Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
La multi ani mie!

Senzor filtru particule GOLF 7

La multi ani @radu103!

La multi ani @Nenea Zap!
 La multi ani @beavis03!

BlackView Oscal Pad 13, probleme ...

Baterie auto AGM 70AH vs normala ...

Depanero nu vrea sa imi dea Negat...
 Extras carte funciara

Carucior pliabil pentru cumparatu...

In ce supermarket gasesc carne de...

Cat de riscant e sa rezerv un hot...
 Audi Q3 F3 PHEV - impresii si con...

AC Vortex nu mai incalzește

Scule electrice și impactul ...

Huawei Pura 70/Pro/Ultra
 

Probleme PCGARAGE

- - - - -
  • Please log in to reply
355 replies to this topic

#55
dade

dade

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 643
  • Înscris: 10.03.2006

 kretzu77, on Jun 15 2007, 17:33, said:

hai ca m-am lamurit
2 palme importatorului atunci (daca garajul nu si-a bagat degetelele in comanda)
:)

Eu is curios dupa cate telefoane s-a rezolvat, asta daca s-a rezolvat ca inca persoana in cauza nu a spus.
Cat despre faza cu "nu noi suntem de vina" o stim deja, e chiar sport national.

Din nou spun ca cel mai bine desfacut cutiile cu fan courierul de fata semnat daca e totul in regula.
Daca nu, mai bine stat o saptamana fara produs decat cu unu defect.

Cat despre angajatii magazinelor online: nu va mai ofticati atat cand cineva arunca cu noroi (cu toate ca  au sau nu dreptate) pentru ca vina a voastra incepanad de la importator. Acceptati orice in speranta unor preturi mai mici, asta pe spatele clientilor.

#56
udragos

udragos

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 453
  • Înscris: 15.03.2006
Pai cred ca vina a fost a ta pana la urma, te mai si uiti la continut in cazul in care acesta vine desigilat (adica nu este in punga sigilata - lipita; cutie sigilata - si nu ma refer aici la o bucata de scotch - de ex la proace exista acel sigiliu special; ambalaj de plastic sigilat prin lipire).

Si atentie, mereu se verifica corespondenta nr. serial cu factura/certificatul de garantie (indiferent daca produsul este sigilat sau nu, daca nu se poate verifica decat prin desigilare atunci tre desfacut ... numai ca nu cred ca este cazul din moment ce nr. serial a fost trecut pe factura. Probabil din cauza asta e posibil ca pe factura/certificatul de garantie sa fie trecute cateva cifre din codul de bare al produsului.

Treaba cu verificarea comenzii o faci inainte de efectuarea platii catre curier, cu acesta de fata; daca produsul nu corespunde poti sa nu platesti si gata, ca nu iti da nimeni in cap! Oricum, produsul poate fi defect dar asta o sa observi numai dupa ce il pui in functiune + ca am mai observat o kestie: la unii pe certificatul de garantie scrie explicit ca "produsul a fost verificat la achitare si ca functioneaza in parametrii normali", adika ar tre sa pui produsul respectiv in functiune sub ochii curierului altfel garantia este anulata.

#57
mihai20005

mihai20005

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,492
  • Înscris: 18.12.2005

 udragos, on Jun 15 2007, 18:03, said:

Pai cred ca vina a fost a ta pana la urma, te mai si uiti la continut in cazul in care acesta vine desigilat (adica nu este in punga sigilata - lipita; cutie sigilata - si nu ma refer aici la o bucata de scotch - de ex la proace exista acel sigiliu special; ambalaj de plastic sigilat prin lipire).

Si atentie, mereu se verifica corespondenta nr. serial cu factura/certificatul de garantie (indiferent daca produsul este sigilat sau nu, daca nu se poate verifica decat prin desigilare atunci tre desfacut ... numai ca nu cred ca este cazul din moment ce nr. serial a fost trecut pe factura. Probabil din cauza asta e posibil ca pe factura/certificatul de garantie sa fie trecute cateva cifre din codul de bare al produsului.

Treaba cu verificarea comenzii o faci inainte de efectuarea platii catre curier, cu acesta de fata; daca produsul nu corespunde poti sa nu platesti si gata, ca nu iti da nimeni in cap! Oricum, produsul poate fi defect dar asta o sa observi numai dupa ce il pui in functiune + ca am mai observat o kestie: la unii pe certificatul de garantie scrie explicit ca "produsul a fost verificat la achitare si ca functioneaza in parametrii normali", adika ar tre sa pui produsul respectiv in functiune sub ochii curierului altfel garantia este anulata.


Si imi spui si mie cum ai vrea sa fac treaba asta din moment ce curierul a refuzat sa-mi urce coletul la usa apartamentului ?
Sa scot toate cutiute si cutiile pe caldaram ?
Si chestie cu garantia cum ai vrea sa o fac, sa montez toate piesele (proc+mobo+toate cele), care mie mi-a luat 1,5 ore si apoi sa semnez ?
Incearca sa vezi daca curierul accepta treaba asta si apoi mai vorbim.
intreb inca o data cu OPC-ul rezolv problema ?

#58
rebutatul

rebutatul

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 94
  • Înscris: 16.02.2005
Normal curierul trebuia sa astepte sa verifici coletul, iar daca lipsea ceva sa iti faca proces verbal... :(

Eu am auzit de problema cu pasta siliconica de cand ai semnalat-o... credeam ca s-a trimis pana acum...

Problema cu pasta aia este ca de la noi a plecat. Colegul meu ti-a cerut o descriere a felului in care a fost primit coletul, fiindca pentru colete deteriorate, curierul plateste daune. Poate nu s-a trimis produsul lipsa datorita faptului ca nu ai trimis ce te-a rugat colegul?

Ma interesez si revin luni cu un raspuns competent...

PS: la ambalare, produsele mici se pun in cutiile altor produse (in cazul tau pasta a fost puna in cutia placii de baza). Foarte ciudat ca a disparut de acolo....

PS2: Cred ca asta tine mai mult de politie decat de opc... pana la urma este furt... or smth...

Edited by rebutatul, 15 June 2007 - 18:10.


#59
Moldoveanul

Moldoveanul

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,082
  • Înscris: 01.02.2005

 rebutatul, on Jun 15 2007, 19:09, said:

Normal curierul trebuia sa astepte sa verifici coletul, iar daca lipsea ceva sa iti faca proces verbal... :(

Eu am auzit de problema cu pasta siliconica de cand ai semnalat-o... credeam ca s-a trimis pana acum...

Problema cu pasta aia este ca de la noi a plecat. Colegul meu ti-a cerut o descriere a felului in care a fost primit coletul, fiindca pentru colete deteriorate, curierul plateste daune. Poate nu s-a trimis produsul lipsa datorita faptului ca nu ai trimis ce te-a rugat colegul?

Ma interesez si revin luni cu un raspuns competent...

PS: la ambalare, produsele mici se pun in cutiile altor produse (in cazul tau pasta a fost puna in cutia placii de baza). Foarte ciudat ca a disparut de acolo....

PS2: Cred ca asta tine mai mult de politie decat de opc... pana la urma este furt... or smth...

Hai sa fim seriosi ? Nu umbla curierul in cutie si ia doar pasta ! Eu lucrez in curierat si nu mi-as permite sa umblu in colete, dar nu se stie. Totusi daca era de luat...lua ceva mai valoros. Parerea mea ca nu s-a pus produsul in colet de la firma de la voi, s-a mai intamplat si la alte firme, o sa va pierdeti din clienti pentru o pasta (vezi ce au patit DC).

#60
mihai20005

mihai20005

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,492
  • Înscris: 18.12.2005

 rebutatul, on Jun 15 2007, 19:09, said:

Normal curierul trebuia sa astepte sa verifici coletul, iar daca lipsea ceva sa iti faca proces verbal... :(

Eu am auzit de problema cu pasta siliconica de cand ai semnalat-o... credeam ca s-a trimis pana acum...

Problema cu pasta aia este ca de la noi a plecat. Colegul meu ti-a cerut o descriere a felului in care a fost primit coletul, fiindca pentru colete deteriorate, curierul plateste daune. Poate nu s-a trimis produsul lipsa datorita faptului ca nu ai trimis ce te-a rugat colegul?

Ma interesez si revin luni cu un raspuns competent...

PS: la ambalare, produsele mici se pun in cutiile altor produse (in cazul tau pasta a fost puna in cutia placii de baza). Foarte ciudat ca a disparut de acolo....

PS2: Cred ca asta tine mai mult de politie decat de opc... pana la urma este furt... or smth...


Si eu am trimis un mail prin intermediul formularului de contact dupa site, prezentand modul de ambalare ca fiind in cutia unui monitor de 17'' Brilliance Philips, totul fiind sigilat, nedesfacut.
Crede-ti ca eu chiar faceam scandal daca acea pasta era in cutie ?
Nu am primit-o nici pana in ziua de azi. Si totusi ar fi 2 posibilitati:
1. sa mi-o trimite-ti, insa pe cheltuiala dvs, pentru ca nu e vina mea
2. sa-mi inapoia-ti banii, dupa ce va fac o copie dupa factura si eventual o declaratie pe proprie raspundere.
Astept un raspuns, ori pe privat, ori aici.

PS: Cum zicea cineva mai sus, daca era lua cu totul placa de baza, sau sistemul audio ca erau cele mai voluminoase sau placa grafica.
Oricum modul de ambalare al HDD-ului a fost intr-un mare fel.
Nu spun acum insa se putea gasi o cutie si pentru el.

Insa sa dau cartile pe fata pentru ca nu am nimic de ascuns in acest forum:
1. Discut cu colegul dumneavoastra Valentin (atat stiu din nume), care imi spune ca imi poate trimite pasta insa trebuie sa platesc eu transportul.
Cand am auzit asta nu am mai putut de nervi, adica cum daca nu e din vina mea, la ce sa mai platesc inca o data transportul, dupa ce ca am platit transportul pana la Fieni aproape 90 lei.
2. Intr-o alta zi imi spune ca, cu o zi inainte am fost contactat de directorul de vanzari Pc Garage, insa eu nu am raspuns la telefon, telefon care a fost asupra mea tot timpul, si care nu a sunat deloc in acea zi.
3. La 2 zile distanta de intamplarea de mai sus il sun eu iarasi pe cheltuiala mea, vorbesc frumos, ii explic omului ca nu sunt nici chior, nici prost, ca nu sunt un incepator care sa poata fi mintit in fata si fara nerusinarea, ca am mai comandat online si am primit produsele intacte si ATENTIE toate, si imi spune ca in aceeasi zi ma va contacta directorul de vanzari Pc Garage.
4. Tin sa va anunt ca am renuntat de tot la Pc Garage pana la rezolvarea problemei, astfel azi in jurul orei 14-14:30 am facut o comanda pentru o carcasa Raidmax Virgo la Pc Garage, insa nici la aceasta ora nu am fost sunat pentru confirmarea comenzii. Bun domnilor de la Pc Garage, AM RENUNTAT la acea comanda. Trimit comanda celor de la DC shop foarte punctuali acestia ma suna la nici 5 minute dupa realizarea comenzii, pun la punct datele de contact, iar maine sper sa am carcasa.
5. Modul de ambalare al HDD-ul a fost intr-un mare fel, punga antielectrostatica (parca asa ii zice), era lipita cu scoch de placa de baza (oare nu se gasea in tot depozitul o cutiuta si pentru acel) HDD ?.
6. Cam atat am avut de spus, sper ca se va rezolva problema cu pasta Artic Silver 5.

Edited by mihai20005, 15 June 2007 - 18:36.


#61
Rare

Rare

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 461
  • Înscris: 27.01.2007
Orice magazin greseste o data , de douao ri si cred ca trebuie sa fim intelegatori , dar totusi problema ta Mihai e serioasa si ar trebui rezolvata(indiferent de cale:pasnica sau "razboi").Eu recomand in continuare PcGarage pentru ca(sper eu)livrarea catre Miahi a fost doar o greseala.

#62
mihai20005

mihai20005

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,492
  • Înscris: 18.12.2005

 Rare, on Jun 15 2007, 19:44, said:

Orice magazin greseste o data , de douao ri si cred ca trebuie sa fim intelegatori , dar totusi problema ta Mihai e serioasa si ar trebui rezolvata(indiferent de cale:pasnica sau "razboi").Eu recomand in continuare PcGarage pentru ca(sper eu)livrarea catre Miahi a fost doar o greseala.


Greseala, greseala Rares insa eu nu am intrat in posesia acelei paste, dupa cum am mai spus nici acum, dupa mai bine de o saptamana.
Le-am spus ca ma duc la Targoviste ca sa o iau de la sediul Fan Courier, sau daca nu le dau un cont bancar sa-mi vireze banii (reprezentand suma pe care am platit-o pe acea pasta).

#63
Rare

Rare

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 461
  • Înscris: 27.01.2007

 mihai20005, on Jun 15 2007, 20:35, said:

Greseala, greseala Rares insa eu nu am intrat in posesia acelei paste, dupa cum am mai spus nici acum, dupa mai bine de o saptamana.
Le-am spus ca ma duc la Targoviste ca sa o iau de la sediul Fan Courier, sau daca nu le dau un cont bancar sa-mi vireze banii (reprezentand suma pe care am platit-o pe acea pasta).
Cum adica sa mergi la Targoviste pe banii tai sa iei o pasta pe care ai platit`o tot din banii tai?Nu te lasa "sluga" pentru o amarata de pasta ... Daca asa sunt ei nu ai ce face , nu o sa mai ai de a face cu ei dar sa fii sluga pe banii tai e penibil.

#64
Liviu Varzaru

Liviu Varzaru

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 24
  • Înscris: 16.07.2005

 mihai20005, on Jun 15 2007, 19:26, said:

4. Tin sa va anunt ca am renuntat de tot la Pc Garage pana la rezolvarea problemei, astfel azi in jurul orei 14-14:30 am facut o comanda pentru o carcasa Raidmax Virgo la Pc Garage, insa nici la aceasta ora nu am fost sunat pentru confirmarea comenzii. Bun domnilor de la Pc Garage, AM RENUNTAT la acea comanda. Trimit comanda celor de la DC shop foarte punctuali acestia ma suna la nici 5 minute dupa realizarea comenzii, pun la punct datele de contact, iar maine sper sa am carcasa.

Hmmm...nu ai primit confirmare prin SMS -comanda a fost preluata?

#65
marsonyc

marsonyc

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 21
  • Înscris: 26.09.2004

 rebutatul, on Jun 15 2007, 15:57, said:

Mdea... dupa ce am numarat de cate ori s-a repetat cu vantul "rusine" scris cu caps si semnul exclamrii mai am putin si il imprumut ca tic verbal.

Daca unii nu stiu, eu lucrez la PC Garage si cunosc destul de bine problema.

Eu inteleg sa fii dezamagit cand se intampla asa ceva, dar de la a relata un fapt pana la a denatura adevarul este o cale destul de lunga.

Vinovat pentru acest lucru este un anumit importator, care a fost rugat sa isi recunoasca vina public. Daca nu o va face, imi cer eu scuze in numele lor.

Domnului "client tepuit" i s-au cerut scuze in nenumarate randuri si s-a incercat remedierea problemei pe cale amiabila. Se pare totusi ca unora le place jazz-ul :).

Raspunsul catre dansul suna cam asa:

"Buna ziua!

Precum v-am spus si la telefon, produsul nu a fost desigilat de catre noi; a fost trimis precum l-am primit de la importator. Nu avem dreptul de a desigila produsele. De asemenea, v-am rugat sa trimiteti produsul inapoi pe cheltuiala noastra, apoi sa rezolvam problema pe o cale amiabila, fie schimbandu-va produsul, fie inapoindu-va banii.

Ne pare rau ca s-a ajuns aici.

O zi buna"

Acum de ce oare o fi nevoie sa se ajunga la asa ceva.... dumnezeu stie....

Din pacate, nu am auzit scuze de la dvs, doar ati aruncat vina pe importator (probabil ca pe buna dreptate).
Intradevar acum ati propus o rezolvare, dar sa fim corecti pina la capat , au trecut 3 zile de la semnlarea problemei pentru ca sa dati un raspuns. Nu am denaturat realitatea, am avut si argumente (poze mai mult decit convingatoare in sprijinul celor scrise). Daca nu foloseam cuvine mari, probabil ramineam si eu nerezolvat ca in cazul "pastei conductoare"
de mai sus.
Cum spunea cineva aici, orice magazin poate gresi, deci sa mai acordam o sansa ptr. PC garage. Intradevar se pare ca vina apartine furnizotrului de la PCGARAGE. Cum spunea si REBUTATUL, daca nu era acea modificare din pix, as fi crezut ca poate fi o incurcatura. Insa acea modificare m-a indignat si m-a determinat sa actionez in consecinta.
Am scris si eu un protest pe pagina de contact al respectivului furnizor dar nu am primit nici un raspuns.

