Probleme PCGARAGE
Last Updated: Jun 10 2012 10:29, Started by
marsonyc
, Jun 13 2007 19:23
·
0
#73
Posted 19 June 2007 - 10:04
#74
Posted 19 June 2007 - 13:10
E ceva ce ma depaseste. Nu era mai bine sa trimita pasta aia de la inceput si sa evite "scandalul" asta pentru cativa lei ? E ciudata "politica" asta a unor firme. Fie ca a existat fie ca nu pasta aia trebuia trimisa de mult pe cheltuiala firmei pentru ca pcgarage a pierdut infinit mai mult prin topicul asta, asta e sigur. Si daca o sa apara 10 topicuri de genul asta "pierderile" o sa fie proportionale,garantat. Ma intreb ce marketingul lui peste e asta daca nimeni nu-si da seama ce importanta au asemenea topicuri pe niste forumuri foarte populare. Asta o stie toata lumea, imaginea conteaza mult in domeniul asta. Pe forumuri se influenteaza foarte usor lumea asa ca din punctul meu de vedere orice topic de genul asta ar trebui tratat cu maxima seriozitate de catre orice firma gen pcgarage. E de ajuns ca numai cativa posibili clienti sa se razgandeasca datorita topicului si deja "s-a pierdut" destul de mult. Oare chiar merita pasta aia nenorocita pierderea unor clienti ?
|
#75
Posted 19 June 2007 - 13:53
@se7en eu cred ca tine de niste proceduri interne.
Adica daca tot s-a facut pocinogul macar sa se stie ca se face investigatie. E adevarat ca era mai ieftin sa zica directorul "cumpar eu pasta aia si i-o trimit omului" si apoi sa investigheze, dar cu derogari de genul asta iti faci mai multe probleme. |
#76
Posted 19 June 2007 - 14:29
mihai20005, on Jun 15 2007, 18:13, said: Si imi spui si mie cum ai vrea sa fac treaba asta din moment ce curierul a refuzat sa-mi urce coletul la usa apartamentului ? Sa scot toate cutiute si cutiile pe caldaram ? Si chestie cu garantia cum ai vrea sa o fac, sa montez toate piesele (proc+mobo+toate cele), care mie mi-a luat 1,5 ore si apoi sa semnez ? Incearca sa vezi daca curierul accepta treaba asta si apoi mai vorbim. intreb inca o data cu OPC-ul rezolv problema ? Hmm, pai este cam ciudat, nu trebuie sa iti aduca coletul la usa? Adica, daca stai la casa probabil ca este normal sa ramana la poarta sau sa intre numai pana in curte dar la bloc ... nici nu se pune problema sa nu aduca coletul respectiv pana la usa apartamentului ... poate numai intr-un caz special - de ex daca nu merge liftul si stai la etajul 9, dar chiar si asa ... Treaba cu montatul nu cred ca se poate aplica intr-o situatie reala ... cred ca problema sta in modul de scriere al certificatului de garantie |
#77
Posted 19 June 2007 - 21:48
udragos, on Jun 19 2007, 15:29, said: Hmm, pai este cam ciudat, nu trebuie sa iti aduca coletul la usa? Adica, daca stai la casa probabil ca este normal sa ramana la poarta sau sa intre numai pana in curte dar la bloc ... nici nu se pune problema sa nu aduca coletul respectiv pana la usa apartamentului ... poate numai intr-un caz special - de ex daca nu merge liftul si stai la etajul 9, dar chiar si asa ... Treaba cu montatul nu cred ca se poate aplica intr-o situatie reala ... cred ca problema sta in modul de scriere al certificatului de garantie Repet, a primit curierul un telefon (dupa ce a inchis, si-a cerut scuze, si mi-a spus ca trebuie sa plece urgent la Targoviste). Nici azi nu am primit acea pasta. Pentru mine raman in continuare o firma neserioasa, si nu voi retrage nimic din semnatura pana in momentul in care nu voi avea acea pasta. Ar fi chiar culmea sa primesc 2 tuburi |
#78
Posted 19 June 2007 - 22:08
Eu zic ca nu e asa de trecut cu vederea aceasta disparitie a pastei. Daca se intampla si maine cu un procesor etc in conditii similare si noi sustinem ca a plecat de aici cu dovezi clare? Ce facem atunci?
Cred ca ideea cu furatul e putin deplasata |
#79
Posted 19 June 2007 - 23:36
Eu zic ca e impresionant.
1. Problemele au fost rezolvate - ceea ce sincer, e mai mult decat se asteptau majoritatea. 2. Doi oameni de la PC Garage s-au implicat personal si activ in rezolvare, in topic samd - de unde rezulta ca le cam pasa ... si de parerea clientilor, si de imaginea firmei si de banii ce s-ar pierde prin tratarea cu indiferenta a unor asemenea cazuri. Asadar un 8-9 la PC Garage (10 era daca nu apareau niciodata problemele). Sincer sa fiu si eu am experiente cu senzatii mixte in legatura cu PC Garage. Am comandat de la ei un sistem pe bucati cu valoare destul de maricica (2500 E) si pe parte de client service a celor care trebuiau sa aplice client service-ul au fost foarte OK. In schimb atunci cand am fost la ei ca sa ridic comanda (imi trebuia f repede) si am inceput sa verific cutiile, dar numai cele nesigilate, am privit niste priviri si maraituri de la fetele de acolo, de zici ca eram vre-un aurolac cu cersitul la ei in birou. Nu era vina mea ca sediul lor are 2*2 sau ca existau cutii nesigilate. Si era absolut normal sa le verific pentru a nu intra in aceleasi blocaje ca si oamenii de pe aici. Dar ce sa inteleaga fetele respective ? Doar sa imi dea suturi sa o sterg de acolo cu piesele mele intinse pe birouri sau pe jos. A parut exagerat la momentul respectiv din partea lor. Pe de cealalta parte si userii de pe aici dau doada de prosta crestere. Cum prind senzatia ca ar putea sa santajeze pe cineva si ca au putina putere reactioneaza ca niste "arendasi" pe plantatie si au niste pretentii care cresc in exagerare direct proportional cu interesul de rezolvare al firmei respective. Normal ca in modul acesta alte firme vor trage concluzia ca nu trebuie sa se chinuie pentru ca mai mult se complica cu nesimtitii de pe forum. Asadar depinde si de clienti ca relatiile sa decurga cat mai frumos. E un avantaj reciproc pana la urma : firma vinde , tu cumperi cu un avantaj. In rest numai de bine si un plus pentru implicare catre PC Garage. P.S. : NU! Nu lucrez, nu am rude sau prieteni niciunde in industria de vanzari electronice virtuala si cu atat mai putin la PC Garage. Daca citesti cu atentie sunt chiar :client. |
#80
Posted 20 June 2007 - 09:48
vex, on Jun 20 2007, 00:36, said: Eu zic ca e impresionant. 1. Problemele au fost rezolvate - ceea ce sincer, e mai mult decat se asteptau majoritatea. 2. Doi oameni de la PC Garage s-au implicat personal si activ in rezolvare, in topic samd - de unde rezulta ca le cam pasa ... si de parerea clientilor, si de imaginea firmei si de banii ce s-ar pierde prin tratarea cu indiferenta a unor asemenea cazuri. Asadar un 8-9 la PC Garage (10 era daca nu apareau niciodata problemele). Sincer sa fiu si eu am experiente cu senzatii mixte in legatura cu PC Garage. Am comandat de la ei un sistem pe bucati cu valoare destul de maricica (2500 E) si pe parte de client service a celor care trebuiau sa aplice client service-ul au fost foarte OK. In schimb atunci cand am fost la ei ca sa ridic comanda (imi trebuia f repede) si am inceput sa verific cutiile, dar numai cele nesigilate, am privit niste priviri si maraituri de la fetele de acolo, de zici ca eram vre-un aurolac cu cersitul la ei in birou. Nu era vina mea ca sediul lor are 2*2 sau ca existau cutii nesigilate. Si era absolut normal sa le verific pentru a nu intra in aceleasi blocaje ca si oamenii de pe aici. Dar ce sa inteleaga fetele respective ? Doar sa imi dea suturi sa o sterg de acolo cu piesele mele intinse pe birouri sau pe jos. A parut exagerat la momentul respectiv din partea lor. Pe de cealalta parte si userii de pe aici dau doada de prosta crestere. Cum prind senzatia ca ar putea sa santajeze pe cineva si ca au putina putere reactioneaza ca niste "arendasi" pe plantatie si au niste pretentii care cresc in exagerare direct proportional cu interesul de rezolvare al firmei respective. Normal ca in modul acesta alte firme vor trage concluzia ca nu trebuie sa se chinuie pentru ca mai mult se complica cu nesimtitii de pe forum. Asadar depinde si de clienti ca relatiile sa decurga cat mai frumos. E un avantaj reciproc pana la urma : firma vinde , tu cumperi cu un avantaj. In rest numai de bine si un plus pentru implicare catre PC Garage. P.S. : NU! Nu lucrez, nu am rude sau prieteni niciunde in industria de vanzari electronice virtuala si cu atat mai putin la PC Garage. Daca citesti cu atentie sunt chiar :client. de regula nu-mi plac persoanele care se inregistreaza pe forum ca sa laude/critice o firma nu esti exceptie de la regula problema userilor a fost poate nerabdarea...adica s-au apucat sa strice in gura mare "pcgarage frauda" fara sa astepte,cum e normal,o rezolvare |
#81
Posted 20 June 2007 - 10:01
mascotzel, on Jun 20 2007, 10:48, said: de regula nu-mi plac persoanele care se inregistreaza pe forum ca sa laude/critice o firma nu esti exceptie de la regula Nu cred ca ai dreptate: "Joined: 28-May 07" . Sper sa se inteleaga ca se cauta rezolvarea problemelor si ca ne pasa. Si probleme vor fi intotdeauna |
#82
Posted 20 June 2007 - 10:39
da...imi cer scuze
eu am observat doar "Posts:1"...cred ca e un bug (aka am vazut la unii useri cu mai multe posturi tot acelasi nr) Edited by mascotzel, 20 June 2007 - 10:40. |
|
#83
Posted 20 June 2007 - 10:45
Liviu Varzaru, on Jun 20 2007, 11:01, said: 1. Nu cred ca ai dreptate: "Joined: 28-May 07" . 2. Sper sa se inteleaga ca se cauta rezolvarea problemelor si ca ne pasa. Si probleme vor fi intotdeauna vizualizarea forumului se poate face si fara creare de cont (nu vezi pozele & semnaturile parca) 2. aici aveti dreptate; si va cred la faza cu " nu despre valoare este vorba; e vorba de principiu"; problema este alta (nu stiu daca se aplica si la voi, deci nu pot sa va bag in aceeasi oala): - sefu' stii avem o problema cu un client care a cumparat x produs de 6 lei (aka ron, sa nu se inteleaga gresit) si a sunat/mail-uit ieri in legatura cu asta - da, dar m-a sunat acum 10 minute cineva cu o problema la un produs de 6.000 lei; rezolva-l intai pe asta si pe urma vedem ce facem si cu cel de ieri; si de ce i-ai dat adresa mea de mail, ca mi-a trimis deja 5 mail-uri intr-o zi, fara macar sa astepte raspunsul meu la primul (asta ca sa nu dam vina numai pe magazine ) |
#84
Posted 20 June 2007 - 10:52
[quote name='kretzu77' date='Jun 20 2007, 11:45' post='2991211']
vizualizarea forumului se poate face si fara creare de cont (nu vezi pozele & semnaturile parca) partial corect...de asta si postez acum. eu mi-am creat cont pentru ca unele configuratii nu puteau fi vazute altfel. cu respect Edited by tot_iooo, 20 June 2007 - 10:53. |
#85
Posted 20 June 2007 - 10:54
acum nu stiu de ce va smiorcaiti ca ceea ce ati vrut nu e ceea ce ati primit. asta e riscul buy-onlyne. totusi traim i romania si mentalitatea romanului chiar daca nu vrem sa recunoastem este submediocra. nu stiu de ce toti dau vina pe firma cand buba ar putea fi in alta parte. initiatorul toicului nici macar nu a vrut sa dea un telefon sase inteleaga cu cei de la firma de unde a cumparat. a [preferat sa se planga aici. nu vreau sa-mi imaginez ce s-ar fi intamplat daca lua o tzeapa de vreo cateva milioane.
ps: ai rezolvat ceva daca ai facut scandalul asta pe forum |
#86
Posted 20 June 2007 - 14:29
kretzu77, on Jun 20 2007, 11:45, said: 1. dar te-ai uitat si la nr de posturi? regula forumistica este asa: faci cont ca sa postezi; daca postezi (o singura data) de pe un cont facut acum enspe ani, cam miroase a clona (sau, ca sa fim mai blanzi, cont pt zile negre ) Eu credeam ca regula e: faci cont daca te intereseaza forumul, postezi daca ai ceva de zis. Dar merge si varianta ta : faci 15 conturi si logorizezi de pe oricare dintre ele ca te plictisesti btw, daca in ceea ce zici nu aduci nimic, nu critici sau lauzi nu esti nici pro nici contra si in principiu nu ai nici o idee de ce te mai chinui ? "totusi traim i romania si mentalitatea romanului chiar daca nu vrem sa recunoastem este submediocra" Nu prea cred ca are legatura cu Romania riscul de buy-online. In Elvetia am comandat un aparat foto - negru - si un card de memorie anume. Am primit in 3 zile aparatul argintiu si cardul peste 2 saptamani ca nu au binevoit sa ma anunte ca nu-l au in stoc si trebuie sa-l aduca de cine stie unde. Si nu erau deloc atat de stresati ca PC Garage cand am inceput sa le dau mailuri, telefoane si sa-mi vars frustrarile. |
#87
Posted 20 June 2007 - 14:43
mascotzel, on Jun 20 2007, 10:48, said: de regula nu-mi plac persoanele care se inregistreaza pe forum ca sa laude/critice o firma nu esti exceptie de la regula Nu pot sa ma abtin : Cred ca botul de reclame este deja dusmanul tau personal. Nu de alta dar s-a inregistrat numai ca sa laude firme si altceva nu posteaza nici ars. Edited by vex, 20 June 2007 - 14:44. |
|
#88
Posted 20 June 2007 - 15:18
#89
Posted 20 June 2007 - 16:04
mascotzel, on Jun 20 2007, 10:48, said: de regula nu-mi plac persoanele care se inregistreaza pe forum ca sa laude/critice o firma nu esti exceptie de la regula problema userilor a fost poate nerabdarea...adica s-au apucat sa strice in gura mare "pcgarage frauda" fara sa astepte,cum e normal,o rezolvare Mascotzel, sa inteleg ca eu trebuie sa am rabdare ca sa primesc un lucru pe care l-am platit deja ? Nici pana in ziua de azi nu am primit acea pasta. Directorul de vanzari, m-a pasat lejer la directorul general, caruia i-am trimis un mail cu datele mele impreuna cu detalierea problemei si impreuna cu contul meu dupa ce directoru de vanzari, m-a indrumat in acest fel. Am o presimtire ca nu voi primi nici pasta nici banii. PS: Mascotzel am asteptat aproape 3 saptamani sa primesc acea pasta, crezi ca nu e suficient ? Si nu, nu sunt un om nerabdator, le-am dat la dispozitie 3-4 zile, i-am sunat le-am spus, ca nu aveam niciun interes ca la asa o mare valoare nu aveam in gand sa-i fur si sa le cer inca o data pasta, insa daca nu este in colet eu ce vina am ? Abia dupa cele vazute pe forum aici, de directorul de vanzari, am fost sunat si mi s-a spus ca suporta ei transportul, ca azi cand i-am sunat (da, corect tot pe cheltuiala mea, caci domnii (mult laudati) de la Pc Garage SRL, nu aveau si ei 1 minut sa-mi zica, "ba fraiere, vezi ca nu iti mai trimitem pasta, trimite pe mail-ul de la directorul general numarul de cont", nu tot eu, i-am sunat. Ma gandesc serios la problema cu OPC-ul ? |
#90
Posted 20 June 2007 - 16:18
mihai20005, on Jun 20 2007, 17:04, said: Mascotzel, sa inteleg ca eu trebuie sa am rabdare ca sa primesc un lucru pe care l-am platit deja ? Nici pana in ziua de azi nu am primit acea pasta. Directorul de vanzari, m-a pasat lejer la directorul general, caruia i-am trimis un mail cu datele mele impreuna cu detalierea problemei si impreuna cu contul meu dupa ce directoru de vanzari, m-a indrumat in acest fel. Am o presimtire ca nu voi primi nici pasta nici banii. PS: Mascotzel am asteptat aproape 3 saptamani sa primesc acea pasta, crezi ca nu e suficient ? Si nu, nu sunt un om nerabdator, le-am dat la dispozitie 3-4 zile, i-am sunat le-am spus, ca nu aveam niciun interes ca la asa o mare valoare nu aveam in gand sa-i fur si sa le cer inca o data pasta, insa daca nu este in colet eu ce vina am ? Abia dupa cele vazute pe forum aici, de directorul de vanzari, am fost sunat si mi s-a spus ca suporta ei transportul, ca azi cand i-am sunat (da, corect tot pe cheltuiala mea, caci domnii (mult laudati) de la Pc Garage SRL, nu aveau si ei 1 minut sa-mi zica, "ba fraiere, vezi ca nu iti mai trimitem pasta, trimite pe mail-ul de la directorul general numarul de cont", nu tot eu, i-am sunat. Ma gandesc serios la problema cu OPC-ul ? chill...nu e topicul tau...nu vorbeam de tine ar trebui sa-ti editezi semnatura...nush daca e conforma(ma refer la marime) desi ai dreptate,e o amarata de pasta totusi...si nu face regula" daca s-a intamplat asa ceva sigur o sa se intample mai rau" |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users