Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mentenanta Acoperis

Cheder deteriorat , zgariat, cum ...

Laptop HP 15-AF001NQ, AMD E1-6015...

Blat de bucatarie lungime 4,60 m
 Termostat incalzire si racire

Configurare retea cu modem Vodafo...

Curtea Penala Internationala soli...

Sunt obligate bancile sa opteze p...
 Pensie anticipata partiala cu cer...

Subscriptii

Cat ar costa acest poster, se poa...

Cum sa scapam de sobolani?
 Alser Forest SA a dat teapa de 1,...

COD Eroare ABS ( Ford Mondeo MK5 )

Implanturi dentare clinici Consta...

Viata cu butelie versus retea de ...
 

PC Garage - Pareri / Sugestii / Reclamatii

- - - - -
  • Please log in to reply
764 replies to this topic

#451
lemonu

lemonu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 179
  • Înscris: 03.06.2012

View PostMizu, on 20 mai 2015 - 16:05, said:

Dupa cum am zis mai sus, eu am trimis o imprimanta doar cu factura, cutia era a ei dar nu mai aveam cofrajul si am bagat ziare in jurul ei. Ma asteptam sa comenteze cineva dar n-au fost probleme si s-a facut stornare.

Am inteles asta. Si eu am dus multe produse fara ambalaj si mi le-au acceptat. Dar de ce cer asta? Nu ti se pare asa putin ipocrita faza?
Daca au nevoie de ceva etichete sa zica doar ca alea trebuie pastrate, ca n-am depozit acasa sa pastrez toate cutiile cu ce cumpar.
Practic ce cer ei e impotriva legii. Si asta zice multe despre o firma: daca ANPC-ul zice ca n-ai voie sa conditionezi acordarea garantiei de pastrarea ambalajului original, de ce te gasesti tu ca magazin sa fii deasupra legii?

Edited by lemonu, 20 May 2015 - 21:58.


#452
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Moderators
  • Posts: 22,126
  • Înscris: 18.12.2007

View Postlemonu, on 20 mai 2015 - 14:52, said:

Dintr-o alta tara mai civilizata, unde astia ca tine nu sunt asa vocali. In State cand iei un produs, care are garantie internationala, nu iti mai da nimeni hartii; garantie se ofera in numele facturii electronice (ma refer la cumparaturi la distanta).

PS. Am gasit hartia.

Si de ce te mai chinui sa cumperi din Romania atunci?
Eu nu zic ca ce fac ei este moral dar in momentul in care ai cumparat ai fost de acord cu niste conditii pentru acordarea garantiei. Daca nu erai de acord cu ele nu cred ca te forta nimeni sa mergi mai departe cu tranzactia.

In privinta ambalajelor ai primit deja raspuns. Nu este necesar sa fie ambalajul origginal dar trebuie impachetat produsul in asa fel incat sa poata fi transportat fara sa mai pateasca altceva, ceea ce este cat se poate de normal.

#453
moldoveanca2001

moldoveanca2001

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 589
  • Înscris: 27.03.2015
Produsele vandute de acest site prov din zone dubioase.
Cumparatorul ar trebui sa stie motivele pentru care PCGarage vinde produse destinate altor zone.
Daca vinzi macbook-uri destinate pietei arabe, fara adaptor romanesc pentru priza, fara hartii in lb romana, ar trebui sa spui clientului asta, si motivele pentru care o faci.

#454
energymonsta

energymonsta

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 363
  • Înscris: 24.10.2012

View PostMizu, on 20 mai 2015 - 16:05, said:

Chestia cu ambalajul are niste aspecte, in primul rand asiguri un transport al produsului in siguranta, in al doilea rand unele produse au pe ambalaj coduri necesare pentru identificarea produsului.
O imprimanta, spre exemplu, are pe ea stickere cu serie si alte date, dar un stick usb pauza.

Dupa cum am zis mai sus, eu am trimis o imprimanta doar cu factura, cutia era a ei dar nu mai aveam cofrajul si am bagat ziare in jurul ei. Ma asteptam sa comenteze cineva dar n-au fost probleme si s-a facut stornare.

Ma tu sigur nu esti un angajat pcgarage sub acoperire? Prea ii vorbesti de bine in stanga si in dreapta. Arde-le-ar sediul din temelii.

#455
Mizu

Mizu

    moroșan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,871
  • Înscris: 10.12.2006
La fel vorbesc si pe topicul emag, incerc sa-mi mentin impartialitatea :D

Ambele magazine au rulaj mare si e gresit sa generalizezi cand cineva are o problema. Incerc sa-l fac pe om sa inteleaga ca necazul lui nu e ceva intentionat din partea magazinului.

Insa e adevarat ca-mi place mai mult de pcgaraj datorita forumului, am deschis de cateva topicuri si au sarit repede sa ma ajute angajatii. Sunt mai bine desfasurati pe partea de suport clienti.

#456
ilieb3

ilieb3

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 06.12.2015
In data de 21.11.2015 am achizitionat online un sistem de pe site www.pcgarage.ro
In aceiasi zi am mers si l-am ridicat de la sediul PC Garage. Mentionez ca este destul de greu de gasit acest sediu pentru ca se afla intr-o cladire aflata intr-o stare pronuntata de degradare in spate, la ceva distanta de strada principala.  Nu exista indicatoare.Mai mult la intrare este o poarta de fier si un paznic.

In interor scria mare ca sistemul se poate testa si acasa  si in caz de defect trebuie returnat in 48 de ore.
Mentionez ca sistemul nu avea sigiliu motiv pentru care am intrebat de ce  nu are. Mi s-a raspus ca in trecut se practica dar acum nu mai este cazul.
Am intrabat daca pot utiliza voucherul au zis ca da. Am incercat sa fac comanda dar nu am reusit sa utilizez voucher. L-am rugat sa ma ajute si a mers in spate sa modifice in sistem. Dupa 15 min s-a intors si azis ca nu pot utiliza voucher la produse aflate in promotie dar pot utiliza la orice produs care nu este la promotie.

Am mers acasa am selectat alt produs care nu avea nici un fel de reducere dar la fel nu am putut utiliza voucher. Am mers din nou in showroom si au zis ca trebuie sa mearga. A incercat si el a vazut ca nu merge si a zis in aceasta perioada nu se pot utiliza vouchere.Am solicitat sa imi arate in regulament si ca nu mi se pare ok sa puna oamenii pe drumuri aiurea. A incercat sa imi arate intr-un regulament dar acel regulament se referea la un anumit tip de vouchere nu la tipul de voucher care il am eu si ma invita sa parasesc locatia.
Pentru ca nu mi s-a parut deloc profesionala abordarea (mentionez ca am astept mai bine de 15 min pana a vrut  cineva sa discute cu mine tot insistand ca nu au support clienti in locatie si ca numai pe site pot face solicitare –chiar daca in locatie era o intrare pe acre scria support clienti) am solicitat posibiliatea de returnare a sistemului. Au zis sa fac solicitare pe site. Pe site nu functiona aceasta optiune. Au zis sa vin luni intre ora 10-12 ca aceasta este singura perioada in care se fac retururi. (aberant a trebuit sa pierd o zi de munca pt a ajunge in interval).

Luni dimineata 23.11 am incercat sa instalez windows pe sistem dar am avut surpriza sa vad ca HDD nu functioneaza.
Am mers la ora 10.50 la sediul lor cu sistemul spunandu-le ca nu functioneaza hdd. Au luat sistemul si au mers in spate. Am solcitat sa fiu de fata cand testeaza sistemul dar au spus ca nu am voie sa merg in spate.
S-a intors cam dupa 15 min si mi-a spus ca intr-adevar nu functioneaza hdd si daca vreau sa inlocuiasca hdd cu altul de acelasi fel. Am spus ca nu mai am incredere in astfel de hdd si as dori altul de alt tip cu plata diferenta din partea mea daca este cazul. Au spus ca nu sunt de acord. Atunci am solicitat restituirea sistemului. Mai mult am mentionat ca nu mi se pare normal daca achizitionez un sistem sa nu fie testat in prealabil.
Mi-au confirmat ca doar unul din zece sisteme sunt testate.

Mi-au spus sa astept pana fac factura storno. Dupa 5 min am intrebat cat mai dureaza moment in care domnul de acolo a mers a desfacut din nou sistemul si mi-a zis ca hdd are semne de lovitura. Am spus ca eu nu am umblat la HDD sa verifice suruburile.
Au spus ca daca vreau sa imi returneze banii trebuie sa accept scaderea HDD evaluat la prêt din site si sa trimit un mail de confirmare.
Le-am spus ca nu eu am stricat HDD dar ca nu ii intereseaza si ca fara un mail in care sa le spun ca sunt de acord nu mai vad nici un ban.
Am trimis mail in acre am spus ca sunt de acord cu plata sumei aferente hdd dara ca nu recunosc vinovatia si ma voi adresa autoritatilor pentru stabilire vinovatie.
Au vazut mail-ul dar au zic ca daca nu scriu doar ca sunt de acord si mai scriu vreun cuvant in plus nu mai primesc nici un ban. Am trimis din nou mail asa cum am lasat dar dand forward dupa mail anterior  unde se vedea in subsol mai anterior in care le spuneam de autoritati.
Au zis ca daca nu dau un mail simplu nu primesc banii.

Practic ei nu au ok-ul meu pentru ca in email nr  de comada nu este corect.
In concluzie  mi-au returnat banii mai putin contravalaore HDD chiar fara acordul meu.

Mentionez ca am stat acolo mai bine de 2 ore jumatate. Au vent multi clienti cu retururi  si majoritatea intampinau problme. Era un scandal continu. Mentionez ca o persoana a plecat la OPC sa faca reclamatie. Am nr lui de telefon si poate sa confirme.

Evaluarea HDD a fost supraevalut.pret 300ron . Pe site cand am ajuns acasa am vazut pretul de 239 ron. Am atasat si print screen.

Mai mult pe site au un grafic cu pretul in ultima luna dar care nu este real. Atasat print screen cu grafic prêt  sistem in ultima luna pe site pcgarage prêt 3499ron. Dupa cum se vede in factura eu l-am achizitionat cu 2849ron.
Este evident ca inseala clienti cu aceste grafice.

Pe factura nu se mentioneaza componentele mai ales ca unele dine le au garantie mai mare de 2 ani de la producator.


Va rog sa ma ajutai cu solutionarea acestei recalmatii. Ma intereseaza sa recuperez banii pe HDD si plata zilei de concediu. Daca nu sunteti in masura  sa ma ajutati va rog sa imi spuenti caror autoritati ar trebui sa ma adresez (Politie pt inselaciune, instanta proces civil).

Am tasat documente si prinscren-uri.
In document word se vede clar faptul ca acele grafice nu sunt reale si inseala clientul asupar evolutiei pretului (prêt constant in grafic eu l-am achizitionat mult sub grafic).I-am intrebat despre  aceste grafice dar au zis ca promotile nu sunt luate in grafic (aberant acest lucru nu este specificat nici unde in site).

#457
Mizu

Mizu

    moroșan

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,871
  • Înscris: 10.12.2006
Luati toate actele la brat si mergeti la ANPC.
Recomand sa vorbiti si cu un superior al celui ce s-a ocupat in asa mod de garantie. Daca n-ati umblat in sistem inseamna ca sigiliul era intact si nu putea avea hardul semne de lovitura decat dintr-un incident prealabil. Daca s-a trecut pe fisa ca n-au fost intacte sigiliile, e si mai grav.

In rest nu va pot recomanda decat sa va luati un telefon mobil, ca sa nu va tot plimbati degeaba. Voucherele, livrarea, returul, toate se puteau rezolva din telefon. Dupa cum vedeti, prezenta fizica n-a influentat in vreun mod pozitiv deznodamantul.

#458
dexter2007

dexter2007

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 245
  • Înscris: 13.12.2006
Si pe mine m-au inselat cu niste discounturi care nu le-au mai ""iesit la socoteala". Si dupa ce am fost chiar si jignit de moderatorii de pe forumul lor, si tratat cu o liniste monumentala din partea celor de la relatii cu (fraierii) clientii, abia mi-au dat un voucher pentru jumatate din minciuna lor. Stiti cat le-a luat sa-mi trmita produsele comandate cu acel voucher, desi erau pe stoc? O saptamana jumatate, si inca sunt la curier :) Dar nu, ei nu sunt firi razbunatoare...

#459
IceLemonade

IceLemonade

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 07.01.2016
Mi s-a stricat routerul vechi si am decis sa dau comanda de unul nou de la PC Garage Garbage ( am gasit unul la oferta pe site-ul lor ).Proasta decizie.

Dau comanda de el pe 1 Ianuarie si astept... se face 3 Ianuarie si inca nu s-a uitat nimeni peste comanda mea.Stiu ca erau sarbatorile si era weekend dar pe unele site-uri ( ce-i drept din afara ) imediat se uita cineva peste comanda mea indiferent de zi.Ma decid sa fac un post pe forum poate clarifica cineva situatia ( precizez ca aveam nevoie de router cat mai rapid posibil ).Si mai proasta decizie.Sunt intampinat cu fraze cum ar fi "Nu te-ai uitat in calendar" sau "Nu or avea si ei un angajat pedepsit? :))".Mentionez ca le-am precizat ca am nevoie de router cat mai rapid posibil.Am zis hai sa nu fiu badaran si sa ii las in pace ca doar este weekend si poate sunt plecati toti cine stie ( chiar daca sarbatorile s-au terminat ).In seara aceea pe la vreo 12:20 ( oficial Luni ) zic sa verific ce s-a intamplat cu comanda mea.Ghici ce? Cu 5 minute mai devreme cineva s-a uitat peste comanda mea.Adica tu nu lucrezi in weekend dar poti sa te uiti pe comenzi la 12 noaptea? Am zis ca oricum de acum comanda era aproape ca si livrata si ca ajunge la mine in maxim 1-2 zile.

Trece o zi, trec doua, trec trei si nimic.Stau si a patra zi si astept pana la vreo 2 dupa-amiaza si vad ca tot nu am primit macar o instiintare fie ea SMS,telefon,mail.Ma decis sa-i sun pe cei de la Fan Courier ( precizez ca pe AWB comanda mea era ajunsa inca de pe 4.Ei imi spun ca nu le-a mai ramas nimic ce nu a fost expediat.Ma duc iar pe forumul cancerigen sa ii intreb unde imi este produsul.Dupa multe ore in care am fost "incantat" de cei de la PC Garage ( angajatii lor nu alti cumparatori sau useri ), majoritatea poze la AWB ( pe care il verificasem deja in fiecare zi ) sau lucruri care nu isi avea sensul, decide cineva de la ei sa dea un telefon la Fan Courier.Aparent as fi gresit numarul de telefon ( ceea ce e aproape imposibil pentru ca de fiecare data il verific de cel putin 5 ori, dar am zis ca poate as fi gresit o cifra ).Ma duc dupa 7 zile sa imi ridic coletul de la cei de la Fan Courier.Ma uit frumusel pe factura si imi apare un numar total schimbat , care nu era nici macar asemanator cu al meu si de pe alta retea.

Acum nu m-am mai dus pe forumul lor sa le confirm greseala ca sigur postul meu ar fi disparut de cum ar fi fost postat... vreau doar sa va avertizez cu privire la acest magazin si mai ales la forumul lor care este in general plin cu copii in varsta de 10-16 ani.Aveti aici cateva mesaje trimise de "Specialistii Autorizati PC Garage" si cateva de la alti utilizatori care s-au simtit jigniti ca au 16 ani aparent:https://i.imgur.com/lEMTGbf.png  

De acum cred ca voi ramane la Emag chiar daca platesc cu 10 lei in plus macar comanda imi vine la timp si nu am parte de o doza de injuraturi.

#460
darkzone

darkzone

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,372
  • Înscris: 22.09.2004
După ce că nu ești în stare să-ți rezolvi singur problema generată tot de tine (număr de telefon greșit în comandă) mai ești și nesimțit pe deasupra, făcînd ditamai circul pe forum deși ți s-a precizat în mod repetat, inclusiv de către un reprezentant al magazinului, că e ceva în neregulă cu datele de contact din comandă. Mai mult, ca să vezi cît te-a dus capu', ai menționat la nume și prenume nickname-ul de pe forum, de i-a bufnit și p-ăia rîsu' cînd au văzut AWB-ul. Ca să nu mai zic și că trebuia să postezi în continuare acolo ca să știe lumea că s-a rezolvat, nu ștergea nimeni nimic. Cu ce era obligat moderatorul respectiv să sune el la curier și să-ți limpezească ție situația: http://www.mygarage....ml#post3026899? Ține cont că nici măcar nu e angajat al magazinului. Iar acum vii să plîngi pe-aici ca să... ce?

În altă ordine de idei, ești cît se poate de departe de realitate cu afirmația că forumul respectiv ar fi populat numai de puștani de 15-16 ani care n-au altă treabă decît să facă mișto de ceilalți useri. În cazul tău, ai meritat-o cu vîrf și îndesat, mai rău îți trebuia. Dar tocmai faptul că pe-acolo sînt oameni în toată firea și și-au dat seama cu cine au de-a face a făcut ca lucrurile să nu degenereze. În schimb, ”barometrul” reputației, care se poate vedea la profil, nu minte, iar cînd mai mulți îți spun că ești beat te duci și te culci.

Edited by darkzone, 07 January 2016 - 22:50.


#461
iAmRuSu

iAmRuSu

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 22
  • Înscris: 13.11.2014
Ma dar tu chiar esti n******t? Cum poti sa afirmi toate chestiile alea si sa deformezi adevarul cand tu nu intelegi ce inseamna zi libera si faptul ca n-ai stiut sa lansezi o comanda online.
Cum ma sa pui comanda cu nickname de forum? Cum tot tu sa ai gura mare? Cum?
Macar e bine ca se pot vedea bazaconiile tale pe forum si nu te poate lua lumea in serios.

#462
IceLemonade

IceLemonade

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 07.01.2016

View Postdarkzone, on 07 ianuarie 2016 - 22:47, said:

După ce că nu ești în stare să-ți rezolvi singur problema generată tot de tine (număr de telefon greșit în comandă) mai ești și nesimțit pe deasupra, făcînd ditamai circul pe forum deși ți s-a precizat în mod repetat, inclusiv de către un reprezentant al magazinului, că e ceva în neregulă cu datele de contact din comandă. Mai mult, ca să vezi cît te-a dus capu', ai menționat la nume și prenume nickname-ul de pe forum, de i-a bufnit și p-ăia rîsu' cînd au văzut AWB-ul. Ca să nu mai zic și că trebuia să postezi în continuare acolo ca să știe lumea că s-a rezolvat, nu ștergea nimeni nimic. Cu ce era obligat moderatorul respectiv să sune el la curier și să-ți limpezească ție situația: http://www.mygarage....ml#post3026899? Ține cont că nici măcar nu e angajat al magazinului. Iar acum vii să plîngi pe-aici ca să... ce?

În altă ordine de idei, ești cît se poate de departe de realitate cu afirmația că forumul respectiv ar fi populat numai de puștani de 15-16 ani care n-au altă treabă decît să facă mișto de ceilalți useri. În cazul tău, ai meritat-o cu vîrf și îndesat, mai rău îți trebuia. Dar tocmai faptul că pe-acolo sînt oameni în toată firea și și-au dat seama cu cine au de-a face a făcut ca lucrurile să nu degenereze. În schimb, ”barometrul” reputației, care se poate vedea la profil, nu minte, iar cînd mai mulți îți spun că ești beat te duci și te culci.

View PostiAmRuSu, on 07 ianuarie 2016 - 23:01, said:

Ma dar tu chiar esti n******t? Cum poti sa afirmi toate chestiile alea si sa deformezi adevarul cand tu nu intelegi ce inseamna zi libera si faptul ca n-ai stiut sa lansezi o comanda online.
Cum ma sa pui comanda cu nickname de forum? Cum tot tu sa ai gura mare? Cum?
Macar e bine ca se pot vedea bazaconiile tale pe forum si nu te poate lua lumea in serios.

Dupa cum am precizat numarul de telefon nu avea absolut sub nicio forma sa fie scris gresit de mine.Dupa ce ca voi a-ti comis greseala m-ai aveti si tupeul sa veniti aici si sa ma injurati.Bravo voua! Dupa cum am precizat nu am sa mai comand in viata mea de la dumneavoastra de aceea mi-am si pus numele de pe forumul vostru.Putin imi pasa de serviciile care oricum lasa de dorit.

#463
iAmRuSu

iAmRuSu

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 22
  • Înscris: 13.11.2014
E greu sa intelegi ca noi nu suntem angajati ai magazinului.
Inca refuz sa cred cum tot tu esti ala cu gura mare si mai ai tupeul sa postezi prin alte parti. N-ai fost in stare sa iti gasesti propriul colet si dai vina pe fancourier si magazin in special.

