Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Tramvai in Bucuresti
#163
Posted 23 May 2011 - 19:12
sa zicem ca renuntam maine la tramvai in bucuresti, ce oferi ca mijloc de transport celor care il foloseau?
|
#164
Posted 23 May 2011 - 21:07
KMean, on 23rd May 2011, 20:12, said: sa zicem ca renuntam maine la tramvai in bucuresti, ce oferi ca mijloc de transport celor care il foloseau? Fara blatisti. [ensionari si studenti nu exista linie prea aglomerata. Edited by Highlander91, 23 May 2011 - 21:08. |
#165
Posted 23 May 2011 - 21:14
De unde atâtea biciclete?
Unde le lași? Cine le păzește? Cine plătește productivitatea pierdută din cauza extenuării navetiștilor pe drum spre servici și tranzacțiilor ratate din cauza mirosului de transpirantz? De unde acoperi din ziua individului timpul pierdut aiurea pedalând la viteză mult mai mică decât are tramvaiul sau autobuzul (când nu e drumul pavat cu mașini)? Ce faci cu ăia care nu știu să meargă pe bicicletă sau trebuie să traverseze bucureștiul? Ce faci cu ăia care nu au condiția fizică necesară? Etc. Toate orașele cât de cât civilizate au infrastructură de transport în comun bine pusă la punct iar metroul e o investiție... considerabilă. Edited by VF32ARHY, 23 May 2011 - 21:15. |
#166
Posted 23 May 2011 - 21:51
Carrman, on 23rd May 2011, 06:13, said: vopo, nu te plateste indianu' la timp? din pacate pentru tine... nu lucrez la indieni... si nu vad cum cineva de alta natie ar putea sa lucreze la indieni... inteleg ca vrei sa ataci... si iti accept gandirea ta ingusta... asa fac toti cei care stiu ca vorbesc tampenii... declanseaza atacuri... eu nu o sa te atac si nu o sa te fac macaragiu de gunoaie la groapa de la Glina... numai bine Kunzite, on 23rd May 2011, 08:23, said: Mai asta, imi explici si mie cum "unde-i nevoie de ele" a ajuns "centrul Londrei" si "wall street"? E si amuzant cum incerci sa folosesti exemplul unui oras care a reintrodus tramvaiul ca sa "dovedesti" ca nu-i nevoie de acesta. Apoi... chestia cu orasele mari... cumva tu combati folosind google? Sa nu-mi spui ca lucrezi pe Wall Street, ca nu te cred. Pe de alta parte, cum am mai spus eu stiu din propria experienta ce insemna Bucurestiul pre-41-metrou-usor (atentie, in conditiile unui trafic mult mai lejer decat astazi!), fara 41 si, evident, cum e acum. P.S. Sunt "fan" metrou (greu); dar unul realist. Asa ca n-o sa ma convinga un ametit ca poti sa sapi imediat tuneluri peste tot prin Bucuresti, fara macar a ne spune aproximativ de cati km e nevoie, cat ar costa si de unde s-ar putea obtine finantarea. E si amuzant cum ti se pare ca a sapa aceste tuneluri (plus statii, plus toata infrastructura de care e nevoie) e mai ieftin decat a inlocui cateva tramvaie, ce urmeaza sa ruleze pe infrastructura existenta. Asta-i din ciclul "tramvaiul, mai mic decat autobuzul" pai tu crezi ca eu vb de un sistem de metrou fantezist? a cui e vina ca nu s a extins metroul? a celor care au in grija acest lucru. nu s a extins pentru ca nu au fost bani... 90% din cauza banilor este ineficienta sistemului de transport in comun... pentru ca e scutit de la stat , pentru ca se dau reduceri la X si Y... deci nu produce bani pentru investitii... asa ca acum toti se imbulzesc in 41 ala la ghencea... in loc sa stea in un metroul modern si sa faca un sfert din timpul lui 41 pana la destinatie Carrman, on 23rd May 2011, 08:57, said: tramvai sau metrou, nu conteaza! gravidele, mamele cu copii mici, pensionarii si persoanele cu dizabilitati sa plateasca dublu... si tu sa nu ai acces deloc ca tare varza mai esti Carrman, on 23rd May 2011, 09:17, said: vopo habiteaza la london. ce-i drept, trecerea-i grea de la draga la londra.
Spoiler
nu sunt din dragasani... si chiar daca as fi , nu vad ce legatura are una cu alta.... KMean, on 23rd May 2011, 19:12, said: sa zicem ca renuntam maine la tramvai in bucuresti, ce oferi ca mijloc de transport celor care il foloseau? ) sa zicem ca renuntam maine la metrou... ce mijloc de transport oferi celor care il folosesc? care e mai important? care face greul? ia hai sa ne gandim.... in care mijloc tre sa investim? in suprafata? sau in metroul? VF32ARHY, on 23rd May 2011, 21:14, said: De unde atâtea biciclete? Unde le lași? Cine le păzește? Cine plătește productivitatea pierdută din cauza extenuării navetiștilor pe drum spre servici și tranzacțiilor ratate din cauza mirosului de transpirantz? De unde acoperi din ziua individului timpul pierdut aiurea pedalând la viteză mult mai mică decât are tramvaiul sau autobuzul (când nu e drumul pavat cu mașini)? Ce faci cu ăia care nu știu să meargă pe bicicletă sau trebuie să traverseze bucureștiul? Ce faci cu ăia care nu au condiția fizică necesară? Etc. Toate orașele cât de cât civilizate au infrastructură de transport în comun bine pusă la punct iar metroul e o investiție... considerabilă. biciclete se cumpara... pe langa asta castigi sanatate.... bicicletele poti sa le lasi mai pe unde vrei tu... nu am auzit pana acum de o firma de pazit bicicletele aia are produc meg c umetroul... si crede ma... ca metroul e foarte ieftin in bucuresti.... si aici e problema... ca metroul e ieftin.... ca metroul nu produce pentru investitii... daca ar fi metroul 100 lei pe luna atunci vorbim diferit... |
#167
Posted 23 May 2011 - 22:17
voposphere, on 23rd May 2011, 22:46, said: inteleg ca vrei sa ataci... si iti accept gandirea ta ingusta... asa fac toti cei care stiu ca vorbesc tampenii... declanseaza atacuri... Da, vorbesti de un sistem de metrou fantezist - pentru ca nu exista. Iti imaginezi cumva (asta-i tot fantezie, apropo) ca daca pana acum nu s-a facut nimic o sa se sape kilometri de tunel in fiecare saptamana? Cine o va face, cu ce fonduri - ca de idei comuniste de genul "sa se faca" sunt satul? Fa tu totul si chiar mai mult, eu vreau date concrete. E absurd sa zici ca elimini metroul, si fie: a. sapi 18km de tunel asa, dintr-o data, pentru inlocuirea unei singure linii de tramvai fie b. adaugi in traficul si asa ultraaglomerat autobuze care sa preia capacitatea de 6300 calatori pe ora/sens cu care se lauda 41 (cat vine asta, un autobuz pe minut?) Bicicletea o lasi unde vrei daca nu te deranjeaza ca ramai fara ea. Aia care produc insa nu in locatii accesibile metroului ce sa faca? Sa-si schimbe locul de munca? Ce copil... incep sa am dubii ca tu-ti castigi painea, cu asemenea idei. P.S. Abonamentul lunar nelimitat de metrou e 50ron; cel cu limita de calatorii, 27. Nu-s asa departe de suta, si totusi unde-i ritmul febril al dezvoltarii de care vorbesti? Edited by Kunzite, 23 May 2011 - 22:18. |
#168
Posted 23 May 2011 - 22:27
#169
Posted 23 May 2011 - 22:41
vopo, printu' ciarls este in nu-stiu-ce sat de sasi din romania. zice ca dupa ce le termina statia de epurare, le face si un tramvai. te oftici?
printesa kate vrea sa oblige ratb-ul si metrorex-ul sa vanda biletle in lire sterline: 2lire la ratb, 4 la metrou. in acest fel, pensionarii nu vor mai cumpara bilete din cauza comisioanelor practicate de banci. apropo: in localitatea ta (aia natala), in afara de irta mai exista si alt mijloc de transport? poate si tren, ca te vad mai spalatel... |
#170
Posted 23 May 2011 - 23:19
Carrman, on 23rd May 2011, 23:41, said: vopo, printu' ciarls este in nu-stiu-ce sat de sasi din romania. zice ca dupa ce le termina statia de epurare, le face si un tramvai. te oftici? printesa kate vrea sa oblige ratb-ul si metrorex-ul sa vanda biletle in lire sterline: 2lire la ratb, 4 la metrou. in acest fel, pensionarii nu vor mai cumpara bilete din cauza comisioanelor practicate de banci. apropo: in localitatea ta (aia natala), in afara de irta mai exista si alt mijloc de transport? poate si tren, ca te vad mai spalatel... asa spalatel cum ma vezi tu.... in localitatea mea... exista autobuze pentru transportul in comun... pentru exterior e CFR... in rest masini personale si taxi... transportul in comun e bazat pe 100% autobuze din alea noi si care transporta un numar moderat de calatori... nu am vazut niciodata inbulzeala sau inghesuiala... |
#172
Posted 23 May 2011 - 23:26
#173
Posted 23 May 2011 - 23:28
Kunzite, on 22nd May 2011, 02:13, said: Exista unde-i nevoie de ele. Dimpotriva; daca fluxul de calatori e mic devin ineficiente (si se prefera autobuzele). Edited by butters, 23 May 2011 - 23:29. |
#174
Posted 23 May 2011 - 23:32
voposphere, on 24th May 2011, 00:26, said: mancami ai manca-mi-ai! imbulzeala, nu inbulzeala... la inceput m-ai enervat, apoi m-ai amuzat, dar mi-ai trezit un sentiment necunoscut mie pana acum: mila! promit sa nu te mai jignesc si iti doresc succes intr-un oras incredibil de frumos si civilizat: Londra! Edited by Carrman, 23 May 2011 - 23:33. |
#175
Posted 24 May 2011 - 09:30
VF32ARHY, on 23rd May 2011, 22:14, said: De unde atâtea biciclete? Unde le lași? Cine le păzește? Cine plătește productivitatea pierdută din cauza extenuării navetiștilor pe drum spre servici și tranzacțiilor ratate din cauza mirosului de transpirantz? De unde acoperi din ziua individului timpul pierdut aiurea pedalând la viteză mult mai mică decât are tramvaiul sau autobuzul (când nu e drumul pavat cu mașini)? Ce faci cu ăia care nu știu să meargă pe bicicletă sau trebuie să traverseze bucureștiul? Ce faci cu ăia care nu au condiția fizică necesară? Etc. Toate orașele cât de cât civilizate au infrastructură de transport în comun bine pusă la punct iar metroul e o investiție... considerabilă. +1,la care as mai aduga ce te faci cu aia care trebuie sa mearga la costum,cw tw faci cu aia care transpira mult ? voposphere, on 23rd May 2011, 22:51, said: biciclete se cumpara... pe langa asta castigi sanatate.... bicicletele poti sa le lasi mai pe unde vrei tu... nu am auzit pana acum de o firma de pazit bicicletele aia are produc meg c umetroul... si crede ma... ca metroul e foarte ieftin in bucuresti.... si aici e problema... ca metroul e ieftin.... ca metroul nu produce pentru investitii... daca ar fi metroul 100 lei pe luna atunci vorbim diferit... Metroul este destul de scump raportat la veniturile romanilor,cum sa faca abonamentul 100ron/luna ? Auzi si tu,firma de pazit biciclete,pai asta ar insemna sa nu o mai lasi pe unde vrei tu,unde mai pui ca ar trebui sa platesti parcarea. |
#176
Posted 24 May 2011 - 09:55
ionut_ionut, on 24th May 2011, 10:30, said: +1,la care as mai aduga ce te faci cu aia care trebuie sa mearga la costum,cw tw faci cu aia care transpira mult ? Eu am scris sa mearga tinerii cu bicicleta, adica studentii si elevii. Daca pleci spre vest turbezi cand vezi turma de biciclete din curtea liceelor si a facultatilor. Si sa pui biciclete publice, de 1 mld euro cat ar costa 400 de cazane pui 10 milioane de biciclete, cat sa se fure si sa mai fie. Metroul este destul de scump raportat la veniturile romanilor,cum sa faca abonamentul 100ron/luna ? [Angajatii au salarii ca in vest, curentul, trenurile. O calatorie costa cam 10 lei. Ideea e sa nu mai subventionezi. Daca Rumanul nu0si permite calatoria, inseamna ca nu0si permite metrou. Se inchide, tunelurile se inunda, se baga in conservare pana cand nivelul de trai le va permite mucosilor si altceva decat autopasul.] Auzi si tu,firma de pazit biciclete,pai asta ar insemna sa nu o mai lasi pe unde vrei tu,unde mai pui ca ar trebui sa platesti parcarea. |
#177
Posted 24 May 2011 - 10:48
ionut_ionut, on 24th May 2011, 09:30, said: +1,la care as mai aduga ce te faci cu aia care trebuie sa mearga la costum,cw tw faci cu aia care transpira mult ? Metroul este destul de scump raportat la veniturile romanilor,cum sa faca abonamentul 100ron/luna ? Auzi si tu,firma de pazit biciclete,pai asta ar insemna sa nu o mai lasi pe unde vrei tu,unde mai pui ca ar trebui sa platesti parcarea. metroul a fost pe timpul lui ceasca exact ceea ce trebuia sa fie.... o metoda perfecta pentru transport in comun dar dupa ceausescu NIMENI nu a investit sa se extinda ca sa acolodeze cresterea numerica a locuitorilor din bucuresti... in un fel ai dreptate.. sa il scumpeasca si cu banii sa nu extinda ar insemna sa fure banii.... insa , daca nu se fura se poate marii pretul si se pot face minuni.... ma uitam la harta metroului din bucuresti si e aproape goala.... se pot face lejer inca 30 40 de statii.... se pot introduce de vreo 4 ori mai multe trenuri decat sunt acum... asta ar insemna eliminarea tramvaielor si a troleibuzelor... ar insemna un trafic mult mai mic la suprafata deoarece lumea ar merge mai mult cu metroul si cei care merg la suprafata nu ar mai fi incurcati de tramvaie si troleibuze... nu ar mai fi sine pe mijlocul drumului... ar fi benzi de circulatie... |
|
#178
Posted 24 May 2011 - 11:51
@Highlander91,de unde 1mld de euro,cand guvernul nu stie de unde sa mai taie,tu te auzi ???
In fond chiar si pt tanar nu este tocmai placut sa pedaleze 6-8km la peste 30C,apoi sa fie si greu de suportat. Cine are salarii ca cine,despre ce angajati vb tu ? @voposphere,ar trebui aduse inbunatatiri,ar trebui existinsa harta,dar nu cu banii obtinuti din majorari. Edited by ionutMembruAnonimut, 24 May 2011 - 11:53. |
#179
Posted 24 May 2011 - 12:33
ionut_ionut, on 24th May 2011, 11:51, said: @Highlander91,de unde 1mld de euro,cand guvernul nu stie de unde sa mai taie,tu te auzi ??? In fond chiar si pt tanar nu este tocmai placut sa pedaleze 6-8km la peste 30C,apoi sa fie si greu de suportat. Cine are salarii ca cine,despre ce angajati vb tu ? @voposphere,ar trebui aduse inbunatatiri,ar trebui existinsa harta,dar nu cu banii obtinuti din majorari. cu orice fel de bani... doar ca tre extinsa... insa e imposibil... de 20 de ani nu s a deschis nimic... nimic..... si cu banii din majorari tre extins... ca sa fie eficient... profitabil |
#180
Posted 24 May 2011 - 12:58
ionut_ionut, on 24th May 2011, 12:51, said: @Highlander91,de unde 1mld de euro,cand guvernul nu stie de unde sa mai taie,tu te auzi ??? In fond chiar si pt tanar nu este tocmai placut sa pedaleze 6-8km la peste 30C,apoi sa fie si greu de suportat. Cine are salarii ca cine,despre ce angajati vb tu ? @voposphere,ar trebui aduse inbunatatiri,ar trebui existinsa harta,dar nu cu banii obtinuti din majorari. Veniturile mari ale angajatilor nu sunt directe, ci incrucisate cu contracte comerciale cu sindicatele, care isi rasplatesc membri. Il cunosc pe Radoi si stiu ce invarte porcu ala. Ii controleaza pe angajati ca Cosma pe mineri.... Eu nu vreau ca primaria sa mai subventioneze transportul public. Atat investitiile cat si operarea. Nu ma intereseaza ce baga...OZNuri sau triciclete. Private. ...sau de stat, dar cu finantare privata. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users