Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Kia vs Hyundai vs Skoda Karoq 2.0...

Paralizie parte inferioara picior...

COPA AMERICA 2024

Presedintele Romaniei 2024. Cine ...
 Recomandare usa interior izolata ...

Comunitatea de bicicliști - ...

macOS 15 Sequoia

Top Zone Rezidence Victor Brauner
 Curatare ferestre de adezivul fol...

Placare scara exterioara acces

Dovada lucru firma desfiintata

Zone de facut casa
 Recomandare service Maserati in B...

Drenaj ape pluviale

Incompatibilitate router Digi Mer...

Lada frigorifica vs congelator
 

Depasiri...

- - - - -
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
71 răspunsuri în acest subiect

#55
Startpause

Startpause

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 19.712
  • Înscris: 05.03.2005

View Postnicku_parazitu, on May 29 2008, 19:26, said:

Chiril,citez:"Conducatorul de vehicol trebuie sa acorde prioritate astfel:a)..., B) .....c)cand se pune in miscare,cand iese de pe o strada secundara sau iese din garaje,curti,ganguri FATA DE ORICE VEHICOL,INDIFERENT DE DIRECTIA DE MERS!"
PS:Acum spune-mi care parte din citat n-ai prins-o?tot cu drag iti urez toate cele bune,inclusiv sa te asiguri cand vine tirul

de unde-ai citat ? sa le spui si lor ca "VEHICOL" nu exista.
numai vehicul ;)

#56
test_driver

test_driver

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 6.844
  • Înscris: 30.01.2006
Dar in cazul asta, cand soseaua este impartita special pentru a face stanga cum se procedeaza? Cine e vinovat? A sau B? Scuzati calitatea pozei, camera de la satelit era defect asa ca i-am zis pictorului aflat in spatiu sa trimita un desen, si din cauza imponderabilitatii nu a reusit sa fac tocmai o opera de arta. Eu cred ca B-ul e vinovat total, daca nu legal cel putin moral, din cauza nesimtirii totale. Dar cred ca si legal ca o data l-am incurcat pe unu ca "B" de fata cu politia si politia nu m-a oprit in schimb se uita lung la ala cu B-ul, probabil nu au avut chef sa-l urmareasca.

edit: am trimis aceeasi poza de 2 ori, cineva sa ma ajute sa o sterg, deh, pictorul asta.

Fișiere atașate


Editat de test_driver, 31 mai 2008 - 09:39.


#57
Startpause

Startpause

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 19.712
  • Înscris: 05.03.2005
conditii ar fi ca :
B are interzis la stanga...
A are linie intrerupta si are voei sa faca stanga...

cam tras dep ar exemplul dar posibil...

Editat de spare-me, 31 mai 2008 - 09:48.


#58
test_driver

test_driver

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 6.844
  • Înscris: 30.01.2006
In cazul care-l stiu eu intersectia e putin mai complexa, B are voie la stanga dar putin mai inainte, in cazul asta nu are voie stanga. Intersectia este in eforie nord cand iesi spre eforie sud, cazul lui A.

#59
mst

mst

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 181
  • Înscris: 14.02.2005
pai presupun ca A are semn de pierdere de prioritate. in concluzie, trebuie sa ii lase sa treaca pe toti care sunt pe drumul cu prioritate.

#60
DarkAngelBv

DarkAngelBv

    === Proud owner of === ++++ Audi & Opel ++++

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 12.747
  • Înscris: 24.03.2006

View Postmst, on Jun 1 2008, 15:03, said:

pai presupun ca A are semn de pierdere de prioritate. in concluzie, trebuie sa ii lase sa treaca pe toti care sunt pe drumul cu prioritate.
Banda pe care a intrat autoturismul B este destinat intrarii autoturismelor care vin de pe strada laterala, deci vinovatul este B din cauza ca a incalcat marcajul.

#61
Chiril

Chiril

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.278
  • Înscris: 09.05.2006
si in acest accident cine este vinovat ?
se petrece pe o strada ingusta intr-o localitate.
e un fisier video de 11 secunde

Fișiere atașate

  • Fișier atașat  3.rar   1,39MB   62 download-uri


#62
C.F.S.

C.F.S.

