Autostrazile din Romania
#19
Posted 28 August 2011 - 21:31
#20
Posted 28 August 2011 - 21:33
hobbysat, on 28th August 2011, 22:15, said: Eu zic ca pentru circa doua luni de trafic intens te gandesti de doua ori inainte de a face o autostrada. Mai exista si tren. In concluzie, eu as cauta vinovatii printre cei mai recenti. |
#21
Posted 28 August 2011 - 21:37
#22
Posted 28 August 2011 - 21:40
#23
Posted 28 August 2011 - 21:44
unic_jul, on 28th August 2011, 21:19, said: Deoarece e o intreaga disputa ccu cine a facut cei mai multi km de autostrada in Romania propun o discutie mai ampla aici unde sa vedem psd vs pdl vs pnl hobbysat, on 28th August 2011, 22:31, said: Explica-mi si mie cum simti tu lipsa flotei - de fapt a celor 12 vapoare puse in carca lui Basescu, . Edited by andreic, 28 August 2011 - 21:44. |
#24
Posted 28 August 2011 - 21:47
andreic, on 28th August 2011, 22:44, said: N-o simte nimeni dar asa e la moda printre felixieni si usl-isti sa te faci ca simti, ca te doare *this is the next level fail propaganda portocaliilor...si pesedeilor.. Edited by Al_Bundy, 28 August 2011 - 21:50. |
#25
Posted 28 August 2011 - 21:48
#26
Posted 28 August 2011 - 21:51
..la Calarasi descarca
Ps: habar n-are de ce vorbeste propagandistul. Tu asculti aberatiile debitate de dansul ? Edited by Al_Bundy, 28 August 2011 - 21:52. |
#27
Posted 28 August 2011 - 21:52
#28
Posted 28 August 2011 - 21:54
Dude, tu ai idee ce inseamna taxele portuare, de incarcare-descarcare, vama & rest of shit ?
Daca n-ai habar du-te si te culca, ti-a expirat timpul. Edited by Al_Bundy, 28 August 2011 - 21:54. |
|
#29
Posted 28 August 2011 - 21:56
#30
Posted 28 August 2011 - 21:58
#31
Posted 28 August 2011 - 21:59
hobbysat, on 28th August 2011, 22:15, said: Are logica si ceea ce a spus wezzart. Dar ai si tu dreptate. Basescu a spus cu mai bine de 15 ani in urma ca Romania nu are nevoie de autostrazi, ca nu se justifica. S-a construit atunci , printre altele, soseaua Bucuresti -Iasi. Am folosit-o adesea si am vazut an de an cum traficul se dubleaza pe aceasta sosea. Intreb : acum 15 ani care a fost atitudinea fata de declaratia lui Basescu. A fost cineva care sa prevada aceasta crestere rapida a numarului de masini ? Vreun studiu care sa-l contrazica ? Dar peste 15 ani cum va fi ? vor fi la fel de multe masini, mai multe sau mai putine ? pentru ca fiecare varianta are sanse sa se intample. Deci judecata ca acum 20 de ani cineva nu a intuit viitorul pica. Autostrazile au devenit o reala necesitate in ultimii mai putin de 10 ani. Ai mers vreodata pe Autostrada Soarelui inafara sezonului estival ? Eu am mers. Este aproape pustie. Cel putin 9 luni pe an. Merita din punct de vedere economic aceasta autostrada, mai ales ca are cheltuieli mari de intretinere traversand o zona cu diferente mari de temperatura intre vara si iarna cu ceturi si inzapeziri frecvente ? Eu zic ca pentru circa doua luni de trafic intens te gandesti de doua ori inainte de a face o autostrada. Mai exista si tren. In concluzie, eu as cauta vinovatii printre cei mai recenti. avem nevoie de autostrazi ca de aer. Iar marinarul a fost un fraier cu faptul ca nu avem nevoie de autostrazi. POate atunci pe moment nu erau necesare, insa autotrazile sunt investitii in viitor. Mai ales daca gandesti pt viitor. Avantajele autostrazilor se stiu foarte bine, iar dezavantajele (daca autostrada e facuta k si la pret corect) sunt infime raportat la avantaje. De ce crezi de exemplu ca nu a venit mercedes in romania? Si au preferat sa mearga in ungaria? Zic eu ca pe langa guvern si legi au contat foarte mult si autostrazile. De aia trebuie investit in infrastructura, chiar mai mult decat cheltuirea banilor pt pomeni electorale si mariri socialiste tampite de pensii de exemplu.. |
#32
Posted 28 August 2011 - 22:02
Nu intelegi ca nu se face nici o economie, din contra.
Sa explic: taxe la descarcarea vaporului si urcarea containerului pe slep, slepul face 3-4 zile pana la Giurgiu. Taxe la descarcarea containerelor de pe slep. Taxe la vama Giurgiu +alte cateva taxe. Varianta cu trenul ar fi fezabila doar pentru tranzit catre vest, dar cum astia se chinuie sa falimenteze CFR-ul..... Edited by Al_Bundy, 28 August 2011 - 22:05. |
#33
Posted 28 August 2011 - 22:02
Al_Bundy, on 28th August 2011, 22:47, said: Ceausescu macar n-a facut umbra pamantului degeaba ca hotii astia de dupa '89 Edited by andreic, 28 August 2011 - 22:04. |
|
#34
Posted 28 August 2011 - 22:06
Ai idee cine a inceput constructia la A2..sau, de ce nu, la centrala de la Cernavoda ?
Noapte buna |
#35
Posted 28 August 2011 - 22:09
Al_Bundy, on 28th August 2011, 23:06, said: Ai idee cine a inceput constructia la A2. Edited by andreic, 28 August 2011 - 22:13. |
#36
Posted 28 August 2011 - 22:11
Quote Construirea autostrăzii A2 între București și Constanța a început în era comunistă în timpul regimului condus de președintele Nicolae Ceaușescu. Primul tronson Fetești - Cernavodă de aproximativ 18 km a fost dat în folosință în 1987. Acest tronson include un complex sistem de poduri și viaducte de autostradă și cale ferată peste Dunăre și unul din brațele acestuia (Brațul Borcea). De fapt, autostrada trece pe lângă podul istoric de cale ferată construit de catre Anghel Saligny în 1896, în timp ce noul pod folosit astăzi separă autostrada de calea ferată. Cat le lua astora sa faca podurile, 100 de ani ?! andreic, on 28th August 2011, 23:09, said: In rest nimic pana in 1998, abia de atunci s-a demarat cu adevarat constructia si abia anul asta daca nu la anul va fi finalizata. A1 s-a facut intre 68 si 73 insa retine, nu era nici o probelma cu nationalizarea terenurilor cum e intr-un regim democratic. Quote Lucrările finalizate la Autostrada Soarelui București-Constanța au ridicat numeroase probleme, legate de neconformități la suprafața stratului de rulare, apariția de fisuri și chiar gropi[8]. Tronsoanele autostrăzii au o garanție de doar doi ani, iar primele gropi au apărut deja la doar un an după ce autostrada a ieșit din garanție[8]. Edited by Al_Bundy, 28 August 2011 - 22:14. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users