Probabil cazul va fi inchis luni cind voi primi alt aparat.
Deci topicul se poate inchide.

Pentru rebutatul': scuze daca prin actiunile mele v-am adus prejudicii dvs. personal.

Edited by marsonyc, 15 June 2007 - 20:35.


#66
rebutatul

rebutatul

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 94
  • Înscris: 16.02.2005

 marsonyc, on Jun 15 2007, 20:33, said:

Din pacate, nu am auzit scuze de la dvs, doar ati aruncat vina pe importator (probabil ca pe buna dreptate).
Intradevar acum ati propus o rezolvare, dar sa fim corecti pina la capat , au trecut 3 zile de la semnlarea problemei pentru ca sa dati un raspuns. Nu am denaturat realitatea, am avut si argumente (poze mai mult decit convingatoare in sprijinul celor scrise). Daca nu foloseam cuvine mari, probabil ramineam si eu nerezolvat ca in cazul "pastei conductoare"
de mai sus.
Cum spunea cineva aici, orice magazin poate gresi, deci sa mai acordam o sansa ptr. PC garage. Intradevar se pare ca vina apartine furnizotrului de la PCGARAGE. Cum spunea si REBUTATUL, daca nu era acea modificare din pix, as fi crezut ca poate fi o incurcatura. Insa acea modificare m-a indignat si m-a determinat sa actionez in consecinta.
Am scris si eu un protest pe pagina de contact al respectivului furnizor dar nu am primit nici un raspuns.

Probabil cazul va fi inchis luni cind voi primi alt aparat.
Deci topicul se poate inchide.

Pentru rebutatul': scuze daca prin actiunile mele v-am adus prejudicii dvs. personal.
Sigur in discutiile cu alina nu s-au cerut scuze? :(
A durat 3 zile din urmatoarele motive: S-a semnalat problema, in acceasi zi am auzit si eu de ea, a doua zi am cerut retrimiterea mailului cu pozele (primul e-mail era corupt...), apoi coletul tau la noi si s-a trimis catre tine in aceeasi zi...

Scuze nu este nevoie sa iti ceri, asta este datoria noastra... Pana la urma chiar daca nu a fost vina noastra, pentru tine noi suntem cei care am produs incidentul, nu distribuitorul...

In legatura cu pasta, pare simplu la prima vedere, fiind vorba de o simpla pasta de 2-3 lei... Dar lucrurile sunt putin mai complicate decat par.
Vorba aceea, cine fura azi un ou, maine va fura un bou. Produsele au plecat de la noi, asta e sigur (sunt procese verbale de predare-primire, camere de supraveghere, inventar etc...). Noi te-am rugat sa trimiti un e-mail/fax cu descrierea respectiva pentru a instiinta firma de curierat.
Gandeste-te ca nu este vorba aici de pierderea a 2-3 lei, este vorba de a trece cu vederea un lucru destul de important: lipsa produselor din colete. Normal firma de curierat trebuia sa iti dea voie sa verifici marfa. Eu l-am rugat pe Valentin sa iti ceara un e-mail/fax si nu completarea formularului de pe site. De ce? Ca sa il pot trimite mai departe intr-o forma cat mai oficiala...
Mai pe scurt, partile prejudiciate de incidentul asta esti si tu ca si client, si PC Garage...

PS: nu a zis nimeni ca au umblat in colet... dar cumva pasta aia a disparut... Poate ca a cazut, poate ca s-a evaporat, cine stie... Tocmai de aia am cerut descrierea modului de ambalare...

#67
Liviu Varzaru

Liviu Varzaru

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 24
  • Înscris: 16.07.2005
@mihai20005

Ai trimis mail pana la urma catre PCGarage?

Oricum probleme pot sa apara oricand, conteaza rezolvarea lor de dupa ivirea problemei. Sunt probleme pe care le avem si noi la randul nostru cu furnizorii. S-ar  putea enumera zeci de probleme, ale caror efecte ne-au pus pe noi intr-o lumina negativa...

#68
rebutatul

rebutatul

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 94
  • Înscris: 16.02.2005
Yeap, ma uitam si eu acum la ce am scris si mi-am dat seama ca mereu incerc sa disculp PC Garage... Poate pe buna dreptate de cele mai multe ori :).

Pana la urma oameni suntem, greseli facem. Nu exista perfectiune si nu cred ca are rost sa incepem noi sa cautam asta...

Conteaza in final daca problema este rezolvata... Si asta se intampla indiferent de sursa problemei si modul de abordare. Fie cu un ton calm si civilizat, fie cu injurii si cuvinte "de lauda", rezultatul este mereu acelasi. Suntem oameni liberi si facem ce ne taie capul... Daca se intampla sa fiu si eu uneori acid, o fac din cauza cuvintelor astora "de lauda", care nu reusesc decat sa tensioneze situatia si nimic altceva...

Ma uitam la titlul topicului si ma gandeam ca, pe cat de usor este sa tarasti prin noroi pe cineva, pe atat de greu este pentru acel cineva sa se "curete de mizerie"...

#69
kretzu77

kretzu77

    Custom title

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,443
  • Înscris: 06.06.2006

 rebutatul, on Jun 16 2007, 14:27, said:

1. Yeap, ma uitam si eu acum la ce am scris si mi-am dat seama ca mereu incerc sa disculp PC Garage... Poate pe buna dreptate de cele mai multe ori :).
2. Pana la urma oameni suntem, greseli facem. Nu exista perfectiune si nu cred ca are rost sa incepem noi sa cautam asta...
3. Conteaza in final daca problema este rezolvata... Si asta se intampla indiferent de sursa problemei si modul de abordare. Fie cu un ton calm si civilizat, fie cu injurii si cuvinte "de lauda", rezultatul este mereu acelasi. Suntem oameni liberi si facem ce ne taie capul... Daca se intampla sa fiu si eu uneori acid, o fac din cauza cuvintelor astora "de lauda", care nu reusesc decat sa tensioneze situatia si nimic altceva...
4. Ma uitam la titlul topicului si ma gandeam ca, pe cat de usor este sa tarasti prin noroi pe cineva, pe atat de greu este pentru acel cineva sa se "curete de mizerie"...
1. ar fi culmea sa nu faci asa; cred ca si eu as face la fel, de multe ori involuntar chiar
2. cu partea I sunt de acord; cu partea a II-a am o problema: nu v-a cerut nimeni sa fiti perfecti; sa tindeti spre cei mai buni ati cautat? (asta presupune si jumulirea importatorilor cand este cazul si schimbarea firmelor de curiarat cand este cazul).

cred ca problema este ca prea ii scarpinati intre coarne pe importatori (nu ma refer numai la voi); intr-un fel aveti dreptate: de destule ori sunteti la mana lor; dar trebuie sa ii mai si trageti de urechi cateodata; eu stiu un caz (nu in IT, ci in aparatura de televiziune) in care importatorul a fost jumulit serios de client (bine acuma, nu era vb de ceva in valoare de 100 lei), au facut urat, clientul a vb la producator si importatorul si-a furat-o rau de tot; de vreo 10 ani au inceput si producatorii sa-si dea seama ca resale-ul face banul si e in contact direct cu clientii finali.
3. corect; respecte
4. hai nu mai dramatiza in halul asta; v-a umplut doat de "tzepe"; eu nu vad "noroi" in titlul topicului :lol:

Edited by kretzu77, 16 June 2007 - 14:40.


#70
cornel001

cornel001

    Scapat de la balamuc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,261
  • Înscris: 30.07.2005
E bine ca va pasa de parerea clientilor, fie ea si prin forma 'tarat in noroi prin forumuri', si incercati sa rezolvati problemele... macar asta... si dialogul cu clientul.

#71
schumy1502

schumy1502

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 605
  • Înscris: 03.01.2007
chiar asa....e f bine ca incercati sa rezolvati problemele cu clientii....sa nu uitati ca ,clientul este stapanul vostru

#72
mihai20005

mihai20005

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,492
  • Înscris: 18.12.2005
Da, pana la urma am primit din partea directorului de vanzari un telefon in cursul diminetii de ieri, cu promisiunea ca mi se va trimite pasta pe cheltuiala PC GARAGE.
Sa vedem acum cand ajunge  :naughty: .

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate