Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Prostii la ITP
Last Updated: May 15 2011 22:40, Started by
gabidum1964
, Apr 14 2009 10:33
·
0
#19
Posted 16 April 2009 - 22:55
cosmin_miu, on Apr 16 2009, 02:41, said: Stii ca mai nou (2-3 ani) ....asa cum spune liviustoica se pot bloca aleatoriu masini pe stand care vor fi verificate ulterior de echipe RAR ??? (asta din cauza spagilor ) Ideea ar fi buna daca nu ar fi si inspectorii jegosi si corupti. De mine se luase ca n-aveam trusa medicala omologata ea fiind cumparata noua si cu ditamai sticker-ul in care scrie ca e conforma cu nush ce lege. Masina cu care venise nici macar nu avea frana de mana. |
#20
Posted 17 April 2009 - 12:42
liviu_np, on Apr 16 2009, 23:29, said: Mai interesant la masinile care merg pe GPL. Se fac noxele numai cu motorul mergand pe benzina. La motoarele care functioneaza pe GPL, benzina se foloseste numai la pornire sau pe timp cald, DELOC. De ce mi se verifica motorul mergand cu benzina cand eu folosesc GPL-ul si nu poluez? Se fac noxele si pe gpl si pe benzina nu numai pe bezina. Si e normal sa-ti faca noxele si pe benzina atata timp cat masina poate functiona si pe benzina. Cum garantezi tu ca mergi numai pe GPL si nu o treci deloc pe banzina? |
#21
Posted 17 April 2009 - 12:59
eu snt de parere ca la itp te duci si orice iti spune de siguranta merita dus in service
cu alte cuvinte o data pe an duc masina in service sa imi verifice tot ce tine de siguranta in rest noxele nu ma intereseaza, la vechea masina nu ieseau orice as fi facut (am dat catalizatorul jos si am sudat teava pentru ceva cp in plus) recunosc , sunt cel care vrea masina in regula dar noxele nu ma intereseaza dupa principiul romanului prost (lasa ca polueaza altii mult mai mult) |
#22
Posted 17 April 2009 - 13:02
Orice om normal la cap isi face revizia periodica la masina. Asta nu inseamna ca te duci la ITP de 2 ori, ca nu-i place aluia nu stiu ce noxe, sau zgarietura, ori fiindca i se pare lui ca nu tine frana de mana.
|
#23
Posted 06 May 2009 - 21:08
gabidum1964, on Apr 14 2009, 11:33, said: O masina pe diesel, de 10 ani, primul propietar, intretinuta, faci ITP-ul si ala de acolo isi bate joc, cica sa-i schimbi becurile de semnalizare galbene cu altele noi, mai galbene ( alea vechi nu mai erau...destul de galbene... ) si sa-i faci " gazele " ca are peste " limita ", adica tureaza motorul in draci, si-ti zice sa te duci sa-i faci " injectia ", de parca e careva in stare s-o faca in tara asta, la masina straina...nici la astea romanesti nu cred ca-s in stare...si te duci si-i cauti si iti zic ca te costa o gramada de bani...si nenorocitul ala de la ITP scrie prostii pe hirtie, ca atita il duce capul... |
#24
Posted 06 May 2009 - 21:27
din pacate am vazut niste cazane (majoritatea dacii ruginite din 80) ...
totusi nu inteleg inconstienta de a merge cu ele |
#25
Posted 06 May 2009 - 21:34
Si Dacia din familie arata ca un cazan, a fost mentionat aspectul estetic (am preferat sa tin partea mecanica buna decat sa-i dau o spoiala), dar cata vreme motorul si toate astea se incadreaza perfect, luminile merg bine, toata lumea e multumita si masina trece ITP-ul.
|
#26
Posted 07 May 2009 - 09:38
AlexIP, on May 6 2009, 22:34, said: Si Dacia din familie arata ca un cazan, a fost mentionat aspectul estetic (am preferat sa tin partea mecanica buna decat sa-i dau o spoiala), dar cata vreme motorul si toate astea se incadreaza perfect, luminile merg bine, toata lumea e multumita si masina trece ITP-ul. |
#27
Posted 07 May 2009 - 15:00
AlexIP, on May 6 2009, 22:34, said: Si Dacia din familie arata ca un cazan, a fost mentionat aspectul estetic (am preferat sa tin partea mecanica buna decat sa-i dau o spoiala), dar cata vreme motorul si toate astea se incadreaza perfect, luminile merg bine, toata lumea e multumita si masina trece ITP-ul. Ba mai mult mi-a reglat si carb ptr gaze dar a trebuit sa mai modific eu ca dupa aia nu mai tregea asa bine la drum. |
#28
Posted 08 May 2009 - 15:58
liviu_np, on Apr 16 2009, 23:29, said: Mai interesant la masinile care merg pe GPL. Se fac noxele numai cu motorul mergand pe benzina. La motoarele care functioneaza pe GPL, benzina se foloseste numai la pornire sau pe timp cald, DELOC. De ce mi se verifica motorul mergand cu benzina cand eu folosesc GPL-ul si nu poluez? Eu am facut pina acum 2 ITP-uri la GPL si ma pregatesc de al treilea si de fiecare data mi-au masurat noxele separat, benzina si GPL. Edited by undesignus, 08 May 2009 - 15:59. |
|
#29
Posted 14 April 2011 - 07:48
Toata lumea da vina pe inspectorii ITP ca sunt corupti, dar nimeni nu-si pune la punct masina. Regulile si baremurile dupa care se face itp-ul nu sunt facute de de ei sunt facute de niste "destepti" de prin Ministerul Transporturilor si sunt intradevar multe idiotenii, dar sunt multe lucruri importante care tin de siguranta circulatiei. Sa stiti ca nici in comunitate nu difera cu mult procedurile de la ITP, si acolo chiar nu merge cu spaga plus ca oamenii sunt constienti ca ori isi pune masina la punct ori o vinde la vreun est-european care circula cu ea pana ii sar rotile si injura politistii si RAR-ul ca is spagari si haini si nu il lasa sa umble cu epava.
Pentru cine are nervi sa studieze v-am atasat legislatia in vigoare privind ITP-ul Attached Files |
#30
Posted 14 April 2011 - 08:27
cosmin_jur, on 14th April 2011, 08:48, said: dar nimeni nu-si pune la punct masina. |
#31
Posted 14 April 2011 - 10:02
jay333, on 14th April 2011, 08:27, said: Ai dreptate. Din cauza ca nimeni nu-si pune masina la punct vroiau aia la care am fost cu masina proaspat scoasa din revizie premergatoare ITP-ului sa-mi dea revenire pentru frana (noroc ca aveam hartiile de la testul de frana). Defapt in toate domeniile este la fel, doctori, politisti, functionari etc |
#32
Posted 14 April 2011 - 16:05
Nu stiu la care "noi" faci referire insa eu unul prefer sa trec ITP-ul pe bune pentru ca e vorba in primul rand de siguranta mea.
Cat despre mersul la altii, cand te arde buza si aia "altii" n-au program peste ora 17, optiunile se restrang considerabil. Insa in mod cert nu ma vor mai avea client cei care au incercat sa ma tepuiasca (Luk Com '96 de pe str. Ispirescu, sector 5). |
#33
Posted 14 April 2011 - 19:39
Luna trecuta taica-miu s-a dus sa faca itp-ul, in timp ce statea la coada si-a adus aminte de far ca este crapat . S-a dus l-a intrebat pe seful de acolo daca poate face itp-ul asa sau pica , si i-a zis ca-l poate face asa . I-a luat cineva masina in primire i-a facut poze , nu a verificat nimic la ea si a trecut itp-ul (oricum masina era in regula 99.99%)
Credeam ca , cu sondajele aleatorii prin care opreau masina pe stand itp-ul a devenit mai strict.....dar se pare ca nu. De curand am auzit ca pe la unele statii din Bucuresti (probabil si prin tara) nici nu prezinta cu masinile . Edited by polizei, 14 April 2011 - 19:42. |
|
#34
Posted 16 April 2011 - 05:21
la mine cand a venit inspectorul, a intrat in camaruta si acolo a facut "verificarea" cateva minute. plus ca masina avusese probleme dar nimeni n-a zis nimic. si fara spaga.
e copilarie sa crezi in ceva in tara asta. |
#35
Posted 03 May 2011 - 08:43
Eu am fost saptamana trecuta la statia ITP de la Badsi-Nissan Pipera, loc unde mi-au spart un culbutor .
M-a vazut nenea la intrare, zice "domne' cam veche masina - 1996 cu cateva puncte de rugina este adevarat, la pasajele rotilor din spate, dar in rest ok - motor, frane, directie etc ... si incepe animalul sa o tureze - este diesel - pana a "bubuit" . Vine seful de service de la ei spune " este de la un injector care a cedat" motorul deja mergand in 3 pistoane - ca tractorul . Eu spun ok, hai sa vedem ce facem . Vorbeste la unii din Rahova care ocupa de injectoare, spune uite am rezolvat sa schimbi doar diuzele, te costa 130 ron / bucata ... zic na .. sa vad ce fac .. cum stau cu finantele - eram si inainte cu 3 zile de Paste ... Vorbesc cu un prieten, vine la mine la serviciu (eu lucrez la 500 m de Badsi, si acesta este motivul pt care m-am dus acolo), imi spoune ca el nu crede povestea cu injectorul, poate este distribuita sarita de la punct ... desfacem capacul de la culbutori, si surpriza : culbutor spart . Dupa Paste, ITP expirat (chiar in ziua de Paste), tractat masina prin oras, mers la un service, schimbat toti culbutorii, mers imediat la o alta statie ITP si rezolvat totul fara spaga ... masina a fost ok, a scris tipul de acolo doar ca era motorul murdar de ulei , si inca ceva ... nimic grav ... totul in parametrii . Masina are 15 ani, 208.000km reali, dar totul functiona normal, numai ca acum sunt smecheri obisnuiti probabil numai cu masini noi si scumpe nu vor sa se mai murdareasca cu masini mai vechi . Turarea motorului nu a a vut loc pe rampa, unde am inteles ca ar fi trebuit sa semnez pt turarea motorului ... Am mai facut ITP cu masina asta, dar sa o tureze animalul asa cum a facut-o acum ... nu a am mai patit . Oare asa este normal, sa urce motorul in turatie brusc , de la 750 sau 6000 rpm ?? In mers niciodata nu cred ca vom actiona asa, acest test nu trebuie sa "imite" comportamentul in mers al masinii ??? |
#36
Posted 10 May 2011 - 16:54
in mod normal la testul asta de opacitate se turaza in valoarea de limitator a motorului care e undeva pe la 5000 de ex la un motor ALH 1.9 tdi .
totusi daca pe cartea tehnica spune ca puterea max a motorului este la 4000-luam ca ex acelas ALH- testul se poate efectau si cu un maxim de turatie de 4500 de ex. Totul e sa fie acoperita turatia de putere max a respectivului motor. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users