Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Depasiri...
Ultima postare: iun 27 2008 19:03, Inițiat de
xtremdriving
, mai 22 2008 17:17
·
0
#55
Publicat: 30 mai 2008 - 11:07
nicku_parazitu, on May 29 2008, 19:26, said: Chiril,citez:"Conducatorul de vehicol trebuie sa acorde prioritate astfel:a)..., .....c)cand se pune in miscare,cand iese de pe o strada secundara sau iese din garaje,curti,ganguri FATA DE ORICE VEHICOL,INDIFERENT DE DIRECTIA DE MERS!" PS:Acum spune-mi care parte din citat n-ai prins-o?tot cu drag iti urez toate cele bune,inclusiv sa te asiguri cand vine tirul de unde-ai citat ? sa le spui si lor ca "VEHICOL" nu exista. numai vehicul |
#56
Publicat: 31 mai 2008 - 09:37
Dar in cazul asta, cand soseaua este impartita special pentru a face stanga cum se procedeaza? Cine e vinovat? A sau B? Scuzati calitatea pozei, camera de la satelit era defect asa ca i-am zis pictorului aflat in spatiu sa trimita un desen, si din cauza imponderabilitatii nu a reusit sa fac tocmai o opera de arta. Eu cred ca B-ul e vinovat total, daca nu legal cel putin moral, din cauza nesimtirii totale. Dar cred ca si legal ca o data l-am incurcat pe unu ca "B" de fata cu politia si politia nu m-a oprit in schimb se uita lung la ala cu B-ul, probabil nu au avut chef sa-l urmareasca.
edit: am trimis aceeasi poza de 2 ori, cineva sa ma ajute sa o sterg, deh, pictorul asta. Fișiere atașateEditat de test_driver, 31 mai 2008 - 09:39. |
#60
Publicat: 01 iunie 2008 - 15:59
mst, on Jun 1 2008, 15:03, said: pai presupun ca A are semn de pierdere de prioritate. in concluzie, trebuie sa ii lase sa treaca pe toti care sunt pe drumul cu prioritate. |
#63
Publicat: 01 iunie 2008 - 18:50
asta e la o emisiune unde sunt prezentate chestii despre masini si cazuri recreate pe calculator cu un polistist care le comenteaza.
aici comentariile politistului rutier care se ocupa de accidente rutiere a fost: vinovata a fost masina rosie (asta a fost si in cazu real) fiindca a incalcat regulile cu privire la deparise 'nu s-a asigurat ca poate si finaliza manevra in siguranta' |
#64
Publicat: 01 iunie 2008 - 19:36
darkangelbv, on Jun 1 2008, 15:59, said: Banda pe care a intrat autoturismul B este destinat intrarii autoturismelor care vin de pe strada laterala, deci vinovatul este B din cauza ca a incalcat marcajul. |
|
#65
Publicat: 27 iunie 2008 - 01:13
Chiril, on Jun 1 2008, 19:50, said: asta e la o emisiune unde sunt prezentate chestii despre masini si cazuri recreate pe calculator cu un polistist care le comenteaza. aici comentariile politistului rutier care se ocupa de accidente rutiere a fost: vinovata a fost masina rosie (asta a fost si in cazu real) fiindca a incalcat regulile cu privire la deparise 'nu s-a asigurat ca poate si finaliza manevra in siguranta' vinovati, in ordine: - ala care intoarce, pentru ca nu se asigura - tirul, pentru ca este oprit pe drum si nu semnalizeaza acest lucru - cel rosu pentru ca nu si-a pus problema de ce a oprit tirul in mijlocul drumului. Putea fi un caine, un copil, un stalp de telegraf etc. |
#66
Publicat: 27 iunie 2008 - 12:40
Tyby, on Jun 27 2008, 01:13, said: vinovati, in ordine: - tirul, pentru ca este oprit pe drum si nu semnalizeaza acest lucru tu daca opresti la semafor semnalizezi? tirul a oprit din motive de trafic, nu a fost oprire voluntara. tocmai, ca daca semnaliza, atunci masina din spate il depasea pt ca ar fi crezut ca a oprit cu scop de a stationa. Editat de mst, 27 iunie 2008 - 12:42. |
#67
Publicat: 27 iunie 2008 - 12:57
mst, on Jun 27 2008, 13:40, said: tu daca opresti la semafor semnalizezi? tirul a oprit din motive de trafic, nu a fost oprire voluntara. tocmai, ca daca semnaliza, atunci masina din spate il depasea pt ca ar fi crezut ca a oprit cu scop de a stationa. daca opresc la semafor, in mod normal nu semnalizez. daca imi trece prin creier vreo secunda ideea ca ala din spate ar putea avea o problema in a intelege ca acolo e semafor / trecere etc, pun avariile. Daca se impute treaba, bag repede a I-a. daca se impute si mai rau, plec de pe loc sau - daca nu se poate - imi protejez scafarlia cu mainile, ca e clar ce se intampla. tirul nu era oprit la semafor, ci in camp, aparent fara nici un motiv pentru cel / cei din spate care nu vad junghiul oprit in fata lui. Si asta se semnalizeaza. |
#68
Publicat: 27 iunie 2008 - 13:08
Tyby, on Jun 27 2008, 12:57, said: daca opresc la semafor, in mod normal nu semnalizez. daca imi trece prin creier vreo secunda ideea ca ala din spate ar putea avea o problema in a intelege ca acolo e semafor / trecere etc, pun avariile. Daca se impute treaba, bag repede a I-a. daca se impute si mai rau, plec de pe loc sau - daca nu se poate - imi protejez scafarlia cu mainile, ca e clar ce se intampla. tirul nu era oprit la semafor, ci in camp, aparent fara nici un motiv pentru cel / cei din spate care nu vad junghiul oprit in fata lui. Si asta se semnalizeaza. chestia aia cu semaforul era pur si simplu legata de diferenta intre oprire voluntara sau determinata de trafic. e valabil si daca opresti pt ca ai semn de stop sau orice alt motiv care te face sa opresti chiar daca nu aveai intentia. sa luam in calcul ca e vorba de un tir si cineva care circula prea aproape in spatele lui poate sa nu vada motivul opririi. totusi, m-ai facut sa ma mai uit inca o data la film. tirul este in miscare si opreste in spatele celui care vrea sa faca manevra. asta in mod normal nu se semnalizeaza, e o oprire datorata traficului. orice semnalizare (dreapta sau avarii) l-ar putea tenta pe cel din spate sa inceapa depasirea tirului, crezand ca tirul vrea sa stationeze sau are vreo defectiune. in situatia de fata o vina ar fi si a celui care intoarce, care ar trebui sa se asigure, dar cel care depaseste asa orbeste are clar vina lui. Editat de mst, 27 iunie 2008 - 13:10. |
#69
Publicat: 27 iunie 2008 - 13:17
din punctul meu de vedere e mult mai simplu: ala oprit incepe intoarcerea DUPA ce ala rosu a intrat in depasire. inainte de executarea manevrei, trebuie sa se asigure, sa semnalizeze si - DACA poate face asta in siguranta si fara sa-i incomodeze pe ceilalti participanti la trafic - se se angajeze in efectuarea ei. E drept, nu se poate zice ca l-a incomodat!
|
|
#70
Publicat: 27 iunie 2008 - 14:01
Tyby, on Jun 27 2008, 13:57, said: daca nu se poate - imi protejez scafarlia cu mainile, ca e clar ce se intampla. Sa punem mana de la mana si sa-ti luam o casca de motociclist eventual, pt scafarlie...cica apara uneori... Bou cu TIR=ul e autorul moral pt ca trebuia s abage avariile,Imbecil....In rest fraierul care a intors si-a meritat-o...trebuia sa iasa ff usor si sa caute cu privirea confirmarea celui cu TIR-ul, ca nu vine nimic,,dar in principal , soferul tirului e varza..iar el cu masina din spate, ce sa zic,,nu avea de unde sa stie ce si cum e cu TIR-ul oprit dar putea sa mearga preventiv,,,sa incetineasca in dreptul Tir-ului oprit,,in fine, scarbos accident. Editat de sanddy1964, 27 iunie 2008 - 14:07. |
#71
Publicat: 27 iunie 2008 - 18:46
sanddy1964, on Jun 27 2008, 15:01, said: Sa punem mana de la mana si sa-ti luam o casca de motociclist eventual, pt scafarlie...cica apara uneori... Bou cu TIR=ul e autorul moral pt ca trebuia s abage avariile,Imbecil....In rest fraierul care a intors si-a meritat-o...trebuia sa iasa ff usor si sa caute cu privirea confirmarea celui cu TIR-ul, ca nu vine nimic,,dar in principal , soferul tirului e varza..iar el cu masina din spate, ce sa zic,,nu avea de unde sa stie ce si cum e cu TIR-ul oprit dar putea sa mearga preventiv,,,sa incetineasca in dreptul Tir-ului oprit,,in fine, scarbos accident. |
#72
Publicat: 27 iunie 2008 - 19:03
Tyby, on Jun 27 2008, 19:46, said: Te bucuri pt casca sau asa in general..pt bunastarea celui cu TIR-ul... Adica pe romaneste, toata lumea e vinovata la accidentu ala ...pe bune acuma...chiar si Tiby!!!!Si el e vinovat! De ce nu a publicat in presa ca se va intampla asa ceva,,si sa fi cerut prelucrarea acestui tip de accident prin mass media.. Da de selectie naturala nu ati auzit??????? Editat de sanddy1964, 27 iunie 2008 - 19:04. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi