Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Autostrazile din Romania
Last Updated: Apr 28 2024 14:10, Started by
unic_jul
, Aug 28 2011 20:19
·
37
#73
Posted 06 September 2011 - 22:29
Nevătămat pe autostrada morții
Pe drumul mării, în localitatea Murfatlar – locul de naștere al președintelui României –, nimic nu-ți dă de bănuit că în apropiere s-ar afla o autostradă. Cu o echipă de detectivi buni poți totuși să descoperi un indicator verde, de mărimea unui plic poștal, ascuns după un agent de circulație uitat în intersecție din anii ’80. Pe plic scrie cu alb „A2“, deși formatul e A5. De aici și pînă la autostrada dintre Murfatlar și Agigea, aia pe care a anunțat-o Boagiu la televizor ca și cum ar fi anunțat inaugurarea podului București-Paris-New York, e cale lungă. Să zicem că pînă la urmă ieși din labirintul prăfuit, nesemnalizat și plin de gropi, și intri pe autostradă. În cazul ăsta ar fi bine să ieși imediat sau să dai în marșarier mai tare decît TIR-ul care vine pe contrasens și care, spre deosebire de tine, știe deja că autostrada e, de fapt, o șosea simplă, cu o bandă pe sens. Șanse să scapi ar fi, fiindcă basculantele pline cu pietriș nu depășesc 120 la oră din cauza bitumului vălurit, iar tot ce ai tu de făcut e să te ferești de bolovanii care sar din remorci și ți se rostogolesc spre parbriz cu a doua viteză cosmică. Odată trecut de primul șoc, supraviețuiești: n-ai cum să atingi o viteză la care să-ți poți cauza rău pe o suprafață atît de denivelată. Sînt porțiuni unde peste asfaltul de bază, topit de un soare care nu pricepe infrastructură, nu s-a mai turnat pelicula finală, protectoare, iar utilajele de șantier, care se întrepătrund cu circulația spre Litoral, sapă în șosea, în cîrdășie cu gravitația, un relief nou. Dar visul noii autostrăzi nu durează mult. După 20 de kilometri se sfîrșește, așa cum orice coșmar are obiceiul, cu o imagine tare. Pe două picioare de beton se reazemă un biscuit armat. E o secvență de pod în sine, o verigă care nu unește nimic altceva decît două coclauri, o vertebră din coloana unei autostrăzi-dinozaur, dispărută încă înainte să apară. Cei care trec pe sub acest monument al cretinismului trebuie să creadă că „se lucrează“, că „e aproape gata“, că, în fine, „vom avea autostrăzi“. Dacă Guvernul e în stare să dea în folosință o asemenea ambuscadă auto, înseamnă că disperarea are planuri mari. Ca să nu se mai dărîme noaptea ceea ce se fură ziua, Mitul Meșterului Emil cere noi sacrificii umane: cele obținute cu modernizarea statului par să nu fie de-ajuns. http://www.catavenci...rtii_0_659.html |
#74
Posted 19 September 2011 - 12:13
anul asta vor fi gata 2 autostrazi:
Arad - Timisoara in noiembrie si Bucuresti - Ploiesti in decembrie http://stirileprotv....strada/60516762 Edited by Wezzart, 19 September 2011 - 12:15. |
#75
Posted 19 September 2011 - 12:39
Wezzart, on 19th September 2011, 13:13, said: anul asta vor fi gata 2 autostrazi: Arad - Timisoara in noiembrie si Bucuresti - Ploiesti in decembrie http://stirileprotv....strada/60516762 |
#76
Posted 23 September 2011 - 11:39
Quote Arad - Timisoara in noiembrie Quote [...] Inaugurarea ambelor tronsoane va avea loc doar anul viitor în vară, doar atunci fiind finalizate cap-coadă, cu tot cu marcaje, panouri fonoabsorbante etc. |
#77
Posted 23 September 2011 - 13:39
@oaspete, dar autotrada Bucuresti-fetesti cum a fost data in folosinta? iti spun eu, exact la fel, pe bucati si la inceput e mergea pe un sens, apoii pe altul. Si sa stii ca nu e chiar cum spui tu acolo, singura problema e ca turistii nu prea o foloseau nici cand plecau acasa si tot faceau cozi interminabile la intrare in constanta. Desi cel putin la intoarcere ai o gramada de semne care sa "ghideze" romanii.
|
#78
Posted 23 September 2011 - 13:50
De autostrazi in RO ai putea vorbi daca ar exista una care ar lega tara de occident. Momentan sunt niste portiuni care practic nu duc niciunde, Niste bucati ici-colo, construite fara nici o logica.
|
#79
Posted 23 September 2011 - 14:11
test_driver, on 23rd September 2011, 14:39, said: @oaspete, dar autotrada Bucuresti-fetesti cum a fost data in folosinta? iti spun eu, exact la fel, pe bucati si la inceput e mergea pe un sens, apoii pe altul. Si sa stii ca nu e chiar cum spui tu acolo, singura problema e ca turistii nu prea o foloseau nici cand plecau acasa si tot faceau cozi interminabile la intrare in constanta. Desi cel putin la intoarcere ai o gramada de semne care sa "ghideze" romanii. Si mai terminati mai oameni buni cu exemple negative de la "ceilalti". |
#80
Posted 23 September 2011 - 14:43
alalaltu, on 23rd September 2011, 14:50, said: De autostrazi in RO ai putea vorbi daca ar exista una care ar lega tara de occident. Momentan sunt niste portiuni care practic nu duc niciunde, Niste bucati ici-colo, construite fara nici o logica. N-as prea zice ! De exemplu eu folosesc mult Bucuresti Drajna si ma ajuta enorm. Acele bucati pot fi foarte folositoare. Soferii care bat drumurile tot timpul stiu despre ce spun. oaspetele, on 6th September 2011, 23:29, said: Nevătămat pe autostrada morții Pe drumul mării, în localitatea Murfatlar – locul de naștere al președintelui României –, nimic nu-ți dă de bănuit că în apropiere s-ar afla o autostradă. Cu o echipă de detectivi buni poți totuși să descoperi un indicator verde, de mărimea unui plic poștal, ascuns după un agent de circulație uitat în intersecție din anii ’80. Pe plic scrie cu alb „A2“, deși formatul e A5. De aici și pînă la autostrada dintre Murfatlar și Agigea, aia pe care a anunțat-o Boagiu la televizor ca și cum ar fi anunțat inaugurarea podului București-Paris-New York, e cale lungă. Să zicem că pînă la urmă ieși din labirintul prăfuit, nesemnalizat și plin de gropi, și intri pe autostradă. În cazul ăsta ar fi bine să ieși imediat sau să dai în marșarier mai tare decît TIR-ul care vine pe contrasens și care, spre deosebire de tine, știe deja că autostrada e, de fapt, o șosea simplă, cu o bandă pe sens. Șanse să scapi ar fi, fiindcă basculantele pline cu pietriș nu depășesc 120 la oră din cauza bitumului vălurit, iar tot ce ai tu de făcut e să te ferești de bolovanii care sar din remorci și ți se rostogolesc spre parbriz cu a doua viteză cosmică. Odată trecut de primul șoc, supraviețuiești: n-ai cum să atingi o viteză la care să-ți poți cauza rău pe o suprafață atît de denivelată. Sînt porțiuni unde peste asfaltul de bază, topit de un soare care nu pricepe infrastructură, nu s-a mai turnat pelicula finală, protectoare, iar utilajele de șantier, care se întrepătrund cu circulația spre Litoral, sapă în șosea, în cîrdășie cu gravitația, un relief nou. Dar visul noii autostrăzi nu durează mult. După 20 de kilometri se sfîrșește, așa cum orice coșmar are obiceiul, cu o imagine tare. Pe două picioare de beton se reazemă un biscuit armat. E o secvență de pod în sine, o verigă care nu unește nimic altceva decît două coclauri, o vertebră din coloana unei autostrăzi-dinozaur, dispărută încă înainte să apară. Cei care trec pe sub acest monument al cretinismului trebuie să creadă că „se lucrează“, că „e aproape gata“, că, în fine, „vom avea autostrăzi“. Dacă Guvernul e în stare să dea în folosință o asemenea ambuscadă auto, înseamnă că disperarea are planuri mari. Ca să nu se mai dărîme noaptea ceea ce se fură ziua, Mitul Meșterului Emil cere noi sacrificii umane: cele obținute cu modernizarea statului par să nu fie de-ajuns. http://www.catavenci...rtii_0_659.html Mda, dovada ca astia de la catavencii nu prea merita cititi. Ori sunt prosti, ceea ce nu este imposibil la un jurnalist mai ales cand este vorba de cultura auto, sau aptitudini tehnice, ori sunt rai intentionati. In oricare din situatii, este grav. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/IwhLOxnskLQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] In link cred ca este vorba de portiunea la care se face referire in textul de mai sus. |
#81
Posted 23 September 2011 - 20:19
alalaltu, on 23rd September 2011, 14:50, said: De autostrazi in RO ai putea vorbi daca ar exista una care ar lega tara de occident. Momentan sunt niste portiuni care practic nu duc niciunde, Niste bucati ici-colo, construite fara nici o logica. Chiar asa? Ia spune-mi o bucata de autostrada din Romania construita fara nicio logica. |
#82
Posted 23 September 2011 - 20:24
A3, raspund eu, bucata aia mica care e acum facuta
Edited by rhdghdhs, 23 September 2011 - 20:25. |
|
#83
Posted 23 September 2011 - 20:28
#84
Posted 23 September 2011 - 23:35
rhdghdhs, on 23rd September 2011, 21:24, said: A3, raspund eu, bucata aia mica care e acum facuta Din cate am inteles eu: "e portiunea care scurteaza cel mai mult drumul (ocoleste trei orase, toate aglomerate)" Sincer sa fiu nu am mers pe ceasta portiune, dar asa spun altii. Daca tu ai mers pe acolo, poate ne explici exact cum sta treaba. |
#85
Posted 24 September 2011 - 07:30
Ce e aia scurteaza cel mai mult drumul ?
Nu e prea bine 'conexata' portiunea, dupa parerea mea. |
#86
Posted 24 September 2011 - 08:11
http://www.gandul.in...elalalt-8787024
Pare ca au terminat cea mai mare parte a lucrarilor de arta (poduri, podete) si pot da drumul "in avans" la circulatie. Partea proasta este ca (in opinia mea) realizarea rampelor pentru traversarile autostrazii vor mai durea vreo sase luni si o sa fie un real pericol cu carutele si neatentii care vor traversa. |
#87
Posted 24 September 2011 - 08:27
Autostrada de lux a Romaniei,cea pentru care s-a platit aproape 17 milioane de euro pe kilometru intra in reparatii
Autostrada Bechtel are deja nevoie de reparații de 100 de milioane de euro |
|
#88
Posted 24 September 2011 - 09:44
dragospas, on 24th September 2011, 09:27, said: Autostrada de lux a Romaniei,cea pentru care s-a platit aproape 17 milioane de euro pe kilometru intra in reparatii Autostrada Bechtel are deja nevoie de reparații de 100 de milioane de euro Daca te referi la A2, eu cred ca e o mica eroare, 100 mil e prea putin. auutostrada aia arata ca dupa razboi. |
#89
Posted 24 September 2011 - 10:23
test_driver, on 24th September 2011, 10:44, said: Daca te referi la A2, eu cred ca e o mica eroare, 100 mil e prea putin. auutostrada aia arata ca dupa razboi. A2 arata ca dupa razboi ???? Fratilor, ori traiesc eu in alta tara si nu stiu, ori careva din noi foloseste etnobotanice, ori cineva este RAU INTENTIONAT si intoxica cu nesimtire !!! Ghiciti oare care-i raspunsul ? oaspetele, on 24th September 2011, 08:30, said: Ce e aia scurteaza cel mai mult drumul ? Nu e prea bine 'conexata' portiunea, dupa parerea mea. Se pare ca ar ocolo trei orase, si ajuta, dar poate vine totusi cineva din zona respectiva si ne lumineaza. Ca sincer de postari cretine fara sens si informatie suntem satui. |
#90
Posted 24 September 2011 - 12:41
tavktm, on 24th September 2011, 11:23, said: A2 arata ca dupa razboi ???? Fratilor, ori traiesc eu in alta tara si nu stiu, ori careva din noi foloseste etnobotanice, ori cineva este RAU INTENTIONAT si intoxica cu nesimtire !!! Nu ca eu nu sunt postac (ca mine) d-ala care e impotriva la orice, doar ca A2 este o mare dezamagire, chiar e ca dracu autostrada aia in unele locuri, si in unele locuri e varza chiar de la bun inceput. Sper ca macar restul autostrazilor sa fie facute mai cu simt de raspundere si la un pret mai realist. Iar de A1 nu vorbesc aia e praf de cand e ea. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users