Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Probleme PCGARAGE

- - - - -
  • Please log in to reply
355 replies to this topic

#37
Mr_Woppit

Mr_Woppit

    the last of them..

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 17,834
  • Înscris: 26.11.2001

View PostDRAGUNOV, on Jun 14 2007, 17:31, said:

Dupa mintea mea,care functioneaza la niste parametrii la care unii nu pot ajunge decat in visele lor cele mai frumoase,se vede foarte clar ca le iei apararea.Daca vrei date concrete ma poti cauta pe prv si iti dau detalii si chiar nr de tel al persoanei in cauza.Si sa stii ca eu intr-adevar am si lucruri mai bune de facut,decat sa stau sa discut in contradictoriu cu unele personaje...

In rest sa auzim numai de bine.
mintea ta merge stramb, din motivele explicate chiar acolo ..mai sunt si alte motive pentru ca se poate lua apararea, nu numai interesul.

View Postmascotzel, on Jun 14 2007, 19:11, said:

@endless: aceeasi parere
dupa mine le iei apararea fara justificari "justificate"
tu te uiti ce postezi ? ca este fara sens ? in fine, am prins ideea ...iar justificarea am mai scris-o de vreo 2 ori dar o mai scriu odata ... daca X face o magarie, o face discret, cu minime modificari, ca tu, cumparator, sa nu te prinzi decat f f greu ...insa sa trimiti un produs retail, desigilat iar produsul sa fie alterat la modul "scris cu pixul" pe o eticheta plastificata, toate ca sa dai o teapa de cat .... 50ron, mi se pare o prostie absoluta.

Asa cum spuneam, este mult mai probabil o eroare de impachetare decat ceva intentionat asa cum tipa toti pe aici.

#38
loock

loock

    Unas

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,656
  • Înscris: 29.03.2006
Am si eu o intrebare : nu exista nici o lege care sa stipuleze obligativitatea insemnarii datei de fabricatie pe produse si ambalajele lor ?
Ma refer in primul rand la placa de baza, placa video si cutiile lor, dar si la alte componente.
La configuratia veche ( 2004) am avut aceste date trecute pe cutii si se puteau verifica seriile pe produs.
Componentele au fost fabricate oarecum de aceleasi marci si la cele luate de curand.
Produsele par a fi si a se comporta OK., dar sigur sistemul de vanzare fara specificatia datei de fabricatie nu este corect si in mod sigur poate genera probleme.
Intrebarea este oarecum on topic - se poate deduce de ce...:)

Edited by loock, 14 June 2007 - 21:19.


#39
apollo_expert

apollo_expert

    Inactive Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,826
  • Înscris: 12.06.2004

View Postburebista, on Jun 14 2007, 08:28, said:

Mai voi stiti ce firma recomand io, dar sa nu crucificam deocamdata garajul. Se poate intimpla si la case mai mari.
Parerea mea e ca mai intii ar trebui discutat cu ei si incercat sa se rezolve pe cale amiabila, apoi daca nu se poate OPC & stuff.
Eu am convingerea ca se va rezolva la pc-garage.
Pacat de firma ca are niste curieri foarte "seriosi". Stii ce am vrut sa iau de la ei si n-am reusit Burebista. Asta este. Am dovedit ca pot sa fac treaba buna si ieftina. Am scutit 80 Ron si asta e bine. Ciao. B)

#40
cods

cods

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,512
  • Înscris: 05.06.2005

Quote

Vi s-a intamplat vreodata sa cititi un post/subiect si sa cautati 2-3 minute in sir explicatia rationala (demna de nivelul uman) pentru ce s-a intamplat acolo?

Bun, sper ca nu este nevoie sa-mi fac alt cont, ca sa nu ziceti ca e vreo conspiratie intre sp - pcgarage :rolleyes:
pentru ca, este prea aiurit/copilaresc/irational modul de operare.


Mie, asta nu mi se pare in regula :

Quote

Nu ca astia de la PCGarage care dupa ce le-am trimis si poze tot nu gasesc de cuviinta sa-si repare hotia! Practic am cumparat la ppret de nou un dvd second! Si culmea nerusinarii, mi-au zis ca pozele (care sunt in primul post) nu sunt clare, si nu vad care-i problema!! Nesimtire! Hotie ! Neseriozitate ! Astept acum sa vad c zic cei de la OPC.

Edited by cods, 15 June 2007 - 00:00.


#41
Ion_de_la_Raion

Ion_de_la_Raion

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,434
  • Înscris: 28.08.2005

View Postmarsonyc, on Jun 14 2007, 06:10, said:

Nu ambalajul este modificat ci eticheta de pe aparat, h12 in h22. M-au facut din pix!
Attachment detaliu_etichela.jpg
eu as spune ca au facut 12 sin 22.

View Postsonkocu, on Jun 14 2007, 15:19, said:

exact eu am luat un dvd rw asus LightScribe retail sigilat de la alt magazin si seriile erau trecute pe ambalaj vanzaroru dupa parerea mea nu are voie sa umble in cutie sa rupa sigiliu
eu zic sa mai insisti mergi la ei
si eu am luat un aparat ca al tau de la shop-it si cand l-am desfacut am vazut ca ambalajul era rupt pe o bucata, in care au scris cu pixul pe eticheta nu stiu ce data. nu mi se pare corect sa-si bage labele in sculele omului.

Edited by cods, 15 June 2007 - 03:26.


#42
marsonyc

marsonyc

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 21
  • Înscris: 26.09.2004
NU POATE FI INCURCATURA! E VORBA TOTUSI DE UN PRODUS RETAIL! CARE TREBUIA INTRODUS SIGILAT INTR-O CUTIE DE CARTON SI TRIMIS! NU TREBUIA SA DESFACA NIMENI AMBALAJUL APARATULUI! AM INTREBT SI PE SITE-UL OFICIAL LG DACA EXISTA VREO POSIBILITATE CA DIN FABRICA INTR-O CUTIE DE H12 SA FIE UN H22 SI AM PRIMIT URMATORUL RASPUNS:

Asa ceva nu este posibil daca marfa este cumparata de la un partener al
LGERO.

O zi buna!
DAN ISAI
SERVICE ENGINEER
LG ELECTRONICS ROMANIA SRL
Tel: 0212332491 int.108
Mob. 0724288804

#43
polx190

polx190

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 98
  • Înscris: 16.02.2006
Eu am cumparat de mai multe ori de la pcgarage , dar mereu am fost sa ridic personal produsul(e) . Cine a fost in sediul lor stie ca este o mare aiureala p-acolo ..... nu am avut nicio problema cu ei dar nu ma provocati sa va relatez iar despre emag :)))

#44
mascotzel

mascotzel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,130
  • Înscris: 07.06.2006

View Postendless, on Jun 14 2007, 19:50, said:

mintea ta merge stramb, din motivele explicate chiar acolo ..mai sunt si alte motive pentru ca se poate lua apararea, nu numai interesul.
tu te uiti ce postezi ? ca este fara sens ? in fine, am prins ideea ...iar justificarea am mai scris-o de vreo 2 ori dar o mai scriu odata ... daca X face o magarie, o face discret, cu minime modificari, ca tu, cumparator, sa nu te prinzi decat f f greu ...insa sa trimiti un produs retail, desigilat iar produsul sa fie alterat la modul "scris cu pixul" pe o eticheta plastificata, toate ca sa dai o teapa de cat .... 50ron, mi se pare o prostie absoluta.

Asa cum spuneam, este mult mai probabil o eroare de impachetare decat ceva intentionat asa cum tipa toti pe aici.

scuza cu "intamplar/accident" nu tine atat timp cat e mazgalit cu pixul pe produsul pe care nu trebuia sa-l primeasca  numele produsului pe care il comandase
doar n-au venit spiridushii creioanelor sa-si bage nasul acolo...

si nu stau acum sa dau verdicte despre lipsa/prezenta inteligentei intr-o teapa...tu pe ce baze ii presupui cei mai destepti oameni din lume si ca daca voriau sa dea o teapa p faceau "stealth" si nu la vedere...si daca se vede(ei fiind cei mai destepti) toata acuzatia e neadevarata...

pixul...e premeditare...tre sa o mai zic?
"D

#45
marsonyc

marsonyc

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 21
  • Înscris: 26.09.2004
Pina la urma cei din garaj au inteles ca trebuie rezolvata problema, si imi vor trimite un aparat corespunzator maine!
Asa m-a informat pe un ton foarte calm o voce feminina prin telefon. Mentionez ca nu era nervoasa si nici nu a tipat la mine!
Nu s-a declarat indignata de cele scrise de mine pe ascest forum, si din voce nu reiesea ca ar vrea sa-mi traga citeva palme.
Daca din greseala citeste aceste rinduri, ii transmit că, daca trebuie,  vin pină la sediul lor sa mi le dea pe bune, nu prin telefon!


P.S. CLIENTII NU AU VOIE SA FIE NEMULTUMITI CIND PRIMESC ALTCEVA!
      PENTRU A FACE O COMANDA INVATATI MAI INTII CE INSEAMNA RESELLER! E FOARTE IMPORTANT IN COMUNICAREA CU CONSILIERII DE VINYARI!

#46
rebutatul

rebutatul

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 94
  • Înscris: 16.02.2005
Mdea... dupa ce am numarat de cate ori s-a repetat cu vantul "rusine" scris cu caps si semnul exclamrii mai am putin si il imprumut ca tic verbal.

Daca unii nu stiu, eu lucrez la PC Garage si cunosc destul de bine problema.

Eu inteleg sa fii dezamagit cand se intampla asa ceva, dar de la a relata un fapt pana la a denatura adevarul este o cale destul de lunga.

Vinovat pentru acest lucru este un anumit importator, care a fost rugat sa isi recunoasca vina public. Daca nu o va face, imi cer eu scuze in numele lor.

Domnului "client tepuit" i s-au cerut scuze in nenumarate randuri si s-a incercat remedierea problemei pe cale amiabila. Se pare totusi ca unora le place jazz-ul :).

Raspunsul catre dansul suna cam asa:

"Buna ziua!

Precum v-am spus si la telefon, produsul nu a fost desigilat de catre noi; a fost trimis precum l-am primit de la importator. Nu avem dreptul de a desigila produsele. De asemenea, v-am rugat sa trimiteti produsul inapoi pe cheltuiala noastra, apoi sa rezolvam problema pe o cale amiabila, fie schimbandu-va produsul, fie inapoindu-va banii.

Ne pare rau ca s-a ajuns aici.

O zi buna"

Acum de ce oare o fi nevoie sa se ajunga la asa ceva.... dumnezeu stie....

#47
mascotzel

mascotzel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,130
  • Înscris: 07.06.2006
eu te stiu(alt forum)
:D

un raspuns prompt si la obiect

acum sa vedem ce zice initiatorul topicului...si-a cerut pcgarage scuze si s-a oferit sa rezolve problema?! (daca da...rusinik e in alta parte)

Edited by mascotzel, 15 June 2007 - 15:15.


#48
rebutatul

rebutatul

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 94
  • Înscris: 16.02.2005

View Postmarsonyc, on Jun 15 2007, 14:54, said:

Pina la urma cei din garaj au inteles ca trebuie rezolvata problema, si imi vor trimite un aparat corespunzator maine!

Vad ca s-au confirmat cat de cat si cele spuse de mine.

Acum sper sa isi ceara scuze si cei carora le apartine "rusinica". Sincer si pe mine m-a deranjat faza cu pixul. Daca nu era modificat, se considera doar o greseala... Nu stiu ce naiba a fost in capul lor...

#49
kretzu77

kretzu77

    Custom title

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,436
  • Înscris: 06.06.2006

View Postrebutatul, on Jun 15 2007, 16:25, said:

Vad ca s-au confirmat cat de cat si cele spuse de mine.

Acum sper sa isi ceara scuze si cei carora le apartine "rusinica". Sincer si pe mine m-a deranjat faza cu pixul. Daca nu era modificat, se considera doar o greseala... Nu stiu ce naiba a fost in capul lor...
iti spun eu ce
nu mai aveau retail pt ce comandase initiatorul topicului si au pus un bulk intr-o cutie a producatorului respectiv
modificarea cu pixul cred ca s-a facut pt a sti cel care a impachetat coletul ca inauntru se afla produsul corect
vina este a celui care a completat certificatul de garantie: a pus seria de pe cutie, in loc sa o puna pe cea de pe unitatea optica
vina este si a celui care a pus bulk-ul in alta cutie; se stie ca se cere ambalajul la returnarea unui produs in garantie
s-au bazat probabil ca or sa stie despre ce e vorba daca se intampla si pe faptul ca nu o sa pice unitatea intr-un an

parerea mea

PS: nu inteleg totusi de ce s-a trecut seria gresit; pa pcgarage, de regula, cel care repartizeaza produsul din magazie (camera de fapt) unei anumite comenzi+facturi completeaza si garantia; aici cred ca avem de a face cu persoane diferite sau cu un nene un pic mai distrat :)

at PS: daca venea modificat de la importator, nu cumva trebuia sa se sesizeze careva de la garaj de modificarea cu pixul (ca era clar ca seria de pe ambalaj nu coresp c seria unitatii din interior? intreb si eu, nu dau cu parul :)

Edited by kretzu77, 15 June 2007 - 16:18.


#50
rebutatul

rebutatul

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 94
  • Înscris: 16.02.2005
Nope, nu e asa:)

La PC Garage serialul se scaneaza la intrarea in stoc si ramane in baza de date. Nu sta nimeni sa completeze serialele cand se livreaza marfa :).

Problema e ca produsul asa a intrat la noi in stoc, iar cutiile nu snt desigilate pentru a fi verificate. :)

#51
kretzu77

kretzu77

    Custom title

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,436
  • Înscris: 06.06.2006

View Postrebutatul, on Jun 15 2007, 17:20, said:

Nope, nu e asa:)

La PC Garage serialul se scaneaza la intrarea in stoc si ramane in baza de date. Nu sta nimeni sa completeze serialele cand se livreaza marfa :).

Problema e ca produsul asa a intrat la noi in stoc, iar cutiile nu snt desigilate pentru a fi verificate. :)
inteleg
si nu a vazut nimeni ca pe comanda e una si ambalajul e de la alt produs?
ca atunci ar fi vazut cu siguranta si modificarea cu pixul => capace date importatorului (finut, of course, ca mai aveti nevoie de ei :lol: )

#52
mascotzel

mascotzel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,130
  • Înscris: 07.06.2006
ambalajul a fost acelasi lucru cu comanda(adik ambalaj de H12L la o comanda de H12L)
;)

continutul a fost altceva(un H22L mazgalit)

Edited by mascotzel, 15 June 2007 - 16:31.


#53
kretzu77

kretzu77

    Custom title

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,436
  • Înscris: 06.06.2006

View Postmascotzel, on Jun 15 2007, 17:30, said:

ambalajul a fost acelasi lucru cu comanda(adik ambalaj de H12L la o comanda de H12L)
;)

continutul a fost altceva(un H22L mazgalit)
hai ca m-am lamurit
2 palme importatorului atunci (daca garajul nu si-a bagat degetelele in comanda)
:)

#54
burebista

burebista

    Manic Miner

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,343
  • Înscris: 23.05.2003
Heh rebutatul user vechi da' scrii rar. :D
Respectele mele in continuare pentru rezolvarea amiabila a greselii. Ca de altfel si pentru rezolvarea altora.
Eu v-am inclus in lista firmelor care merita recomandate pentru cine cauta cel mai mic pret de pe piata.
Bafta!

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate