Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
PC Garage - Pareri / Sugestii / Reclamatii
Last Updated: Jan 17 2024 20:43, Started by
Olimpiu G
, Oct 11 2007 12:48
·
0
#433
Posted 21 August 2014 - 15:42
Super oferta la PC Garage: Tableta Lenovo IdeaTab S5000, 7 inch IPS MultiTouch, Cortex A7 1.2GHz Quad Core, 1GB RAM, 16GB flash, Wi-Fi, Bluetooth, Android 4.2, Silver - desigilat - Pret: 948,47 RON
Aceiasi tableta o puteti cumpara noua la 780,83 RON. tot de la pcgarage.ro [ http://i58.tinypic.com/jj63bl.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by DeuxEx, 21 August 2014 - 15:43. |
#434
Posted 01 October 2014 - 11:15
La garantii e tiganeala! o tastatura de genul asta la un laptop Lenovo nu face obiectul inlocuirii produsului (chiar si in 24h de la cumparare):
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/li-4ek_jJg0?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Am pus review la acel produs, au trecut 5 zile si inca asteapta moderare! Sfatul meu sa sa va orientati catre alte magazine, sunt destule. |
#435
Posted 03 October 2014 - 10:03
La garantii sunt puslamale rau de tot. Motivul suprem este: e de la curent dati in judecata enelul. Placa de baza, procesor sau memorie nefunctionala? Asta e raspunsul, combate-l daca poti
|
#436
Posted 05 October 2014 - 23:34
Marea promotie de 9 ani sau mai bine zis anisori ,pentru ca in anisori se masoara mintea baetzilor si fetelor care au gandit-o:
Ieri cu vreo 10 min inainte de incepere am pus ochii pe: Capturați ecranul complet 06102014 001326.jpg 329.91K 93 downloads Dupa 10 min de la inceperea "miilor de oferte": Capturați ecranul complet 06102014 001806.jpg 329.74K 93 downloads Pentru cei intepati un link care le vor folosi , eu ma duc Edited by cristian_sen, 05 October 2014 - 23:47. |
#437
Posted 06 October 2014 - 17:38
florinvfd, on 01 octombrie 2014 - 11:15, said:
La garantii e tiganeala! o tastatura de genul asta la un laptop Lenovo nu face obiectul inlocuirii produsului (chiar si in 24h de la cumparare): @cristian_sen - cred ca nu se pot abtine, mi se pare ca anul trecut tot ei au fost prinsi si dati la tv intr-un reportaj despre o imprimanta care costa mai mult la reducere decat anterior, la fel ca si produsul dat exemplu de tine. Edited by Dares, 06 October 2014 - 17:41. |
#438
Posted 07 October 2014 - 11:43
Nu se putea, cel putin asa au zis. De rezolvat se va rezolva cumva problema cu tastatura, chiar si cu Anpc, dar nu mai cumpar niciodata de la ei. Poate au prea multi clienti...
|
#439
Posted 04 March 2015 - 18:20
Nu mi-a ajuns experienta neplacuta de acum cativa ani cu nesimtitii de la pcgarage, m-a mancat undeva sa cumpar din nou de la ei.
Am fost la ei la sediu ca sa ma uit de un laptop. Cand am ajuns la ei in showroom am observat ca au modelul pe care il vreau eu, dar pe 17.3 resigilatla la pretul celui pe 15.6. Mi s-a spus ca laptopul are tasta space si sageata stanga cu julituri fine. Mi s-a spus ca pot sa verific produsul si daca nu-mi place primesc banii inapoi. Chiar daca plec cu el acasa am 48 de ore sa-l returnez. Vine produsul, il verific, parea ok vizual. Platesc numerar suma de 3850lei. Inainte sa plec ii intreb din nou daca primesc banii inapoi daca il returnez 48 de ore. Mi se spune: bineinteles, stati linistit. Ajung acasa, il bag la instalat win. Ce sa vezi, tasta space avea un joc groaznic si scotea un sunet ca si cum se rupe ceva cand apasam pe ea. Ma intorc la sediu dupa nici o ora de la cumparare le spun ca vreau sa-l returnez pentru ca are defect. Da, surpriza, de ce nu l-ati verificat calumea? Stiti ca nu va putem da banii inapoi, o sa vi-i bagam in contul pcgarage si puteti sa cumparati alte produse cu ei. Ba ma lasi! Apoi imi spune ca vi-i bagam intr-un cont bancar in 48 de ore daca vreti. Cum adica? Acum 60 minute v-am platit numerar iar voi nu imi dati banii inapoi tot numerar? Bineinteles ca nu-ti baga banii in cont daca ii rogi personal. Trebuie sa trimiti mail la contabilitate si apoi sa astepti raspuns. Asta ca sa te faca sa cumperi tot de la ei. Jur ca asta chiar ultima data cand mai cumpar ceva de acesti tepari! Evitati pe cat posibil sa va incurcati cu ei. Edited by bogenel, 04 March 2015 - 18:34. |
#441
Posted 04 March 2015 - 18:40
Stai linistit, sunt sigur ca si aia se roaga sa nu mai treci pe la ei niciodata.
Vei primi banii inapoi, deci de ce vorbim de teapa? Pentru ca te-ai gandit tu sa aprinzi laptopul doar acasa? PCGarage nu cred ca face discriminari pe baza de IQ. |
#442
Posted 05 March 2015 - 10:24
De ce consider ca am fost fraierit?
Ati pus in vanzare un produs fara sa specificati exact defectul pe care il are. Lasa ca o sa gasim fraierul cu IQ scazut care o sa-l cumpere. Oricum sunt destui care accepta pacalelile voastre. Dupa ce am returnat laptopul la nicio o ora a reaparut pe site, iar la scurt timp s-a vandut. Deci fraieri se gasesc. Al doile motiv. Produsul fiind desigilat m-ati mintit ca imi dati banii inapoi in aceeasi zi daca produsul are vreun defect ascuns. Bineinteles ca banii mei sunt buni de rulat! La sfarsit de luna contabilitatea o sa aiba cu 3850lei bani mai multi rulati. Iar fraierul de mine inca asteapta sa-i intre banii in cont. Cand o sa-i scot din cont bineinteles ca fraierul de mine o sa plateasca comision. Stai tu linistit, nu am niciun motiv sa mai calc pe la voi. Daca am rezistat din 2013 pana acum fara sa mai cumpar de la voi, o sa rezist in continuare. Dupa experienta din 2013 cu un produs defect din fabrica pe care nu ati vrut sa mi-l schimbati, m-am convins de voi. Din pacate lupul nu-si schimba naravul niciodata. Probabil nici laptopul acesta nu mi-l stornati daca nu veneam intr-o ora sa-l returnez. Probabil daca veneam a doua zi imi spuneati ca am uzat eu tasta si din cauza asta are jocul acela. Si bineintele ca dupa un timp cand tasta se strica eram nevoit sa platesc din banii mei o alta tastatura care costa 101euro fara TVA, pentru ca nu face obiectul garantie deoarece este considerat defect mecanic. Sa fiti voi sanatosi, ca balta are peste. Fraieri gasiti in fiecare zi care sa inghita momeala. Edited by bogenel, 05 March 2015 - 10:26. |
|
#443
Posted 18 March 2015 - 19:24
Am trimis din Decembrie in garantie trei produse: un telefon, o placa video, si o imprimanta. Toate s-au rezolvat cu storno, fara nicio problema.
Deci sunt indreptatit sa fiu sceptic cand aud de probleme cu garantiile la pcgarage. Ca mi s-au stricat in 4 luni 3 produse cumparate de la ei e altceva ) , presupun ca mi s-ar fi stricat de la orice magazin cumparam, ca doar nu le produc ei. |
#444
Posted 30 March 2015 - 20:42
Din categoria "promotii si preturi":
Campania expira, pretul produsului scade. Attached Files |
#445
Posted 18 May 2015 - 12:49
Am un memory stick de 16GB care a cedat. Nu se mai poate copia nimic pe el. Vreau sa-l trimit la garantie, dar nu sunt sigur ca mai am certificatul de garantie (a ramas acasa la parintii mei si nu stiu daca nu l-au aruncat sau daca l-au pus pe nush unde..).
Daca nu gasesc certificatul, pot face ceva? Stiu ca e vorba doar de 40ron, dar sunt si astia niste bani totusi.. Pcgarage au pe site valabila pentru download doar factura fiscala nu si cert. de garantie. Iar la acordarea garantiei ti-l cer. La emag se poate descarca si garantia din contul de client, Pcgarage sunt perversi, au pus doar factura la download in speranta ca clientul pierde certificatul de garantie si ei scapa de acordarea garantiei in modul asta.. Edited by lemonu, 18 May 2015 - 12:52. |
#446
Posted 18 May 2015 - 15:51
Da, e o conspiratie mondiala in privinta certificatelor de garantie, sigur s-au gandit mult la abordarea asta... De unde apareti frate?
In alta ordine de idei, trebuie sa prezinti certificatul de garantie cand duci obiectul la reparat iar pe certificatul de garantie trebuie sa fie elementele de identificare ale obiectului. Nu e magazinul responsabil ca nu ai tu la indemana certificatul. Comerciantul si-a indeplinit obligatia cand l-a emis. |
#447
Posted 18 May 2015 - 16:26
Eu am trimis o imprimanta doar cu factura, ei pot oricum vedea dupa serie daca mai e sau nu in garantie. Si n-au comentat nimic, am primit storno pe ea.
|
|
#448
Posted 20 May 2015 - 14:52
AlexEn, on 18 mai 2015 - 15:51, said:
De unde apareti frate? Zi-mi si mie de ce nu se poate falsifica hartia aia, sau care e avantajul sau pe langa certificatul/factura in forma electronica? Iti arat raspunsul de la PC Garage in care ei spun ca e neaparat nevoie de cartificat de garantie si ambalaj original(sunt absolut sigur ca toti pastreaza ambalajele de la toate memorii stick-urile cumparate de-a lungul anilor.) .Poate tie ti se pare normal sa-ti umpli casa de hartii si ambalaje dar restul nu cred ca suntem asa. PS. Am gasit hartia. Edited by lemonu, 20 May 2015 - 14:53. |
#449
Posted 20 May 2015 - 15:55
Nu esti obligat sa pastrezi ambalajul si lipsa lui nu poate anula garantia.
|
#450
Posted 20 May 2015 - 16:05
Chestia cu ambalajul are niste aspecte, in primul rand asiguri un transport al produsului in siguranta, in al doilea rand unele produse au pe ambalaj coduri necesare pentru identificarea produsului.
O imprimanta, spre exemplu, are pe ea stickere cu serie si alte date, dar un stick usb pauza. Dupa cum am zis mai sus, eu am trimis o imprimanta doar cu factura, cutia era a ei dar nu mai aveam cofrajul si am bagat ziare in jurul ei. Ma asteptam sa comenteze cineva dar n-au fost probleme si s-a facut stornare. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users