#464
darkzone

darkzone

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,372
  • Înscris: 22.09.2004
Care ”voi”? În afară de Vladu care reprezintă magazinul pe forum nimeni de acolo nu lucrează la Garaj. Nu faci altceva decît să dovedești că nu ești în stare să faci o comandă online, ba mai mult, tu ești ăla care ți-ai bătut joc de niște oameni care n-aveau nici o obligație față de tine în momentul în care ai plasat o comandă în prima zi a anului cînd nu lucrează nici dracu', la caterincă și cu cîmpurile completate la mișto cu nickname-ul de pe forum, avînd și pretenția să fie preluată în 5 minute și eventual să-ți fie și livrată în aceeași zi sau cel mult a doua zi. Tu te vezi ce scrii?  În locul lor  nici nu procesam comanda, fiind cît se poate de evident că e doar o vrăjeală. După cum se vede, în continuare dai cu bîta-n baltă deși vina este în totalitate a ta.

#465
IceLemonade

IceLemonade

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 07.01.2016

View Postdarkzone, on 07 ianuarie 2016 - 23:13, said:

Care ”voi”? În afară de Vladu care reprezintă magazinul pe forum nimeni de acolo nu lucrează la Garaj. Nu faci altceva decît să dovedești că nu ești în stare să faci o comandă online, ba mai mult, tu ești ăla care ți-ai bătut joc de niște oameni care n-aveau nici o obligație față de tine în momentul în care ai plasat o comandă în prima zi a anului cînd nu lucrează nici dracu', la caterincă și cu cîmpurile completate la mișto cu nickname-ul de pe forum, avînd și pretenția să fie preluată în 5 minute și eventual să-ți fie și livrată în aceeași zi sau cel mult a doua zi. Tu te vezi ce scrii?  În locul lor  nici nu procesam comanda, fiind cît se poate de evident că e doar o vrăjeală. După cum se vede, în continuare dai cu bîta-n baltă deși vina este în totalitate a ta.

Pai daca doar Vladu reprezinta magazinul cum se face ca ceilalti aveti dreptul sa raspundeti la treburile care nu va intereseaza? As face o comparatie intre numarul meu si cel pus de voi, dar zic ca dupa ma trezesc si cu alte surprize.Cu asta inchei... nu cred ca mai are rost sa discutam.Tu oricum esti administrator pe mygarage afiliat pcgarage incerci orice sa le aperi reputatia... eu nu am nimic de pierdut decat timpul pe care il consum scriind.

#466
darkzone

darkzone

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,372
  • Înscris: 22.09.2004
Moderatorii au dreptul să răspundă în secțiunea respectivă, chiar dacă e rezervată clienților. Te-am trimis o dată la regulament, pe care dacă îl citeai ai fi știut asta, dar te-a durut la bașcheți și ai ignorat cu desăvîrșire tot ce ți s-a spus.
Nu apăr reputația nimănui, că nu sînt plătit pentru asta. Au și ei multe probleme într-adevăr, nu e totul roz pe-acolo, au multe de îndreptat, dar cînd văd o astfel de nedreptate... ba nu, chiar ticăloșie pot să-i spun, nu pot să stau cu mîinile-n sîn și să privesc de pe margine ronțăind la popcorn.

Edited by darkzone, 07 January 2016 - 23:29.


#467
epuru

epuru

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,125
  • Înscris: 27.03.2007
Ca sa inteleaga toata lumea ce specimen ii pisalau cu gheata, ma scuzati, am vrut sa zic IceLemonade, aveti aici thread-ul original: http://www.mygarage....-4344738-a.html :lol:

Edited by epuru, 07 January 2016 - 23:33.


#468
IceLemonade

IceLemonade

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 07.01.2016

View Postdarkzone, on 07 ianuarie 2016 - 23:28, said:

Moderatorii au dreptul să răspundă în secțiunea respectivă, chiar dacă e rezervată clienților. Te-am trimis o dată la regulament, pe care dacă îl citeai ai fi știut asta, dar te-a durut la bașcheți și ai ignorat cu desăvîrșire tot ce ți s-a spus.
Nu apăr reputația nimănui, că nu sînt plătit pentru asta. Au și ei multe probleme într-adevăr, nu e totul roz pe-acolo, au multe de îndreptat, dar cînd văd o astfel de nedreptate... ba nu, chiar ticăloșie pot să-i spun, nu pot să stau cu mîinile-n sîn și să privesc de pe margine ronțăind la popcorn.
Tocmai te-ai contrazis singur.Tu macar i-ai intrebat pe angajatii magazinului cine a comis greseala? Macar au recunoscut ca au comis-o ei ? Sau te arunci in acuzatii nefondate la adresa altcuiva?

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate