Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Noua Skoda Octavia Tour
Last Updated: Jan 10 2011 21:41, Started by
portocaliul
, Dec 20 2010 09:12
·
0
#1
Posted 20 December 2010 - 09:12
In sfarsit aparuta si la noi, de cateva luni bune in Cehia, noua Octavia Tour. Este Octavia 2 de dinaintea face-lift-ului. Disponibila si la noi probabil din ianuarie 2011, poate fi configurata pe site-ul oficial din Romania al producatorului.
Deocamdata cu cele mai mici 2 motorizari pe benzina (1.4 si 1.6 MPI), inca nu se stie nimic despre vreun diesel. Pentru benzinare, preturi bune. Asteptam sa le vedem si in show-room-uri, sa vedem eventualele alte modificari interioare (dotari etc.) care au facut posibil preturile astea bune (ma gandesc la inlocuirea materialelor bordului si a planselor portierelor cu plastice ieftine s.a.) Asteptam vesti noi! |
#3
Posted 20 December 2010 - 09:45
SuperMelon, on 20th December 2010, 09:33, said: Poze cevA? |
#4
Posted 20 December 2010 - 11:35
Adica noua octavia tour , este octavia2 fara face lift ? Sau cum ?
|
#5
Posted 20 December 2010 - 11:55
#6
Posted 20 December 2010 - 19:27
rivanol, on 20th December 2010, 11:35, said: Adica noua octavia tour , este octavia2 fara face lift ? Sau cum ? skoda_octavia.jpg 141.65K 322 downloads |
#7
Posted 20 December 2010 - 19:39
nu vad rostul. nu era mai simplu sa o ieftineasca pe cea actuala?
practic diferentele de costuri sunt infime intre una si alta fiind vorba de aceeasi masina. asta daca nu umbla si pe la platforma si sa revina la punte spate semi independenta sau alte chestii de genul, la fel cum se intampla cu noua Jetta pt US care are punte rigidada si interioare mai slabe calitativ comparativ cu jetta pentru UE care a pastrat spatele independent plus interioare in ton cu pretentiile marcii. pe de alta parte sunt destui care prefera designul "traditional" skoda a modelului facut inainte de facelift. si motoarele aspirate. Edited by undercoverbrother, 20 December 2010 - 19:53. |
#9
Posted 20 December 2010 - 20:12
http://skodabucurest...avia-tour-2011/
Nu stiu cat de reale sunt cifrele de pe siteul ala, dar mi se pare foarte mult. Adica 12,500 eur pt o masina cu ac simplu, cu doar 2 airbaguri plus un motor 1.6 care e destul de lenes si gurmand pe caroseria respectiva. |
#10
Posted 20 December 2010 - 20:25
deci e cam degeaba. oricum diversitatea, oricat de mica, e binevenita.
probabil ca se pregateste octavia 3 si au relansat-o pe asta cat inca e lumea obisnuita cu ea. |
|
#11
Posted 20 December 2010 - 22:13
Adica eu mai nou am tour ? Eu o luasem de octavia2 . Sper ca la o eventuala vanzare sa nu ma contrazic cu ala care zice ca e mai ieftina ca e tour !
Ce porcarie |
#12
Posted 20 December 2010 - 22:21
sandel_u, on 20th December 2010, 19:27, said: Da, adica modelul din imaginea de mai jos: skoda_octavia.jpg |
#13
Posted 20 December 2010 - 22:33
rivanol, on 20th December 2010, 22:13, said: Adica eu mai nou am tour ? Eu o luasem de octavia2 . Sper ca la o eventuala vanzare sa nu ma contrazic cu ala care zice ca e mai ieftina ca e tour ! Ce porcarie |
#14
Posted 20 December 2010 - 22:58
bossake, on 20th December 2010, 22:33, said: Acelasi lucru se intampla si cu posesorii de octavia1 care au cumparat Skoda Octavia si dupa o perioada a ajuns tour. Ok..si tour-ul de acum ce devine ? Sau o sa se numeasca tour cu facelift si tour fara facelift . Dupa spusele tale toate octavia2 o sa devina tour. Nu zic nu , dar e penal daca e asa. Edited by rivanol, 20 December 2010 - 22:58. |
#15
Posted 20 December 2010 - 23:06
Tour nu o să fie deloc precum Octavia 2, decât în mare ca aspect. Vor fi schimbate multe, materiale, motorizări, etc, pentru a o face mai ieftină. Așa e stilul Skoda, probabil la anul va apărea un model cu totul nou (ar fi cazul).
|
|
#16
Posted 20 December 2010 - 23:11
rivanol, on 20th December 2010, 22:58, said: Ok..si tour-ul de acum ce devine ? Sau o sa se numeasca tour cu facelift si tour fara facelift . Iar pentru cei care vor sa le deosebeasca, le pot numi Tour 1 si Tour 2 (precum la Astra Classic). rivanol, on 20th December 2010, 22:58, said: Dupa spusele tale toate octavia2 o sa devina tour. Nu zic nu , dar e penal daca e asa. Dar e posibil ca noul Tour 2 sa fie "mai saraca" decat vechea O2 (eu asa am inteles). |
#17
Posted 20 December 2010 - 23:59
ripper, on 20th December 2010, 23:06, said: Tour nu o să fie deloc precum Octavia 2, decât în mare ca aspect. Vor fi schimbate multe, materiale, motorizări, etc, pentru a o face mai ieftină. A?a e stilul Skoda, probabil la anul va apărea un model cu totul nou (ar fi cazul). Iar daca se pastreaza ideea de la vechea octavia tour, atunci intre octavia2 fara facelift si octavia tour diferentele vor fi minime si vor fi in special datorita faptului ca tourul vine foarte chel, adica e o singura varianta si anune varianta de baza.Adica tapiserie mai urata, cel mai ieftin radio, fara proiectoare si asa mai departe. Asta nu inseamna ca la varianta asta de baza nu se pot pune optionale dar nu cred ca merita pentru ca ajungi deja la pretul unei octavia 2 facelift. in linkul de mai sus sunt si cateva brosuri unde sunt preturile la optionale. personal nu prea ii vad locul pe piata. Edited by bossake, 21 December 2010 - 00:05. |
#18
Posted 21 December 2010 - 07:28
bossake, on 20th December 2010, 23:59, said: personal nu prea ii vad locul pe piata. Problema este pana unde vor merge in a pune materiale ieftine pe ea. Unii din interior (''pe surse'' cum s-ar spune) zic ca O2 este demult amortizata (ca model auto) si ca de pe ea s-au scos mani frumosi de catre producator, iar acum s-o produca ii costa relativ putini. Totdeauna am apreciat materialele din interior (bordul de exemplu nu era dintr-un plastic ieftin), sonorizarea era mai mult decat ok, s-o asteptam sa vina si sa o vedem in show-room-uri, mai comentam dupa. De varianta de 2.0 tdi 110 cp. am mai auzit, nu stiu ce sa cred, das sustin ca e o tampenie sa nu ai un diesel in oferta, mai ales in Ro. unde, din cate am auzit (parca) mai mult de 50% din motorizarile masinilor noi sunt diesel. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users