PC Garage - Pareri / Sugestii / Reclamatii
Last Updated: Jan 17 2024 20:43, Started by
Olimpiu G
, Oct 11 2007 12:48
·
0
#523
Posted 07 December 2017 - 21:36
tigerheart, on 05 decembrie 2017 - 14:54, said:
A comandat cineva in ultimele 3-4 zile de la PC Garage si i s-a trimis deja comanda? M-a mancat undeva sa cumpar un produs desigiliat care cica e "cu livrare imediata din stocul PC Garage" si m-am trezit cu o notificare ca trebuie sa astept cam o saptamana sa mi-l livreze frumoasa livrare imediata. Motivul? "E o perioada aglomerata". Am impresia ca nu le place ca am facut o comanda cu o valoare destul de mica si livreaza rapid doar la aia care au comenzi de cateva sute de lei. Eu am comandat acum 3 zile 2 produse care se aflau in stoc. Raspunsul lor mai jos: "Datorita numarului mare de solicitari livrarea va dura pana la 5-7 zile lucratoare,veti primi mesaj cu numarul de AWB." Cred ca o sa renunt la a mai comanda pe acest site. Incet, incet, devin si ei niste jegosi, ca eMAG. |
#524
Posted 08 December 2017 - 15:06
georgica, on 07 decembrie 2017 - 13:07, said:
Atunci aflu ca nu au metode de contact în afară de mesajele de pe site pe care nu le citește nimeni (n-au nici telefon pentru suport și nici vreo adresă de email). Sun la Fan să-mi confirme faptul că pachetul a ajuns înapoi, de acolo mi se dă și numele persoanei care l-a preluat. Dau mesaj pe site, mi se spune "așteptăm coletul ca să procesăm stornarea". Dau mesaj din nou în care le scriu că pachetul a ajuns la ei din 29, lucru confirmat și de curier. Liniște totală, nu mai primesc nici un răspuns. Azi dau alt mesaj, același răspuns, ca prima oară. Îl întreb pe băiatul ăla dacă acolo sînt doar roboți sau există și oameni reali cu care se poate discuta, nu mai primesc nici un răspuns. Am fost la ANPC pe pagină și acolo ei scriu că vor dovadă că am contactat firma înainte de a face reclamație, doar că, neavând o adresă de email, probabil voi fi nevoit să trimit scrisoare prin poștă ca prin 1900. Sînt curios dacă mai există vreo firmă în mediul online care să nu aibă un număr de telefon sau o adresă de email pentru relații clienți. Acum mi-e destul de clar că ei sînt croiți pe a trage țepe, d-aia nu au prea multe metode de contact. https://www.pcgarage...aza-ne/contact/ E greu de cautat pagina asta, nu? Nu ca as lua partea pc-garage-ului, habar n-am daca raspunde cineva la vreun telefon de pe acolo, dar cand faci asemenea afirmatii ar fi cazul sa stii ce vorbesti. In plus, pe pagina de facebook, la mesaje, scrie "Typically replies within a few hours." Edit: Si in momentul in care faci o comanda, ti se trimite automat un mail de inregistrare a comenzii, asa ca ai si adresa lor de mail. Edit 2: La sectiunea "Info" -> Comenzi -> Stare comanda e scris: "Contactul telefonic pentru solicitare informatii sau modificari ale comenzii in cazul in care nu aveti acces la mail sau nu aveti posibilitatea de a trimite un mesaj: Telefon Vanzari: 021 365 65 65 / program de lucru Dep. Call Center Luni - Vineri: 09:00 - 19:00". Tot de pe acolo s-ar putea sa te intereseze si Anulare comanda Edited by dasvik, 08 December 2017 - 15:13. |
#525
Posted 08 December 2017 - 15:28
Am achizitionat de la PC GARAGE un televizor in data de 24.11.2017. In data de 25.11.2017 mi-a fost livrat, cu deschiderea coletului la livrare. Am verificat cutia, am scos televizorul, totul parea in regula. Problema a intervenit cand am instalat televizorul. L-am bagat in priza si display-ul era spart pe interior. Nu functiona. Atunci am vazut ca si cutia era putin lovita intr-un colt. Tin sa precizez ca la verificarea produsului ecranul era intact. Nu s-a vazut vreo urma sau sa fie spart.
