Autostrazile din Romania
#37
Posted 28 August 2011 - 22:13
oaspetele, on 28th August 2011, 22:58, said: poi daca tot pe tir ajunge, nu mai bine il suim direct din Constanta ?? Nu mi se pare o megaeconomie. Posibil. Acuma, fiecare cu socotelile lui. Eu stiu ca transportul maritim/fluvial este cel mai ieftin. Urmeaza cel pe calea ferata, apoi pe sosele iar cel mai scump este cel aerian. Am observat ca cei ce cara cantitati mari ( petrol, ciment, etc ) prefera trenul. Or fi facut ei niste calcule. In concluzie, pentru ca deviem, m-am referit la A2 ca la o autostrada care nu este foarte justificata. Desigur imi pare bine ca exista. Daca am ignora traficul din timpul verii spre litoral, in restul timpului o sosea rapida ar fi fost indeajuns. Timpul era cu cel mult 50% mai lung, iar costul de constructie si intretinere era de cateva ori mai mic. |
#38
Posted 28 August 2011 - 22:18
Hai sa va spun ceva:pe la inceputul anilor '90 s-a reabilitat/refacut DN3, mai, al dracu drum nici in ziua de azi nu au aparut gropi (in ciuda traficului greu). Pesemna ca aia de atunci erau prosti de au facut asfaltul cum trebuie.
|
#39
Posted 28 August 2011 - 22:35
Al_Bundy, on 28th August 2011, 23:18, said: Hai sa va spun ceva:pe la inceputul anilor '90 s-a reabilitat/refacut DN3, mai, al dracu drum nici in ziua de azi nu au aparut gropi (in ciuda traficului greu). Edited by andreic, 28 August 2011 - 22:39. |
#40
Posted 28 August 2011 - 22:48
Al_Bundy, on 28th August 2011, 20:41, said: Vomit, de ras.....iar. Tu ai idee ce s-a intamplat vineri de la Sibiu pana la vama ?! Cum s-a mers bara la bara...cu 5-10 km/h.. Capture.PNG soselele expres care sa functioneze pe existentele drumuri europene la care s-ar fi adaugat centuri care sa ocoleasca toate orasele si comunele ar fi fost ideale.ar fi fost ok sa se circule constant cu 100 km/h de la constanta la arad.la mine pe CB la mers legal din vama pana in brasov am viteza medie 45-50 km/h iar cand ii dau sa meraga reusesc sa ajung la 70 km/h pe timp de noapte |
#41
Posted 28 August 2011 - 23:06
Probabil nu-ti dai seama, de acolo, cat de aglomerat este (zilnic) DN7. Este principala ruta de tranzit a romaniei.
andreic, on 28th August 2011, 23:35, said: Care trafic greu, ala astazi e un drum relativ nefolosit... andreic, on 28th August 2011, 23:35, said: vrei drum facut pe vremea odiodului Edited by Al_Bundy, 28 August 2011 - 23:03. |
#42
Posted 28 August 2011 - 23:43
Al_Bundy, on 29th August 2011, 00:06, said: Vorbesti in necunostinta de cauza, stau langa el si stiu mai multe Cand spunem trafic local inseamna curse locale, nu trafic important in tara. Al_Bundy, on 29th August 2011, 00:06, said: Probabil nu-ti dai seama, de acolo, cat de aglomerat este (zilnic) DN7. Este principala ruta de tranzit a romaniei. Edited by andreic, 28 August 2011 - 23:47. |
#43
Posted 29 August 2011 - 00:11
Trolezi sau.....?
Cum unde, de la Pitesti pana la Arad in vama. ----------------------- Hint: uita-te la intrarea pe A2 ce semne au TIR-isti pentru zilele de vineri, sambata si duminica. Si ca tot utilizezi CB-ul, pe unde crezi ca merg cand este control la km 20 ? andreic, on 29th August 2011, 00:43, said: s-a dus halleluiah acu poate reveni frumos la rang de DJ si nu se supara nimeni DN3 este folosit de traficul local si ocazional asta un masura in care iti place sa stai sa treci cu bacul. DN3 pleaca din Pantelimon si ajunge la Fetesti (prin DN3A). Edited by Al_Bundy, 29 August 2011 - 00:16. |
#44
Posted 29 August 2011 - 01:39
Al_Bundy, on 29th August 2011, 01:11, said: Trolezi sau.....? Al_Bundy, on 29th August 2011, 01:11, said: Hint: uita-te la intrarea pe A2 ce semne au TIR-isti pentru zilele de vineri, sambata si duminica. Si ca tot utilizezi CB-ul, pe unde crezi ca merg cand este control la km 20 ? Al_Bundy, on 29th August 2011, 01:11, said: Eu zic sa te uiti pe harta, DN3(spre Constanta) n-are legatura cu nici un bac. DN3 pleaca din Pantelimon si ajunge la Fetesti (prin DN3A). Revenind la discutia de la care am plecat asfaltul e acelasi peste tot la noi, si la americani by the way sa vezi cate dreptunghiuri au taiate in sosele mai ales la tara, diferenta e ca ei acolo au fond de intretinere mult mai substantial si-si permit sa repare constant unde se strica pe cand la noi nu se aplica metoda. Edited by andreic, 29 August 2011 - 02:25. |
#45
Posted 29 August 2011 - 08:09
Cică inventaseră niște români un asflat cu polimeri, care e mai rezistent în timp. Dar cine are interesul să pună așa ceva?
|
#46
Posted 29 August 2011 - 08:21
|
#47
Posted 29 August 2011 - 08:53
Al_Bundy, on 28th August 2011, 22:11, said: Oh, da, rahatul asta e' autostrada dupa standardele tale, nu ? Nu-ti convin masurile de austeritate dar vrei nu stiu ce autostrada cu x benzi. In toate posturile tale nu ai fost multumit de nimic dar totusi, de ce mai stai in tara? Nu o lua ca pe un atac. |
#48
Posted 29 August 2011 - 08:57
O mică observație, autostrăzile nu le-a făcut pedele sau penele sau pesede sau peleme sau sau sau, că nu le-a dat mă-sa bani de buzunar să facă autostrăzi și nici nu au venit cu basculanta lu' tac'su să care pietriș. E cam patetic să te lauzi cu ceva făcut pe banii altora și cu mijloacele altora ca fiind o relizare proprie și personală.
Edited by ParapantaFlavia, 29 August 2011 - 08:58. |
#49
Posted 29 August 2011 - 12:44
unic_jul, on 28th August 2011, 21:19, said: La o superficiala numaratoare mie mi a dat asa un an jumatate PNL 8 ani PSD 13 ani PDL.cu un mic avantaj pdl ca a beneficiat de fonduri de la UE daca am gresit corectati ma. - PD-ul a avut 2 ani si 9 luni de guvernare pana acum cu prim ministru si majoritatea ministrilor, inca vreo 2 ani jumate in care au avut cam jumate de guvern fara prim-ministru pe vremea lui Tariceanu si inca vreo 4 ani in care au avut cam 25% din guvern fara prim-ministru (pe vremea lui Constantinescu) - PSD-ul a avut 8 ani de guvernare cu prim-ministru si majoritatea ministrilor plus inca un aproape un an cu vreo 40% ministrii in guvernarea Boc 1 - PNL a avut 4 ani de guvernare cu prim-ministru, din care un an si jumate cu majoritatea ministrilor si 2 ani jumate cu jumate ministrii si inca vreo 4 ani cu vreo 25% din guvern fara prim-ministru (pe vremea lui Constantinescu) - PNTCD a avut 3 ani de guvernare cu prim-ministru si vreo treime din ministrii. - FSN a avut 3 ani de guvernare, din FSN s-au desprins atat PSD cat si PD (si alte partide mai putin importante) - Isarescu a avut un an de guvernare, cu ministrii din diverse partide (PNL, PD, PNTCD, independenti, etc) Cat timp au avut prim-ministru si majoritatea ministrilor, s-au inaugurat asa: PNL: - 17.2 km - Fetesti - Cernavoda - de fapt facuti de Ceausescu si reabilitati - 15 km - centura Pitestiului, continuare la A1 - 36.8 km - Drajna - Fetesti din A2 ... total 69 de km, din care de fapt doar 52 km noi PSD: - 26.5 km- Bucuresti - Fundulea - 29.2 km - Fundulea - Lehliu - 42 km - Lehliu - Drajna ... total 98 km noi PDL: - 42 km - Turda - Gilau - 10 km - Campia Turzii - Turda - 17 km - centura Sibiului, face parte din A1 - 21 km - Murfatlar - Constanta (doar o parte gata pe ambele benzi, inca in lucru) ... total 90 km noi, probabil inca 93 km vor mai fi inaugurati in urmatoarele 4-5 luni fiind in stadii avansate - deja se circula neoficial pe unele portiuni (Bucuresti - Ploiesti si Arad - Timisoara), iar inca 37 de km pe A2 ar putea fi gata pana la urmatoarele alegeri fiind in diverse stadii (desi pe astia 37 de km nu m-as baza prea mult, poate doar jumate sa fie gata pana isi termina Boc mandatul) PNTCD: - au reabilitat A1 pe Bucuresti - Pitesti (dar au facut-o prost, de atunci A1 a mai fost reparata de cateva ori semnificativ sub guvernarea Nastase si Tariceanu) Daca Boc ramane pana la data oficiala a alegerilor (deci mandat complet de 4 ani) si nu apar alte amanari, PDL-ul va avea cam dublu de km de autostrada fata de PSD si in jumate timpul de guvernare cu prim-ministru si majoritatea ministrilor si cam de trei ori cat PNL in aceiasi perioada de guvernare si cu prim-ministru si majoritatea ministrilor. Din toti kilometrii astia ai PDL-ului enumerati mai sus, doar 32 de km sunt cu fonduri europene (Arad - Timisoara). Bine, dupa logica ta cu ministrii PDL la transporturi, o parte din kilometrii lui Tariceanu au fost facuti de PDL Alta observatie interesanta e ca PSD a lucrat intr-o singura zona, in Sud, PNL a lucrat in doua zone (ambele in Sud plus ceva pe la A3 dar mai mult au stat decat au lucrat), iar PDL in cinci zone (2 in Sud, 2 in Transilvania si una in Banat). Eu unul desi ma apropiu de 100.000 de km condusi in Romania si autostrazile din Sud sunt cele mai vechi, inca n-am ajuns niciodata pe vreo una din ele, asta fiind un alt motiv pentru care nu prea imi sunt dragi guvernele care lucreaza doar intr-o singura zona a tarii (si astept un guvern sa inceapa lucrul si la o autostrada in Moldova) Edited by utopium, 29 August 2011 - 12:57. |
#50
Posted 29 August 2011 - 17:29
utopium, on 29th August 2011, 12:44, said: Intr-adevar, foarte superficiala numaratoarea ta ... Partidul Democrat a fost infiintat in 1993, deci acum 18 ani ... de-atunci au fost 7 ani ministri PSD (93-96, dec 2000- dec 2004), un an si 10 luni ministri PNL (pe timpul guvernarii Tariceanu 2, plus a fost unul cateva luni si in timpul lui Constantinescu), deci oricum ai lua-o n-au cum sa fie ministri din PD mai mult de 9 ani vreo 2 luni. Apoi, dupa cum zicea si Wezzart, degeaba ai un ministru daca prim-ministru si majoritatea ministrilor sunt din alt partid si nu ti se aloca fonduri. Degeaba incercati voi diverse diversiuni acum, adevarul e cam asa: - PD-ul a avut 2 ani si 9 luni de guvernare pana acum cu prim ministru si majoritatea ministrilor, inca vreo 2 ani jumate in care au avut cam jumate de guvern fara prim-ministru pe vremea lui Tariceanu si inca vreo 4 ani in care au avut cam 25% din guvern fara prim-ministru (pe vremea lui Constantinescu) - PSD-ul a avut 8 ani de guvernare cu prim-ministru si majoritatea ministrilor plus inca un aproape un an cu vreo 40% ministrii in guvernarea Boc 1 - PNL a avut 4 ani de guvernare cu prim-ministru, din care un an si jumate cu majoritatea ministrilor si 2 ani jumate cu jumate ministrii si inca vreo 4 ani cu vreo 25% din guvern fara prim-ministru (pe vremea lui Constantinescu) - PNTCD a avut 3 ani de guvernare cu prim-ministru si vreo treime din ministrii. - FSN a avut 3 ani de guvernare, din FSN s-au desprins atat PSD cat si PD (si alte partide mai putin importante) - Isarescu a avut un an de guvernare, cu ministrii din diverse partide (PNL, PD, PNTCD, independenti, etc) Cat timp au avut prim-ministru si majoritatea ministrilor, s-au inaugurat asa: PNL: - 17.2 km - Fetesti - Cernavoda - de fapt facuti de Ceausescu si reabilitati - 15 km - centura Pitestiului, continuare la A1 - 36.8 km - Drajna - Fetesti din A2 ... total 69 de km, din care de fapt doar 52 km noi PSD: - 26.5 km- Bucuresti - Fundulea - 29.2 km - Fundulea - Lehliu - 42 km - Lehliu - Drajna ... total 98 km noi PDL: - 42 km - Turda - Gilau - 10 km - Campia Turzii - Turda - 17 km - centura Sibiului, face parte din A1 - 21 km - Murfatlar - Constanta (doar o parte gata pe ambele benzi, inca in lucru) ... total 90 km noi, probabil inca 93 km vor mai fi inaugurati in urmatoarele 4-5 luni fiind in stadii avansate - deja se circula neoficial pe unele portiuni (Bucuresti - Ploiesti si Arad - Timisoara), iar inca 37 de km pe A2 ar putea fi gata pana la urmatoarele alegeri fiind in diverse stadii (desi pe astia 37 de km nu m-as baza prea mult, poate doar jumate sa fie gata pana isi termina Boc mandatul) PNTCD: - au reabilitat A1 pe Bucuresti - Pitesti (dar au facut-o prost, de atunci A1 a mai fost reparata de cateva ori semnificativ sub guvernarea Nastase si Tariceanu) Daca Boc ramane pana la data oficiala a alegerilor (deci mandat complet de 4 ani) si nu apar alte amanari, PDL-ul va avea cam dublu de km de autostrada fata de PSD si in jumate timpul de guvernare cu prim-ministru si majoritatea ministrilor si cam de trei ori cat PNL in aceiasi perioada de guvernare si cu prim-ministru si majoritatea ministrilor. Din toti kilometrii astia ai PDL-ului enumerati mai sus, doar 32 de km sunt cu fonduri europene (Arad - Timisoara). Bine, dupa logica ta cu ministrii PDL la transporturi, o parte din kilometrii lui Tariceanu au fost facuti de PDL Alta observatie interesanta e ca PSD a lucrat intr-o singura zona, in Sud, PNL a lucrat in doua zone (ambele in Sud plus ceva pe la A3 dar mai mult au stat decat au lucrat), iar PDL in cinci zone (2 in Sud, 2 in Transilvania si una in Banat). Eu unul desi ma apropiu de 100.000 de km condusi in Romania si autostrazile din Sud sunt cele mai vechi, inca n-am ajuns niciodata pe vreo una din ele, asta fiind un alt motiv pentru care nu prea imi sunt dragi guvernele care lucreaza doar intr-o singura zona a tarii (si astept un guvern sa inceapa lucrul si la o autostrada in Moldova) dupa cum ai observat am si specificat ca numaratoarea a fost superficiala si chiar am rugat sa ma corecteze cineva daca am gresit.Nu inteleg faza cu diversiunile dar ma rog. Deci sa recapitulam cu datele corecte: PSD 7 ani PNL 1 an si 10 luni PDL 9 ani si 2 luni (pana acum) sau 10 ani si cateva luni daca termina mandatul. PSD: 98 km noi PNL: 52 km noi PDL: 90 km noi (terminati la ora actuala) si daca termina ce si au mai propus ar mai fi inca 130.repet astia sunt cu daca in fata. Asa cum i am spus si lui wezzart iti spun si tie: daca un ministru nu e multumit ca nu e lasat sa si faca treaba poate sa si dea demisia.nu tin minte vreun ministru psd sau pdl sa si dea demisia ca nu e lasat sa faca austostrazi, ca nu i sunt alocate fonduri sa faca autostrazi. daca doar 32 de km au fost din fonduri europene e trist rau de tot.sa ai atatia bani la dispozitie si tu sa faci 32 de km din bani europeni.sper ca macar cei 130 de care aminteai tu ca s-ar putea sa i termine sa fie din bani europeni Edited by unic_jul, 29 August 2011 - 17:32. |
#51
Posted 29 August 2011 - 18:32
unic_jul, on 29th August 2011, 18:29, said: daca doar 32 de km au fost din fonduri europene e trist rau de tot.sa ai atatia bani la dispozitie si tu sa faci 32 de km din bani europeni.sper ca macar cei 130 de care aminteai tu ca s-ar putea sa i termine sa fie din bani europeni |
|
#52
Posted 30 August 2011 - 20:17
unic_jul, on 29th August 2011, 18:29, said: dupa cum ai observat am si specificat ca numaratoarea a fost superficiala si chiar am rugat sa ma corecteze cineva daca am gresit.Nu inteleg faza cu diversiunile dar ma rog. Deci sa recapitulam cu datele corecte: PSD 7 ani PNL 1 an si 10 luni PDL 9 ani si 2 luni (pana acum) sau 10 ani si cateva luni daca termina mandatul. PSD: 98 km noi PNL: 52 km noi PDL: 90 km noi (terminati la ora actuala) si daca termina ce si au mai propus ar mai fi inca 130.repet astia sunt cu daca in fata. Asa cum i am spus si lui wezzart iti spun si tie: daca un ministru nu e multumit ca nu e lasat sa si faca treaba poate sa si dea demisia.nu tin minte vreun ministru psd sau pdl sa si dea demisia ca nu e lasat sa faca austostrazi, ca nu i sunt alocate fonduri sa faca autostrazi. daca doar 32 de km au fost din fonduri europene e trist rau de tot.sa ai atatia bani la dispozitie si tu sa faci 32 de km din bani europeni.sper ca macar cei 130 de care aminteai tu ca s-ar putea sa i termine sa fie din bani europeni |
#53
Posted 30 August 2011 - 21:10
#54
Posted 31 August 2011 - 15:14
Ce vrea sa demonstreze initiatorul topicului cu acest calcul stupid de simplist? Ca PNLul e cel mai eficient la facut autostrazi?
Intrebare simpla: daca un guvern de alta coloratura politica vine la putere atunci cand o anume autostrada e 95% gata, ai considera ca noul guvern a facut-o? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users