Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
PC Garage - Pareri / Sugestii / Reclamatii
Last Updated: Jan 17 2024 20:43, Started by
Olimpiu G
, Oct 11 2007 12:48
·
0
#559
Posted 22 January 2018 - 15:22
Argent, on 17 ianuarie 2018 - 22:28, said:
Ma uit prin partea de livrare pc garage si este ceva vreo gluma? Vor 12 lei sa platesti cash la livrare si inca 12 lei sa poti deschide coletul? Cealaltă taxă reprezintă contravaloarea unui serviciu suplimentar, nu te obligă nimeni să-l achiziționezi. Deși e în avantajul tău să verifici integritatea fizică a produsului achiziționat ca să nu mai pierzi timpul ulterior cu retur, garanție etc. Dacă nu e în regulă (ai un monitor sau un televizor, să zicem, și ajunge spart) curierul întocmește un proces verbal de constatare, îl împachetează la loc și îl returnează magazinului, urmînd ca tu să primești alt produs. |
#560
Posted 22 January 2018 - 15:27
Si daca vine produsul spart si nu verificati asta vreo 15 minute in fata curierului, tot nu-i problema, mai puteti cumpara inca unul ca sa aveti piese de schimb.
Quote
Am achizitionat de la PC GARAGE un televizor in data de 24.11.2017. In data de 25.11.2017 mi-a fost livrat, cu deschiderea coletului la livrare. Am verificat cutia, am scos televizorul, totul parea in regula. Problema a intervenit cand am instalat televizorul. L-am bagat in priza si display-ul era spart pe interior. Nu functiona. Atunci am vazut ca si cutia era putin lovita intr-un colt. Tin sa precizez ca la verificarea produsului ecranul era intact. Nu s-a vazut vreo urma sau sa fie spart. Imediat am facut sesizare pe site celor de la PC GARAGE. Deschidere colet la livrare pentru mine inseamna sa verific ce e in colet – ca e intreg, ca nu are lovituri, ca nu este spart, etc. Nu am analizat cutia milimetru cu milimetru. Plus ca lovitura era putin vizibila. Luni, 27.11.2017 m-am prezentat la sediul PC GARAGE si mi s-a spus ca nu e vina lor si ca produsul nu poate fi schimbat. Chiar managerul a spus ca nu aveam cum sa-mi dau seara ca e display-ul spart, pentru ca se vede doar daca il bag in priza, iar eu la verificarea coletului nu aveam voie sa-l bag in priza. Atitudinea managerului ( Razvan Pop) a fost lipsita de profesionalism. Efectiv mi-a intors spatele si a plecat….. Am mai incercat sa am un dialog cu ei, ieri, in sensul gasirii unei solutii, iar raspunsul l-am postat mai jos, ceva de genu’ „sa mai platesc televizorul inca o data”. Moral, ma simt pacalit, inselat. Nu pot sta linistit atata timp cat am platit un produs si imi este livrat cu vicii ascunse. Fiecare leu dat pe acest televizor a fost muncit!!! „Data: 2017-12-06 12:49:54 De la: GT Mesaj: Buna ziua, Va multumim pentru mesaj, pentru aceasta situatie, dvs. ati fost informat atat verbal cat si in scris ca „Din pacate PC Garage nu poate da curs cererii dumneavoastra de retur in aceste conditii insa va poate oferi urmatoarea posibilitate pentru a finaliza cererea de retur: 1. Aducerea produsului la conformitate iar costurile sunt egale cu cele de achizitie (1998.99 lei) ” Edited by pstdgt, 09 July 2018 - 16:47. |
#561
Posted 22 January 2018 - 21:40
darkzone, on 22 ianuarie 2018 - 15:22, said:
Taxa de ramburs o percepe curierul, nu magazinul. S-a mai explicat asta de cîteva ori pe paginile precedente. Cealaltă taxă reprezintă contravaloarea unui serviciu suplimentar, nu te obligă nimeni să-l achiziționezi. Deși e în avantajul tău să verifici integritatea fizică a produsului achiziționat ca să nu mai pierzi timpul ulterior cu retur, garanție etc. Dacă nu e în regulă (ai un monitor sau un televizor, să zicem, și ajunge spart) curierul întocmește un proces verbal de constatare, îl împachetează la loc și îl returnează magazinului, urmînd ca tu să primești alt produs. Deci ce alte magazine gen emag ofera gratuit, adica transport gratuit si desfacere produs... pcgarage te pune sa platesti in plus? |
#562
Posted 23 January 2018 - 08:35
Nimic nu e gratis pe lumea asta, sînt doar tehnici de marketing. Foarte probabil la alte magazine acele taxe sînt disimulate în prețul altor produse si/au servicii. Ce se ”pierde” dintr-o parte se ”căștigă” din alta. E o practică des întîlnită în comerț, de orice tip.
|
#563
Posted 23 January 2018 - 13:47
Argent, on 22 ianuarie 2018 - 21:40, said:
Este ciudat sa mai regasesti o asemenea taxa la un magazin online. Deci ce alte magazine gen emag ofera gratuit, adica transport gratuit si desfacere produs... pcgarage te pune sa platesti in plus? Este perfect normal intr-o tara de jepcari. Eu zic ca sunt prea mici taxele. Da faliment pcgarage cu asa taxe de mici. Eu as propune sa se dubleze astea. Daca nu-ti permiti sa platesti cu un card si vrei cash.. inseamna ca esti fraier deci platesti taxa aia imbecila. |
#564
Posted 23 January 2018 - 14:00
Nu va ambalati, ca presimt ca se ajunge la cearta si pe urma hopa sare suspendu.
|
#565
Posted 06 March 2018 - 19:50
As dori sa fac o comanda, merita sa platesc cu cardul pentru transport gratuit ? Sau o sa fie tepari gen emag sa am apoi de ma rugat de ei sa imi trimita comanda ?
|
#566
Posted 06 March 2018 - 19:54
io platesc intotdeauna inainte, de dragul celor 12 lei. nu am avut surprize pana acum. ieri am luat un ssd, apare stoc 10+ bucati, dar am primit mail ca dureaza 48 de ore in plus livrarea, ca-l aduc de la furnizor. asta e, stiu ca nu renunt, ca am folosit si un voucer de 90 lei.
|
#567
Posted 06 March 2018 - 19:57
TruculMagic, on 06 martie 2018 - 19:50, said:
As dori sa fac o comanda, merita sa platesc cu cardul pentru transport gratuit ? Sau o sa fie tepari gen emag sa am apoi de ma rugat de ei sa imi trimita comanda ? Edited by gumball3000, 06 March 2018 - 19:58. |
#568
Posted 08 March 2018 - 17:27
slai, on 06 martie 2018 - 19:54, said:
io platesc intotdeauna inainte, de dragul celor 12 lei. nu am avut surprize pana acum. ieri am luat un ssd, apare stoc 10+ bucati, dar am primit mail ca dureaza 48 de ore in plus livrarea, ca-l aduc de la furnizor. asta e, stiu ca nu renunt, ca am folosit si un voucer de 90 lei. |
|
#569
Posted 08 March 2018 - 17:28
gumball3000, on 06 martie 2018 - 19:57, said:
Depinde. Mie mi s-a intamplat sa le anulez o comanda tocmai pentru ca ma puneau sa mai astept, au trecut mai bine de doua saptamani fara sa-mi returneze banii. Nu am mai comandat. Era doar o bucata si cand sa finalizez comanda, mi-a aparut ca nu mai e disponibil. Niste ram DDR3L era. |
#570
Posted 17 March 2018 - 11:29
Am vazut ca au organizat concursuri cu ocazia celor 10 ani de PCGarage pe forumul lor. Interesant este ca unul dintre moderatori a reusit sa castige 2 vouchere cu ocazia asta
Attached FilesEdited by DeuxEx, 17 March 2018 - 11:33. |
#571
Posted 17 March 2018 - 15:08
Nu doar ca e mare moderator dar este si un mare habarnist care sufera de el sonic123 ala. In legatura cu concursurile.. a mancat stiti voi ce cand era mic. De aia are noroc. Nu s-a multumit ca a castigat sistem de 6000 de lei anul trecut la concurs.
sonic123 mygarage2.png 560.08K 60 downloads sonic123 mygarage1.png 240.26K 61 downloads Hai sa zicem ca are noroc, dincolo de calitatea lui ca om ori ca moderator. Nu cred ca se preteaza sa matraseasca concursurile. Pur si simplu asa a fost sa fie. Edited by -koss-, 17 March 2018 - 15:17. |
#572
Posted 17 March 2018 - 15:24
Sa castigi de 2 ori intr-o singura runda mi se pare batator la ochi...
|
#573
Posted 17 March 2018 - 15:34
Din partea mea sa castige si de 100 de ori. Nu ma intereseaza. Oricum sonic123 asta aduce contributie incomensurabila informatiilor tehnice si utile in onlineul romanesc. Mai are putin si devine un guru tech cu recunoastere internationala .
Edited by -koss-, 17 March 2018 - 15:38. |
|
#574
Posted 24 March 2018 - 23:35
In ultimul timp se pare ca pcgarage a luat-o razna de tot cu produsele, cu refuzul garantiei pe te miri ce motive si cu produse ajunse la clienti cu defecte din fabricatie ori sparte/distruse. Sper sa-i umfle ANPC cu amenzile si cumparatorii jepcuiti sa-si recupereze prejudiciile intr-un fel sau altul. I-a cumparat emag degeaba ca de cand i-a cumparat s-a ales praful de ei... Ce a fost pcgarage... si ce a ajuns.. A ajuns o gasca de nesimtititi, a ajuns de rasul lumii, din pacate
Edited by -koss-, 24 March 2018 - 23:38. |
#575
Posted 25 March 2018 - 12:41
Poate modelul de business e ca pcgarage sa fie fratele rebel al lui emag.
|
#576
Posted 02 April 2018 - 08:43
darkzone e capu' rautatilor, dar sunt o gramada de slugi care sufla-n coarne
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users