    Jos comunismul!

  • Grup: Banned
  • Mesaje: 7.214
  • Înscris: 04.10.2007
Cel care executa manevra de intoarcere, zic...

#63
Chiril

Chiril

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.278
  • Înscris: 09.05.2006
asta e la o emisiune unde sunt prezentate chestii despre masini si cazuri recreate pe calculator cu un polistist care le comenteaza.
aici comentariile politistului rutier care se ocupa de accidente rutiere a fost:
vinovata a fost masina rosie (asta a fost si in cazu real) fiindca a incalcat regulile cu privire la deparise 'nu s-a asigurat ca poate si finaliza manevra in siguranta'

#64
mst

mst

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 181
  • Înscris: 14.02.2005

View Postdarkangelbv, on Jun 1 2008, 15:59, said:

Banda pe care a intrat autoturismul B este destinat intrarii autoturismelor care vin de pe strada laterala, deci vinovatul este B din cauza ca a incalcat marcajul.
aha, acum am inteles desenul. cred totusi ca si masina A trebuia sa se asigure, dar daca banda e special creata pt asa ceva atunci B are mare parte din vina.

#65
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Mesaje: 15.397
  • Înscris: 29.11.2001

View PostChiril, on Jun 1 2008, 19:50, said:

asta e la o emisiune unde sunt prezentate chestii despre masini si cazuri recreate pe calculator cu un polistist care le comenteaza.
aici comentariile politistului rutier care se ocupa de accidente rutiere a fost:
vinovata a fost masina rosie (asta a fost si in cazu real) fiindca a incalcat regulile cu privire la deparise 'nu s-a asigurat ca poate si finaliza manevra in siguranta'


vinovati, in ordine:

- ala care intoarce, pentru ca nu se asigura
- tirul, pentru ca este oprit pe drum si nu semnalizeaza acest lucru
- cel rosu pentru ca nu si-a pus problema de ce a oprit tirul in mijlocul drumului. Putea fi un caine, un copil, un stalp de telegraf etc.

#66
mst

mst

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 181
  • Înscris: 14.02.2005

View PostTyby, on Jun 27 2008, 01:13, said:

vinovati, in ordine:


- tirul, pentru ca este oprit pe drum si nu semnalizeaza acest lucru

tu daca opresti la semafor semnalizezi? tirul a oprit din motive de trafic, nu a fost oprire voluntara. tocmai, ca daca semnaliza, atunci masina din spate il depasea pt ca ar fi crezut ca a oprit cu scop de a stationa.

Editat de mst, 27 iunie 2008 - 12:42.


#67
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Mesaje: 15.397
  • Înscris: 29.11.2001

View Postmst, on Jun 27 2008, 13:40, said:

tu daca opresti la semafor semnalizezi? tirul a oprit din motive de trafic, nu a fost oprire voluntara. tocmai, ca daca semnaliza, atunci masina din spate il depasea pt ca ar fi crezut ca a oprit cu scop de a stationa.


daca opresc la semafor, in mod normal nu semnalizez. daca imi trece prin creier vreo secunda ideea ca ala din spate ar putea avea o problema in a intelege ca acolo e semafor / trecere etc, pun avariile. Daca se impute treaba, bag repede a I-a. daca se impute si mai rau, plec de pe loc sau - daca nu se poate - imi protejez scafarlia cu mainile, ca e clar ce se intampla.

tirul nu era oprit la semafor, ci in camp, aparent fara nici un motiv pentru cel / cei din spate care nu vad junghiul oprit in fata lui. Si asta se semnalizeaza.

#68
mst

mst

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 181
  • Înscris: 14.02.2005

View PostTyby, on Jun 27 2008, 12:57, said:

daca opresc la semafor, in mod normal nu semnalizez. daca imi trece prin creier vreo secunda ideea ca ala din spate ar putea avea o problema in a intelege ca acolo e semafor / trecere etc, pun avariile. Daca se impute treaba, bag repede a I-a. daca se impute si mai rau, plec de pe loc sau - daca nu se poate - imi protejez scafarlia cu mainile, ca e clar ce se intampla.

tirul nu era oprit la semafor, ci in camp, aparent fara nici un motiv pentru cel / cei din spate care nu vad junghiul oprit in fata lui. Si asta se semnalizeaza.

chestia aia cu semaforul era pur si simplu legata de diferenta intre oprire voluntara sau determinata de trafic. e valabil si daca opresti pt ca ai semn de stop sau orice alt motiv care te face sa opresti chiar daca nu aveai intentia.
sa luam in calcul ca e vorba de un tir si cineva care circula prea aproape in spatele lui poate sa nu vada motivul opririi.

totusi, m-ai facut sa ma mai uit inca o data la film. tirul este in miscare si opreste in spatele celui care vrea sa faca manevra. asta in mod normal nu se semnalizeaza, e o oprire datorata traficului. orice semnalizare (dreapta sau avarii) l-ar putea tenta pe cel din spate sa inceapa depasirea tirului, crezand ca tirul vrea sa stationeze sau are vreo defectiune.

in situatia de fata o vina ar fi si a celui care intoarce, care ar trebui sa se asigure, dar cel care depaseste asa orbeste are clar vina lui.

Editat de mst, 27 iunie 2008 - 13:10.


#69
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Mesaje: 15.397
  • Înscris: 29.11.2001
din punctul meu de vedere e mult mai simplu: ala oprit incepe intoarcerea DUPA ce ala rosu a intrat in depasire. inainte de executarea manevrei, trebuie sa se asigure, sa semnalizeze si - DACA poate face asta in siguranta si fara sa-i incomodeze pe ceilalti participanti la trafic - se se angajeze in efectuarea ei. E drept, nu se poate zice ca l-a incomodat! :D

#70
sanddy1964

sanddy1964

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 9.862
  • Înscris: 13.10.2006

View PostTyby, on Jun 27 2008, 13:57, said:

daca nu se poate - imi protejez scafarlia cu mainile, ca e clar ce se intampla.
:lol:  :lol:
Sa punem mana de la mana si sa-ti luam o casca de motociclist eventual, pt scafarlie...cica apara uneori...
Bou cu TIR=ul e autorul moral pt ca trebuia s abage avariile,Imbecil....In rest fraierul care  a intors si-a meritat-o...trebuia sa iasa ff usor si sa caute cu privirea confirmarea celui cu TIR-ul, ca nu vine nimic,,dar in principal , soferul tirului e varza..iar el cu masina din spate, ce sa zic,,nu avea de unde sa stie ce si cum e cu TIR-ul oprit dar putea sa mearga preventiv,,,sa incetineasca in dreptul Tir-ului oprit,,in fine, scarbos accident.

Editat de sanddy1964, 27 iunie 2008 - 14:07.


#71
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Mesaje: 15.397
  • Înscris: 29.11.2001

View Postsanddy1964, on Jun 27 2008, 15:01, said:

:lol:  :lol:
Sa punem mana de la mana si sa-ti luam o casca de motociclist eventual, pt scafarlie...cica apara uneori...
Bou cu TIR=ul e autorul moral pt ca trebuia s abage avariile,Imbecil....In rest fraierul care a intors si-a meritat-o...trebuia sa iasa ff usor si sa caute cu privirea confirmarea celui cu TIR-ul, ca nu vine nimic,,dar in principal , soferul tirului e varza..iar el cu masina din spate, ce sa zic,,nu avea de unde sa stie ce si cum e cu TIR-ul oprit dar putea sa mearga preventiv,,,sa incetineasca in dreptul Tir-ului oprit,,in fine, scarbos accident.


:coolspeak:

#72
sanddy1964

sanddy1964

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 9.862
  • Înscris: 13.10.2006

View PostTyby, on Jun 27 2008, 19:46, said:

:coolspeak:

Te bucuri pt casca sau  asa in general..pt bunastarea celui cu TIR-ul... :lol:
Adica pe romaneste, toata lumea e vinovata la accidentu ala ...pe bune acuma...chiar si Tiby!!!!Si el e vinovat! De ce nu a publicat in presa ca se va intampla asa ceva,,si sa fi cerut prelucrarea acestui tip de accident prin mass media..
Da de selectie naturala nu ati auzit???????

Editat de sanddy1964, 27 iunie 2008 - 19:04.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate