicio imagine, desi am adaugat camera. Salut! Reseteaza camera de la butonul de reset si refa configuratia, sigur la un moment dat ai fost intrebat daca vrei sa schimbi parola si ai uitat ce ai pus! Bafta |
#33
Publicat: 23 februarie 2016 - 22:26
suport_PNI, pe 23 februarie 2016 - 16:44, a scris:
Inregistrarea la detectie miscare este o functie standard la DVR-u/NVR-ul PNI House PTZ720p. De fapt este o functie standard la majoritatea DVr-urilor de pe piata. Deci si de pe camera PNI IP720p. Despre foscam, pot spune ca daca aceasta camera este inrolata in DVR, si o vizualizati pe monitorul DVr-ului, atunci si de pe aceasta puteti inregistra la detectie miscare. Trebuie sa activati la setarile de inregistrare "Schedule" si "Detect" pentru canalul respectiv. Buna seara! Revin cu detalii: - In ciuda tuturor configuratiilor efectuate NVR-ul nu inregistreaza la miscare am incercat si cu Video Motion activat si fara - In video motion pe setarile de regiune apare un prompt "Get config from device failed" - Telecomada NVR-ului functioneaza doar cand vrea - Interfata directa (prin HDMI) si mouse se blocheaza aleatoriu - Traducerea in RO este jalnica - Nu afiseaza cat spatiu mai ai pe HDD - Ora NVR-ului se "desincronizeaza" cu cateva minute pe zi - La numere de pe site-ul dvs nu raspunde nimeni - Nu se pot salva din interfata WEB inregistrarile - In interfata WEB cand te loghezi pe NVR uneori apar meniurile de configurare uneori nu. - Chit ca pe canalul 1 este o camera PNI nu am access la toate functiile ei (nu pot porni si opri IR-ul) As trece cu vederea toate punctele de mai sus daca ar merge inregistrarea la detectie. Atasat si poze din configuratia sistemului. Deasemenea daca acest lucru nu este posibil (inregistrarea la detectie) va rog sa imi spuneti cum procedez pentru a returna produsul. La nici un numar de telefon de pe site nu raspunde nimeni. Multumesc! Fișiere atașateEditat de psycho_mishu, 23 februarie 2016 - 22:29. |
|
#34
Publicat: 23 februarie 2016 - 22:41
#35
Publicat: 24 februarie 2016 - 15:51
psycho_mishu: Observ ca faceti configurarile din Browser din Internet Explorer. Deasemeni observ si o versiune de windows noua ( presupun ca windows 10) . Este posibil sa nu fie activate toate permisiunile de rulare active X si de aici pot aparea diverse probleme cum sunt:
- Accesarea interfetei DVR-ului; - Accesarea anumitor meniuri; - Afisarea numitor meniuri din interfata ( Dupa cum ati postat exista o diferenta intre poze: Pe una denumirea este " Net surveillance WEB" iar pe a doua poza este " Net Surveillance" de unde deduc ca s-a facut o logare incorecta, sau a fost blocat un script de windows. - Activarea anumitor functii; De obicei configurarea si setarea unor astfel de dispozitive se face direct din dispozitiv cu monitor atasat. Va recomand acest lucru inclusiv la selectarea regiunii pe camerele instalate. Din meniul DVR-ului nu veti avea acces la setarile avansate ale camerelor cu IP conectate cum ar fi IR, chiar daca pot exista meniuri generice. De pe camere se preiau doar imaginile, si se pot trimite comenzi unrahatincaunspamde2lei. Despre limba si traducere, aveti dreptate, am aceeasi problema cu Sistemul de operare windows in limba romana, nu ma pot invata de loc cu el, si mi se pare foarte greoi. Din acest motiv folosesc engleza la toate dispozitivele pe care le configurez. Limbajul tehnic tradus, sau in limba romana este unul ce poate pune bete in roate chiar si celor mai avansati instalatori, deoarece toti l-am invatat in egleza. Garantat din Playback se pot salva clipurile de pe HDD. Iarasi poate fi o problema de Plug-inuri, permisiuni OCX , sau securitate in exces activata din Internet explorer. Daca nu reusiti in nici un fel ne puteti trimite produsele pentru verificare si testare a problemelor semnalate, poate chiar exista o problema, caz in care se rezolva si se remediaza . Completati pagina rma.mo.ro pentru acest lucru. Despre apelurile telefonice va pot spune ca operatorii nostri preiau foarte multe apeluri in fiecare zi, si este posibil sa nu poata raspunde la toate, situatie pe care o intalniti la majoritatea companiilor mari ( call center cu functie de asteptare) . In acest caz ne cerem scuze si va rugam sa reveniti cu un apel. |
#36
Publicat: 28 februarie 2016 - 21:44
Buna ziua!
Cu intarziere va raspund: - Configuratiile sunt facute direct de pe NVR - Am refacut de 1000 de ori aceste reconfigurari fara nici un rezultat. Atasat poze. Va rog sa imi spuneti cum pot proceda cu returnarea produsului in 15 zile!? Mentionez ca la numerele de telefon de pe site nu raspunde nimeni. Multumesc! Fișiere atașateEditat de psycho_mishu, 28 februarie 2016 - 21:44. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi