Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...

De unde cumparati suspensii / gar...
 [UNDE] Reconditionare obiecte lemn

Infiltratii casa noua

sugestie usa interior

ANAF si plata la selfpay
 Imprimanta ciss rezista perioade ...

Garmin fēnix 7 / PRO / Saphi...

Care sunt cele mai mari regrete a...

Alfa Romeo Stelvio 2.2 jtd
 Intrebari srl nou

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...
 

Probleme PCGARAGE

- - - - -
  • Please log in to reply
355 replies to this topic

#1
marsonyc

marsonyc

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 21
  • Înscris: 26.09.2004
Am avut neplacuta o neplacuta surpriza din partea celor de la PCGarage! In ideea de a cumpara un DVD care sa ma tina o vreme (satul fiind de bulkuri pe care le schimbam la 6 luni) am decis sa comand un dvd writer retail cu Light Scribe, de pe situl PCGarage. Mi-am ales un LG GSA-H12LB. Si am primit doar ambalajul! Inca de cind am deschis coletul am fost dezamagit de ambalajul desigilat, rupt parca pe fuga! In interior, am descoperit un alt model decit cel comandat, si diferit de cel trecut pe ambalaj: H22L. Pe eticheta unitatii, era corectat din pix din h22 in h12. Nu m-a deranjat asa mult ca e alt dvd cit m-a deranjat ca nu mai pot ava certitudinea ca acel aparat e nou, sau cine stie cine l-=a returnat in garantie sau cine stie ... Deci, mi-am dat seama ca e o manevra a celor care mi-au trimis coletul! I-am sunat, le-am rimis fotografii cu situatia de fapt. pina acum nici o rezolvare! Unde mai punem ca serialul aparatului trecut in certificatul de garantie nu are nici o legatura nici cu ce este scris pe aparat nici pe ambalaj!!!!!!
asa ca grija mare cind va atrag preturile mai mici de pe unele situri precum PCGRAGE    !!!!!!

TZEPARI !!!! RUSINE !!!!

Attached File  detaliu_etichela.jpg   352.12K   553 downloads
Attached File  device.jpg   84.61K   496 downloads
Attached File  cutia.jpg   71.77K   367 downloads

#2
mihai20005

mihai20005

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,492
  • Înscris: 18.12.2005
Nu esti singurul.
Mie la o valoare de 4500 RON au uitat sa-mi puna Artic Silver 5, si acum chipurile ca nu am cautat bine in cutie, de parca eu as fi chior, prost sau vreun hot, care fur de la ei o amarata de pasta termoconductoare.
Pentru mine PCGARAGE nu mai exista  :nonobad: .
Nu ma asteptam la asa o chestie din partea lor.
Coletul a fost intact sau cel putin asa mi se pare mie.

#3
Mr_Woppit

Mr_Woppit

    the last of them..

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 17,834
  • Înscris: 26.11.2001
am cumparat de vreo 5 ori de la ei si de fiecare data totul a fost cat se poate de normal ...si nu inteleg de ce teapa cand poti trimite in 10 zile inapoi produsul daca nu iti convine ?

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.G. 130/2000. Acestea se pot returna, in ambalajul original si in aceeasi stare in care au fost receptionate, in termen de 10 zile lucratoare de la primire fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea. S.C. PC Garage S.R.L. va inapoia contravaloarea comenzii in cel mult 30 de zile de la data denuntarii in scris a contractului. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri etc.


#4
artistul_x

artistul_x

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,062
  • Înscris: 08.05.2007
cine dreaq iti mai primeste inapoi un ambalaj pe care e scris cu pixu peste model si difera SN cu cel de pe factura? etc etc etc RUSINE!!!

#5
SE7EN

SE7EN

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,245
  • Înscris: 22.04.2005

Quote

cine dreaq iti mai primeste inapoi un ambalaj pe care e scris cu pixu peste model si difera SN cu cel de pe factura? etc etc etc RUSINE!!!
Ce importanta are, doar nu crezi ca mai folosesc ambalajul ala la ceva ? Trebuie sa-l primeasca, sau cel putin ar trebui. Eu am returnat un produs dupa o saptamana de folosinta (e adevarat ca nu la pcgarage) si l-au luat fara probleme, evident ambalajul era inutilizabil, insa nu asta conteaza, important este sa fie intact produsul.

#6
walking^human

walking^human

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,081
  • Înscris: 02.05.2007
Ai sunat macar la ei sa le zici cum sta treaba?

#7
artistul_x

artistul_x

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,062
  • Înscris: 08.05.2007

View PostSE7EN, on Jun 13 2007, 21:09, said:

Ce importanta are, doar nu crezi ca mai folosesc ambalajul ala la ceva ? Trebuie sa-l primeasca, sau cel putin ar trebui. Eu am returnat un produs dupa o saptamana de folosinta (e adevarat ca nu la pcgarage) si l-au luat fara probleme, evident ambalajul era inutilizabil, insa nu asta conteaza, important este sa fie intact produsul.

ambalajul il poate interesa pe producator. daca producatorul iti impune sa fie intact nu poti sa zici ca l-a mazgalit pisica cu pixu. de aceea distribuitorul, pcgarage, poate invoca acelasi motiv. totul depinde de producator.

#8
Rare

Rare

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 461
  • Înscris: 27.01.2007
Protectia Consumatorului .... nici nu mai ai ce discuta dupa asemea evenimente.
Imi pare rau pentru tine  :console:

#9
mirch_bam

mirch_bam

    JUST...A...PASSENGER

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,108
  • Înscris: 05.02.2006

View PostRare, on Jun 13 2007, 21:47, said:

Protectia Consumatorului .... nici nu mai ai ce discuta dupa asemea evenimente.
Imi pare rau pentru tine  :console:
In primul rand trebuia sa ti se spuna la telefonul de confirmare cum sta treaba, adica ce modificari la produse fac in cazul in care nu mai au pe stoc modelul x si a fost inlocuit cu modelul y. CA DE AIA DAU TELEFON DE CONFIRMARE A COMENZII !!!
Vad ca multi fac reclama, voit sau fara voie la PCGarage si sincer credeam ca o fac pentru ca merg la magazin si cumpara direct de acolo. Dar daca vreti firme serioase de online, alegeti, ca aveti alternative (personal ii "utilizez" pe cei de la intend din Cluj si nu am patit nici o rusine din asta de 2 ani si ceva ani incoace, comandand fie pt mine fie pentru altii).
oricum, RUSINE, asa ceva e de-a dreptul jenant !

#10
marsonyc

marsonyc

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 21
  • Înscris: 26.09.2004

View Postendless, on Jun 13 2007, 20:42, said:

am cumparat de vreo 5 ori de la ei si de fiecare data totul a fost cat se poate de normal ...si nu inteleg de ce teapa cand poti trimite in 10 zile inapoi produsul daca nu iti convine ?

<a href="http://www.pcgarage....ro/cum-cumpar/" target="_blank">Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.G. 130/2000. Acestea se pot returna, in ambalajul original si in aceeasi stare in care au fost receptionate, in termen de 10 zile lucratoare de la primire fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea. S.C. PC Garage S.R.L. va inapoia contravaloarea comenzii in cel mult 30 de zile de la data denuntarii in scris a contractului. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri etc.
</a>

INTRADEVAR, LE POTI TRIMITE INAPOI, DAR PE CHELTUIALA TA! sI CUM NU E TEAPA CIND GASESTI IN CUTIE ALTCEVA, SI CULMEA MODIFICAT CU PIXUL CA DOAR OM FI PROSTI SA NU NE DAM SEAMA!!!!

#11
marsonyc

marsonyc

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 21
  • Înscris: 26.09.2004

View Postmirch_bam, on Jun 13 2007, 23:31, said:

In primul rand trebuia sa ti se spuna la telefonul de confirmare cum sta treaba, adica ce modificari la produse fac in cazul in care nu mai au pe stoc modelul x si a fost inlocuit cu modelul y. CA DE AIA DAU TELEFON DE CONFIRMARE A COMENZII !!!
Vad ca multi fac reclama, voit sau fara voie la PCGarage si sincer credeam ca o fac pentru ca merg la magazin si cumpara direct de acolo. Dar daca vreti firme serioase de online, alegeti, ca aveti alternative (personal ii "utilizez" pe cei de la intend din Cluj si nu am patit nici o rusine din asta de 2 ani si ceva ani incoace, comandand fie pt mine fie pentru altii).
oricum, RUSINE, asa ceva e de-a dreptul jenant !
AI DREPTATE ! A FOST PRIMA DATA CIND AM COMANDAT DIN ALTA PARTE DECIT DE LA INTEND! sINGURUL CRITERIU PTR. CARE AM COMANDAT DE LA PCGARAGE A FOST ca expediaza FAN CURIER, CARE NU PUN KM EXTERIORI PINA LA MINE. D e la intend cumpar de 5 ani, inca de pe vremea cind se numeau Intelis. Nu au fost probleme. Sunt foarte seriosi.
O singura data mi-au uitat ceva, i-am anuntat si mi-au trimis imediat produsul pe cheltuiala lor! Nu ca astia de la PCGarage care dupa ce le-am trimis si poze tot nu gasesc de cuviinta sa-si repare hotia! Practic am cumparat la ppret de nou un dvd second! Si culmea nerusinarii, mi-au zis ca pozele (care sunt in primul post) nu sunt clare, si nu vad care-i problema!! Nesimtire! Hotie ! Neseriozitate ! Astept acum sa vad c zic cei de la OPC.

#12
marsonyc

marsonyc

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 21
  • Înscris: 26.09.2004

View Postartistul_x, on Jun 13 2007, 21:39, said:

ambalajul il poate interesa pe producator. daca producatorul iti impune sa fie intact nu poti sa zici ca l-a mazgalit pisica cu pixu. de aceea distribuitorul, pcgarage, poate invoca acelasi motiv. totul depinde de producator.
Nu ambalajul este modificat ci eticheta de pe aparat, h12 in h22. M-au facut din pix!
Attached File  detaliu_etichela.jpg   352.12K   253 downloads

#13
kappa_man84

kappa_man84

    Fiord

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,226
  • Înscris: 15.02.2007
http://www.opc.ro/anpcro/index.php    fara discutie :(

#14
cods

cods

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,512
  • Înscris: 05.06.2005
Vi s-a intamplat vreodata sa cititi un post/subiect si sa cautati 2-3 minute in sir explicatia rationala (demna de nivelul uman) pentru ce s-a intamplat acolo?
Mie mi se intampla acum(bine, nici n-am dormit de muuuult :D).

Momentan nu i-as spune hotie, dar nesimtire/neseriozitate cam este .

PS: Probabil ca va urma un edit mai pe seara unde voi gasi o explicatie SF .

#15
kappa_man84

kappa_man84

    Fiord

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,226
  • Înscris: 15.02.2007
inainte de opc ar trebui totusi sa dea un telefon la pcgarage sa le explice situatia..cine stie

@cods the truth is out there :fear:

#16
bchendran

bchendran

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,865
  • Înscris: 28.05.2005
PCgarage cu ce firma de curierat lucreaza? sa nu f**a meciul cineva de pe acolo.

#17
burebista

burebista

    Manic Miner

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,356
  • Înscris: 23.05.2003
Mai voi stiti ce firma recomand io, dar sa nu crucificam deocamdata garajul. Se poate intimpla si la case mai mari.
Parerea mea e ca mai intii ar trebui discutat cu ei si incercat sa se rezolve pe cale amiabila, apoi daca nu se poate OPC & stuff.
Eu am convingerea ca se va rezolva la pc-garage.

Edited by burebista, 14 June 2007 - 07:28.


#18
sonkocu

sonkocu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 319
  • Înscris: 10.04.2007
asa sunt magazinele astea online mai dau si tepe

am un var care a patit-o tot la astia

CINE STIE CATI AU PATIT-O PANA ACU

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate