Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Identificare/transfer Android<...

Tableta cu SnapDragon 8 Plus Gen ...

Ielele

Fiscal / viza pe contract vanzare...
 La multi ani @nicu131!

procura?

Xiaomi aduce pe piața din Ro...

Ariana 22 ani din Ploiesti are ne...
 Noul BMW seria 3:Sedan și To...

taxe si cheltuieli cu masini suv

CIV RAR parc auto

Tractor prin programul rabla
 Care cada de baie e mai buna?

Sfat upgrade ram și ssd

Sonoma 14.3 iMac i5 Late 2013

Reclama peste imagine Samsung 32M...
 

Parbriz Atermic

- - - - -
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
75 răspunsuri în acest subiect

#73
Speedo

Speedo

    Super Moderator

  • Grup: Super Moderators
  • Mesaje: 9.062
  • Înscris: 26.11.2001
Avem review complet pe topicul Despre Detectoarele Radar.

#74
Skeletu

Skeletu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 73
  • Înscris: 17.01.2008
L-am citit, foarte bune pozele comparative.
Nu ma asteptam sa fie asa subtire.

Deci aviz celor cu probleme de spatiu la montaj, pentru care fiecare milimetru conteaza. Conform datelor tehnice din manual V1 are 2,54 cm inaltime (1 inch), pe cand marea majoritate (vezi Bel 995, RX65, Escort 8500, etc) se situeaza in jur de 3,17 cm (1,25 inch).

#75
dana34000

dana34000

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1
  • Înscris: 13.09.2009

View PostSkeletu, on 12th May 2009, 17:02, said:

Aceeasi problema o am si eu pe un Megane 2.1 cu parbriz atermic.
Am testat cu un Cobra 9340 (care nu e mare) si se loveste de plafon, nu reusesc sa-l fac sa "vada" drumul doar prin zona atermica in pozitie orizontala. :(

Singura chestie buna pe care am observat-o la mine a fost ca ventuzele suportului se lipesc foarte bine pe zona respectiva, desi citisem in prealabil ca ar fi probleme si la capitolul asta.

@Speedo - zici ca V1 e un detector mai slim? Ar fi bine. Nu am vazut unul in realitate inca, dar in poze arata ca un tanc. :)
O sa ii caut dimensiunile de curiozitate, in special inaltimea ma intereseaza. Comparativ, Cobra de care zic eu ca nu prea se potriveste are cam 3,1 cm pe inaltime.

Buna, si eu am un Megane 2 cu parbriz atermic. Mi-am luat un detector Cobra 9340 care a fost testat cu succes in Romania. Eu insa locuiesc in Franta unde detectoarele sunt strict interzise. Deci, in afara parbrizului atermic, mai si problema de-al ascunde cat mai bine.

L-am testat in mai multe randuri. De exemplu azi dimineata  il aveam montat pe bord. Am trecut prin fata unui radar fix (care prinde din spate). L-a detectat destul de tarziu. Pe sensul celalalt nu l-a detectat deloc. In dupa amiaza asta, dupa ce am citit informatiile de pe forum, l-am montat in dreptul oglinzii. E invers acum. Il detecteaza pe sens contrar (destul de in avans) dar nu-l mai detecteaza pe sensul de mers.

S-a imbunatatit insa, detectia camerelor video pe care le intersectez. Le detecteaza mai in avans.

Nu stiu exact unde este acea "zona verde".  Cei ce au megane 2 mi-ar putea spune mai multe?  Exista mai multe "zone verzi"? Unde sunt locazlizate?  Nu am cartea tehnica. Am cumparat masina la "second hand"

Mentionez ca si cu GPS-ul am probleme. Daca uit sa-l programez de acasa, ori sunt nevoita sa-l scot pe geam pana detecteaza satelitii sau sa astept mult si bine pana-i decteaza singur prin parbriz.
Mai sunt si alte locuri in care as putea sa-l montez?

merci pentru eventualele  raspunsuri

#76
videosuzy

videosuzy

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.397
  • Înscris: 04.04.2007

View Postdana34000, on 13th September 2009, 19:48, said:

.....................................
Deci, in afara parbrizului atermic, mai si problema de-al ascunde cat mai bine.
.....................................

- detectia radarelor o fac cu detector de radar modular, ceea ce inseamna ca antena detectorului se monteaza in spatele barii de protectie iar afisajul acestuia in zona ceasurilor din bord;
- problema ascunderii detectorului in tarile unde acesta e interzis este rezolvata prin utilizarea detectorului modular.
Practic, am rezolvat doua probleme:
1. lipsa detectie, datorita parbrizului atermic, prin montarea antenei in bara;
2. ascunderea elementelor modulare (antena in bara sio afisajul in bord, alaturi de ceasuri).
Astfel, datorita acestui avantaj (detector modular) am avut posibilitatea inca de pe vremea cand detectoarele erau interzise la noi in tara, sa pot utiliza detectorul radar si ulterior, sa pot merge linistit in Grecia, Turcia si Italia unde acestea sunt interzise iar amenzile usturatoare.

View Postdana34000, on 13th September 2009, 19:48, said:

.....................................
Mentionez ca si cu GPS-ul am probleme.
.....................................

Problema GPS-ului am rezolvat-o prin montarea unei antene GPS pe luneta (care nu e atermica).

Bafta...

Editat de videosuzy, 14 septembrie 2009 - 08:11.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate