Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Noua Skoda Octavia Tour
Last Updated: Jan 10 2011 21:41, Started by
portocaliul
, Dec 20 2010 09:12
·
0
#55
Posted 31 December 2010 - 15:57
portocaliul, on 31st December 2010, 09:37, said: Inainte (anul trecut de exemplu) Tour-ul era urat si obosit, dar era diesel (in primul rand). Acum, Tour-ul arata inca bine (parere personala - arata foarte bine), insa nu are diesel, climatronic, proiectoare ceata. Iar motoarele benzinare sunt nasoale rau! Parerea mea! la ce folosesc proiectoarele de ceata? Edited by H725, 31 December 2010 - 15:58. |
#56
Posted 31 December 2010 - 21:30
#57
Posted 31 December 2010 - 22:56
portocaliul, on 31st December 2010, 09:37, said: Acum, Tour-ul arata inca bine (parere personala - arata foarte bine), insa nu are ........proiectoare ceata. Astia zic ca are, si costa 142,00 euro. Pacat ca motoarele pe benzina nu sunt ceva mai puternice si pacat ca pe Tour nu e disponibil nici un 4x4. |
#58
Posted 01 January 2011 - 11:32
rexkroki, on 31st December 2010, 22:56, said: Astia zic ca are, si costa 142,00 euro. Pacat ca motoarele pe benzina nu sunt ceva mai puternice si pacat ca pe Tour nu e disponibil nici un 4x4. Eu am studiat doar car configurator-ul de pe skoda.ro, unde proiectoarele de ceata nu sunt disponibile. Inca odata zic, cel mai mare pacat e ca (inca) nu e disponibil nici un diesel, si e mai aiurea decat lipsa 4x4. |
#59
Posted 01 January 2011 - 11:53
#60
Posted 01 January 2011 - 12:07
Ajuta si noaptea foarte bine intr-o gramada de situatii, mai ales cele cu functie cornering. Sa ma scuteasca desteptii forumului care se cred niste somitati ale sofatului si urla in stanga si-n dreapta de proiectoare. Da, sunt de acord ca-s o gramada de idioti care habar n-au cand si cum sa le foloseasca, insa si genul asta de urla pe forumuri nu-i deloc departe.
Asa ca mi-am adus aminte si mi-a picat pe ei! |
#61
Posted 01 January 2011 - 17:06
H725, on 31st December 2010, 15:57, said: la ce folosesc proiectoarele de ceata? La mirări proaste, în primul rând. Mai apoi, la mers noaptea pe pe uliță. Mai precis, navigat printre cratere. Cine știe, cunoaște. Minunea secolului, zici că pentru asta au fost gândite. Îți arată gropile cu mâna. Acum explicație pt. laici. Fiind jos în bară, nu bat și în doamna groapă. Tu având organele văzătoare deasupra sursei de lumină, domnițele cratere îți sunt prezentate în contrast cromatic accentuat. Mai precis, le vezi precum găvanele negre avide de niște bucșe, pivoți și bani ce sunt într-adevăr. Edited by SonyAD, 01 January 2011 - 17:11. |
#62
Posted 01 January 2011 - 22:07
SonyAD, on 1st January 2011, 17:06, said: La mirări proaste, în primul rând. Mai apoi, la mers noaptea pe pe uli?ă. Mai precis, navigat printre cratere. Cine ?tie, cunoa?te. Minunea secolului, zici că pentru asta au fost gândite. Î?i arată gropile cu mâna. Acum explica?ie pt. laici. Fiind jos în bară, nu bat ?i în doamna groapă. Tu având organele văzătoare deasupra sursei de lumină, domni?ele cratere î?i sunt prezentate în contrast cromatic accentuat. Mai precis, le vezi precum găvanele negre avide de ni?te buc?e, pivo?i ?i bani ce sunt într-adevăr. daca voi bagati cit mai multe faruri in ochii celorlalti soferi ca sa vedeti gropile, ce justificare are aprinderea luminii de ceata din spate? cit despre diferenta de pret mica intre tour si octavia, tare sint curios cit costa octavia in germania, daca nu e cu vreo 2000 de euro mai scumpa ca la noi... Edited by H725, 01 January 2011 - 22:09. |
#63
Posted 03 January 2011 - 00:11
Oricum tot o coaja va ramane, mai bine iau o Octavia 2FL sau o frantuzeasca decat chestia asta, cel putin acum, poate in "mid 2011" o sa apara ceva oferte si promotii pentru ea.
|
#64
Posted 06 January 2011 - 20:06
connectorxp, on 3rd January 2011, 00:11, said: Oricum tot o coaja va ramane, mai bine iau o Octavia 2FL sau o frantuzeasca decat chestia asta, cel putin acum, poate in "mid 2011" o sa apara ceva oferte si promotii pentru ea. Daca asta-i coaja...... s'avem pardon! Ia-ti Pejo ca o sa te bucuri nespus!!!!! ''Chestia asta'' s-a dovedit de o fiabilitate cum ar dori-o multe marci / modele. |
|
#65
Posted 06 January 2011 - 20:13
Octavia Tour este o coaja de masina, asta din punct de vedere al dotarilor. Octavia 2FL este o masina ok pentru un buget mediu, sa nu exageram in nicio directie. Personal imi place Octavia, insa este o masina ieftina, de la Skoda imi place foarte mult Superb.
|
#66
Posted 06 January 2011 - 22:51
Eu am fost dur la capitolul pret si dotari, nicidecum fiabilitate.
PS. un PSA este suficient, astea-s ca Sifilis-ul, odata luate, greu scapi de ele. O2 se stie de la distanta ca este o masina fiabila, care nu se rupe usor si nici nu spargi banca ca sa mergi cu ea in service la revizii. Singurele masini frantuzesti care ii tin pasul sunt Renault. |
#67
Posted 10 January 2011 - 15:39
Tom_Cat, on 6th January 2011, 20:13, said: Octavia Tour este o coaja de masina, asta din punct de vedere al dotarilor. Octavia 2FL este o masina ok pentru un buget mediu, sa nu exageram in nicio directie. Personal imi place Octavia, insa este o masina ieftina, de la Skoda imi place foarte mult Superb. |
#68
Posted 10 January 2011 - 21:41
Nu e ieftin deloc, firma sora, Seat, a lansat o oferta la Leon/Altea, unde la o suma apropiata cat iei Octavia 1,4TSI, la aceia iei 1,8TSI si mai ai si ceva dotari in plus, fata de masina produsa in Mlada Boleslav
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users