Imediat am facut sesizare pe site celor de la PC GARAGE. Deschidere colet la livrare pentru mine inseamna sa verific ce e in colet - ca e intreg, ca nu are lovituri, ca nu este spart, etc. Nu am analizat cutia milimetru cu milimetru. Plus ca lovitura era putin vizibila. Luni, 27.11.2017 m-am prezentat la sediul PC GARAGE si mi s-a spus ca nu e vina lor si ca produsul nu poate fi schimbat. Chiar managerul a spus ca nu aveam cum sa-mi dau seara ca e display-ul spart, pentru ca se vede doar daca il bag in priza, iar eu la verificarea coletului nu aveam voie sa-l bag in priza. Atitudinea managerului ( Razvan Pop) a fost lipsita de profesionalism. Efectiv mi-a intors spatele si a plecat..... Am mai incercat sa am un dialog cu ei, ieri, in sensul gasirii unei solutii, iar raspunsul l-am postat mai jos, ceva de genu' "sa mai platesc televizorul inca o data". Moral, ma simt pacalit, inselat. Nu pot sta linistit atata timp cat am platit un produs si imi este livrat cu vicii ascunse. Fiecare leu dat pe acest televizor a fost muncit!!! "Data: 2017-12-06 12:49:54 De la: Gabriel Timu Mesaj: Buna ziua, Va multumim pentru mesaj, pentru aceasta situatie, dvs. ati fost informat atat verbal cat si in scris ca "Din pacate PC Garage nu poate da curs cererii dumneavoastra de retur in aceste conditii insa va poate oferi urmatoarea posibilitate pentru a finaliza cererea de retur: 1. Aducerea produsului la conformitate iar costurile sunt egale cu cele de achizitie (1998.99 lei) " O zi buna" ...... cam asta despre pc garage..... |
#527
Posted 08 December 2017 - 15:48
Ce gluma buna:
[ https://s33.postimg.org/7zzpmwikv/screenshot_555.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Parca incep sa semene cu eMag la partea de procesare comenzi... Pana si Altex a inceput sa livreze mai rapid comenzile. |
#528
Posted 08 December 2017 - 20:23
dasvik, on 08 decembrie 2017 - 15:06, said:
https://www.pcgarage...aza-ne/contact/ E greu de cautat pagina asta, nu? Nu ca as lua partea pc-garage-ului, habar n-am daca raspunde cineva la vreun telefon de pe acolo, dar cand faci asemenea afirmatii ar fi cazul sa stii ce vorbesti. Quote Telefon preluare comenzi noi: 021 365 65 65 Quote
In plus, pe pagina de facebook, la mesaje, scrie "Typically replies within a few hours." Quote
Edit: Si in momentul in care faci o comanda, ti se trimite automat un mail de inregistrare a comenzii, asa ca ai si adresa lor de mail. Eu am căutat adresă de email pe site, te rog să-mi arăți dacă ai văzut tu pe undeva. Quote
Edit 2: La sectiunea "Info" -> Comenzi -> Stare comanda e scris: "Contactul telefonic pentru solicitare informatii sau modificari ale comenzii in cazul in care nu aveti acces la mail sau nu aveti posibilitatea de a trimite un mesaj: Telefon Vanzari: 021 365 65 65 / program de lucru Dep. Call Center Luni - Vineri: 09:00 - 19:00". Tot de pe acolo s-ar putea sa te intereseze si Anulare comanda La aia cu numărul de telefon, am scris mai sus. Dacă încercai să citești ce am scris, vedeai că am luat contact cu ei de două ori, de ambele dăți mi s-a răspuns cu aceeași prostie, că "se așteaptă returul", în ciuda faptului că pachetul a ajuns la ei din 29, lucru confirmat de Fan Courier. Nu am postat aici ca să vină cineva să ma ajute să citesc ce e pe site, am citit destul, am postat ca să știe și alții la ce să se aștepte în cazul problemelor cu ei. Dar hei, e vineri, de ce să nu postăm pe sp doar ca să ne aflăm în treabă, nu? Edited by georgica, 08 December 2017 - 20:27. |
#529
Posted 09 December 2017 - 21:30
dasvik, on 08 decembrie 2017 - 15:06, said:
https://www.pcgarage...aza-ne/contact/ E greu de cautat pagina asta, nu? Nu ca as lua partea pc-garage-ului, habar n-am daca raspunde cineva la vreun telefon de pe acolo, dar cand faci asemenea afirmatii ar fi cazul sa stii ce vorbesti. In plus, pe pagina de facebook, la mesaje, scrie "Typically replies within a few hours." Edit: Si in momentul in care faci o comanda, ti se trimite automat un mail de inregistrare a comenzii, asa ca ai si adresa lor de mail. Edit 2: La sectiunea "Info" -> Comenzi -> Stare comanda e scris: "Contactul telefonic pentru solicitare informatii sau modificari ale comenzii in cazul in care nu aveti acces la mail sau nu aveti posibilitatea de a trimite un mesaj: Telefon Vanzari: 021 365 65 65 / program de lucru Dep. Call Center Luni - Vineri: 09:00 - 19:00". Tot de pe acolo s-ar putea sa te intereseze si Anulare comanda 1. Plata a fost efectuata cu cardul, in cazul meu, si nu am chef sa astept 30 de xile pana se hotarasc ei sa-mi restituie banii pe card. 2. Am luat legatura cu ei si raspunsul a fost acelasi: Buna ziua, In site este mentionat acest termen https://www.pcgarage...termen-livrare/ 3. Ti se pare normal ca o comanda cu 2 produse pe stoc, efectuata luni dupa-masa sa nu fi fost preluata de niciun curier pana in prezent? Mie nu! Mi se pare o totala lipsa de respect pentru un client "Diamond"(nu ma intreba, e clasificarea lor), care ti-a cumparat produse de peste 90.000 de lei... Concluzia mea e simpla, pcgarage incepe sa importe din nesimtirea firmei mama. Edited by DeuxEx, 09 December 2017 - 21:31. |
#530
Posted 09 December 2017 - 21:46
Mie mi-au trimis comanda, nu stiu daca a contat ca le-am trimis mai multe mesaje sau pentru ca i-a venit randul.
Referitor la termenul de livrare ce apare DOAR pe acea pagina dedicata, ar fi frumos daca ar avea si curajul sa lamureasca de ce pe pagina unui produs desigilat apare "cu livrare imediata din stocul PC Garage" si pe pagina lor "de salvare" afiseaza termenul real care nu ai cum sa zici ca inseamna livrarea imediata. Oare nu ar fi mai simpla sa spuna adevarul de la bun inceput daca tot nu reusesc sa faca fata livrarilor? |
#531
Posted 09 December 2017 - 22:29
s-au porcit tare in ultimul timp
minciuni cu reduceri false (produs mega redus la blak friday e la acelsi pret si in ziua de azi..), produse tot mai putine si atitudine din ce in ce mai proasta a personalului in urma cu putin timp am fost la sediu sa iau un produs lasand deoparte ca parcarea pentru clienti era plina desi erau fix 3 oameni in interior, la plecare, in timp ce mergeam cu spatele sa ies din curte, a venit o masina de marfa care efectiv a blocat drumul si nu a vrut sub nici o forma sa miste 10 metri inapoi ca sa ies..nuu, a trebuit sa fac o duzina de manevre sa ma pitesc pe un lateral in timp ce soferul tot gesticula si probabil (ma) injura respect 00 pentru clienti dar tot cam asa o sa-i tratez si eu |
#532
Posted 13 December 2017 - 11:21
Era o idee buna sa citesc topicul asta inainte sa dau comanda cu plata in avans.... acu' astept 7 zile lucratoare pentru un produs care e in stocul magazinului.
|
|
#533
Posted 13 December 2017 - 11:51
Să nu-ți dea prin cap să anulezi și să cumperi din altă parte că o să plângi după bani ca mine.
Am doua săptămâni și încă nici un rezultat legat de bani. Aștept să treacă o lună de la primul mesaj să le fac reclamație la ANPC. |
#534
Posted 13 December 2017 - 13:28
Imi cam face figuri placa video noua si e foarte posibil sa fie sursa de vina, care e cam la limita, plus ca e veche-veche.
Am zis ca iau sursa noua si daca e intr-adevar placa, ii fac retur. Acu' cu livrarea asta melc, am numai o zi la dispozitie sa descopar "inculpatul". |
#535
Posted 13 December 2017 - 17:54
De obicei dacă plătiți cu cardul și aveți o sumă de primit înapoi cel mai bine e să sunați la bancă la numărul de pe card. De multe ori banca a primit cererea de dare a banilor înapoi,dar nu se grăbește să o proceseze. Dacă sunați la ei sunt destul de rapizi.
Și mai bine e să vă faceți un card de credit pentru că atunci toți banii pe care nu-i primiți repede înapoi sunt de fapt banii băncii și dacă nu-i iau cât mai repede banca pierde că ea stă fără acei bani. |
#536
Posted 22 December 2017 - 09:50
Am si eu o experienta foarte neplacuta cu PC Garage. Am comandat o placa de baza de la ei ( socket 2066 ) si se pare ca a venit cu un pin orientat in sus. Cand sa montez placa de baza in carcasa (lucru deloc usor) ridic siguranta de la socket si observ ca are o gaura. Opresc totul si le dau mesaj. Raspunsul lor e evazim si ma invinuiesc ca as fi montat procesorul gresit.
Am fost la ei si incerca sa ma scoata tot pe mine vinovat ca am indoit (in sus) un singur pin intr-o zona centrala. Nici macar nu e pe colt pinul respectiv. Este fix la mijlocul pinilor. Au trimis placa in service desi o cam dadeau cotita ca e vina mea si ca nu as primi garantie. Sa se inteleaga ca am cumparat o placa de baza + CPU care valoreaza, impreuna, peste 11.000 lei. De restul sistemului nu mai zic nimic. M-au tratat ca pe un client oarecare care a cumparat o placa de baza si un CPU de 400 de lei... S-au stricat. |
#537
Posted 25 December 2017 - 19:09
Voi cum mai stati cu livrarea? Eu am facut o comanda pe 20.12.2017, dimineata, toate produsele in "stoc magazin suficient". Comanda e in continuare "pregatita", deci inca n-a plecat de la sediu.
|
|
#538
Posted 25 December 2017 - 22:13
Va salut
recomandarea mea: poate sa fie produsul de la pcgarage si cu 50% mai ieftin decat la emag, nu cumparati comanda pe 6 decembrie un telefon, primit dupa 9 zile,CODAT, il trimit inapoi imediat si inca il astept ce ziceti merita pt cativa lei? Eu unul m-am convins ! |
#539
Posted 26 December 2017 - 03:36
Sa va povestesc si eu patania mea cu PCGarage avuta acum cateva zile. Am sa dau copy paste la un mesaj lasat pe MyGarage in condica reclamatii:
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Salut, In data de 19.12.2017 am efectuat la PCGarage comanda cu numarul #7447954, produsul in cauza fiind un SmartTV Samsung MU6102. In data de 21.12.2017 am primit produsul acasa prin FanCourier. Din cauza frigului de afara am asteptat putin pana sa despachetez produsul, in general electronicele si condensul nu se impaca prea bine. Cand am despachetat produsul am observat urmatoarele lucruri, pe care le-am semnalat imediat pe chat celor de la PCGarage ( se pot vedea discutiile din ziua respectiva ) si anume: - protectia de pe piciorul televizorului era lipita cu scotch iar abtibildul cu codul de bare lipit pe aceasta protectie era rupt ( nu am apucat sa ii fac poza ) - protectia care vine deasupra televizorului ( cea alba, care il acopera ca o patura ) era rupta, se vedea ca nu este aranjata cum vine din fabrica - produsul prezenta urme de murdarie, amprente pe panou dupa scoaterea acestuia din cutie ( si va asigur ca nu erau ale mele ) - desi accesoriile care vin cu acesta erau sigilate ( telecomanda, suruburile si restul de cabluri, mufe etc ) la desigilare am observat ca telecomanda prezinta urme de folosire, amprente etc ( din nou, va asigur ca nu sunt ale mele ) - piciorul / suportul prezinta urme pe partea metalica Inteleg totusi ca am cumparat un produs nou si sincer cam asta m-as fi asteptat sa si primesc. Daca voiam resigilat, puteam cumpara linistit din alta parte cu 200 lei mai ieftin fara batai de cap, dar am ales PCGarage tocmai pt ca n-am vrut sa cumpar de la ceilalti ( mare greseala, stiu :S ) Ideea este in felul urmator: As dori sa returnez produsul si nu pe cheltuiala mea cum se specifica in conditiile de pe site. Nu este vina mea ca produsul primit de la producator a venit in starea in care a venit. As dori sa mi se ofere posibilitatea ca la returnare sa se incheie un proces verbal intre mine si curierul pe care PCGarage il va trimite sa ridice coletul, proces prin care sa se ateste ca prosulul pe care l-am expediat este in stare de functionare si nu prezinta defecte de natura fizica sau tehnica. Am vazut pe aici pe forum multi care se plang ca produsele s-au deteriorar in timpul transportului, nu as vrea sa mi se spuna dupa ca asa a plecat de la mine 8-|. Ca idee televizorul functioneaza perfect, singura chestie care ma scoate din minti e faptul ca desi am platit pentru un produs nou am primit unul folosit, resigilat si vandut ca nou. Asta mi se pare clar bataie de joc. Va rog sa ma tine la curent in legatura cu cele scrise mai sus dar si cu modalitatea prin care pot face returul catre dvs. Cu respect, Robert -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Ideea e ca nu stiu ce sa fac mai departe, sa il tin asa cum e sau sa il returnez si sa iau altul din alta parte. Imi e sa nu faca figuri cu banii sau sa ii gaseasca nod in papura si sa mi zica ca e vina mea ca i-am facut eu nu stiu ce chestie ... In momentul de fata merge ok, nu am ce sa ii reprosez Ca idee, cand comandati de la ei aveti grija la ce primiti. La primul semn de suspiciune refuzati coletul, sunt atatea magazine de unde poti gasi produsul / produsele respective. Multumesc ! Attached FilesEdited by Al3xxxinho, 26 December 2017 - 03:39. |
#540
Posted 26 December 2017 - 08:09
Omule, eu zic sa lupti pentru banii tai !!! Presupun ca n-ai gasit sau ti-a dat cineva degeaba banii aia ......si-ai muncit pentru ei....asa ca eu sugerez sa nu te lasi prostit !!
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users