Noua taxa de inmatriculare auto - un dezastru
Last Updated: Mar 10 2009 17:01, Started by
citizenx
, Aug 21 2006 08:08
·
0
#55
Posted 13 October 2006 - 19:30
romaximusro, on Oct 13 2006, 19:47, said: pai tu ai inceput offtopicul si ti-am aratat ca gandesti prost . Si ti-am aratat cu exemple concrete. Insa ai dreptate cu alesul. Insa si statul trebuie sa faca in asa fel incat sa nu intre toate rablele in tara. Preferabil printr-un itp facut ca lumea si o severitate mai mare si spagi mai putine la rar. Ai aratat cat poti. Cat despre off topic, vezi succesiunea posturilor. Edited by X-plane, 13 October 2006 - 19:31. |
#56
Posted 13 October 2006 - 19:48
Astia cu taxele sunt deja imbecili, mai au putin si pun si taxe pe orase, ai treaba in Iasi, stai la bariera si platesti, cum era in Mamaia acu ceva timp.
Oricum, Loganu e cel mai tare din lume. |
#57
Posted 13 October 2006 - 20:40
Uitati-va la polonezi ca ei au probleme cu importurile de masini sh.
Prin inoirea parcului de masini din tara voi intelegeti gresit preluarea parcului de masini vechi din vestul Europei. Nu sunt importiva importurilor de masini sh, insa sunt pentru inasprirea conditiilor pentru inmatricularea masinilor sh pentru a evita aparitia pe sosele a modelelor gen golf 2 si 3, care oricat de fiabile ar fi, sunt totusi masini de generatie foarte veche. Nu sunt neaparat pentru taxe cat pentru verificari la sange ale masinilor sh respective. Ma rog, se poate discuta foarte mult pe tema asta. Edit: Eu la Pitesti cel putin as pune taxa pentru cei din Constanta. Numai asa, sa vada si ei cum ma simt eu cand sunt obligat sa merg undeva. Iar daca nu stiati, taxa la intrarea in Mamaia se reintroduce iarasi de anul viitor. Edited by Cristist50, 13 October 2006 - 20:43. |
#58
Posted 13 October 2006 - 20:47
decat sa-mi iau o dacie din 97 prefer un golf 3, care poate are si abs. n-o sa se intample insa.
|
#59
Posted 13 October 2006 - 21:14
romaximusro, on Oct 13 2006, 09:11, said: 2-3 milioane revizia e jecmaneala curata? omul ăla îți spunea că un radiator e 10 milioane, un radiator 14 iar tu ai reținut că revizia de 2-3 milioane Asta e, fiecare pricepe ce vrea. On topic: Și până la urmă care e noua taxă de înmatriculare că nu m-am dumirit? Va fi mai rău sau nu decât până acum? Rentează să-mi iau un Audi 80 cu 1500 de euro (să zicem, că nu știu concret prețul) și să o înmatriculez în ro? |
#60
Posted 14 October 2006 - 07:36
X-plane, on Oct 13 2006, 20:30, said: Ai aratat cat poti. Cat despre off topic, vezi succesiunea posturilor. Quote Daca o masina noua (care se vrea a fi moderna) ajunge sa se bata cu masini uzate atunci inseamna ca acea masina noua e de tot rasul, nu crezi. De ce nu se bate cu masini noi si ti-am aratat ca ai o gandire infantila si ca esti rau intentionat. Cristist50, on Oct 13 2006, 21:40, said: Uitati-va la polonezi ca ei au probleme cu importurile de masini sh. Prin inoirea parcului de masini din tara voi intelegeti gresit preluarea parcului de masini vechi din vestul Europei. Nu sunt importiva importurilor de masini sh, insa sunt pentru inasprirea conditiilor pentru inmatricularea masinilor sh pentru a evita aparitia pe sosele a modelelor gen golf 2 si 3, care oricat de fiabile ar fi, sunt totusi masini de generatie foarte veche. Nu sunt neaparat pentru taxe cat pentru verificari la sange ale masinilor sh respective. Ma rog, se poate discuta foarte mult pe tema asta. Edit: Eu la Pitesti cel putin as pune taxa pentru cei din Constanta. Numai asa, sa vada si ei cum ma simt eu cand sunt obligat sa merg undeva. Iar daca nu stiati, taxa la intrarea in Mamaia se reintroduce iarasi de anul viitor. total de acord cu tine. Am scris de altfel mai sus asta.. ITP si RAR drastic,fara spagi si pile.. olteanul, on Oct 13 2006, 22:14, said: omul ăla îți spunea că un radiator e 10 milioane, un radiator 14 iar tu ai reținut că revizia de 2-3 milioane Asta e, fiecare pricepe ce vrea. On topic: Și până la urmă care e noua taxă de înmatriculare că nu m-am dumirit? Va fi mai rău sau nu decât până acum? Rentează să-mi iau un Audi 80 cu 1500 de euro (să zicem, că nu știu concret prețul) și să o înmatriculez în ro? si eu ii aratam ca pe cineva normal nu il intereseaza asta. Ci il intereseaza mai repede o revizie, consumabile etc. Un radiator il schimbi in general in caz de accident, cand ai casco. Nu ai casco.. asta e |
#61
Posted 14 October 2006 - 19:23
Hm hm hm... E vorba de dacie aici, aveam un vecin cu o DSN, la 2 ani se stia, rezervor, toba, radiator schimbate, erau ciuruite. Nici Solnita lu tacsu mare nu era mai prejos, SITA scria pe ea. Da-mi voie sa nu-mi dau cu presupusul la Logan, intrucat pana si al tau care e statut tare de tot si in floarea tineretii, a inceput sa rugineasca
|
#62
Posted 14 October 2006 - 19:28
eu ma refeream la chestii de itp si rar: directie, frane, cauciucuri, emisie de noxe. Sa nu se poata aduce toate porcariile din vest. Si aia care polueaza mai mult sa scoata din portofel bani pentru ca polueaza
|
#63
Posted 14 October 2006 - 19:40
erm, esti in RO... adica nu se poate, ce zici tu acolo e o Utopie si asa va ramane de acum incolo...
|
#64
Posted 14 October 2006 - 19:42
pai tocmai de aia prefer o lege cu taxe astfel incat sa fie scump de adus masinile astea vechi. Sa speram insa ca nu visez si ca se vor face pe bune , fara posibilitate de spaga.
|
|
#65
Posted 14 October 2006 - 21:14
romaximusro, on Oct 14 2006, 20:28, said: eu ma refeream la chestii de itp si rar: directie, frane, cauciucuri, emisie de noxe. Sa nu se poata aduce toate porcariile din vest. Si aia care polueaza mai mult sa scoata din portofel bani pentru ca polueaza De acord cu tine. As pune sa faca puscarie pe cei care dau ITP-ul aiurea si pe cei care dau spaga si conduc astfel de pericole publice. In Austria iti ia numerele de pe masina doar daca vede ca nu are aspect, nemaivorbind de lucruri grave: noxe, frane, directie, etc. romaximusro, on Oct 14 2006, 20:42, said: pai tocmai de aia prefer o lege cu taxe astfel incat sa fie scump de adus masinile astea vechi. Sa speram insa ca nu visez si ca se vor face pe bune , fara posibilitate de spaga. Nu prefer o astfel de taxa pentru ca e aberanta, impotriva leiberei circulatii a marfurilor si pentru ca aceasta masura e impusa de APIA care stim cu totii de cine e controlata. |
#66
Posted 14 October 2006 - 22:23
#67
Posted 10 January 2007 - 00:32
djclocky, on Aug 22 2006, 10:13, said: Dupa voi ar trebui ca dupa aderaraea in UE toata lumea sa-si aduca masini dincolo second asta rezultand Dacia sa dea faliment. Si uite cum a mai crapat inca o industrie romaneasca din cauza ca romanii merg in ideea ca lucrul ce vine folosit de afara e mai bun ca lucrul nou aici. Un lucru nou e un lucru nou. Ahh si sa-mi spuna expertii de mai sus cat ii costa un service daca s-a stricat ceva la motor la o masina second straina (ex. BMW , Mercedes ca tot vb de ele) si cat costa aceeasi reparatie la o dacia Logan. Bai daca aveti bani de asa ceva... luati si niste taxe ca vorba aia "Ce masini luxoase sunt la noi ... nu sunt la nimeni" Sigur nu sti ce vorbesti referitor la piese (o oglinda retrovizoare de logan costa aprox 700 RON). Loganu bate la costuri masini fabricate de firme prestigioase. Este o masina ieftina dar are costuri de intretinere ce depasec limuzine de firma. Piata SH naste concurenta serioasa pentru inportatorii de masini noi, si daca le este mila de noi si de mediu trebuia sa mai scada din profit sa ieftineasca masinile si nu sa bage taxe aberante caci apropo daca aduci sh de 6 ani sau mai vechi platesti taxa mai mica decat daca aduci unu de 3-4 ani.Concluzia este ca nu apara mediul ci buzunarul lor( am calculat 2000 cmc euro 3).calculator taxe Si mai mult pentru romanul de rand este o oportunitate sa cumpere o masina mai acatarii fata de dacia 1300 care este varza. Sun deacord sa fie o taxa dar rezonabila, de bun simt, dar de ce la o masina de 6 ani este mai mica decat la una de 4 ani? Oare cine este amenintat de masin SH mai noi. Si in incheiere piata SH va functiona ca si pana acum dar cu masini mai scumpe si mai vechi caci pana acum plateai vama cam 1800 acu la una de 6 sau mai veche de 7 ani 2000 cmc euro 3 platesti aprox 2000, iar masinile 98-99 sunt la preturi care lasa loc si de un mic avantaj. Si apropo concurenta naste calitate, preturi mai bune, servicii mai bune si altele care te avantajeaza si pe tine ca potential client, nu ca acum cand mergi la dealer si nu te baga in seama sau zice ca da cadou din partea firmei presurile de caucic ale masinii. Ma uit acum pe fereastra si in parcarea de aprox 50 auto vad cam 16 dacia 1300, masina conceputa in 1950, daca macar jumatate di ele ar fi masini SH la 3-4000 E din vest sigur trec strada mai linistit si respir aer mai curat. Si daca tot avem internet hai sa vedem o masina de 7000 E SH cate airbaguri ofera si ce sistem de franare ca altele sunt zorzoane (clima , geamuri electrice, oglinzi incalzite etc) si loganul nostru (care are segmentul lui de piata ce nu va fi afectat sigur de importuri SH). Nu vreau sa fac nici reclama nici antireclama dar cu aceasta lege a fost ingradit dreptul de a alege ce cumpar si de unde, si mai mult este bine de stiut ca taxa se plateste si la masinile noi ce vor fi achizitionate din RO. Ma intreb ce fac daca vreau sa import o masina unicat din 1938? Edited by boty, 10 January 2007 - 01:19. |
#68
Posted 10 January 2007 - 00:47
UE sare pe noi, legat de aceasta taxa. cica pina in martie tre sa o scoata. daca nu fac asta, se ajunge la proces.
parcul auto, cel traditional(vechi), adica dacii, skode, trabiuri, lada, etc, s-ar putea cit de cit reimprospata, cu cele rulate in vest, dar mai vechi de 10 ani. chiar ieri a plecat acasa, in italia, un prieten, cu un golf 2. are peste 15 ani. si arata/merge super si acum. nici nu se poate compara cu jafurile de pe strazile noastre. si acolo, a primit-o gratis. a platit doar taxele, verificarea, asigurarea. nu ne permitem toti, sa ne luam chiar si un Logan, in rate. si nici nu merita. o masina rulata, e mai usor de intretinut. exista dezmembrari, amici care se pricep pt un schimb de ulei, filtre, si alte mici reparatii. |
#69
Posted 10 January 2007 - 00:49
boty, on Jan 10 2007, 00:32, said: Pai Loganu se vinde ca painea calda in vest asa ca este exclus falimentu. Sigur nu sti ce vorbesti referitor la piese (o oglinda retrovizoare de Logan costa aprox 700 RON). Loganu bate la costuri masini fabricate de firme prestigioase. Este o masina ieftina dar are costuri de intretinere ce depasec limuzine de firma. Piata SH naste concurenta serioasa pentru inportatorii de masini noi, si daca le este mila de noi si de mediu trebuia sa mai scada din profit sa ieftineasca masinile si nu sa bage taxe aberante caci apropo daca aduci sh de 6 ani sau mai vechi platesti taxa mai mica decat daca aduci unu de 3-4 ani.Concluzia este ca nu apara mediul ci buzunarul lor.calculator taxe Si mai mult pentru romanul de rand este o oportunitate sa cumpere o masina mai acatarii fata de Dacia 1300 care este varza. Sun deacord sa fie o taxa dar rezonabila, de bun simt, dar de ce la o masina de 6 ani este mai mica decat la una de 4 ani? Oare cine este amenintat de masin SH mai noi. Si in incheiere piata SH va functiona ca si pana acum dar cu masini mai scumpe si mai vechi caci pana acum plateai vama cam 1800 acu la una de 6 sau mai veche de 7 ani 2000 cmc euro 3 platesti aprox 2000, iar masinile 98-99 sunt la preturi care lasa loc si de un mic avantaj. Si apropo concurenta naste calitate, preturi mai bune, servicii mai bune si altele care te avantajeaza si pe tine ca potential client, nu ca acum cand mergi la dealer si nu te baga in seama sau zice ca da cadou din partea firmei presurile de caucic ale masinii. ce face cu costurile? informeaza-te te rog inainte de a spune asemenea enormitati |
|
#70
Posted 10 January 2007 - 14:23
pastel3005, on Jan 10 2007, 00:47, said: UE sare pe noi, legat de aceasta taxa. cica pina in martie tre sa o scoata. daca nu fac asta, se ajunge la proces. parcul auto, cel traditional(vechi), adica dacii, skode, trabiuri, lada, etc, s-ar putea cit de cit reimprospata, cu cele rulate in vest, dar mai vechi de 10 ani. chiar ieri a plecat acasa, in italia, un prieten, cu un golf 2. are peste 15 ani. si arata/merge super si acum. nici nu se poate compara cu jafurile de pe strazile noastre. si acolo, a primit-o gratis. a platit doar taxele, verificarea, asigurarea. nu ne permitem toti, sa ne luam chiar si un Logan, in rate. si nici nu merita. o masina rulata, e mai usor de intretinut. exista dezmembrari, amici care se pricep pt un schimb de ulei, filtre, si alte mici reparatii. Newsflash: Numarul de masini din parcul auto traditional care nu sunt Dacia, adica skode, trabiuri, lada, etc, vorba ta, este minuscul. Motivul? Proprietarii nu prea mai au bani/chef de plimbat cu ele... asa ca nu alea sunt de inlocuit, ci gramada de masini vestice facute in anii 80 cu peste 300k km la bord care se vand la 2000+ euro. Cel putin pe la mine astea depasesc skodele & shit de cateva ori ca numar, pe langa faptul ca sunt plimbate mult mai mult. |
#71
Posted 10 January 2007 - 14:28
UE vrea piata libera, circulatia libera si alte interese.
Dar circulatia muncitorilor? Aha, asta nu le aduce castig imediat. Dar circulatia bunurilor da, ca exporta. Destepti baietii. |
#72
Posted 11 January 2007 - 21:45
nu am citit topicul de la inceput asa ca nu stiu daca ce voi scrie s-a mai spus dar astazi a aparut o stire in care cica uniunea europeana nu e de acord cu taxa speciala pentru masini asa ca s-ar putea in scurt timp aceasta taxa sa dispara.Sursa:europafm http://forum.softped...p;#entry2304742
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users