Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Topul normalitatii

Sa incurajam sporturile de contac...

Cum s-au apucat rapperii sa faca ...

Casa construita la o distanta mai...
 Pareri despre eceasuri.ro: cumpar...

Mama Miresii (2024)

Estimare reparatie

Sterilizare UV apa
 Folii heliomate faruri - merita?

Cabina Dus mai mare cu 10cm decat...

Rezultate firma

Facultatea de Medicina - a doua f...
 Fortat sa imi dau demisia

Nivelare placa + Fisuri

Premierul Slovaciei a fost impuscat

RIP imgflip meme generator
 

Noua Skoda Octavia Tour

- - - - -
  • Please log in to reply
67 replies to this topic

#37
portocaliul

portocaliul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 972
  • Înscris: 01.12.2008

View PostTom_Cat, on 26th December 2010, 12:04, said:

Interiorul Skodei o sa fie o chestie low-cost, cu plastice negre, mate si facute sa fie cat mai mari pe presa (adica detalii cat mai putine).

Stii ceva cu siguranta sau e doar o parere? Pe site-ul oficial din Cehia sunt niste poze dar nu sunt foarte elocvente:
http://www.skoda-aut...s/gallery1.aspx
Sper totusi sa nu schimbe interorul.

#38
prisonbreak

prisonbreak

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,209
  • Înscris: 15.05.2007
Eu nu cred ca vor schimba interiorul. Ai o lista mai saraca de dotari si in felul asta se va face diferentierea intre modele. Daca vrei clima bizonala, trapa, multe airbaguri, gama variata de motorizari si multe alte optiuni de personalizare atunci ai O2 facelift. Daca insa te intereseaza doar un automobil de familie spatios, nou si mai putin de multi cai putere si multe dotari atunci ai la dispozitie O2 new tour.

#39
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,723
  • Înscris: 22.11.2007

View Postportocaliul, on 25th December 2010, 16:40, said:

Hai sa fim seriosi!
Fara nici o intentie de a jigni loganistii, insa trebuie sa fii anormal, in aceeasi suma de bani, sa eziti in a alege intre O2 New Tour si Logan!!!!!!!!!!!!!!!! E diferenta ca de la cer la pamant (aici luati expresia la modul figurat!) intre O2 si Logan.
Inca odata, ar fi mare pacat sa nu existe si un diesel in oferta O2 New Tour in Romania. Sau poate e intentionata manevra, sa nu se canibalizeze la ei in batatura si sa sufere O2FL.
Pai Ori suntem seriosi ori nu suntem?!?
Ce e asa de greu de inteles ca cea mai ieftina octavie d-asta tour cu motorul ala lesinat de 1.4 aspirat 80cai costa 11,500. Asa ca de unde e discutia "in aceeasi suma de bani" intre o octavia si un logan?! Un logan pe benzina cu maximum de optionale nu sare de 10,500. Iar sa fim seriosi intre o skoda de 1.4 si un logan full (care nu are cine stie ce dotari, dar are mai multe decat o skoda cheala si e si mai ieftin cu ~1000 eur!!) eu nu as alege skoda. Si multi ar face asta, numai daca ne uitam pe strada cate octavii tour1 chele sunt in comparatie cu logan de ~10,000 eur.
Dar ma rog ideea e ca masinile nu sunt la aceeasi bani asa ca din start discutiile sunt INUTILE, parerea mea.

octavia tour 1.4 80cp cea mai ieftina 11,500
logan 1.6 16v 105cp full (mai dotat decat skoda,+motor mult mai puternic) 10,500

Ti se pare sa fie in aceiasi bani?

Edited by bossake, 26 December 2010 - 19:42.


#40
prisonbreak

prisonbreak

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,209
  • Înscris: 15.05.2007

View Postbossake, on 26th December 2010, 19:32, said:

octavia tour 1.4 80cp cea mai ieftina 11,500
logan 1.6 16v 105cp full (mai dotat decat skoda,+motor mult mai puternic) 10,500

Ti se pare sa fie in aceiasi bani?
Asa cum loganul de 5000 euro costa de fapt aproape 7000, tot asa putem spune ca si masinile astea sunt cam in aceiasi bani. 1000 euro diferenta intre 2 masini nu mi se pare o piedica substantiala daca ai pornit la drum cu ideea de a-ti cumpara o masina. Daca ar fi sa comparam o masina la 7000 cu una la 11.000 atunci da, putem spune ca nu sunt in aceiasi bani, dar asa...
Si cam care ar fi dotarile alea "full" la Logan care sa merite 10.500 euro pe o masina care a fost propusa si produsa ca un low-cost? Nu ma intelege gresit, n-am nimic cu loganul si nici cu posesorii lui. Departe de mine orice intentie defaimatoare, dar loganul deocamdata nu merita 11.000 euro nici daca e poleit cu aur. Un 8000 cu acele optiuni "full" de care vorbesti ar fi o oferta imbatabila, dar la aproape 11.000 deja e deplasat tare. Ajunge in zona de pret a Fluence-ului desi le despart prea multe. Nu mai spun de O2, oricare ar fi ea, pt ca intre Dacia si Skoda nu prea exista termen de comparatie.
Iar 1.4 mpi la O2 are 80 cp dar o etajare de vis a cutiei, nici nu-ti dai seama ca ai doar 80 cp. Nu te grabi cu concluziile, motorul ala isi face treaba mai mult decat decent, e foarte bine pus in valoare de cutie. De altfel, nici loganul nici O2 nu sunt masini de facut liniute.

#41
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,723
  • Înscris: 22.11.2007
Tocmai, sunt masini de familie.Adica mergi des incarcat, cu mai multi pasageri etc. Chiar crezi ca se compara un Logan 1.6 16v de 1135kg si 105 cp 148nm cu o octavia  de 80cp probabil vreo 1250kg si 132NM? Niciodata, diferentele sunt mai mult decat evidente, ce naiba eu simt diferente mari si intre un golf6 de 1.6 102cp si loganul meu. Asta datorita greutatii. Am mers cu motorul asta 1.4 pe un polo si sa fiu al naibii daca mi s-a parut ceva f deosebit la etajarea cutiei respective. Poate pe octavia sa fie mult mai scurta si sa ajute asa mult? Dar asta ar insemna deja un consum maricel (care oricum e mare la 1.4mpi pe caroseria respectiva).

Iar loganul ala "full" are 4 geamuri electrice, jante de aliaj, 2 airbaguri laterale in plus( aici e f discutabila treaba, octavia2 are 5 stele euroncap, oare cu DOAR 2 airbaguri cu cat vine acum sa mai fie de 5 stele?!), inchidere centralizata cu telecomanda, volan si schimbator in piele, oglinzi si manere in culoarea caroseriei si posibil sa mai fie alte nimicuri gen proiectoare.

totusi discutiile imi par usor derizorii, parca am impresia ca le comparam de dragul de a le compara. Ce conteaza ca una are 105cai si e f usoara, si una doar 80. De comparat e usor, dar oare cand personal alegeti o masina chiar nu v-ar deranja una de 80cp si mai grea decat una de 105cp? O comparatie normala ar fi fost cu varianta de 1.6 care era mai apropiata de logan ca si comportament dinamic. Dar repet, am impresia ca le comparam pe principiul aia cea mai cheala (ce conteaza ca nu are dotari, ca de fapt oricum nu ai nevoie de dotarile alea) sa fie si cu motorul cel mai slab (ce conteaza ca face vreo 13-14s pana la 100) asta doar sa fie la un pret cat de cat apropiat de cealalta.....

Edited by bossake, 26 December 2010 - 20:47.


#42
prisonbreak

prisonbreak

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,209
  • Înscris: 15.05.2007

View Postbossake, on 26th December 2010, 20:33, said:

Iar loganul ala "full" are 4 geamuri electrice, jante de aliaj, 2 airbaguri laterale in plus( aici e f discutabila treaba, octavia2 are 5 stele euroncap, oare cu DOAR 2 airbaguri cu cat vine acum sa mai fie de 5 stele?!), inchidere centralizata cu telecomanda, volan si schimbator in piele, oglinzi si manere in culoarea caroseriei si posibil sa mai fie alte nimicuri gen proiectoare.

totusi discutiile imi par usor derizorii, parca am impresia ca le comparam de dragul de a le compara. Ce conteaza ca una are 105cai si e f usoara, si una doar 80. De comparat e usor, dar oare cand personal alegeti o masina chiar nu v-ar deranja una de 80cp si mai grea decat una de 105cp? O comparatie normala ar fi fost cu varianta de 1.6 care era mai apropiata de Logan ca si comportament dinamic. Dar repet, am impresia ca le comparam pe principiul aia cea mai cheala (ce conteaza ca nu are dotari, ca de fapt oricum nu ai nevoie de dotarile alea) sa fie si cu motorul cel mai slab (ce conteaza ca face vreo 13-14s pana la 100) asta doar sa fie la un pret cat de cat apropiat de cealalta.....
Ai si nu ai dreptate. Dotarile alea de care vorbesti tu la logan sunt niste banalitati. Pt jante, 2 geamuri electrice spate, volan imbracat in piele si oglinzi la culoarea caroseriei creste pretul cu cateva mii de euro, desi ele in sine sunt dotari de 600-700 euro. Diferenta de cai nu o simti atat de acut, caii iti dau viteza maxima. Cuplul este cel care conteaza si da, aici etajarea face diferenta. Consumul la O2 1.4 mpi este cam 8.5 trafic urban. Am condus atat Skoda cat si Logan si cunosc consumurile.
Ai dreptate intr-un punct. Si anume ca o comparatie ar fi ok de facut pt motorizari similare si dotari apropiate. Loganul ramane o varianta de buget, dar la echiparile superioare intra pe o zona unde este total defavorizat. Si asta tocmai pt ca full options la logan inseamna standard sau foarte putin peste standard la alti producatori.

#43
Rapier

Rapier

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,864
  • Înscris: 07.10.2006

View Postbossake, on 26th December 2010, 20:33, said:

Tocmai, sunt masini de familie.Adica mergi des incarcat, cu mai multi pasageri etc. Chiar crezi ca se compara un Logan 1.6 16v de 1135kg si 105 cp 148nm cu o octavia  de 80cp probabil vreo 1250kg si 132NM? Niciodata, diferentele sunt mai mult decat evidente, ce naiba eu simt diferente mari si intre un golf6 de 1.6 102cp si loganul meu. Asta datorita greutatii. Am mers cu motorul asta 1.4 pe un polo si sa fiu al naibii daca mi s-a parut ceva f deosebit la etajarea cutiei respective. Poate pe octavia sa fie mult mai scurta si sa ajute asa mult? Dar asta ar insemna deja un consum maricel (care oricum e mare la 1.4mpi pe caroseria respectiva).

Iar loganul ala "full" are 4 geamuri electrice, jante de aliaj, 2 airbaguri laterale in plus( aici e f discutabila treaba, octavia2 are 5 stele euroncap, oare cu DOAR 2 airbaguri cu cat vine acum sa mai fie de 5 stele?!), inchidere centralizata cu telecomanda, volan si schimbator in piele, oglinzi si manere in culoarea caroseriei si posibil sa mai fie alte nimicuri gen proiectoare.

totusi discutiile imi par usor derizorii, parca am impresia ca le comparam de dragul de a le compara. Ce conteaza ca una are 105cai si e f usoara, si una doar 80. De comparat e usor, dar oare cand personal alegeti o masina chiar nu v-ar deranja una de 80cp si mai grea decat una de 105cp? O comparatie normala ar fi fost cu varianta de 1.6 care era mai apropiata de logan ca si comportament dinamic. Dar repet, am impresia ca le comparam pe principiul aia cea mai cheala (ce conteaza ca nu are dotari, ca de fapt oricum nu ai nevoie de dotarile alea) sa fie si cu motorul cel mai slab (ce conteaza ca face vreo 13-14s pana la 100) asta doar sa fie la un pret cat de cat apropiat de cealalta.....

Am mers prea mult cu Logane si acu cativa ani am preferat sa dau ceva mai multi bani si sa iau o Skoda Octavia Tour. Nu se compara. Poate ca Loganul e mai bine motorizat (are 1.6 16v, ca in rest, 1.4, 1.5 si 1.6 normale sunt inferioare a ceea ce ofera Skoda...).

In rest, vorbesti despre Logan, o masina care are acelasi turometru si pentru benzina si pt diesel(ma uitam prost cum 1.5dCi intra pe rosu la 7000 de ture...), o masina care, daca vrei sa folosesti geamurile electrice trebuie sa iti iei ochii de la drum, o masina ale carei scaune/banchete nu au suport lateral, o masina cu plastice tari, fara loc de pus cotul pe usile din spate, fara macar vaga posibilitate de a iti adauga o cotiera din fabrica, fara un AC automat si la care 3/4 din ceea ce e standard la restul lumii e optional.

Il inteleg pe cel care da 5000-7000 de euro pe un Logan. E om cinstit. Atat il duce buzunarul, nu se intinde la ceva mai mult sau la o cazatura care aduce belele.
Pe ala care da 10000-11000 pe un Logan, eu unul nu il mai inteleg...

Edited by Rapier, 27 December 2010 - 14:33.


#44
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,723
  • Înscris: 22.11.2007

View PostRapier, on 27th December 2010, 14:30, said:

Il inteleg pe cel care da 5000-7000 de euro pe un Logan. E om cinstit. Atat il duce buzunarul, nu se intinde la ceva mai mult sau la o cazatura care aduce belele.
Pe ala care da 10000-11000 pe un Logan, eu unul nu il mai inteleg...
In 7000 de euro nu iei nici macar un logan cu aer conditionat sau oglinzi electrice si incalzite. Sa nu mai zic ca la 5000 nu iei DELOC. Dar ma rog raman la parerea ca se vorbeste asa....de dragul de  a vorbi fara argumente (gen preturi dotari etc) care sa fie conforme cu realitatea :).

Totusi sa vorbim de octavia new tour, cu un diesel la un pret bun cred ca ar putea fi o solutie competitiva pe piata.Mai ales ca masini pt firme, unde vechea octavia tour 1.9tdi s-au vandut destule. Probabil ca nu il baga pentru ca ar lua foarte mult din vanzarile octaviei2 facelift. Mai ales ca nu prea au cum sa bage un diesel mai low cost (cum sunt motoarele pe benzina unde au ales 1.4 si 1.6 aspirate in detrimentul mult mai reusitelor 1.2tsi si  1.4tsi care le poti lua pe facelft), asta pt ca singurele euro5 sunt 2.0 tdi 110cp sau 1.6 tdi 105cp.

Edited by bossake, 27 December 2010 - 19:20.


#45
prisonbreak

prisonbreak

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,209
  • Înscris: 15.05.2007

View Postbossake, on 27th December 2010, 19:18, said:

In 7000 de euro nu iei nici macar un Logan cu aer conditionat sau oglinzi electrice si incalzite. Sa nu mai zic ca la 5000 nu iei DELOC. Dar ma rog raman la parerea ca se vorbeste asa....de dragul de  a vorbi fara argumente (gen preturi dotari etc) care sa fie conforme cu realitatea :).
Pai asta e si problema. 7000 ar fi un pret corect pt o masina low cost produsa intr-o tara bananiera cu mana de lucru ieftina si care nu propune o lista mare de optiuni. Ba din contra. Skoda are 3 pagini cu optionale si propune 3 echipari pe cand loganul cu vreo 10 optionale are 4 echipari. 4! Pt ce? Pt niste optionale care au ajuns comune si banale. Nu ai la logan pilot automat, senzori de ploaie, senzori de lumina, senzori de presiune in pneuri, cotiera ( ceva mai banal de atat nu exista si totusi loganul nu are ), trapa, volan reglabil pe 2 axe, clima automata macar monozona fara sa mai cer si bizonala si multe altele. Sa mai vorbesc de ESP? Sau alte sisteme de siguranta mai sofisticate? N-are rost. Loganul pleaca de pe la 6500 euro si apoi creste pretul exponential pt 2 geamuri electrice, Ac manual, oglinzi electrice si proiectoare. A, mai ai telecomanda pe cheie si pachet sumar piele. Asta inseamna acel full pt care trebuie sa platesti 11.000 euro? Vorbim de o masina care nu face exces de tehnologie, ba din contra, o masina cu plastice dure si imbinari modeste, cu o ergonomie prost studiata si un design al plansei de bord sub semnul intrebarii. Stii oare ca bara stabilizatoare a fost montata pe unele masini iar pe altele nu, desi faceau parte din acelasi lot si aveau aceeasi echipare?
Si atunci sigur ca daca loganul vine cu preturi de 11.000 euro inevitabil multa lume isi va pune problema unei comparatii cu O2 new tour, de exemplu. Sau alte variante. Pt cum este construita si pt ce ofera loganul "full" ar trebui sa nu sara de 8000 euro. Nu vreau s-o iei personal, am vazut ca ai logan dar daca incerci sa fii putin detasat si obiectiv vei vedea ca masina nu are cum sa merite atatia bani.

Edited by prisonbreak, 27 December 2010 - 22:51.


#46
ripper

ripper

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,257
  • Înscris: 25.03.2002
De ce naiba ați adus jaful ăla de Logan în discuție și comparații, etc? A zis bine cineva mai sus, dacă tot a venit vorba, și poate încheiați, omul cinstit, mai amărăștean așa ia Loganul de 7 mii, trebuie să fii nebun să dai 10-11 mii pe o asemenea rablă.

#47
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,723
  • Înscris: 22.11.2007

View Postprisonbreak, on 27th December 2010, 22:50, said:

Si atunci sigur ca daca loganul vine cu preturi de 11.000 euro inevitabil multa lume isi va pune problema unei comparatii cu O2 new tour, de exemplu.
Oameni buni voi chiar vorbiti serios?! Adica comparam un Logan mai dotat decat octavia (am lamurit asta mai in spate) CU MOTOR DIESEL de 90cp care costa ~11,000 cu o Skoda Octavia 1.4 benzina. Astea sunt comparatii? Diesel- benzina?Eu ma retrag din discutie pt ca vad ca ca voi sunteti cei care nu va puteti detasa de postura de detinatori de Skoda.
Eu nu vorbesc din postura de detinator de Logan ci din postura de potential cumparator de masina. Cand cumperi o masina chiar asa mergi la ghici si te gandesti, ce sa iau un logan de 11,000 de euro DIESEL, aaa da stai mai bine sa mai pun 500 de euro sa iau o octavia 1.4 BENZINA care face suta in  14.6s. Sunteti absurzi, un om normal cand se gandeste la un logan diesel de  11,000 de euro nu il intereseaza ca pt 500 de euro ia o octavia de 1,4, ci eventual se uita la octavia diesel care e vreo 14,000.
La fel si cu comparatiile la masinile pe benzina, cand vrea o masina cu motor vai de ea nu se mai uita la logan 1.6 16v ci la logan 1,2 16v.Si atunci diferenta intre logan si skoda nu mai e de 500 de euro. Cand cumperi o masina ai niste pretentii, niste asteptari care trebuie sa fie aceleasi de la orice masina o iei. A ok, nu iei logan 1,6 16v poate iei accent de 1.6 sau aveo de 100de cai, sau o octavia de 1.6 (iar aici repet diferenta skoda-logan e de 3000 de euro!!). Diferenta care e perfect justificata, si evident ca per total o octavia de 1.6 e mai calitativa decat un logan full dar 3000 de euro sunt ~25% din pretul masinii. Nu vorbim de 3000 de euro la o masina de 30,000 de euro unde ar fi insemnat putin, ci la o masina de 10,000 de euro unde e ENORM. Atata tot. :)

Eu ma retrag din discutie ca si asa suntem offtopic rau de tot atat din punct de vedere al forumului cat si al realitatii.

Edited by bossake, 27 December 2010 - 23:24.


#48
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,910
  • Înscris: 14.11.2004
Benzina ne-benzina, se pare ca cei de la Skoda au strecurat noul Tour in configurator, lipsesc dotari gen Climatronic sau sisteme radio-navigatie, dar cine isi cumpara tur, poate trai fara ele.

Un mare plus pentru, Tour fata de Logan, asta are tabla galvanizata, deci cu rugina mai putin, dar cu Fluence daca se ia la intrecere are sanse sa iasa pe primul loc din coada, acela fiind mai bine dotat si mai accesibil + avand motoare diesel si un design, desi ciudat, mai fresh.

Pe lista de dotari am bifat cam toate tampeniile si utilitatile disponibile si pretul este de 13.060 fara TVA (16.194 pentru lenesi :)), scump domne scump!, cunsoc pe cineva care cu ~17.000 si-a cumparat o O3 FL, Business, cu 1,4 TSI, metalizata, cei drept cu TVA de 19%.

Dotarile sunt:

Quote

Noua Octavia Tour MPI
Benzina / 1.6l / 75 kW/102 CP / Manuala - 5 viteze / 4-usi
Pret fara TVA:
EUR 10.129,-
4 difuzoare suplimentare EUR 50,-
Airbag-uri laterale fata si airbag-uri EUR 576,-
Alarma cu monitorizarea habitaclului si EUR 304,-
Bancheta spate rabatabila fractionat EUR 203,-
Covorase fata / spate EUR 33,-
Duze stropitoare parbriz incalzite EUR 21,-
Garantie extinsa la 4 ani, in limita a EUR 268,-
Geamuri electrice spate EUR 134,-
Jante aliaj usor 6Jx15" "Deimos" - 4 EUR 361,-
Jumbo Box - cotiera fata cu EUR 136,-
Proiectoare de ceata EUR 142,-
Radio-CD&MP3-player 2DIN "Swing" EUR 95,-
Scaune fata incalzite EUR 145,-
Set doua plase variabile pentru EUR 42,-
Stergator luneta EUR 62,-
Suport lombar si reglaj pe inaltime EUR 98,-
Telecomanda tip briceag pentru EUR 125,-
Tempomat EUR 136,-

Poza configuratie.
Attached File  O2T.jpg   314.89K   47 downloads

Iar cum dactilografierea si webdesign-ul merg mana in mana rezulta si o mica perla, ca deh, fara nu se poate, valabila la ora 0:11, data 28.12.2010.
Attached File  oops.jpg   25.9K   67 downloads

Si ca sa fie masa bogata, bag o comparatie cu Fluence.

La banii lui 02 Tour, cumpar asa:
Fluence 1,6 16V (am ales acel motor, sa fie egal cu Tour) echipare Privilege (cea mai buna linie echipare de la francezi)

La aceasta echipare am adaugat doar CD Player 3D by Arkamys (sunet soround) cu port USB si conexiune Bluetooth si scaune incalzite fata, pret ~16.900 cu toate aceste dotari si garantie 4 ani, nu 2 ca la Skoda (pana si la o pereche de ghete primesc 2 ani :P).

Ca dotari de baza avem ... sa va tineti bine:

Quote

* A.B.S. cu repartitor electronic de franare E.B.V.+ A.F.U. (Asistenta la Franarea de Urgenta)
    * Airbag-uri frontale adaptabile pentru sofer si pasager
    * Airbag-uri laterale cap pentru locurile din fata si din spate
    * Airbag-uri laterale torace pentru locurile din fata
    * Aer conditionat manual
    * Aprinderea automata a luminilor de avarie in cazul unei franari de urgenta
    * Bancheta spate rabatabila
    * Bare de protectie in ton cu caroseria
    * C.A.R. (Inchiderea automata a usilor, portbagajului si a trapei pentru carburant la demaraj)
    * Centuri fata in 3 puncte, cu pretensionare si limitator de efort
    * Centuri laterale spate in 3 puncte si limitator de efort
    * Computer de bord
    * Directie asistata electric variabila
    * Geamuri electrice fata
    * Imobilizator electronic codat
    * Inchidere centralizata a usilor cu telecomanda (cheie)
    * Pachet "Drumuri dificile"
    * Parasolare pentru sofer si pasager cu oglinda pentru machiaj
    * Pre-echipare alarma
    * Radio cu mono CD 4X15W MP3, satelit de comanda
    * Scaune fata cu reglare longitudinala/inclinare
    * Scaun sofer cu reglare pe inaltime
    * Scrumiera mobila
    * Sistem Isofix de prindere a scaunului copil pentru locurile laterale spate
    * Spatiu de depozitare deschis in partea centrala din fata
    * Stergatoare parbriz cu 2 viteze si cadenta variabila
    * Tetiere fata reglabile pe inaltime si 3 tetiere spate
    * Tapiterie material textil de culoare gri carbon
    * Bancheta spate rabatabila si fractionabila 1/3 2/3
    * Geamuri electrice fata si spate
    * Oglinzi retrovizoare electrice si degivrante, asferica pe partea soferului
    * Proiectoare de ceata
    * Scaun sofer cu reglare lombara
    * Spatiu de depozitare inchis in cotiera din fata si spate
    * Tetiere fata "noua generatie" reglabile 4 directii
    * Tapiterie material textil de culoare bej
    * Volan imbracat in piele
    * Accesorii exterioare cromate
    * Card acces/demaraj cu functia "maini libere"
    * Fileu retinere bagaje
    * Functia "Follow me home"
    * Jante din aluminiu 16"
    * Oglinzi retrovizoare rabatabile electric
    * Senzor de lumina si de ploaie
    * Tapiterie material textil de culoare gri carbon
    * Tempomat si limitator de viteza
    * Echipamente standard in plus fata de versiunea anterioara
    * Aer conditionat cu reglare automata bi-zona
    * Aeratoare spate in consola centrala
    * ESP-controlul dinamic al traiectoriei
    * Oglinda retrovizoare interioara electrocrom
    * Radio CD MP3 Arkamys 4x30W
    * Tapiterie mixta material textil/ inlocuitor piele de culoare bej

Deci in plus avem: ESP, intrare si demaraj maini libere (gata cu cautatul cheii prin poseta sau buzunarele de la jacheta), tempomat, senzori lumina&ploaie, climatronic bizonal, oglinzi rabatabile, Follow me home, tapiterie mixta, volan imbracat in piele, oglinda electrocromica, PDG.

Daca ne luam dupa fiabilitate, este o masina care nu se va rupe usor, gandita pentru noi esticii, comfortabila, placuta ochiului, cei drept cu valoare de revanzare redusa, comparat cu Skoda.

Alegerea va apartine, dar pentru mine, clar nu va fi Tour, daca ar fi sa aleg dintre astea doua!

Enjoy.

Edited by connectorxp, 28 December 2010 - 00:23.


#49
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,723
  • Înscris: 22.11.2007
Interesanta e comparatia in varianta standard a celor 2 masini. Ca sincer nu vad pe multi sa isi configureze o octavia tour incat sa ajunga la 16,000 :).
iar la variantele standard avem octavia tour 1.6 102cp - 12,500 si fluence 1.6 110cp 12,700. Ca dotari sunt apropiate (2 geamuri, ac manual, fara esp) singurul lucru care le diferentiaza fiind airbagurile laterale si torace care le are fluence si octavia nu in banii astia. Ca sa le ai si la skoda mai sunt inca 576+tva. Deci skoda iese un pic mai scumpa, ceva mai slab motorizata (motorul 1.6 8v de la vag e cam cel mai nereusit 1.6 de prin clasa compacta raportat la consum/performante), dar totusi ca si calitate eu vad skoda peste fluence. Si in plus ofera un compromis excelent pt cei carora le plac masinile sedan. Arata ca un sedan si e un hatch :). prin portbagajul imens+ca e hatch octavia ofera o practicitate foarte mare.

Totusi raportandu-ne la raportul pret/calitate nu e chiar o masina de neglijat, e undeva pe acolo cu celelalte masini din clasa ei. Singura problema e ca eu o vad foarte aproape de octavia facelift care e nu cu mult mai scumpa si ofera motorizari MULT mai reusite ca variante de baza.(1.2/1.4 tsi)

Edited by bossake, 28 December 2010 - 00:44.


#50
prisonbreak

prisonbreak

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,209
  • Înscris: 15.05.2007

View Postbossake, on 27th December 2010, 23:05, said:

Eu ma retrag din discutie ca si asa suntem offtopic rau de tot atat din punct de vedere al forumului cat si al realitatii.
Ok, hai sa oprim aici off topicul. La 10.000 euro vorbim de Logan benzina, nu diesel. Cel mai scump diesel e 11.350. Chiar sa dai atatia bani pe un logan pt ca e 1.5 dci? Ma rog. Fiecare cu gusturile sale. Nu inteleg totusi de ce insisti sa vorbesti despre cat de "dotat" e loganul full si inca n-am aflat daca tu consideri ca 10k coco merita sa dai pe masina poporului.

PS. Nu am Skoda, asa cum ai insinuat. vorbesc si eu in calitate de viitor cumparator de masina.

Edited by prisonbreak, 28 December 2010 - 00:54.


#51
portocaliul

portocaliul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 972
  • Înscris: 01.12.2008
Discutiile au deraiat tare. Suntem pe un topic din aria Auto News, nu pe Versus. Deci, sa lasam Dacia Logan, Renault Fluence, sa ne concentram pe Skoda Octavia New Tour. Deocamdata o stim din cateva informatii de pe site-urile oficiale Skoda, o vom vedea in scurt timp in show-room-uri si ne-om pronunta dupa despre calitatea materialelor si despre celelalte.
Altfel, numai bine!

#52
ripper

ripper

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,257
  • Înscris: 25.03.2002
Nici înainte nu erau diferențe mari de preț între Tour și O2, însă acum, fiind practic aceeași mașină, doar cu mici schimbări, e și normal ca prețul să fie apropiat, ceea ce face ca să nu merite s-o cumperi.

#53
portocaliul

portocaliul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 972
  • Înscris: 01.12.2008
Inainte (anul trecut de exemplu) Tour-ul era urat si obosit, dar era diesel (in primul rand).
Acum, Tour-ul arata inca bine (parere personala - arata foarte bine), insa nu are diesel, climatronic, proiectoare ceata. Iar motoarele benzinare sunt nasoale rau! Parerea mea!

#54
Tom_Cat

Tom_Cat

    Aproape acolo

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,159
  • Înscris: 01.01.2007
Sincer, nu cred ca o sa aiba succes decat in randul celor care isi doresc masina "germana" dau nu au destui bani. Parerea mea este ca Octavia Tour este amplasata prea aproape de Octavia 2 FF, fiind mai mult o versiune cu echipament redus decat o masina propriu-zisa. Logica motorizarii diesel isi are rostul d.p.d.v al  clientului, insa daca Skoda ofera acest lucru pe Tour, pierde f. mult FL, adica bani pentru VW.

De unde stiu ca o sa aiba interiorul cu plastic mat, si ornamente fara detalii turnate dintr-o bucata? :D Wait and see we shall....

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate