Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Probleme PCGARAGE
Last Updated: Jun 10 2012 10:29, Started by
marsonyc
, Jun 13 2007 19:23
·
0
#343
Posted 07 February 2010 - 02:09
Salutare tuturor.
referitor la firme de transport va pot spune un singur lucru;ca srcie TNT,DHL,FEDEX,FANCURIER,UPS pe masina si pe hainele indivizilor sunt oameni,oameni care ii doare in cot de cutiile ce le transporta.Lucrez la ofirma destul de maricica ce se ocupa cu asamblarea diverselor componente si lucram cu toate firmele de transport mentionate mai sus si vad bine cum le arunca si cum se poarta cu ele.... |
#344
Posted 07 February 2010 - 13:23
Daca nu cunosti pe cineva la firmele de transport atunci e nasol.
Cind trimiteti ceva la garantie faceti poze amanuntite la produs din toate pozitiile. Sunt destui furnizori care prefera sa indoaie un pin sau sa bage niste cositor in loc sa inlocuiasca un produs. Eventual cind aduceti produsul la magazin rugati pe cel ce face receptia sa scrie ca produsul e conform. Fara dovezi scrise e cuvintul vostrul impotriva lor. Iar daca va puneti baza in OPC atunci va pierdeti timpul aiurea. |
#345
Posted 07 February 2010 - 20:27
devlin2427, on 7th February 2010, 14:23, said: Daca nu cunosti pe cineva la firmele de transport atunci e nasol. Cind trimiteti ceva la garantie faceti poze amanuntite la produs din toate pozitiile. Sunt destui furnizori care prefera sa indoaie un pin sau sa bage niste cositor in loc sa inlocuiasca un produs. Eventual cind aduceti produsul la magazin rugati pe cel ce face receptia sa scrie ca produsul e conform. Fara dovezi scrise e cuvintul vostrul impotriva lor. Iar daca va puneti baza in OPC atunci va pierdeti timpul aiurea. Pozele nu prea ajuta cu mare lucru, decat daca sunt cu data intiparita automat pe ele (asta daca sunt pe hartie) altfel, in format digital ar putea fi manarite. Cel mai sigur si sfant, dupa cum ai scris si tu, e un proces verbal sau o fisa de intrare in service unde sa semneze cel ce face receptia ca piesa era in stare buna , etc. |
#346
Posted 07 February 2010 - 21:31
Tu fa pozele si lasa-i pe ei sa demonstreze ca le-ai modificat. Orice dovada in favoarea ta conteaza.
|
#347
Posted 08 February 2010 - 10:17
Cumparati fratilor de la EMAG!! Eu de la ei cumpar si nu am avut niciodata vreo problema...
|
#348
Posted 08 February 2010 - 11:49
da da da, emag
sunt de aceeasi categorie, sa te fereasca sa ajungi la garantie la pc garage am avut o placa de baza cu probleme a durat 1 luna, dupa care am primit o alta placa, alt model (prima nu mai exista) si a trebuit sa mai platesc o mica diferenta |
#349
Posted 08 February 2010 - 12:07
pc garage sunt ok, pana la service. in caz ca ai ghinion cu vreun produs si il trimiti la service, tre sa astepti de-ti sar capacele, iti iei vre-o luna adio de la piesa respectiva. raspunsul lor este ca au trimis produsul la furnizor sa il repare si nu se stie cat dureaza. si dai, si asteapta, si dai...
Edited by gigi_4476, 08 February 2010 - 12:09. |
#350
Posted 08 February 2010 - 16:20
Mie mi se pare de toata jena la ei faza cu transportul gratuit dar care de fapt e 12 ron. Cand la altii e gratuit complet. Care si astia 12 au fost 7 inainte.
De cand au bagat faza asta, de la ei am mai facut numai o comanda, restul la concurenta. |
#351
Posted 10 June 2012 - 08:31
Salut Softpedia, salut tuturor!
eMAG sau pc-garage... pai sa va povestesc experientele mele pe scurt? Pai...poate sunt de folos cuiva asa ca multumesc softpedia pentru ocazie eMAG - primele comenzi, sfarsitul lui 2010 (noiembrie-decembrie) pana in prezent, ultima comanda data iunie 2012, numar comenzi 23, produse diverse. la 23 de comenzi (tablete, telefoane, am prins "vinerea neagra" ) am mai luat electrocasnice, 2 laptop-uri etc.) 23 onorate cu succes! deci TOATE!!! Fara nici o problema. Mentionez ca sunt din Constanta si majoritatea le-am ridicat personal de la show-room. Politica unei firme oarecum puternic financiar este una, parerea mea, mai serioasa decat a unei firme mici si saracute... unde pornind de la lipsurile angajatilor (de unde si nervii lor) pana la o logistica primitiva se REFLECTA/client, de unde va povestesc si experienta cu pc-garage: 07.06.2012 strang banutii si zic...hai sa imi iau un xperia mini (perfect raport performante/pret) dupa un mic "studiu de piata", la recomandarea unui prieten zic..."hai sa fac si o economie, sa iau de la pc-garage"... mai ramane de un pachet de tigari ) pretul pc-garage fiind cu 40-60lei mai mic decat al concurentei. Zis si facut, dau comanda cu o oarecare indoiala, din moment ce nu citisem nimic despre pc-garage. Foarte prompti, comanda comfirmata. 08.06.2012 - Fan Curier suna, iau pachetul, il deschid... complet, nu parea abuzat si totul inside (tel baterie inc etc) ce m-a surprins au fost doua garantii, doua certificate de garantie unul de la quickmobile ) unu' al lor pc-garage... cam ciudat. In fine... baterie in telefon... nu se aprinde, led-ul clipea de 3 ori si atat...mai sa fie zic..."poate nu e incarcat"... il las la incarcat o ora...doua trei... nu se aprindea! Am verificat incarcatorul...cu alt tel...etc. NU e NU! Sun la ei si imi spun sa le scriu pe site ca il dau retur si ma trimit la FAQ lor... l-am impachetat identic, i-am facut poze inainte cu o semi-paranoia in caz ca il dau retur sa nu-mi faca vre-o manevra sa ne suparam... le-am cerut sa aplice politica "dead on arrival" si sa fie schimbat cu un produs identic nu sa fiu "tarat" prin service-uri si alte nebunii... pentru ca nu pot lua un produs nou nefunctional si sa stau cu el in service... e ca si cum ai cumpara unul deja folosit... 11.06.2012 - retur la ei, prin Fan Curier cu plata la mine sau la ei... si... de aici ramane de vazut, in orice caz nu ii desconsider, nu cred ca este vina lor ca intermediar dar cel putin puteau verifica produsul inainte... va tin la curent cu ce va urma, sper sa fie de bine, pentru mine ca si client si pentru ei... asta daca mai tin la reputatie etc. Va tin informati, va salut -chiar sunt curios cum procedeaza la o comanda relativ mica dar SIMPLA!!! |
#352
Posted 10 June 2012 - 08:35
|
#353
Posted 10 June 2012 - 10:19
Daca vrei un magazin bun online , preturi ieftine si garantia ok cu toate ok ma refer... http://www.dmi-it.ro/ nu ca le-as face reclama sau cva intentionat , dar mi se pare cel mai ok site
|
#354
Posted 10 June 2012 - 10:25
Văd că vând produse din generații vechi, de exemplu: http://www.dmi-it.ro...deo.php?cod=522 Și din ce văd chiar sunt disponibile, exemplu http://www.dmi-it.ro...deo.php?cod=645
Cine naiba dă atâția bani pe așa ceva în 2012 ? Alea-s prețuri ieftine ? Edited by driftking91, 10 June 2012 - 10:29. |
#355
Posted 10 June 2012 - 10:29
Ai comandat vreodata de la ei? Stau pe net de 3 ani in "lumea asta" a magazinelor online si e prima data can aud de dmi-it. Nu zic ca nu sunt buni, or fi de incredere, dar sunt un magazin inca foarte mic, stocurile sunt foarte mici (doar 4 pagini de produse la placi video) si..9600GT la 600 lei? 512MB cu DDR2? HA?
http://www.dmi-it.ro...deo.php?cod=523 POFTIM???? Cand acuma in pretul ala ai 6970, nu o placa aparuta acum 4 ani :|. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users