Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Probleme PCGARAGE
#37
Posted 14 June 2007 - 18:50
DRAGUNOV, on Jun 14 2007, 17:31, said: Dupa mintea mea,care functioneaza la niste parametrii la care unii nu pot ajunge decat in visele lor cele mai frumoase,se vede foarte clar ca le iei apararea.Daca vrei date concrete ma poti cauta pe prv si iti dau detalii si chiar nr de tel al persoanei in cauza.Si sa stii ca eu intr-adevar am si lucruri mai bune de facut,decat sa stau sa discut in contradictoriu cu unele personaje... In rest sa auzim numai de bine. mascotzel, on Jun 14 2007, 19:11, said: @endless: aceeasi parere dupa mine le iei apararea fara justificari "justificate" Asa cum spuneam, este mult mai probabil o eroare de impachetare decat ceva intentionat asa cum tipa toti pe aici. |
#38
Posted 14 June 2007 - 21:18
Am si eu o intrebare : nu exista nici o lege care sa stipuleze obligativitatea insemnarii datei de fabricatie pe produse si ambalajele lor ?
Ma refer in primul rand la placa de baza, placa video si cutiile lor, dar si la alte componente. La configuratia veche ( 2004) am avut aceste date trecute pe cutii si se puteau verifica seriile pe produs. Componentele au fost fabricate oarecum de aceleasi marci si la cele luate de curand. Produsele par a fi si a se comporta OK., dar sigur sistemul de vanzare fara specificatia datei de fabricatie nu este corect si in mod sigur poate genera probleme. Intrebarea este oarecum on topic - se poate deduce de ce... Edited by loock, 14 June 2007 - 21:19. |
#39
Posted 14 June 2007 - 21:31
burebista, on Jun 14 2007, 08:28, said: Mai voi stiti ce firma recomand io, dar sa nu crucificam deocamdata garajul. Se poate intimpla si la case mai mari. Parerea mea e ca mai intii ar trebui discutat cu ei si incercat sa se rezolve pe cale amiabila, apoi daca nu se poate OPC & stuff. Eu am convingerea ca se va rezolva la pc-garage. |
#40
Posted 14 June 2007 - 23:59
Quote Vi s-a intamplat vreodata sa cititi un post/subiect si sa cautati 2-3 minute in sir explicatia rationala (demna de nivelul uman) pentru ce s-a intamplat acolo? Bun, sper ca nu este nevoie sa-mi fac alt cont, ca sa nu ziceti ca e vreo conspiratie intre sp - pcgarage pentru ca, este prea aiurit/copilaresc/irational modul de operare. Mie, asta nu mi se pare in regula : Quote Nu ca astia de la PCGarage care dupa ce le-am trimis si poze tot nu gasesc de cuviinta sa-si repare hotia! Practic am cumparat la ppret de nou un dvd second! Si culmea nerusinarii, mi-au zis ca pozele (care sunt in primul post) nu sunt clare, si nu vad care-i problema!! Nesimtire! Hotie ! Neseriozitate ! Astept acum sa vad c zic cei de la OPC. Edited by cods, 15 June 2007 - 00:00. |
#41
Posted 15 June 2007 - 03:06
marsonyc, on Jun 14 2007, 06:10, said: Nu ambalajul este modificat ci eticheta de pe aparat, h12 in h22. M-au facut din pix! detaliu_etichela.jpg sonkocu, on Jun 14 2007, 15:19, said: exact eu am luat un dvd rw asus LightScribe retail sigilat de la alt magazin si seriile erau trecute pe ambalaj vanzaroru dupa parerea mea nu are voie sa umble in cutie sa rupa sigiliu eu zic sa mai insisti mergi la ei Edited by cods, 15 June 2007 - 03:26. |
#42
Posted 15 June 2007 - 04:45
NU POATE FI INCURCATURA! E VORBA TOTUSI DE UN PRODUS RETAIL! CARE TREBUIA INTRODUS SIGILAT INTR-O CUTIE DE CARTON SI TRIMIS! NU TREBUIA SA DESFACA NIMENI AMBALAJUL APARATULUI! AM INTREBT SI PE SITE-UL OFICIAL LG DACA EXISTA VREO POSIBILITATE CA DIN FABRICA INTR-O CUTIE DE H12 SA FIE UN H22 SI AM PRIMIT URMATORUL RASPUNS:
Asa ceva nu este posibil daca marfa este cumparata de la un partener al LGERO. O zi buna! DAN ISAI SERVICE ENGINEER LG ELECTRONICS ROMANIA SRL Tel: 0212332491 int.108 Mob. 0724288804 |
#43
Posted 15 June 2007 - 08:01
Eu am cumparat de mai multe ori de la pcgarage , dar mereu am fost sa ridic personal produsul(e) . Cine a fost in sediul lor stie ca este o mare aiureala p-acolo ..... nu am avut nicio problema cu ei dar nu ma provocati sa va relatez iar despre emag ))
|
#44
Posted 15 June 2007 - 13:25
endless, on Jun 14 2007, 19:50, said: mintea ta merge stramb, din motivele explicate chiar acolo ..mai sunt si alte motive pentru ca se poate lua apararea, nu numai interesul. tu te uiti ce postezi ? ca este fara sens ? in fine, am prins ideea ...iar justificarea am mai scris-o de vreo 2 ori dar o mai scriu odata ... daca X face o magarie, o face discret, cu minime modificari, ca tu, cumparator, sa nu te prinzi decat f f greu ...insa sa trimiti un produs retail, desigilat iar produsul sa fie alterat la modul "scris cu pixul" pe o eticheta plastificata, toate ca sa dai o teapa de cat .... 50ron, mi se pare o prostie absoluta. Asa cum spuneam, este mult mai probabil o eroare de impachetare decat ceva intentionat asa cum tipa toti pe aici. scuza cu "intamplar/accident" nu tine atat timp cat e mazgalit cu pixul pe produsul pe care nu trebuia sa-l primeasca numele produsului pe care il comandase doar n-au venit spiridushii creioanelor sa-si bage nasul acolo... si nu stau acum sa dau verdicte despre lipsa/prezenta inteligentei intr-o teapa...tu pe ce baze ii presupui cei mai destepti oameni din lume si ca daca voriau sa dea o teapa p faceau "stealth" si nu la vedere...si daca se vede(ei fiind cei mai destepti) toata acuzatia e neadevarata... pixul...e premeditare...tre sa o mai zic? "D |
#45
Posted 15 June 2007 - 14:54
Pina la urma cei din garaj au inteles ca trebuie rezolvata problema, si imi vor trimite un aparat corespunzator maine!
Asa m-a informat pe un ton foarte calm o voce feminina prin telefon. Mentionez ca nu era nervoasa si nici nu a tipat la mine! Nu s-a declarat indignata de cele scrise de mine pe ascest forum, si din voce nu reiesea ca ar vrea sa-mi traga citeva palme. Daca din greseala citeste aceste rinduri, ii transmit că, daca trebuie, vin pină la sediul lor sa mi le dea pe bune, nu prin telefon! P.S. CLIENTII NU AU VOIE SA FIE NEMULTUMITI CIND PRIMESC ALTCEVA! PENTRU A FACE O COMANDA INVATATI MAI INTII CE INSEAMNA RESELLER! E FOARTE IMPORTANT IN COMUNICAREA CU CONSILIERII DE VINYARI! |
#46
Posted 15 June 2007 - 14:57
Mdea... dupa ce am numarat de cate ori s-a repetat cu vantul "rusine" scris cu caps si semnul exclamrii mai am putin si il imprumut ca tic verbal.
Daca unii nu stiu, eu lucrez la PC Garage si cunosc destul de bine problema. Eu inteleg sa fii dezamagit cand se intampla asa ceva, dar de la a relata un fapt pana la a denatura adevarul este o cale destul de lunga. Vinovat pentru acest lucru este un anumit importator, care a fost rugat sa isi recunoasca vina public. Daca nu o va face, imi cer eu scuze in numele lor. Domnului "client tepuit" i s-au cerut scuze in nenumarate randuri si s-a incercat remedierea problemei pe cale amiabila. Se pare totusi ca unora le place jazz-ul . Raspunsul catre dansul suna cam asa: "Buna ziua! Precum v-am spus si la telefon, produsul nu a fost desigilat de catre noi; a fost trimis precum l-am primit de la importator. Nu avem dreptul de a desigila produsele. De asemenea, v-am rugat sa trimiteti produsul inapoi pe cheltuiala noastra, apoi sa rezolvam problema pe o cale amiabila, fie schimbandu-va produsul, fie inapoindu-va banii. Ne pare rau ca s-a ajuns aici. O zi buna" Acum de ce oare o fi nevoie sa se ajunga la asa ceva.... dumnezeu stie.... |
|
#47
Posted 15 June 2007 - 15:15
eu te stiu(alt forum)
un raspuns prompt si la obiect acum sa vedem ce zice initiatorul topicului...si-a cerut pcgarage scuze si s-a oferit sa rezolve problema?! (daca da...rusinik e in alta parte) Edited by mascotzel, 15 June 2007 - 15:15. |
#48
Posted 15 June 2007 - 15:25
marsonyc, on Jun 15 2007, 14:54, said: Pina la urma cei din garaj au inteles ca trebuie rezolvata problema, si imi vor trimite un aparat corespunzator maine! Vad ca s-au confirmat cat de cat si cele spuse de mine. Acum sper sa isi ceara scuze si cei carora le apartine "rusinica". Sincer si pe mine m-a deranjat faza cu pixul. Daca nu era modificat, se considera doar o greseala... Nu stiu ce naiba a fost in capul lor... |
#49
Posted 15 June 2007 - 16:14
rebutatul, on Jun 15 2007, 16:25, said: Vad ca s-au confirmat cat de cat si cele spuse de mine. Acum sper sa isi ceara scuze si cei carora le apartine "rusinica". Sincer si pe mine m-a deranjat faza cu pixul. Daca nu era modificat, se considera doar o greseala... Nu stiu ce naiba a fost in capul lor... nu mai aveau retail pt ce comandase initiatorul topicului si au pus un bulk intr-o cutie a producatorului respectiv modificarea cu pixul cred ca s-a facut pt a sti cel care a impachetat coletul ca inauntru se afla produsul corect vina este a celui care a completat certificatul de garantie: a pus seria de pe cutie, in loc sa o puna pe cea de pe unitatea optica vina este si a celui care a pus bulk-ul in alta cutie; se stie ca se cere ambalajul la returnarea unui produs in garantie s-au bazat probabil ca or sa stie despre ce e vorba daca se intampla si pe faptul ca nu o sa pice unitatea intr-un an parerea mea PS: nu inteleg totusi de ce s-a trecut seria gresit; pa pcgarage, de regula, cel care repartizeaza produsul din magazie (camera de fapt) unei anumite comenzi+facturi completeaza si garantia; aici cred ca avem de a face cu persoane diferite sau cu un nene un pic mai distrat at PS: daca venea modificat de la importator, nu cumva trebuia sa se sesizeze careva de la garaj de modificarea cu pixul (ca era clar ca seria de pe ambalaj nu coresp c seria unitatii din interior? intreb si eu, nu dau cu parul Edited by kretzu77, 15 June 2007 - 16:18. |
#50
Posted 15 June 2007 - 16:20
Nope, nu e asa:)
La PC Garage serialul se scaneaza la intrarea in stoc si ramane in baza de date. Nu sta nimeni sa completeze serialele cand se livreaza marfa . Problema e ca produsul asa a intrat la noi in stoc, iar cutiile nu snt desigilate pentru a fi verificate. |
#51
Posted 15 June 2007 - 16:27
rebutatul, on Jun 15 2007, 17:20, said: Nope, nu e asa:) La PC Garage serialul se scaneaza la intrarea in stoc si ramane in baza de date. Nu sta nimeni sa completeze serialele cand se livreaza marfa . Problema e ca produsul asa a intrat la noi in stoc, iar cutiile nu snt desigilate pentru a fi verificate. si nu a vazut nimeni ca pe comanda e una si ambalajul e de la alt produs? ca atunci ar fi vazut cu siguranta si modificarea cu pixul => capace date importatorului (finut, of course, ca mai aveti nevoie de ei ) |
|
#52
Posted 15 June 2007 - 16:30
ambalajul a fost acelasi lucru cu comanda(adik ambalaj de H12L la o comanda de H12L)
continutul a fost altceva(un H22L mazgalit) Edited by mascotzel, 15 June 2007 - 16:31. |
#53
Posted 15 June 2007 - 16:33
#54
Posted 15 June 2007 - 16:47
Heh rebutatul user vechi da' scrii rar.
Respectele mele in continuare pentru rezolvarea amiabila a greselii. Ca de altfel si pentru rezolvarea altora. Eu v-am inclus in lista firmelor care merita recomandate pentru cine cauta cel mai mic pret de pe piata. Bafta! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users