PC Garage - Pareri / Sugestii / Reclamatii
Last Updated: Jan 17 2024 20:43, Started by
Olimpiu G
, Oct 11 2007 12:48
·
0
#505
Posted 30 January 2017 - 10:47
Da, am gasit acum ceva, cred ca are legatura cu asta:
Quote Dante s-a angajat să nu se implice în activităţile cesionate pentru o perioadă de cel puţin 10 ani. Cesiunea va fi realizată sub forma unui transfer, fără întreruperea activităţii curente, pentru fiecare magazin în parte sau împreună . Totodată, Dante va depune toate eforturile pentru a menţine viabilitatea economică şi competitivitatea magazinelor ce vor fi cesionate şi va asigura furnizarea de produse în condiţii nediscriminatorii viitorilor cumpărători. |
#506
Posted 30 January 2017 - 11:20
Acele grafice sunt generate random, dar întotdeauna cu preț actual cel mai mic. Am urmărit și eu produse la care prețul nu s-a regăsit în istoric. Practic e o găselniță de marketing.
|
#507
Posted 30 January 2017 - 11:28
#508
Posted 31 January 2017 - 11:42
dane-boy, on 30 ianuarie 2017 - 11:20, said:
Acele grafice sunt generate random, dar întotdeauna cu preț actual cel mai mic. Am urmărit și eu produse la care prețul nu s-a regăsit în istoric. Practic e o găselniță de marketing. Edited by gumball3000, 31 January 2017 - 11:42. |
#509
Posted 31 January 2017 - 17:49
De multe ori cele douã noțiuni se intersecteazã, ba chiar sunt sinonime. Urmãrește de curiozitate fidelitatea graficului la un produs oarecare. Eu sunt lãmurit.
|
#510
Posted 10 March 2017 - 22:12
Buna seara,
in acest reply vreau sa va arat cum samsarii, ca nu-i pot numi altfel, de la PC garage se ocupa de garantii vlad1102, on 10 martie 2017 - 18:59, said:
Revin si cu deznodamantul: M-am prezentat astazi sa preiau produsul care trebuie sa il inlocuiasca pe al meu - cum era de asteptat, nu tu sigiliu, o punga legata cu scotch, etc. Fetele de la garantii m-au trimis la realtii cu clientii. La relatii cu clientii le-am prezentat problema : ca ce-mi ofera ei nu este o placa noua, si, mai rau, imi ofera un produs care a trecut prin cel putin o reparatie capitala si a fost (probabil) refuzat in alta parte, ramanand pe stocul distribuitorului. Dupa o verificare oamenii de la garantii m-au informat senin ca da, produsul este o placa refacuta (dar nu stiu detaliile, vechimea, de ce a ajuns in service prima data si a fost refuzata prin alte parti)...dar ca este exact ca una noua pentru ca are certificat de garantie si conformitate si ca totusi, daca se intampla ceva, "n-are cum". In opinia lor, un produs second hand trecut prin cel putin o reparatie capitala este absolut identic cu unul nou,(doar ca nu il pot vinde in magazin ca si nou, ca legi) si daca eu am platit pentru o placa noua e normal sa primesc ca inlocuitor identic una veche refuzata de prin alte parti - pentru ca "certificatul de garantie garanteaza ca e perfecta".Amuzant sau trist este ca exact placa pe care mi-o ofereau ei trecuse deja prin minim un retur, cu tot cu certificat de garantie. Cum era de asteptat, n-o testasera si nici n-aveau habar daca merge sau cum merge de fapt, nu ca s-au oferit s-o testeze oricum. Concluzia a fost ca n-am semnat de primire, ei mi-au spus ca n-au ce discuta si am luat contact cu ANPC. PS: asta este PC Garage folks, cei mai frumosi de pe piata, Restul informatiilor, inclusiv dovada, se gasesc aici - https://forum.softpe...us-in-garantie/ Tl:DR - produs trimis in garantie inlocuit cu un produs samsarit - evitati aceasta "firma" si Emag de care apartin ! Edited by vlad1102, 10 March 2017 - 22:29. |
#511
Posted 29 May 2017 - 13:59
Am achizitionat in data de 23 mai un laptop HP in valoare de 4.000 echipat cu SSD, dar fara HDD, in idee in care voi achizitiona ulterior un HDD mai mare decat cel standard.
Am constatat ca defapt laptopul respectiv nu contine o piesa esential: bracketul pentru HDD, astfel incat eu nu pot instala HDDul suplimentar. Avand in vedere aceasta lipsa am solicitat activarea garantiei de conformitate, deoarece laptopul este incomplet, si eu nu il pot folosi. PC Garage nu vrea sa accepte nici retur, si nici garantie. Nenea Gabriel Timu, foarte senin, zice ca nu-i problema lui, ca lui nu-i pasa. Am colaborat foarte bine pana acum cu ei, si de fiecare data cand vedeam cate o parere negativa ziceam ca sunt colegii forumisti nenorocosi. Defapt e firma neserioasa. Si uite asa PC Garage pierde un client de 50,000 lei/an. |
#512
Posted 29 May 2017 - 17:00
Și la Acer e la fel, să știi. Acel HDD caddy plus cablul de conectare se achiziționează separat de la Depanero, în cazul Acer. Întreabă la un service HP și o să-ți confirme ce ți-am scris eu aici.
|
#513
Posted 30 May 2017 - 01:34
luci_flash, on 29 mai 2017 - 13:59, said:
Am achizitionat in data de 23 mai un laptop HP in valoare de 4.000 echipat cu SSD, dar fara HDD, in idee in care voi achizitiona ulterior un HDD mai mare decat cel standard. Am constatat ca defapt laptopul respectiv nu contine o piesa esential: bracketul pentru HDD, astfel incat eu nu pot instala HDDul suplimentar. Avand in vedere aceasta lipsa am solicitat activarea garantiei de conformitate, deoarece laptopul este incomplet, si eu nu il pot folosi. PC Garage nu vrea sa accepte nici retur, si nici garantie. Nenea Gabriel Timu, foarte senin, zice ca nu-i problema lui, ca lui nu-i pasa. Am colaborat foarte bine pana acum cu ei, si de fiecare data cand vedeam cate o parere negativa ziceam ca sunt colegii forumisti nenorocosi. Defapt e firma neserioasa. Si uite asa PC Garage pierde un client de 50,000 lei/an. De ce nu-l dai inapoi in cele 14 zile de la cumparare ? Nu l-ai comandat online ? |
#514
Posted 30 May 2017 - 08:23
darkzone, on 29 mai 2017 - 17:00, said:
Și la Acer e la fel, să știi. Acel HDD caddy plus cablul de conectare se achiziționează separat de la Depanero, în cazul Acer. Întreabă la un service HP și o să-ți confirme ce ți-am scris eu aici. Ion_de_la_Raion, on 30 mai 2017 - 01:34, said:
De ce nu-l dai inapoi in cele 14 zile de la cumparare ? Nu l-ai comandat online ? |
|
#515
Posted 30 May 2017 - 08:44
Știu că e o prostie, dar e politica producătorului. A simțit că mai e rost de niște bani în plus și s-a adaptat. Cine vrea mai mult, bagă bani. Ca la jocuri, unde îți dă cinci nivele după care te umple de DLC-uri pe care plătești uneori mai mult decît pe jocul inițial
|
#516
Posted 08 August 2017 - 17:50
Salutare! Care este politica de returnare a telefoanelor?
Am un telefon care este in perfecta stare numai ca prezinta o zgarietura fina pe ecran (care se observa in lumina soarelui, nu in utilizare). Am inteles ca s-ar putea sa nu-mi accepte returul sau probabil sa-mi dea inapoi o alta suma de bani (nu 100% refund). Aveti idee cat ar putea sa-mi taie din bani pentru o simpla zgarietura pe ecran? Multumesc! |
#517
Posted 12 November 2017 - 21:41
nu imi e clar un lucru:
daca am comandat un produs insa nu l-am primit prin curier ci l-am ridicat de la sediul lor, il pot returna in acele 14 zile? produsul nu are niciun defect Edited by jonSnow, 12 November 2017 - 21:42. |
#518
Posted 14 November 2017 - 19:19
jonSnow, on 12 noiembrie 2017 - 21:41, said:
nu imi e clar un lucru: daca am comandat un produs insa nu l-am primit prin curier ci l-am ridicat de la sediul lor, il pot returna in acele 14 zile? produsul nu are niciun defect Produsele achizitionate cu ridicare din sediu, nu se incadreaza la retur in termenul de 14 zile calendaristice conform O.G 34/2014 si se pot returna in maxim 48h lucratoare doar daca sunt sigilate sau defecte. |
#520
Posted 04 December 2017 - 19:01
M-am lovit și eu de o problemă cu ei și am aflat cu stupoare că singurul număr de telefon de pe site este doar pentru comenzi noi.
Pentru orice altă problema contactul se face doar prin mesaje pe site, la care îți răspund după cum le vine cheful. Incredibil pentru o firmă de calibrul lor să nu aibă suport telefonic. |
#521
Posted 05 December 2017 - 14:54
A comandat cineva in ultimele 3-4 zile de la PC Garage si i s-a trimis deja comanda? M-a mancat undeva sa cumpar un produs desigiliat care cica e "cu livrare imediata din stocul PC Garage" si m-am trezit cu o notificare ca trebuie sa astept cam o saptamana sa mi-l livreze frumoasa livrare imediata. Motivul? "E o perioada aglomerata". Am impresia ca nu le place ca am facut o comanda cu o valoare destul de mica si livreaza rapid doar la aia care au comenzi de cateva sute de lei.
|
#522
Posted 07 December 2017 - 13:07
Cei de la pc garage sînt niște idioți, nu-mi vine să cred că am avut atâta încredere în ei până acum, când ei sînt mai rău ca o firmă de apartament de prin anii 90.
Am comandat un sd-card, plata online, aveam nevoie de el rapid. Au întârziat cu trimiterea comenzii, între timp am făcut rost din altă parte de sd-card. Le-am dat mesaj la comandă că nu mai am nevoie de el, să anuleze comanda. După câteva ore primesc email că s-a eliberat AWB. Le dau alt mesaj, le scriu că nu mai am nevoie de produs, să nu mai piardă timpul celor de la curier cu livrarea. Normal, acolo nu citește nimeni mesajele, așa că după două zile ma trezesc că mă sună curierul sa-mi aducă coletul de la ei. Îi zic sa nu mai bata drumul până la mine, să-i facă retur. După alte două zile (29 nov) AWB-ul arată că pachetul a fost returnat. După câteva zile zic hai să văd ce se mai întâmplă cu banii mei. Mă uit în cont, comanda apare tot ca "efectuată". Atunci aflu ca nu au metode de contact în afară de mesajele de pe site pe care nu le citește nimeni (n-au nici telefon pentru suport și nici vreo adresă de email). Sun la Fan să-mi confirme faptul că pachetul a ajuns înapoi, de acolo mi se dă și numele persoanei care l-a preluat. Dau mesaj pe site, mi se spune "așteptăm coletul ca să procesăm stornarea". Dau mesaj din nou în care le scriu că pachetul a ajuns la ei din 29, lucru confirmat și de curier. Liniște totală, nu mai primesc nici un răspuns. Azi dau alt mesaj, același răspuns, ca prima oară. Îl întreb pe băiatul ăla dacă acolo sînt doar roboți sau există și oameni reali cu care se poate discuta, nu mai primesc nici un răspuns. Am fost la ANPC pe pagină și acolo ei scriu că vor dovadă că am contactat firma înainte de a face reclamație, doar că, neavând o adresă de email, probabil voi fi nevoit să trimit scrisoare prin poștă ca prin 1900. Sînt curios dacă mai există vreo firmă în mediul online care să nu aibă un număr de telefon sau o adresă de email pentru relații clienți. Acum mi-e destul de clar că ei sînt croiți pe a trage țepe, d-aia nu au prea multe metode de contact. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users