Prostii la ITP
Last Updated: May 15 2011 22:40, Started by
gabidum1964
, Apr 14 2009 10:33
·
0
#1
Posted 14 April 2009 - 10:33
O masina pe diesel, de 10 ani, primul propietar, intretinuta, faci ITP-ul si ala de acolo isi bate joc, cica sa-i schimbi becurile de semnalizare galbene cu altele noi, mai galbene ( alea vechi nu mai erau...destul de galbene... ) si sa-i faci " gazele " ca are peste " limita ", adica tureaza motorul in draci, si-ti zice sa te duci sa-i faci " injectia ", de parca e careva in stare s-o faca in tara asta, la masina straina...nici la astea romanesti nu cred ca-s in stare...si te duci si-i cauti si iti zic ca te costa o gramada de bani...si nenorocitul ala de la ITP scrie prostii pe hirtie, ca atita il duce capul...
|
#3
Posted 14 April 2009 - 10:52
Si de ce sa dai? Ii f*** putin sa-i sperii, mama lor de nesimtiti. Bine, asta daca te stii cu toate in regula.
|
#4
Posted 14 April 2009 - 10:55
ce dracu' sa-i dai, ca a venit cu hirtia gata scrisa...si daca expira si nu trece masina, ce mai poti face, mai poti umbla cu ea ? sau i-o dai lu'excrocu' ala s-o dea la fiare vechi...
|
#5
Posted 14 April 2009 - 12:48
eu spun ca daca dadea "buna ziua" o rezolva repede si rapid
acum 2 ani cand am fost la itp era o masinuta 1310 care era ruginita peste tot rau si parea cazuta nu stiu cum si ce dar a luat itp-ul fara probleme |
#6
Posted 15 April 2009 - 09:53
Asta toamna o Dacia 1310 fara frane (nu avea frane daca nu era bagata in viteza), cu faruri care luminau prin pomi, doar 1 stergator functional si fara claxon a trecut ITP-ul fara nici o grija. Il cunosc pe proprietar si asa merge cu ea de vreo 6 ani. Nu stiu cat si ce da.
|
#7
Posted 15 April 2009 - 10:50
Ehe. Povesti cu peripetii de la ITP sunt multe. Eu am facut de vreo 3 ori ITP-ul din cauza ca n-am vrut sa-mi cumpar ce trusa medicala imi zicea "ingineru" de la RAR si pentru ca aveam scris tot de prostii de la RAR talon mai mic la cauciucuri.
|
#8
Posted 15 April 2009 - 16:07
ipt`ul asa se face peste tot te duci prima oara ii dau partea te trimite aksa ca na sa nu bata la ochi ca iei din prima si a 2-a zi cand revii sau a 2-a oara treci doar prin curte:))
dar dak nu esti "atent"cu ei n-ai sanse..ai vz BMW seria 5 sa-i zica ca nu are claxonul suficient de puternic? think about this! |
#9
Posted 15 April 2009 - 16:41
Astazi am fost la ITP cu masina ,au verificat tot:serii,frane,lumini,direstie,noxe,totul a fost ok,ia facut poze si sa dus sa o bage pe calc.in sistemul lor banuiesc,dar iese tipul de acolo si zice:mi-a dat reexaminare,ce e asta? intreb pai trebuie sa asteptam sa vina un inspector de la RAR sa verifice si el masina,cica calc. alege aleator o masina la un anumit interval de timp la care sa se uita si acel inspector,am stat cam 15 min si avenit,am inteles ca sunt 2 sau 3 pe sector,cei drept imi era cam tarseala,ma gandeam ca asta sa uita si la altele poate cauta o buba ceva,dar a procedat si asta la fel ca cei de acolo,la fel:serii,directie,lumini si frane,si a zis OK ,mi sa luat o piatra de pe inima ,sincer nu am mai auzit la cineva chestia asta cu inspectorul,voi stiati? Acum 2 ani stau linistit,mi-au zis ca la noxe a iesit super ,ca motorul e ok la 140k,va doresc BAFTA la toti si sa nu patiti ca mine
|
#10
Posted 15 April 2009 - 21:15
dap. are dreptul sa blocheze masina in statia de itp pana la 45min parca pt a fi reverificata de nu stiu ce inspector. asta tocmai ca sa se mai scada numarul de masini care iau itp-ul pe ochi frumosi. teoretic ai zice ca e o decizie buna, dar cand iti blocheaza masina si trebuie sa pierzi inca 1h in plus iti vine sa inebunesti.
|
|
#11
Posted 15 April 2009 - 21:43
Am luat ITP pe bune cu Polo si cu Leganza. Doar cu astea doua am fost nevoit sa merg eu la ITP.
|
#12
Posted 16 April 2009 - 01:41
gabidum1964, on Apr 14 2009, 11:33, said: O masina pe diesel, de 10 ani, primul propietar, intretinuta, faci ITP-ul si ala de acolo isi bate joc, cica sa-i schimbi becurile de semnalizare galbene cu altele noi, mai galbene ( alea vechi nu mai erau...destul de galbene... ) si sa-i faci " gazele " ca are peste " limita ", adica tureaza motorul in draci, si-ti zice sa te duci sa-i faci " injectia ", de parca e careva in stare s-o faca in tara asta, la masina straina...nici la astea romanesti nu cred ca-s in stare...si te duci si-i cauti si iti zic ca te costa o gramada de bani...si nenorocitul ala de la ITP scrie prostii pe hirtie, ca atita il duce capul... 2.gazele - se iau 2 `probe` la noxe , 1 la relanti si 1 cu motorul turat.....deci te-au picat pe bune. nu vad nimic de vaitat....poate daca-ti iesea masina si la noxe , trecea cu vederea becurile .......desii nici asta nu mi se pare normal. Stii de exemplu ca poti iesi din statia ITP si tot in aceeasi zi cu efectuarea itp-ului te poate opri o echipa mixta RAR+Politie sa-ti verifice masina la sange ? iar statiei respective sa i se ridice autorizatia ?? Stii ca mai nou (2-3 ani) ....asa cum spune liviustoica se pot bloca aleatoriu masini pe stand care vor fi verificate ulterior de echipe RAR ??? (asta din cauza spagilor ) Sunt adeptul ITP-ului luat pe bune....chiar daca la tine nu erau asa grave problemele, ele exista !.....oricum noxele ,tot ce include directia si franele sunt principalii factori de respingere.... Edited by cosmin_miu, 16 April 2009 - 01:52. |
#13
Posted 16 April 2009 - 09:22
So, am fost si eu sa-mi fac ITP-ul dupa ce mi-am scos masina din service (unde am schimbat una-alta si i-am pus sa-mi faca o verificare sa fiu sigur ca-i ok). Ma duc la statia ITP, o baga aia la verificari, intra la testul de frana si vine nenea cu ceva texte la mine ca "stii, nu prea iti tin franele pe spate". Eu, luand mina de nestiutor in ale mecanicii (chiar sunt nestiutor) si mirare maxima, scot din mapa testul de frane de la service in timp ce-i "injuram" pe aia de la service ca ei mi-au spus ca frana e ok. A luat nenea hartia, a studiat-o putin si a dat-o la intors, cica "dupa vechile norme nu luai ITP-ul, noroc ca s-au schimbat si te incadrezi". Ma lesi!? Incerca si el sa cotizez cu ceva.
Pe langa asta n-am avut alte "incidente" in afara norocului unei verificari de la RAR. A venit inspectorul, a bagat-o din nou la teste si si-a dat ok-ul, chiar daca nu aveam becul de la numar (bec furat in service Meridian Sud, service in care am fost lasat si fara vreo 10 litri de benzina). |
#14
Posted 16 April 2009 - 10:55
Ade_Dear, on Apr 15 2009, 22:15, said: dap. are dreptul sa blocheze masina in statia de itp pana la 45min parca pt a fi reverificata de nu stiu ce inspector. asta tocmai ca sa se mai scada numarul de masini care iau itp-ul pe ochi frumosi. teoretic ai zice ca e o decizie buna, dar cand iti blocheaza masina si trebuie sa pierzi inca 1h in plus iti vine sa inebunesti. |
#15
Posted 16 April 2009 - 11:50
liviustoica60, on Apr 16 2009, 11:55, said: Nu are nimeni dreptul sa iti blocheze masina nu esti obligat sa stai daca nu vrei cosmin_miu, on Apr 16 2009, 02:41, said: 1.becurile - mi se pare normal daca ai dispersoare clare iar becurile de semnalizare lumineaza alb (se pot confunda cu alte becuri in trafic).... sau becuri galbene prea slabe (slab vizibile ) 2.gazele - se iau 2 `probe` la noxe , 1 la relanti si 1 cu motorul turat.....deci te-au picat pe bune. nu vad nimic de vaitat....poate daca-ti iesea masina si la noxe , trecea cu vederea becurile .......desii nici asta nu mi se pare normal. Stii de exemplu ca poti iesi din statia ITP si tot in aceeasi zi cu efectuarea itp-ului te poate opri o echipa mixta RAR+Politie sa-ti verifice masina la sange ? iar statiei respective sa i se ridice autorizatia ?? Stii ca mai nou (2-3 ani) ....asa cum spune liviustoica se pot bloca aleatoriu masini pe stand care vor fi verificate ulterior de echipe RAR ??? (asta din cauza spagilor ) Sunt adeptul ITP-ului luat pe bune....chiar daca la tine nu erau asa grave problemele, ele exista !.....oricum noxele ,tot ce include directia si franele sunt principalii factori de respingere.... Cel mai bine iti verif masina inainte -ulei avans etc si frane ca sa nu ai surprize |
|
#16
Posted 16 April 2009 - 11:55
Ei, si pe mine m-a luat cu frana spate ca nu tine, cu 50 lei am rezolvat problema.
|
#17
Posted 16 April 2009 - 12:00
Eu merg la ITP pe principiul ca vreau sa am o masina corespunzatoare normelor de siguranta in trafic. La inspectia anterioara mi s-a dat revenire pentru bielete; n-am comentat nimic, le-am schimbat si am luat ITP-ul pe bune. E vorba de siguranta mea si a familiei mele. So, daca am ceva in neregula, sa mi se dea revenire. Daca n-am, sa nu mi se bage mana in buzunar ca nu am chef sa fiu furat pe fata.
|
#18
Posted 16 April 2009 - 22:29
Mai interesant la masinile care merg pe GPL. Se fac noxele numai cu motorul mergand pe benzina.
La motoarele care functioneaza pe GPL, benzina se foloseste numai la pornire sau pe timp cald, DELOC. De ce mi se verifica motorul mergand cu benzina cand eu folosesc GPL-ul si nu poluez? |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users