Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Bing-Content removal tool

Nu pot accesa monitorulsv.ro de l...

Cum sa elimini urmele de acnee?

Wc Geberit
 Routere detinute in trecut si in ...

Teii din fața casei

E-Mail in serie prin Excel si Out...

Modul alimentare rulou/jaluzea ex...
 Recuperare fișiere dupa form...

Aplicatii stress test RAM

Asigurare auto hibrid

Asus B550M - PC-ul nu porneste di...
 Tzanca Uraganu - Inconjurat de Fe...

explicatie montaj breadboard

3 Doors Down - Kryptonite

Semnalizati cand virati pe un dru...
 

Autostrazile din Romania

* * * * - 3 votes
  • This topic is locked This topic is locked
7020 replies to this topic

#19
hobbysat

hobbysat

    #ilegalist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,540
  • Înscris: 19.12.2006

 Al_Bundy, on 28th August 2011, 22:23, said:

[off] Tot la fel a zis si de Flota, nu ?  -_-

Explica-mi si mie cum simti tu lipsa flotei - de fapt a celor 12 vapoare puse in carca lui Basescu, .

Ai ceva de trimis pe mare si nu gasesti vapor? Este prea scump ? Care-i problema ?

#20
oaspetele

oaspetele

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 31,882
  • Înscris: 31.03.2003

 hobbysat, on 28th August 2011, 22:15, said:

Eu zic ca pentru circa doua luni de trafic intens te gandesti de doua ori inainte de a face o autostrada. Mai exista si tren.

In concluzie, eu as cauta vinovatii printre cei mai recenti.
Ma gandesc la Constanta, port la Marea Neagra si cred ca o autostrada ar scurta si ieftini transportul pana in capitala.

#21
hobbysat

hobbysat

    #ilegalist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,540
  • Înscris: 19.12.2006

 oaspetele, on 28th August 2011, 22:33, said:

Ma gandesc la Constanta, port la Marea Neagra si cred ca o autostrada ar scurta si ieftini transportul pana in capitala.

Ieftin este pe canal si apoi pe Dunare. Sau cu trenul.

Pe autostrada este doar mai rapid si mai practic.

#22
Al_Bundy

Al_Bundy

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 3,103
  • Înscris: 29.06.2011

 hobbysat, on 28th August 2011, 22:37, said:

Ieftin este pe canal si apoi pe Dunare. Sau cu trenul.
Ce vorbesti ma, ia zi, cat crezi ca face un tren de la Constanta la ......TgMures de exemplu ?..nu mai zic de costurile cu incarcarea-descarcarea..

Edited by Al_Bundy, 28 August 2011 - 21:40.


#23
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,286
  • Înscris: 07.02.2003

 unic_jul, on 28th August 2011, 21:19, said:

Deoarece e o intreaga disputa ccu cine a facut cei mai multi km de autostrada in Romania propun o discutie mai ampla aici unde sa vedem psd vs pdl vs pnl
Cu alte cuvinte ceri abureala :)

 hobbysat, on 28th August 2011, 22:31, said:

Explica-mi si mie cum simti tu lipsa flotei - de fapt a celor 12 vapoare puse in carca lui Basescu, .
N-o simte nimeni dar asa e la moda printre felixieni si usl-isti sa te faci ca simti, ca te doare :P

Edited by andreic, 28 August 2011 - 21:44.


#24
Al_Bundy

Al_Bundy

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 3,103
  • Înscris: 29.06.2011

 andreic, on 28th August 2011, 22:44, said:

N-o simte nimeni dar asa e la moda printre felixieni si usl-isti sa te faci ca simti, ca te doare :P
Nu-s nici una nici alta, sunt comunist*. Ceausescu macar n-a facut umbra pamantului degeaba ca hotii astia de dupa '89 :rolleyes:

*this is the next level :icecream:


fail propaganda portocaliilor...si pesedeilor..

Edited by Al_Bundy, 28 August 2011 - 21:50.


#25
oaspetele

oaspetele

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 31,882
  • Înscris: 31.03.2003

 hobbysat, on 28th August 2011, 22:37, said:

Ieftin este pe canal si apoi pe Dunare. Sau cu trenul.

Pe autostrada este doar mai rapid si mai practic.
Poi pe canal, pe Dunare si... ??

#26
Al_Bundy

Al_Bundy

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 3,103
  • Înscris: 29.06.2011
..la Calarasi descarca


Ps: habar n-are de ce vorbeste propagandistul. Tu asculti aberatiile debitate de dansul ?

Edited by Al_Bundy, 28 August 2011 - 21:52.


#27
hobbysat

hobbysat

    #ilegalist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,540
  • Înscris: 19.12.2006

 oaspetele, on 28th August 2011, 22:48, said:

Poi pe canal, pe Dunare si... ??

Cu trenul sau cu TIR-ul.

Exista zona libera Giurgiu unde se afla niste depozite imense. Folosite. S-au mai gandit si altii.

#28
Al_Bundy

Al_Bundy

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 3,103
  • Înscris: 29.06.2011
Dude, tu ai idee ce inseamna taxele portuare, de incarcare-descarcare, vama & rest of shit ?
Daca n-ai habar du-te si te culca, ti-a expirat timpul.

Edited by Al_Bundy, 28 August 2011 - 21:54.


#29
unic_jul

unic_jul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,804
  • Înscris: 13.08.2004

 andreic, on 28th August 2011, 22:44, said:

Cu alte cuvinte ceri abureala :)
de ce e abureala? peste tot unde aduci aminte de autostrazi incep sa arunce vina de la unu la altul.am zis aici sa lamurim cum stau lucrurile.dar ma rog fiecare cu parerea lui

#30
oaspetele

oaspetele

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 31,882
  • Înscris: 31.03.2003

 hobbysat, on 28th August 2011, 22:52, said:

Cu trenul sau cu TIR-ul.

Exista zona libera Giurgiu unde se afla niste depozite imense. Folosite. S-au mai gandit si altii.
poi daca tot pe tir ajunge, nu mai bine il suim direct din Constanta ?? Nu mi se pare o megaeconomie.

#31
vanitty

vanitty

    Ala negru de respira greu

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,505
  • Înscris: 05.11.2009

 hobbysat, on 28th August 2011, 22:15, said:

Are logica si ceea ce a spus wezzart.

Dar ai si tu dreptate.

Basescu a spus cu mai bine de 15 ani in urma ca Romania nu are nevoie de autostrazi, ca nu se justifica. S-a construit atunci , printre altele, soseaua Bucuresti -Iasi. Am folosit-o adesea si am vazut an de an cum traficul se dubleaza pe aceasta sosea.

Intreb : acum 15 ani care a fost atitudinea fata de declaratia lui Basescu. A fost cineva care sa prevada aceasta crestere rapida a numarului de masini ? Vreun studiu care sa-l contrazica ?

Dar peste 15 ani cum va fi ? vor fi la fel de multe masini, mai multe sau mai putine ? pentru ca fiecare varianta are sanse sa se intample.

Deci judecata ca acum 20 de ani cineva nu a intuit viitorul pica. Autostrazile au devenit o reala necesitate in ultimii mai putin de 10 ani.

Ai mers vreodata pe Autostrada Soarelui inafara sezonului estival ? Eu am mers. Este aproape pustie. Cel putin 9 luni pe an. Merita din punct de vedere economic aceasta autostrada, mai ales ca are cheltuieli mari de intretinere traversand o zona cu diferente mari de temperatura  intre vara si iarna cu ceturi si inzapeziri frecvente ?
Eu zic ca pentru circa doua luni de trafic intens te gandesti de doua ori inainte de a face o autostrada. Mai exista si tren.

In concluzie, eu as cauta vinovatii printre cei mai recenti.


avem nevoie de autostrazi ca de aer. Iar marinarul a fost un fraier cu faptul ca nu avem nevoie de autostrazi. POate atunci pe moment nu erau necesare, insa autotrazile sunt investitii in viitor. Mai ales daca gandesti pt viitor. Avantajele autostrazilor se stiu foarte bine, iar dezavantajele (daca autostrada e facuta k si la pret corect) sunt infime raportat la avantaje. De ce crezi de exemplu ca nu a venit mercedes in romania? Si au preferat sa mearga in ungaria? Zic eu ca pe langa guvern si legi au contat foarte mult si autostrazile. De aia trebuie investit in infrastructura, chiar mai mult decat cheltuirea banilor pt pomeni electorale si mariri socialiste tampite de pensii de exemplu..

#32
Al_Bundy

Al_Bundy

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 3,103
  • Înscris: 29.06.2011
Nu intelegi ca nu se face nici o economie, din contra.
Sa explic: taxe la descarcarea vaporului si urcarea containerului pe slep, slepul face 3-4 zile pana la Giurgiu. Taxe la descarcarea containerelor de pe slep. Taxe la vama Giurgiu +alte cateva taxe.

Varianta cu trenul ar fi fezabila doar pentru tranzit catre vest, dar cum astia se chinuie sa falimenteze CFR-ul.....

Edited by Al_Bundy, 28 August 2011 - 22:05.


#33
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,286
  • Înscris: 07.02.2003

 Al_Bundy, on 28th August 2011, 22:47, said:

Ceausescu macar n-a facut umbra pamantului degeaba ca hotii astia de dupa '89 :rolleyes:
Da, a nationalizat totul si a pus disidentii la canal.. stim :P Da tu stii ca intre 89 si prezent cam 20% din drumurile nemodernizate s-au asfaltat... asta asa ca fapt divers ? :P A2-ul care este mai lung decat A1 s-a facut relativ rapid in momentul in care s-au dat drumul la bani evident... ai idee cat a durat constructia A1 ? :)

Edited by andreic, 28 August 2011 - 22:04.


#34
Al_Bundy

Al_Bundy

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 3,103
  • Înscris: 29.06.2011
Ai idee cine a inceput constructia la A2..sau, de  ce nu, la centrala de la Cernavoda ?

Noapte buna

#35
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,286
  • Înscris: 07.02.2003

 Al_Bundy, on 28th August 2011, 23:06, said:

Ai idee cine a inceput constructia la A2.
Da mah, a facut Ceausescu vreo 18Km acolo renumiti in insula... tare, mergea tata cu Dacia CN1 pe acolo cu 110 la ora de tremurau toate tablele si zicea ca mama ce super, poduri pe ecluze etc era ceva de vis domne :P In rest nimic pana in 1998, abia de atunci s-a demarat cu adevarat constructia si abia anul asta daca nu la anul va fi finalizata. A1 s-a facut intre 68 si 73 insa retine, nu era nici o probelma cu nationalizarea terenurilor cum e intr-un regim democratic.

Edited by andreic, 28 August 2011 - 22:13.


#36
Al_Bundy

Al_Bundy

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 3,103
  • Înscris: 29.06.2011

Quote

Construirea autostrăzii A2 între București și Constanța a început în era comunistă în timpul regimului condus de președintele Nicolae Ceaușescu. Primul tronson Fetești - Cernavodă de aproximativ 18 km a fost dat în folosință în 1987. Acest tronson include un complex sistem de poduri și viaducte de autostradă și cale ferată peste Dunăre și unul din brațele acestuia (Brațul Borcea). De fapt, autostrada trece pe lângă podul istoric de cale ferată construit de catre Anghel Saligny în 1896, în timp ce noul pod folosit astăzi separă autostrada de calea ferată.

Cat le lua astora sa faca podurile, 100 de ani ?!

 andreic, on 28th August 2011, 23:09, said:

In rest nimic pana in 1998, abia de atunci s-a demarat cu adevarat constructia si abia anul asta daca nu la anul va fi finalizata. A1 s-a facut intre 68 si 73 insa retine, nu era nici o probelma cu nationalizarea terenurilor cum e intr-un regim democratic.

Quote

Lucrările finalizate la Autostrada Soarelui București-Constanța au ridicat numeroase probleme, legate de neconformități la suprafața stratului de rulare, apariția de fisuri și chiar gropi[8]. Tronsoanele autostrăzii au o garanție de doar doi ani, iar primele gropi au apărut deja la doar un an după ce autostrada a ieșit din garanție[8].
Oh, da, rahatul asta e' autostrada dupa standardele tale, nu ?
:scared:

Edited by Al_Bundy, 28 August 2011 - 22:14.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate