Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
La multi ani mie!

Senzor filtru particule GOLF 7

La multi ani @radu103!

La multi ani @Nenea Zap!
 La multi ani @beavis03!

BlackView Oscal Pad 13, probleme ...

Baterie auto AGM 70AH vs normala ...

Depanero nu vrea sa imi dea Negat...
 Extras carte funciara

Carucior pliabil pentru cumparatu...

In ce supermarket gasesc carne de...

Cat de riscant e sa rezerv un hot...
 Audi Q3 F3 PHEV - impresii si con...

AC Vortex nu mai incalzește

Scule electrice și impactul ...

Huawei Pura 70/Pro/Ultra
 

PC Garage - Pareri / Sugestii / Reclamatii

- - - - -
  • Please log in to reply
764 replies to this topic

#487
123321

123321

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,124
  • Înscris: 05.02.2012
Nu văd nimic suspect.

#488
_-_

_-_

    - Magister Ludi -

  • Grup: Moderators
  • Posts: 22,901
  • Înscris: 21.03.2013
Foarte greu se incarca paginile si tot incomplete ajung. La fel pe PC si Mac, atat pe conexiune fixa cat si mobila.

Attached Files

  • Attached File  PCG.PNG   35.78K   35 downloads


#489
Mizu

Mizu

    moroșan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,832
  • Înscris: 10.12.2006
C:\>ping www.pcgarage.ro
Pinging www.pcgarage.ro [194.117.236.54] with 32 bytes o
Reply from 194.117.236.54: bytes=32 time=19ms TTL=60
Reply from 194.117.236.54: bytes=32 time=19ms TTL=60
Reply from 194.117.236.54: bytes=32 time=19ms TTL=60
Reply from 194.117.236.54: bytes=32 time=19ms TTL=60
Ping statistics for 194.117.236.54:
    Packets: Sent = 4, Received = 4, Lost = 0 (0% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
    Minimum = 19ms, Maximum = 19ms, Average = 19ms

#490
_-_

_-_

    - Magister Ludi -

  • Grup: Moderators
  • Posts: 22,901
  • Înscris: 21.03.2013
Ciudat. Cu incarcarea altor pagini nu am probleme...

#491
dexter2007

dexter2007

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 245
  • Înscris: 13.12.2006
De unde a plecat discutia, si unde s-a ajuns.

View PostMizu, on 20 ianuarie 2016 - 20:14, said:

Intreaba-i daca vor sa-ti mai trimita 8gb, sau sa trimiti sistemul inapoi si sa-l comanzi pe ala la care scrie in descriere 16gb http://www.pcgarage....gtx-970-gaming/
Daca-s oameni cu minte iti vor trimite 8gb. Scrie si pe forumul lor.

View PostMizu, on 22 ianuarie 2016 - 19:51, said:

Eu de cate ori am postat pe forumul lor am fost lamurit si ajutat, deci recomand si altora sa faca la fel. Mai urmaresc de curiozitate sectiunea aia cand sunt plictisit si vad doar interes si intentii bune din partea angajatilor ce posteaza acolo.
Daca tu ai avut experiente negative trebuie sa accepti faptul ca poate esti in minoritate.

View PostCoBr4, on 22 ianuarie 2016 - 23:38, said:

Am sters niste posturi cu tenta de flame si offtopic. Aici se discuta despre magazinul PcGarage, nu forumul lor. Deci, posturile despre forumul lor - pro sau contra - se vor sanctiona. Nu cred ca o sa iti rezolve nici un user reclamatia ta pe forum, daca te simti neindreptatit la OPC si ANPC te dresezi.
Asta se intampla cand copii sunt facuti moderatori "la apelul bocancilor"... Macar daca erai corect cu toata lumea. Mai sunt posturi inainte unde latraii fani pcgarbage n-au fost sanctionati pentru limbaj. Macar schimba titlul topicului in "Pareri exclusiv pozitive/Laude/Ofrande PcGarage", ca sa stim si noi o treaba.
.

#492
CoBr4

CoBr4

    Moderator

  • Grup: Moderators
  • Posts: 1,380
  • Înscris: 07.06.2005
1. Am sters posturile cu tenta de flame/cearta, nu am sters toate posturile ce au legatura cu forumul lor - topicu e mare si n-am timp sa ma uit peste n pagini.
2. De acum va rog sa va abtineti cu remarci/comentarii asupra forumului.

Daca mai ai ceva de zis, foloseste PM-ul ca o sa sterg orice post offtopic d-acu incolo.

#493
123321

123321

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,124
  • Înscris: 05.02.2012
La ei postează doar cei care-s în temă cu domeniul IT, iar cumpărătorii care nu se pricep folosesc produsele neconforme cu descrierea fără ca să-și dea seama de acest lucru!...

#494
ultraviola

ultraviola

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 23.01.2010
Am primit azi cei 8GB memorie RAM de la PCGarage, deci intervalul de livrare a fost de vineri pana luni. Este OK.

#495
diZy

diZy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,603
  • Înscris: 12.06.2006
de sters

Edited by diZy, 28 January 2016 - 13:04.


#496
benis

benis

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,150
  • Înscris: 04.02.2011
Mesajul meu de feedback pentru ei:

Quote

Faceți și voi un calcul..  Am făcut comanda în 18 Ianuarie, a venit în câteva zile un produs defect, am luat legătura cu voi cu maaare greu, l-am pus înapoi, apoi a ajuns azi, 12 februarie, deci după 3 săptămâni din nou un produs defect. Pănă la urmă or să cedeze nervii mei și am să recomand prietenilor.. să nu cumpere niciodată de la voi.
E vorba de un card reader USB 3.0. Defectul e același, indiferent de cardul introdus, CF, SD sau MicroSD, acesta apare pentru câteva secunde, apoi dispare. Pănă la urmă o să cumpăr de la altă firmă și pe ăștia îi bag în mă-sa. Și de ăia 70-80 de lei îmi bat ceva de ai pe toate forumurile. Nu PcGarbage!

PS: La telefon nu răspunde nimeni, nu e chestie nouă la ei.

Edited by benis, 12 February 2016 - 13:36.


#497
LaShto

LaShto

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 89
  • Înscris: 03.05.2006
Am comandat de la ei un ssd Samsung 850 Evo 500 GB, un coolpad Cooler Master NotePal U3 Plus si un hdd Western Digital Blue 1 TB. Comanda #5178246.Au venit toate intr-un colet care arata bine, sigilat, produsele vizual noi.
Am incercat sa formatez hdd-ul (am pe carcasa sata dock) - pauza, format error. In cele din urma am reusit sa-l formatez bootand Parted Magic. Dar dupa repornire, in SMART citesc ca sunt peste 1500 sectoare realocate. Descarc utilitarul Western Digital si incerc sa scriu zerouri pe toate sectoarele, citez de pe site-ul lor "pentru aducerea la starea initiala, din fabrica". In scurt timp imi apar mesaje ca pe o larga plaja de sectoare nu se pot scrie zero-uri, acestea fiind defecte.
Coletul a venit vineri. Luni am trimis hdd-ul inapoi, pentru returnare. Imi spun (posteaza si poze) cu hdd-ul este lovit intr-un colt. Spun ca de acolo e posibil sa fie defectul si il trimit in service la furnizor. Azi, dupa 8 zile primesc raspuns ca service-ul mi-a anulat garantia, pe motiv de soc mecanic, urmand sa suport paguba 100%.
Dubios este faptul ca hdd-ul nu parea sa aiba nici o urma de lovire la mine acasa. Bine, nu l-am verificat cu lupa...
L-am ambalat foarte bine cand l-am expediat inapoi, in punga antistatica originala, intr-un colet din carton foarte rigid, captusit cu pevatex (mai moale si decat buretele). Am comandat o gramada de produse la ei (sunt client silver), din fericire nu am avut nevoie de garantie (am luat recent un skylake 6600k, placa de baza, rami, alta data 2500k, placa de baza, rami, sursa). Doamne ajuta!
Vreti sa tineti cont de cele scrise - bine, nu - vorba aceea "Noroc bun".
Nu vor ramane lucrurile asa. Ma adresez ANPC (desi am inteles ca au pile) dupa care unui avocat. Cheltui niste bani, dar nu-i las.

Sper sa-si plateasca de banii mei cererea de insolventa (pe principiul sa-si ia lumanari).

Edited by LaShto, 21 June 2016 - 16:00.


#498
5had3

5had3

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,199
  • Înscris: 07.10.2006
După ce am început să am diverse probleme cu PC-ul, am început să testez/mă documentez în vederea găsirii unei soluții. După numeroase teste am ajuns la concluzia că toate se trag de la placa de bază.

Vineri, 16 Septembrie 2016, manifestând și mai multe probleme decât inițial am predat-o service-ului PCG în decursul după-amiezii. Stimabila din stânga de la primiri garanții a examinat placa cm. cu cm., față-spate și evident pinii. A nu se înțelege că am avut o problemă cu asta, din contră.

Astăzi după-amiază am primit SMS-ul încurajator, am plecat spre sediu, ajuns acolo mi s-a comunicat că s-a ”reparat” prin înlocuire (cu produs identic). În cele ce urmează a intervenit mirarea și dezgustul meu. De ce ? Pt. că deși procedura în sine e ok (înlocuirea cu produs identic) și eram perfect în regulă cu acceptarea ei, chiar și cu acceptarea plății unei sume X pt. un model superior dacă aceasta nu se putea realiza, ceea ce mi s-a oferit, produsul în sine, îți lasă acea senzație de...blocaj/uluire/facepalm. Să detaliem, pe rând.
Dorind să văd efectiv placa înainte de a semna ieșirea din service, stimabila din dreapta de această dată, mă trimite să discut cu Suport Clienți.
-”Ce să discut doamnă, dacă n-am văzut produsul, vreau întâi să-l văd.”
-”Bine...puteți să vă uitați la el.”
Între timp, cât am luat cutia de pe masă în brațe, un domn din spatele meu a intrat și se certa tot cu dreapta (see what I did there ?) în legătură cu un router primit cu celebrul ”test OK”.
Iau cutia de pe masă și observ că pe toate laturile și foarte ușor pe față și spate era murdară de o pulbere albicioasă. Ca să vă faceți o idee gen cretă/făină, nu praf (gri/crem).
În interior punga antistatică avea numeroase benzi de scotch răsucite și lăsate acolo, de la numeroasele ”sigilări”, pe lângă cea efectivă, ultima, care lipea de data asta părțile ei, ale pungii. Trecem și peste asta, în interiorul ei, placa.
Placa în sine: în partea dreaptă a bancurilor de memorie, ușor deasupra butonului MEM_ok era o peliculă transparentă, uscată de...ceva, foarte lipicios. Pe spate, în zonă centrală și peste sticker-ul aflat acolo era o altă peliculă de ceva maroniu nu lipicios ci uleios/ușor vâscos de data aceasta. Bateria plăcii fusese schimbată iar aceasta era plină de numeroase seturi de amprente. Și-n final căpăcelul ce se pune peste socket pt. protecția pinilor era montat greșit în sensul că stătea vizibil forțat acolo și pt. că era băgat pe sub rama/balamaua metalică. Trecând peste faptul că era unul generic, aftermarket, și nu cel cu care vine placa. Sincer din câte plăci mi-au trecut prin mână, cu diverse ocazii, n-am văzut niciuna cu el montat pe sub.

Am lăsat-o pe masa fătucilor și m-am dus la suport clienți, fata veselă nu m-a lăsat să mă duc cu tot cu placă acolo drept urmare s-a întors agentul constatator după ea și a luat-o. I-am spus cele reclamate, s-a uitat și el (tipul din stânga, erau doar 2 la acel moment) și referitor la acele substanțe a afirmat că este normal, că sunt prezente pe toate plăcile, că sunt tratate cu ”ceară” că nu influențează funcționarea plăcii. De baterie n-a zis nimic, pe pârghia socket-ului a apăsat puțin, a văzut că merge greu, a abandonat (cine știe cum s-ar fi prezentat și pe dedesubt). Concluzia: n-are nimic, e perfectă, funcționează, ia-o așa sau refuz-o și las-o aici 60 zile apoi ura și la gară.
Am cerut în continuare informații, m-am comportat civilizat, mi-a spus că a fost trimisă așa de service-ul importatorului cu aprobarea Asus RO. Pot verifica asta la Asus Ro pe baza SN-ului. Ies afară, sun la Asus (ce înseamnă să mai păstrezi niște numere), dau SN => nicio informație despre placa asta la ei, nici vorbă de vreo aprobare dată cuiva în orice privință.
Mă întorc, tipul din stânga plecase, vorbesc cu cel din dreapta. Placa nu mai era prin preajmă, nu s-a mai dus după ea pe unde o ascunsese primul. Însă i se păruse și lui ciudată protecția socket-ului și a luat o altă placă din rastelul din încăprere care avea fix același căpăcel dar montat peste, pe afară, așa cum ni s-a părut amândurora firesc, cum am predat-o și eu și cum le vezi.

Oarecum deja-vu 2014. 2 ani aceeași jale și tristețe (altă întâmplare oarecum asemănătoare postată la acea vreme). Am plecat, deja era peste 18:00 și fugiseră toți. La ora aceasta încă mai trag nădejdea că or veni dimineața mai mulți la lucru și s-o găsi cineva logic, coerent cu o soluție de înlocuire cu produs identic/nou/sigilat sau stornare. Sincer aș fi acceptat și să dau câteva sute de lei în plus pt. alt model dar temerea cea mare în acest caz e că în viitor dacă se va întâmpla ceva și cu noua placă tot la ei ajung. Și după cum se poate observa anii nu schimbă nimic.

#499
alexoiuy

alexoiuy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 380
  • Înscris: 23.10.2006

View PostLaShto, on 21 iunie 2016 - 15:51, said:

Coletul a venit vineri. Luni am trimis hdd-ul inapoi, pentru returnare. Imi spun (posteaza si poze) cu hdd-ul este lovit intr-un colt. Spun ca de acolo e posibil sa fie defectul si il trimit in service la furnizor. Azi, dupa 8 zile primesc raspuns ca service-ul mi-a anulat garantia, pe motiv de soc mecanic, urmand sa suport paguba 100%.
Dubios este faptul ca hdd-ul nu parea sa aiba nici o urma de lovire la mine acasa. Bine, nu l-am verificat cu lupa...

Nu vor ramane lucrurile asa. Ma adresez ANPC (desi am inteles ca au pile) dupa care unui avocat. Cheltui niste bani, dar nu-i las.

Ai grija, sunt destul de sigur ca au o relatie speciala cu cei de la ANPC. Cheia in cazul tau sta in faptul ca ai reclamat defectul in primele sase luni de la achizitie. Legea 449/2003 spune ca:
Art. 18. - Până la proba contrară, lipsa de conformitate apărută în termen de 6 luni de la livrarea produsului se prezumă că a existat la momentul livrării acestuia, cu excepţia cazurilor în care prezumţia este incompatibilă cu natura produsului sau a lipsei de conformitate.

Asta insemana ca e de datoria lor sa dovedeasca faptul ca problema nu a existat in momentul in care produsul a plecat de la ei. Este atat de simplu. Si inca un aspect, iti pot anula garantia comerciala pe motiv de soc mecanic insa nu si pe cea legala, doar in cazul in care dovedesc clar ca defectul este direct legat de socul mecanic.

#500
super8

super8

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 10,000
  • Înscris: 14.04.2016
Am si eu o intrebare despre garantia la pcgarage:
se poate duce oricine cu un produs defect din fabrica sa il schimbe, chiar daca nu el este titularul scris pe factura si garantia produsului ?
E necesar si buletinul ? pe langa factura si garantie ?!

multumesc !

#501
artart

artart

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 75
  • Înscris: 08.08.2005
Nu stiu daca s-a mai discutat dar doresc sa punctez politica de returnare ptr Firme:

- renuntarea la cumparare nu este posibil -

"Buna ziua,
Va informam ca produsele achizitionate pe persoana juridica se pot returna in maxim 48h de la achizitie doar daca prezinta vicii de fabricatie sau daca sunt defecte si dupa caz, sigilate.
O zi buna."

Citind OUG 34/2014 se pare ca au dreptate, dar din moment ce alte firme sunt flexibile in aceasta privinta va sugerez sa cumparati in consecinta...

#502
stradrian

stradrian

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 05.08.2011
Buna dimineata
Nu stiu nici eu daca s-a mai vorbit aici despre 2 spete in legatura cu pc garbage.
Sunt client Platinum cu cumparaturi de 32.492,71 RON si am pornit cu ei chiar de la inceput cand functionau la Foisorul de Foc.

1 - am luat un rack pentru un hard vechi pe IDE. Din pacate rackul nu nu si-a facut treaba - dupa un timp nu se mai vedea in sistem si dupa o repornire il vedea si tot asa. Sotia, pentru ca ea il folosea, a zis ca il arunca pe fereasta :). L-am dus la garantie la sediul lor. Primul contact cu tipa de la garantii a fost  neplacut. Mi-a spus ca are doua lipituri pe el pe care le-am facut eu. Rackul nu a fost modificat cu nimic. Tipa mi-a spus ca ar putea iesi din garantie. Daca era asa si mi-l dadeau inapoi il faceam guler. In fine a ajuns la garantie si dupa o saptamana am fost sunat ca s-a facut storno la produs  pentru ca nu se mai putea face nimic la el si nu m-ai aveau unul identic ca sa mi-l dea. Mi s-a spus ca de banii primiti inapoi pot sa achizitionez orice produs de la ei. Dar conform legii 449/2003 pot sa aleg si returnarea banilor cash ceea ce ei au omis sa-mi spuna. Asa ca le-am spus de lege si abia atunci mi-au returnat banii cash.

2 - la un laptop achizitionat de la ei imi expira garantia pe 15.09.2016 asa ca i-am intrebat daca pot achizitiona o extra garantie extinsa pe doi ani. Pe 05.09.2016 am achizitionat aceasta extra garantie platind pentru ea 270 Ron. In ianuarie am avut prima problema cu laptopul, mi-au aparut dungi pe ecran, asa ca am mers la Depanero singurul service autorizat pentru Lenovo. Acolo am avut surpriza sa constat ca aceasta garantie este nula sau falsa cum vreti sa-i spuneti si ca trebuie sa-mi platesc singur un display nou. Dupa lungi tatonari cu garbage-ul de vreo doua saptamani in care nu am reusit niciodata sa prind pe cineva de la garantii, desi au numar publicat pe site, singurul contact cu ei a fost prin operatorul meu dedicat doar prin mail. Desi prin contractul dintre Depanero si garbage se stipuleaza ca nu se poate da o garantie extinsa la un produs mai tarziu de trei luni pana la expirarea garantiei originale, ei si-au permis sa-mi incaseze banii cu 10 zile inaintea expirarii garantiei originale. Daca nu aveam nevoie de garantie in acesti doi ani? Nu as fi platit 270 Ron degeaba pe ceva care este fals? Unde se duc acesti bani? Asa ca intr-un tarziu garbage-ul mi-a platit reparatia desi la telefon mi-au spus o minciuna ca ar fi buna garantia spunandu-mi totodata ca daca mai am nevoie de garantie pana la expirarea acesteia sa duc laptopul la ei si mi-l repara desi Depanero este singurul service autorizat pe Romania. Tot acolo ajunge asa ca le-am spus ca merg direct la Depanero si ei nu pot decat sa-mi plateasca reparatia.
Asa ca fiti atenti la garantiile extinse.

#503
gumball3000

gumball3000

    ...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,649
  • Înscris: 24.09.2006
Stau si ma tot uit de ceva timp peste istoricul de pret de pe PCGarage si tot nu pricep cum functioneaza.

Acumulatorul acesta era 59 lei cu vreo cateva saptamani in urma si astat la pretul acela minim doua saptamani, acum observ ca e 67,99 lei, iar pe evolutia graficului nu apare nicaieri pretul de 59.
E vreo eroare la graficul acelui produs, ori pur si simplu acolo sunt inregistrate doar preturile nereduse? Insa vad ca reducerea actuala este reprezentata in el.
Am atasat mai jos si o poza din Yahoo Cache cu pretul din 09.01.2017

Rezumat pret:
09.01.2017: 77,91 59.99
30.01.2017: 79,99 67,99

Ce mai spune ANPC:

Quote

Vanzarile cu pret redus, indiferent de tipul acestora (soldare, lichidare, vanzari promotionale) trebuie sa respecte o serie de reguli de fixare si publicitate a preturilor. Astfel, orice comerciant care anunta o reducere de pret trebuie sa o raporteze la pretul de referinta practicat in acelasi spatiu de vanzare pentru produse identice. Pretul redus trebuie sa fie inferior pretului de referinta. Pretul de referinta reprezinta cel mai scazut pret practicat in acelasi spatiu de vanzare in perioada ultimelor 30 de zile, inainte de data aplicarii pretului redus.


Apropo, stie cineva ce se mai aude despre preluarea PCGarage de catre emag, observ ca pe site-ul lor apare tot S.C. PC Garage S.R.L ?

Attached Files



#504
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,157
  • Înscris: 22.05.2003
Poti prelua o firma, dar asta nu implica s aii schimbi numele, cu faptul ca ai X% actiuni!

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate