Autostrazile din Romania
Last Updated: Apr 28 2024 14:10, Started by
unic_jul
, Aug 28 2011 20:19
·
37
#55
Posted 31 August 2011 - 15:19
Gallente, on 31st August 2011, 15:14, said: Ce vrea sa demonstreze initiatorul topicului cu acest calcul stupid de simplist? Ca PNLul e cel mai eficient la facut autostrazi? Intrebare simpla: daca un guvern de alta coloratura politica vine la putere atunci cand o anume autostrada e 95% gata, ai considera ca noul guvern a facut-o? daca ai fi citit atent ai fi aflat de ce exista topicul asta. |
#56
Posted 31 August 2011 - 16:43
unic_jul, on 29th August 2011, 18:29, said: daca doar 32 de km au fost din fonduri europene e trist rau de tot.sa ai atatia bani la dispozitie si tu sa faci 32 de km din bani europeni.sper ca macar cei 130 de care aminteai tu ca s-ar putea sa i termine sa fie din bani europeni Si nu s-au inaugurat inca nici un km facuti cu fonduri europene, cei 32 km sunt cei intre Arad si Timisoara care urmeaza sa fie inaugurati in cateva luni. Si in cei 130 km nu mai sunt altii cu fonduri europene, e vorba de Bucuresti - Ploiesti si ceva pe A2. Cei cu fonduri europene urmeaza de-acum incolo. |
#57
Posted 31 August 2011 - 21:41
Gallente, on 31st August 2011, 16:14, said: Ce vrea sa demonstreze initiatorul topicului cu acest calcul stupid de simplist? Ca PNLul e cel mai eficient la facut autostrazi? Intrebare simpla: daca un guvern de alta coloratura politica vine la putere atunci cand o anume autostrada e 95% gata, ai considera ca noul guvern a facut-o? ca de ex: pnl a lasat 90% din actele (exproprieri, etc) din bucuresti-ploiesti si boc se screme de 3 ani sa asfalteze? |
#58
Posted 01 September 2011 - 16:38
anknic, on 31st August 2011, 22:41, said: ca de ex: pnl a lasat 90% din actele (exproprieri, etc) din bucuresti-ploiesti si boc se screme de 3 ani sa asfalteze? in 2010 PDL a schimbat legea (desi USL s-a opus) asa incat lucrarile de insteres public inseamna expropriere chiar daca se judeca dupa creierul tau de votant USL daca faci exproprierea te apuci de asfaltat? partea cu licitatiile care tin cam 6 luni cu tot cu contastatii si partea de proiectare unde e? hai du-te si uita-te la Antena 3 ca n-ai inteles nimic PNL a construit vreo 10 KM de autostrada in 8 ani de guvernare Edited by Wezzart, 01 September 2011 - 16:44. |
#59
Posted 01 September 2011 - 18:32
Wezzart, on 1st September 2011, 16:38, said: nu au lasat 90% dar sa zicem ca...insa restul de 10% nu au cedat, aia 10% au deschis procese cu statul pt a nu fi expropirati in 2010 PDL a schimbat legea (desi USL s-a opus) asa incat lucrarile de insteres public inseamna expropriere chiar daca se judeca dupa creierul tau de votant USL daca faci exproprierea te apuci de asfaltat? partea cu licitatiile care tin cam 6 luni cu tot cu contastatii si partea de proiectare unde e? hai du-te si uita-te la Antena 3 ca n-ai inteles nimic PNL a construit vreo 10 KM de autostrada in 8 ani de guvernare vuvuzea de partid, uite ce date au iesit in urma discutiilor de pe aici: Deci sa recapitulam cu datele corecte.Ministri trasporturilor si realizarile lor PSD 7 ani PNL 1 an si 10 luni PDL 9 ani si 2 luni (pana acum) sau 10 ani si cateva luni daca termina mandatul. PSD: 98 km noi PNL: 52 km noi PDL: 90 km noi (terminati la ora actuala) si daca termina ce si au mai propus ar mai fi inca 130.repet astia sunt cu daca in fata. |
#60
Posted 01 September 2011 - 18:41
cat de penibil ..sa te lauzi cu 150 de km de autostrada in 20 de ani. Nu va e rusine?
Chinezii fac atat intr-o luna si de calitate mai buna si la costuri de 10-20 ori mai mici |
#61
Posted 01 September 2011 - 22:47
unic_jul, on 1st September 2011, 19:32, said: vuvuzea de partid, uite ce date au iesit in urma discutiilor de pe aici: Deci sa recapitulam cu datele corecte.Ministri trasporturilor si realizarile lor PSD 7 ani PNL 1 an si 10 luni PDL 9 ani si 2 luni (pana acum) sau 10 ani si cateva luni daca termina mandatul. PSD: 98 km noi PNL: 52 km noi PDL: 90 km noi (terminati la ora actuala) si daca termina ce si au mai propus ar mai fi inca 130.repet astia sunt cu daca in fata. Maestre, iar o bagi pe aia cu ministri? Tu stii macar cum functioneaza mecanismul deciziei in Guvern? Sau au gasit cifrele care iti convin si le bagi in fata ca sa iti iei leafa? |
#62
Posted 01 September 2011 - 23:28
Gallente, on 1st September 2011, 22:47, said: Maestre, iar o bagi pe aia cu ministri? Tu stii macar cum functioneaza mecanismul deciziei in Guvern? Sau au gasit cifrele care iti convin si le bagi in fata ca sa iti iei leafa? daca un ministru nu e multumit ca nu e lasat sa si faca treaba poate sa si dea demisia.nu tin minte vreun ministru psd sau pdl sa si dea demisia ca nu e lasat sa faca austostrazi, ca nu i sunt alocate fonduri sa faca autostrazi. hai sa vedem:tu ce ma faci:psd ist / pnl ist sau pdl ist daca mi as lua leafa asa usor m ai vedea numai pe forum cum sunt alde vanity si wezart si pentru curiozitatea ta:nu mi convin deloc cifrele care le am gasit.as fi vrut sa pot trece acolo psd 200 pnl 100 pdl 500.insa realitatea ma contrazice.si nici nu ma avantajeaza in vreun fel daca sunt mai multe la psd sau mai multe la pdl asa ca nu ai nimerit-o |
#63
Posted 02 September 2011 - 07:55
unic_jul, on 2nd September 2011, 00:28, said: daca un ministru nu e multumit ca nu e lasat sa si faca treaba poate sa si dea demisia.nu tin minte vreun ministru psd sau pdl sa si dea demisia ca nu e lasat sa faca austostrazi, ca nu i sunt alocate fonduri sa faca autostrazi. hai sa vedem:tu ce ma faci:psd ist / pnl ist sau pdl ist daca mi as lua leafa asa usor m ai vedea numai pe forum cum sunt alde vanity si wezart si pentru curiozitatea ta:nu mi convin deloc cifrele care le am gasit.as fi vrut sa pot trece acolo psd 200 pnl 100 pdl 500.insa realitatea ma contrazice.si nici nu ma avantajeaza in vreun fel daca sunt mai multe la psd sau mai multe la pdl asa ca nu ai nimerit-o Daca vrei sa fii corect, iei in considerare faptul ca lucrurule nu merg pe sistemul "eu, X ministru al transporturilor in guvernul Y vreau sa fac autostrazi, dar nu imi da voie prim ministrul". In primul rand ca exista un buget aprobat de Parlament in care investitiile in infrastructura de transport sunt in directa concurenta cu alte arii subfinantate. In al doilea rand nu e la latitudinea ministrului cati kilometri de autostrada face. Face parte dintr-o strategie guvernamentala discutata cu premierul, ministrul de finante, Secretariatul General al Guvernului si orice alt minister afectat. Asadar, ceea ce incerc eu sa spun e ca este irelevant de la ce partid provine ministrul atata timp cat oricum nu e de capul sau. In plus, punand accent pe rolul ministrului transportului in aceasta ecuatie a dezvoltarii infrastructurii de transport, sugerezi ca anumite aptitudini personale ale acestuia sunt definitorii in numarul de kilometri de autostrada construiti. Si ca ministri de la un anumit partid sunt mai buni doar pentru ca sunt de la partidul respectiv. Ceea ce iti dai seama ca e o falacie, nu? Acum ca am lamurit asta, sincer nu ma intereseaza ce guvern a facut cat. Compari contexte diferite (de exemplu givernarea PSD din 2000-2004 nu a avut ghinioul crizei mondiale, dar nici nu a beneficiat de fonduri UE pentru autostrazi). Astia de sunt acum la putere se lauda ca au dat cea mai mare particica din buget la dezvoltarea infrastructurii (procentual, ca daca ar fi luata suma efectiva e mai mare tristetea la cat de mult au scazut incasarile bugetare). Sa vedem la final de an executia bugetara si ce au facut ei cu banii aia multi alocati inclusiv constructiei de autostrazi. |
#64
Posted 02 September 2011 - 09:51
Nemesis-, on 1st September 2011, 19:41, said: cat de penibil ..sa te lauzi cu 150 de km de autostrada in 20 de ani. Nu va e rusine? Chinezii fac atat intr-o luna si de calitate mai buna si la costuri de 10-20 ori mai mici Si merg si elicopterele pe ea, si fac si gratar cu CARNE la sfarsitul fiecarei zi. Chinezii mananca numai orez, si stau si ruptin in c_r, lasa-ne te rog. |
|
#65
Posted 02 September 2011 - 11:25
unic_jul, on 1st September 2011, 19:32, said: Deci sa recapitulam cu datele corecte.Ministri trasporturilor si realizarile lor PSD 7 ani PNL 1 an si 10 luni PDL 9 ani si 2 luni (pana acum) sau 10 ani si cateva luni daca termina mandatul. PSD: 98 km noi PNL: 52 km noi PDL: 90 km noi (terminati la ora actuala) si daca termina ce si au mai propus ar mai fi inca 130.repet astia sunt cu daca in fata. |
#66
Posted 02 September 2011 - 11:33
Ce titlu frumos, care autostrazi frate? aia intre Bucuresti si Cernavoda? am fost luna asta de 2 ori, aaaa. aia nu e autostrada e un drum bombardat, nu spun ca ma trezeam ca-mi iau zborul la anumite damburi cand mergeam cu formidabila viteza de 120 km/h. E gaurita si facuta praf....
Sau ziceti de aia dintre Bucuresti si Pitesti, care cica a fost reparata.... c'mon. Aia e un drum forestier cu boscheti pe mijloc. Sau constanta murfatlar?? aia e? nu pare. Nu am fost pe autostrada ardealului, poate arata mai bine, nu stiu. Am fost anul asta la croati si la unguri, sa vezi acolo autostrazi, de restul europei nu mai zic, nu am fost de mult, mai mult de un an, dar oricum, era incomparabil. |
#67
Posted 02 September 2011 - 17:36
test_driver, on 2nd September 2011, 12:33, said: Ce titlu frumos, care autostrazi frate? aia intre Bucuresti si Cernavoda? am fost luna asta de 2 ori, aaaa. aia nu e autostrada e un drum bombardat, nu spun ca ma trezeam ca-mi iau zborul la anumite damburi cand mergeam cu formidabila viteza de 120 km/h. E gaurita si facuta praf.... Sau ziceti de aia dintre Bucuresti si Pitesti, care cica a fost reparata.... c'mon. Aia e un drum forestier cu boscheti pe mijloc. Sau constanta murfatlar?? aia e? nu pare. Nu am fost pe autostrada ardealului, poate arata mai bine, nu stiu. Am fost anul asta la croati si la unguri, sa vezi acolo autostrazi, de restul europei nu mai zic, nu am fost de mult, mai mult de un an, dar oricum, era incomparabil. A2 e comparabila cu autostrazile de afara. A1, intr-adevar, are niste probeme legate de anumite denivelari, insa sa stiti ca e putin mai buna decat cea din Slovacia, prin Bratislava, si clar mai buna decat cea din Cehia (Brno-Praga). |
#68
Posted 02 September 2011 - 19:39
In Slovacia si cehia nu am fost, insa nu stiu daca ai fost anul asta,, mie mi s-a parut mai proasta si decat E85 sau cum ii spune, drumul ala cu 4 benzi dintre Constanta si Mangalia.
|
#69
Posted 02 September 2011 - 19:42
test_driver, on 2nd September 2011, 12:33, said: Ce titlu frumos, care autostrazi frate? aia intre Bucuresti si Cernavoda? am fost luna asta de 2 ori, aaaa. aia nu e autostrada e un drum bombardat, nu spun ca ma trezeam ca-mi iau zborul la anumite damburi cand mergeam cu formidabila viteza de 120 km/h. E gaurita si facuta praf.... Sau ziceti de aia dintre Bucuresti si Pitesti, care cica a fost reparata.... c'mon. Aia e un drum forestier cu boscheti pe mijloc. Sau constanta murfatlar?? aia e? nu pare. Nu am fost pe autostrada ardealului, poate arata mai bine, nu stiu. Am fost anul asta la croati si la unguri, sa vezi acolo autostrazi, de restul europei nu mai zic, nu am fost de mult, mai mult de un an, dar oricum, era incomparabil. Dar ce le lipseste autostrazilor noastre? Ma refer la A2 ca A1 e din alte vremuri si nu poti face comparatia cu ce e in afara. |
|
#70
Posted 02 September 2011 - 20:16
#71
Posted 03 September 2011 - 23:28
Da da, limitatoare de viteza pe jumatate de banda 1 si o bucata mare din banda de urgenta cu asfaltul lasat... probabil, o inventie noua. pai nu lasa mai bine drumurile nereparate sa vezi atunci limitatoare calumea.
|
#72
Posted 04 September 2011 - 00:54
Către mijlocul anilor 1980 Bucureștii sunt redesenați cu o viteză uluitoare. Rețelele edilitare sunt rearanjate pentru a putea susține un organism din ce în ce mai artificial. Urbaniștii imaginează un sistem de terapie intensivă pentru circulația rutieră destinată în principal transportului în comun, dar și vehiculelor pentru transportul mărfii .
Rețeaua stradală majoră a Bucureștilor este fixată într-o paradigmă radial-inelară cu patru artere inelare, patru artere diametrale și patru secante la zona centrală. Iată aceste artere optzeciste: Arterele inelare: 1. Artera inelară de delimitare a zonei centru, cu un diametru de cca. 4 km și o lungime de 15,7 km, include centrul principal al orașului, destinat circulației pietonale, transportului în comun și restricționat celorlalte tipuri de transport. 2. Artera inelară centrală principală, de delimitare a zonei centrale, cu un diametru de 7 km și o lungime de 22 km. 3. Artera inelară mediană, de legătură între marile zone industriale și noile ansambluri de locuințe, în lungime de 48 km. 4. Inelul de centură, care delimitează zona periferică, are un diametru de cca. 22km și o lungime de 72 km, traseul desfășurându-se în general paralel cu calea ferată de centură. http://4.bp.blogspot...ectura-1980.JPG |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users