Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Probleme PCGARAGE
Last Updated: Jun 10 2012 10:29, Started by
marsonyc
, Jun 13 2007 19:23
·
0
#1
Posted 13 June 2007 - 19:23
Am avut neplacuta o neplacuta surpriza din partea celor de la PCGarage! In ideea de a cumpara un DVD care sa ma tina o vreme (satul fiind de bulkuri pe care le schimbam la 6 luni) am decis sa comand un dvd writer retail cu Light Scribe, de pe situl PCGarage. Mi-am ales un LG GSA-H12LB. Si am primit doar ambalajul! Inca de cind am deschis coletul am fost dezamagit de ambalajul desigilat, rupt parca pe fuga! In interior, am descoperit un alt model decit cel comandat, si diferit de cel trecut pe ambalaj: H22L. Pe eticheta unitatii, era corectat din pix din h22 in h12. Nu m-a deranjat asa mult ca e alt dvd cit m-a deranjat ca nu mai pot ava certitudinea ca acel aparat e nou, sau cine stie cine l-=a returnat in garantie sau cine stie ... Deci, mi-am dat seama ca e o manevra a celor care mi-au trimis coletul! I-am sunat, le-am rimis fotografii cu situatia de fapt. pina acum nici o rezolvare! Unde mai punem ca serialul aparatului trecut in certificatul de garantie nu are nici o legatura nici cu ce este scris pe aparat nici pe ambalaj!!!!!!
asa ca grija mare cind va atrag preturile mai mici de pe unele situri precum PCGRAGE !!!!!! TZEPARI !!!! RUSINE !!!! detaliu_etichela.jpg 352.12K 553 downloads device.jpg 84.61K 496 downloads cutia.jpg 71.77K 367 downloads |
#2
Posted 13 June 2007 - 19:27
Nu esti singurul.
Mie la o valoare de 4500 RON au uitat sa-mi puna Artic Silver 5, si acum chipurile ca nu am cautat bine in cutie, de parca eu as fi chior, prost sau vreun hot, care fur de la ei o amarata de pasta termoconductoare. Pentru mine PCGARAGE nu mai exista . Nu ma asteptam la asa o chestie din partea lor. Coletul a fost intact sau cel putin asa mi se pare mie. |
#3
Posted 13 June 2007 - 19:42
am cumparat de vreo 5 ori de la ei si de fiecare data totul a fost cat se poate de normal ...si nu inteleg de ce teapa cand poti trimite in 10 zile inapoi produsul daca nu iti convine ?
Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.G. 130/2000. Acestea se pot returna, in ambalajul original si in aceeasi stare in care au fost receptionate, in termen de 10 zile lucratoare de la primire fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea. S.C. PC Garage S.R.L. va inapoia contravaloarea comenzii in cel mult 30 de zile de la data denuntarii in scris a contractului. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri etc. |
#4
Posted 13 June 2007 - 19:58
cine dreaq iti mai primeste inapoi un ambalaj pe care e scris cu pixu peste model si difera SN cu cel de pe factura? etc etc etc RUSINE!!!
|
#5
Posted 13 June 2007 - 20:09
Quote cine dreaq iti mai primeste inapoi un ambalaj pe care e scris cu pixu peste model si difera SN cu cel de pe factura? etc etc etc RUSINE!!! |
#7
Posted 13 June 2007 - 20:39
SE7EN, on Jun 13 2007, 21:09, said: Ce importanta are, doar nu crezi ca mai folosesc ambalajul ala la ceva ? Trebuie sa-l primeasca, sau cel putin ar trebui. Eu am returnat un produs dupa o saptamana de folosinta (e adevarat ca nu la pcgarage) si l-au luat fara probleme, evident ambalajul era inutilizabil, insa nu asta conteaza, important este sa fie intact produsul. ambalajul il poate interesa pe producator. daca producatorul iti impune sa fie intact nu poti sa zici ca l-a mazgalit pisica cu pixu. de aceea distribuitorul, pcgarage, poate invoca acelasi motiv. totul depinde de producator. |
#8
Posted 13 June 2007 - 20:47
Protectia Consumatorului .... nici nu mai ai ce discuta dupa asemea evenimente.
Imi pare rau pentru tine |
#9
Posted 13 June 2007 - 22:31
Rare, on Jun 13 2007, 21:47, said: Protectia Consumatorului .... nici nu mai ai ce discuta dupa asemea evenimente. Imi pare rau pentru tine Vad ca multi fac reclama, voit sau fara voie la PCGarage si sincer credeam ca o fac pentru ca merg la magazin si cumpara direct de acolo. Dar daca vreti firme serioase de online, alegeti, ca aveti alternative (personal ii "utilizez" pe cei de la intend din Cluj si nu am patit nici o rusine din asta de 2 ani si ceva ani incoace, comandand fie pt mine fie pentru altii). oricum, RUSINE, asa ceva e de-a dreptul jenant ! |
#10
Posted 14 June 2007 - 05:00
endless, on Jun 13 2007, 20:42, said: am cumparat de vreo 5 ori de la ei si de fiecare data totul a fost cat se poate de normal ...si nu inteleg de ce teapa cand poti trimite in 10 zile inapoi produsul daca nu iti convine ? <a href="http://www.pcgarage....ro/cum-cumpar/" target="_blank">Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.G. 130/2000. Acestea se pot returna, in ambalajul original si in aceeasi stare in care au fost receptionate, in termen de 10 zile lucratoare de la primire fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea. S.C. PC Garage S.R.L. va inapoia contravaloarea comenzii in cel mult 30 de zile de la data denuntarii in scris a contractului. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri etc. </a> INTRADEVAR, LE POTI TRIMITE INAPOI, DAR PE CHELTUIALA TA! sI CUM NU E TEAPA CIND GASESTI IN CUTIE ALTCEVA, SI CULMEA MODIFICAT CU PIXUL CA DOAR OM FI PROSTI SA NU NE DAM SEAMA!!!! |
|
#11
Posted 14 June 2007 - 05:08
mirch_bam, on Jun 13 2007, 23:31, said: In primul rand trebuia sa ti se spuna la telefonul de confirmare cum sta treaba, adica ce modificari la produse fac in cazul in care nu mai au pe stoc modelul x si a fost inlocuit cu modelul y. CA DE AIA DAU TELEFON DE CONFIRMARE A COMENZII !!! Vad ca multi fac reclama, voit sau fara voie la PCGarage si sincer credeam ca o fac pentru ca merg la magazin si cumpara direct de acolo. Dar daca vreti firme serioase de online, alegeti, ca aveti alternative (personal ii "utilizez" pe cei de la intend din Cluj si nu am patit nici o rusine din asta de 2 ani si ceva ani incoace, comandand fie pt mine fie pentru altii). oricum, RUSINE, asa ceva e de-a dreptul jenant ! O singura data mi-au uitat ceva, i-am anuntat si mi-au trimis imediat produsul pe cheltuiala lor! Nu ca astia de la PCGarage care dupa ce le-am trimis si poze tot nu gasesc de cuviinta sa-si repare hotia! Practic am cumparat la ppret de nou un dvd second! Si culmea nerusinarii, mi-au zis ca pozele (care sunt in primul post) nu sunt clare, si nu vad care-i problema!! Nesimtire! Hotie ! Neseriozitate ! Astept acum sa vad c zic cei de la OPC. |
#12
Posted 14 June 2007 - 05:10
artistul_x, on Jun 13 2007, 21:39, said: ambalajul il poate interesa pe producator. daca producatorul iti impune sa fie intact nu poti sa zici ca l-a mazgalit pisica cu pixu. de aceea distribuitorul, pcgarage, poate invoca acelasi motiv. totul depinde de producator. detaliu_etichela.jpg 352.12K 253 downloads |
#14
Posted 14 June 2007 - 06:43
Vi s-a intamplat vreodata sa cititi un post/subiect si sa cautati 2-3 minute in sir explicatia rationala (demna de nivelul uman) pentru ce s-a intamplat acolo?
Mie mi se intampla acum(bine, nici n-am dormit de muuuult ). Momentan nu i-as spune hotie, dar nesimtire/neseriozitate cam este . PS: Probabil ca va urma un edit mai pe seara unde voi gasi o explicatie SF . |
#15
Posted 14 June 2007 - 06:45
inainte de opc ar trebui totusi sa dea un telefon la pcgarage sa le explice situatia..cine stie
@cods the truth is out there |
|
#16
Posted 14 June 2007 - 07:24
PCgarage cu ce firma de curierat lucreaza? sa nu f**a meciul cineva de pe acolo.
|
#17
Posted 14 June 2007 - 07:28
Mai voi stiti ce firma recomand io, dar sa nu crucificam deocamdata garajul. Se poate intimpla si la case mai mari.
Parerea mea e ca mai intii ar trebui discutat cu ei si incercat sa se rezolve pe cale amiabila, apoi daca nu se poate OPC & stuff. Eu am convingerea ca se va rezolva la pc-garage. Edited by burebista, 14 June 2007 - 07:28. |
#18
Posted 14 June 2007 - 08:06
asa sunt magazinele astea online mai dau si tepe
am un var care a patit-o tot la astia CINE STIE CATI AU PATIT-O PANA ACU |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users