Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sunt ouale proaspete?

Aplicatie invatare limba Germana

Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul
 Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...

Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54
 Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...

ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?
 Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...

Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...
 

Noua taxa de inmatriculare auto - un dezastru

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
2207 replies to this topic

#19
rolo

rolo

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 970
  • Înscris: 24.02.2006

View Postdjclocky, on Aug 22 2006, 11:13, said:

boom> fiule , badea ion are posibilitatea sa mearga cu rahatul ala de masina la Dacia (ii da ceva bani pe ea) si sa-si cumpere un Logan nou. Nou ba! Daca ii cade turbina are garantie! Daca ii cade roata are garantie. Tu ce ai pe rahatul ala second? Ce zici ca nu te aud? :)

Partial adevarat. Te-ai informat sa vezi cati au apucat sa isi intre inprogram?

View Postdjclocky, on Aug 22 2006, 11:13, said:

Dupa voi ar trebui ca dupa aderaraea in UE toata lumea sa-si aduca masini dincolo second asta rezultand Dacia sa dea faliment. Si uite cum a mai crapat inca o industrie romaneasca din cauza ca romanii merg in ideea ca lucrul ce vine folosit de afara e mai bun ca lucrul nou aici.

Asta e capitalismul baietas, cu legea cererii si a ofertei.

View Postdjclocky, on Aug 22 2006, 11:13, said:

Ahh si sa-mi spuna expertii de mai sus cat ii costa un service daca s-a stricat ceva la motor la o masina second straina (ex. BMW , Mercedes ca tot vb de ele) si cat costa aceeasi reparatie la o dacia Logan.

Nu costa nimic. Mai ales daca o faci in fata blocului.

#20
AlexIP

AlexIP

    marele licurici

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,763
  • Înscris: 25.09.2004
Tin sa va aduc aminte ca industria nationala Dacia de produs Dacii nu e industrie nationala, e o producatoare de profit pentru Renault. Daca unii vad asta ca o industrie nationala (pentru ca alta nu mai avem sau e pe butuci), treaba lor, dar sa nu ne bata la cap cu un Logan overpriced care e ideal pentru badea Ion din varfu dealului.

#21
Goofy

Goofy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,732
  • Înscris: 10.04.2004

View Postdjclocky, on Aug 21 2006, 20:06, said:

Romanii sa invete sa sa respecte insa nu luand ce arunca altii ci investind in propria lor industrie ( in cazul nostru Dacia )

Cand francezii si nemtii se bat pentru Logan, noi ne batem pentru ce arunca ei.
:roflmaofast:  :roflmaofast:  :roflmaofast:  :roflmao:  :roflmao:  :roflmao:
Medicamenteeeeeeeeeeeeeeeee

#22
turbo trabannt

turbo trabannt

    gogule, probleme mah? no, stai sa termin berea asta

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,519
  • Înscris: 18.05.2006

View PostAlexIP, on Aug 22 2006, 23:24, said:

Tin sa va aduc aminte ca industria nationala Dacia de produs Dacii nu e industrie nationala, e o producatoare de profit pentru Renault. Daca unii vad asta ca o industrie nationala (pentru ca alta nu mai avem sau e pe butuci), treaba lor, dar sa nu ne bata la cap cu un Logan overpriced care e ideal pentru badea Ion din varfu dealului.
cum ma reno nu e firma romaneasca ? m-au mintit cand mi-am luat loganu mama lor. lasa ca iau cielo aia masina rrrrromaneasca nu coreeana ieftina :cursing: !

#23
dragos_avram

dragos_avram

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,633
  • Înscris: 29.12.2003
Polonezii au facut la fel, iar acum au fost obligati sa restituie banii cumparatorilor, deci probabil ca n-o sa fie nici o taxa de inmatriculare, cel mult un impozit in functie de vechimea masinii (sau a normei de poluare)

#24
AlexIP

AlexIP

    marele licurici

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,763
  • Înscris: 25.09.2004
Apropo, din cate auzisem Cielo (stiti voi, masina aia la care a crescut pretul in ultimii 3 ani cu aproape 50% nejustificat) nu se mai fabrica de prin mai. :huh:

#25
turbo trabannt

turbo trabannt

    gogule, probleme mah? no, stai sa termin berea asta

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,519
  • Înscris: 18.05.2006

View PostAlexIP, on Aug 23 2006, 01:50, said:

Apropo, din cate auzisem Cielo (stiti voi, masina aia la care a crescut pretul in ultimii 3 ani cu aproape 50% nejustificat) nu se mai fabrica de prin mai. :huh:
cum domne si asta ? sa ii impuste pe toti nepatriotii care au distrus economia nationala! pe stadioane cu ei!
ce pot sa mai cumpar sa ma urc in varf de deal la mioritza mea? aro ( astia ultima data erau vanduti la niste americani care dadusera faliment si faceau donatzii de sperma ca sa salveze fabrica :confuzzled: ) sau un tractor de la brasov?

ceva fara taxe repede! oferta speciala: pt patrioti! editie limitata pana la terminarea patriotilor. acum doar cu buletinul , obligatoriu dunga rosie pe el ! :death:

nota: acest topic a fost facut praf de guv. tariceanu  :kisstogether: si patriotii care se stie ei dedicatie fara numar, fara numar  :naughty:

Edited by turbo trabannt, 22 August 2006 - 15:18.


#26
MAK

MAK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,882
  • Înscris: 26.02.2005
Eu nu inteleg de ce pe uni ii intereseaza cit ma costa pe mine reparatia SH-lui ? imi da ei bani ?
Dacia a gresit, si o sa mai greseasca, s-a bazat pe niste preferinte si a iesit Logan, care se vinde destul de bine, dar sint oameni care vor masini peste preferintele generale, si cu astia ce faci ?
Nu are ce sa faca, pt ca nu-i intereseaza, daca ii interesa facea o masina cu preferintele celor care isi cumpara SH.
Vor scoate Logan (dric ) break, cine o sa-l cumpere ? cei care isi cumpara acum SH ? in nici un caz.
Pe cind o sa faca si masini dupa preferintele celor care isi iau SH ?
Ce sa fac ? sa astept pina imbatrinesc sa cumpar o masina noua Dacia ?
Cumpara occidentul Logan ? cine il cumpara ? sau ce fac cu el ? il cumpara ala de a avut VW, BMW ? sa fim seriosi. Da, poate il cumpara cei care au ferme, sa mearga cu el pe cimp, sa care piese la tractoare, sa care combustibili pe cimp.
Treaba asta cu taxele sint cerute de unul ca Tariceanu, ca Tiriac, ca Dacia Renault.
Credeti ca ii intereseaza pe ei noxele ? ce gluma buna. vezi cite o raba care scoate fum mai mult decit 100 de SH-uri.
Si pina la urma citi au bani de o masina adevarata ? daca vrea sa-si ia o masina si nu are bani isi ia SH, si uite asa mai trece ceva din viata, pe urma alta, si poate o venii si timpul sa putem sa ne cumparam o MASINA noua.

#27
active95

active95

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,920
  • Înscris: 29.03.2005
Taxa va fi implementata. Foarte posibil ca denumirea sa ii fie schimbata ( din "taxa de mediu" in altceva si mai frumos sunator ) in orice caz va fi implementata. Guverul incearca prin orice mijloace sa stoarca bani de la contribuabili si in acelasi timp sa protejeze importatorii de autovehicule + productia Renault.

@djclocky---intrebare
Tu ai cap doar ca sa nu iti ploua in git???
O libera circulatie  conduce la o adevarata concurenta. Producatorul de autovehicule fiind obligat sa reduca pretul de vinzare finala pentru a vinde autovehiculul. Dealerii fiind obligati sa devina creativi in vinzari si implicit pretul de vinzare, finantatorii fiind obligati sa reduca din taxe si procente la incheierea contractului, etc.etc, si nu in ultimul rind o persoana care dispune de bani nu isi va cumpara un autovehicul second hand ci va continua sa cumpere unul nou.
Si apropo. Cei ai prefera, un autovehicul cu full option second hand ( ma refer la ABS, airbag, geamuri electrice, aer conditionat, servo-directie, etc ) sau o Dacie Logan standard ? ( la acelasi pret ).
La starea in care se afla drumurile din romanika ambele optiuni au sansa se se strice in acelasi timp asa ca acest lucru iese din calcul.
P.S. In general ( in cazul in care nu stiai ) astepti acelasi timp pentru piese de rezerva ( nou vs second-hand )

#28
radup

radup

    Active Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 1,248
  • Înscris: 02.04.2003

View Postdjclocky, on Aug 22 2006, 11:13, said:

olteanul > Ei nu sunt incurajati sa isi cumpere masini second si nu au invazie de masini SH cum avem noi. Am masina, multumesc, si stai linistit eu gandesc inainte sa dau banii pe ceva si in mod sigur nu o s-o vand in urmatorii 10 ani.

Din cauza ca nu intelegi cat costa masina dupa expirararea garantiei si costurile reviziilor la >90.000 de kilometri. Si eu as vinde bucuros masina imediat ce a iesit din garantie. Sa nu crezi ca renunta nemtii la masini doar pentru ca au avut accidente, vicii ascunse, etc. Si vezi ca in perioada de garantie nu conteaza numai kilometrii facuti ci si lunile de la vanzare ( 6 luni, un an,..).

PS.  si eu sunt impotriva SH si-l consider o loterie

#29
olteanul

olteanul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,285
  • Înscris: 05.12.2005

View PostAlexIP, on Aug 22 2006, 15:50, said:

Apropo, din cate auzisem Cielo (stiti voi, masina aia la care a crescut pretul in ultimii 3 ani cu aproape 50% nejustificat) nu se mai fabrica de prin mai. :huh:

Wrong!
De când oamenii au feed-back-ul de la Loganurile vândute, vreau să-ți spun că s-au vândut toate cielo-urile din parcarea Daewoo de la Craiova.
Au solicitări de fac cu greu față lor. Și nicio șansă să renunțe al fabricarea mașinii.
Cel puțin până nu vor începe să facă altceva.

Cât privește taxele... și în vest plătești destul de mult dacă vrei să circuli cu o mașină.
E drept, că nu mi-aș dori niciodată să avem taxe ca în Danemarca unde plătești mai mult decât prețul mașinii doar taxa de inmatriculare.

#30
radup

radup

    Active Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 1,248
  • Înscris: 02.04.2003
http://biz.hotnews.r...icate-in-UE.htm

#31
RedMan_BZ

RedMan_BZ

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 849
  • Înscris: 10.04.2005

View Postdjclocky, on Aug 21 2006, 19:06, said:

ba nu mai Redman, ca va lasa sa cumparati gunoaiele ce nu le mai folosesc nemtii sau altii.
Nu vedeti ca aduceti numai rahaturi ce arunca altii?

Foarte bine fac!

Romanii sa invete sa sa respecte insa nu luand ce arunca altii ci investind in propria lor industrie ( in cazul nostru Dacia )
Tu cum crezi ca au reusit marile concerne ? Au adus pe piata direct adevarati bolizi? Nu! Au pornit treptat ...;
Industria romaneasca de autovehicule are nevoie de acest "treptat" si dupa cum vedeti scoate masini din ce in ce mai bune.

Cine are bani de masini straine NOI , tot respectul. Cine nu , sa isi cunoasca lungul nasului si sa isi ia masina pe bugetul sau.
Ce suntem ?Niste gunoieri ai Europei? Nu dau doi bani pe o masina SECOND ori cat de buna se crede ca e...

Sa terminam naibii odata cu mentalitatile astea de balcanici. Nu vrem gunoaiele altora in materie de autovehicule si foarte bine ca baga taxe mari pentru autovehiculele second.

Din partea mea ar trebui sa interzica TOTAL importul de masini second.
Cand francezii si nemtii se bat pentru Logan, noi ne batem pentru ce arunca ei.

Si cred ca schiloada aia de la TV e mai inteligenta decat multi deasupra mea.. in materie de economie. Stie ea foarte bine ce face si pentru asta respect

Draga Vadi... :fear: aaaahhh pardon, djclocky, in primul rand iti recomand cu caldura doza tripla de urgenta in ultima faza de ceea ce iti recomanda si colegul Goofy: M E D I C A M E N T E E E!!!!! :roflmaofast:  :roflmao:

In al doilea rand, tin sa te anunt ca traiesc in Germania (tara aia plina de gunoaie pe care le aduc romanii in RO, de care ziceai tu) de 7 luni si o sa mai stau pe acilea vreo catva timp pana termin facultatea, ma angajez, ies la pensie si mor. Iti gasesc parereile deplasate si departe de a avea un strop de rationament in ele. Nu stiu cum esti tu, insa la 1.000-1500 de euro cat da nentu Vasilica pe o cazatura de dacie care de abia isi mai tine rotile agatate de sarme ruginite (in sine un gunoi de masina, un sicriu pe roti si pentru familia lu nentu Vasilica si pentru tine, ca ii zboara directia si intra drecu peste tine in caruta :lol: cand de abia te culcasesi dupa ratia zilnica de tuica), parca as prefera sa merg in trafic alaturi de un domnul Vasile intr-un golf III SIGUR si caruia sigur nu-i curg tablele si nici nu-i zboara rotile. Tu ce preferi? Cum crezi ca e mai sigur traficul? Plin de diarii de dacii si oltcituri din 1900 toamna sau de niste masini cat de cat respectabile la care mai tine si frana, mai au si incalzire si dezaburire sa nu mearga taranul cu geamurile inghetate si sa te calce pe trecerea de pietoni (era sa mi se intample de n ori)?
Ce greasala fatala am facut frate ca am venit la prostii astia de nemti aici, astia lasa sa circule pe autostrazi si Golfuri 2 si fel de fel de junghiuri, de gunoaie, SI FARA LIMITA DE VITEZA, NISTE PROSTI SI NISTE INCONSTIENTI, nu ca noi romanii, inalti ca brazii, destepti, harnici si frumosi. Ce ghinion pe mine frate ca nu te-am cunoscut mai devreme, acuma ii dadeam cu rata nu cu jerpeliturile astea de miershiedies ESEL, sau cu gunoaiele folsvagan guolf patru sau cu vechitura mea de uopiel viectra bie.

In al treilea rand prin afirmatia ta ingusta, PCR-ista si gogomana cu INTERZICEREA IMPORTULUI DE MASINI, ma faci sa cred ca pe 23 august te duci la nentu "drag tovaras si pretin" si-i aprinzi niste lumanari acolo si faci rugaminti fierbinti ca cizmarul sa se-ntoarca. E capitalism baietas, e economie de piata. Asta inseamna ca piata e libera si cel mai bun invinge. Asta inseamna cheia progresului, concurenta, competitie si totul e in avantajul cumparatarului si a dezvoltarii economice. Ceea ce zici tu acolo bate a comunism direct si inseamna monopol. Adica, consumatorul sa inghita cacaturile avortate de producator (asa cum probabil iti face placere), ca dovada ca am facut numai masini una si una pana acum.

In al patrulea rand, cred ca esti pierdut si ca traiesti in lumea ta imaginara si sincer te compatimesc (ma refer la afirmatia ca la Logan se asteapta mai ceva ca la Ferrari adica 3-4 luni). Ca sa te aduc cu picioarele pe pamant, iti relatez ca Dacia a exportat in 2005 (cand s-a batut toba mare si lata in presa, deci reclama) in Germania 2000 de exemplare de Logan. Anul asta se estimeaza sub 1000, tinand cont ca cererea a scazut pana si in Romania. Daca luam numai 200 de orase mari unde sunt reprezentante Renonisan, asta inseamna 10 exemplare de reprezentanta, din care cateva sunt pentru test-drive si facut treaba cu ele, restul s-au mai dat pe la reviste si TV sa le testeze. Daca vei calcula bine o sa-ti iasa clar cat de innebuniti sunt nemtii dupa frigiderele romanesti. Eu personal in 7 luni si aproximativ 10.000 km circulati din care vreo 7.000 pe autostrada, am vazut maxim 5 loganuri. Sa-ti mai zic ca am vazut zeci de Maybach si Aston Martin, Bentley, sute de ferrari, mii de porsche? Sau nemtii astia tin Loganu la pastrat in garaj si uzeaza jafurile astea de masini de lux, ca oricum pui mana mai greu pe un Logan decat pe un Veyron sau pe o panarama dinaia de Enzo de o gasesti pe toate drumurile. :puke: Pai mai baietel, daca Loganul e super masina ca se asteapta 3 luni, la new Honda Civic ca se asteapta 9 luni ce sa mai zici? Aia e OZN sau ce? (cu toate ca e chiar OZN  :w00t: ).

Cat despre badea Ion care are sa dea 10-11.000 pe un logan (ziceai de turbina), te inseli, e o suma imensa si prohibitiva. Omu decat sa dea 10.000 pe un Logan mai bine ii da beat cu caruta pe autobahn sau cu olsitanu cu 150 pe ulite. Mai te dai tu acolo in stamba de garantii & shit. Daca nu te-ai informat destul, la dacia sta un pic altfel cu garantia, adica iti pica ceva, ata ete, ghinion, asa face toate, merge si fara titireaza sau cum drecu o cheama, ce drecu. :deadtongue: Spre deosebire de Logan pe rahatul second ai CALITATE baietel, la care loganul mai are de supt. Si nu asa se ajuta industria, prin metoda domnul Goe, ci prin stimulare concurentiala si prin cresterea calitatii serviciilor. Nu trebuie sa ajuti tu industria cum facea nentu Ceasca, ci sa se ajute ea pe ea insasi. E legea junglei, cine e slab moare, cine nu, supravietuieste. Si nu e industrie romaneasca, e FRANTUZEASCA.
Despre reparatii, eu iti recomand sa te uiti pe preturi la piese de Logan. Radiator, 10 milioane, pompa de servodirectie, 12 milioane, etc etc. etc. Nu stiu cum sa-ti zic dar la Opel piesele sunt la jumate de pret si de 5 ori mai bune calitativ (asta ca sa fiu pesimist).

Daca vrei sa ajuti sistemul pune-l in fata concurentei, in fata fricii de a muri daca nu isi corecteaza comportamentul si atitudinea fata de clienti, daca nu intra in normalitate si nu se aliniaza la zicala: clientul nostru stapanul nostru; invata-l pe Porsche Romania ca nu e tartor si ca azi e no. 1 la vanzari, maine face lichidare de stoc pentru ca romanul s-a desteptat si nu mai suporta sa fie tratat cu revizii de 500 de euro si cu furturi de turbine si vorbe ca la taraba, el stie acuma ca-si poate lua masina si din Ungaria, Austria, Germania unde e tratat regeste. Numai concurenta libera ne poate salva societatea. Numai frica de colaps ii poate mobiliza pe cei mari sa se uite la cei mici. Toti s-au invatat ca au monopol si clientii au luat locul hartiei de sters unde nu bate soarele prea des. Prin practica ta tu incurajezi acest lucru. Dacia daca nu vrea sa dea faliment, sa puna mana si sa faca lucruri serioase, sa-si respecte clientii nu sa bage mereu cresteri de preturi si sa scoata becuri sau incuietori din dotarea standard. Daca fac tot masini de rahat, sa se aleaga praful de ei, doar pentru ca-s romani asta nu inseamna ca trebuie sa si traiasca sau ca trebuie sa fie buni. Daca pun osul la munca, rasplata va fii pe masura, daca nu, foamea. Tu probabil ca ai scara de valori dereglata, dar in societatea moderna se merge dupa principiul dupa fapta si rasplata; nicidecum rasplata neconditionata cum zici tu - daca procedezi asa, o sa obtii un handicapat de copil ca Goe (dau exemple rudimentare poate se prinde ceva).

Ca o inchiere, ma refeream la fosila ACR intrucat ma uitam intr-o seara pe TVRi si vazusem cum zicea cu zambetul pe buze asa ceva de genul: "azi cand veneam in drum (?!?!?) spre dvs. calculam asa ca pentru o masina SH se ajunge la o taxa de inmatriculare de 10.000 de euro. HA HA HA"
Imi venea sa sparg tembelizoru sa-l fac faramite, sa-l arunc in veceu sa-mi depun excrementele pe el si sa trag apa sa nu-l mai vad in viata mea la ce minciuni emitea. Asta e clar influentare a populatiei, hai sa mintim poporul cu tembelizorul, intrucat foarte multi dezinformati cand aud amaratii ca si-au pierdut si ultima speranta la o masina straina, se orienteza catre alternative (vezi logan). Si stiu foarte bine cum se propaga info in RO: ai vazut fratzie cat a zis omul ala care e sefu a nush ce dracu ca va fi taxa? 10.000 de euro, phaiii, dracia dracului, da-le dracu de masini straine.
Si nu, nu sunt membru ACR, nici nu vreau sa fiu si nici nu ma intereseaza organizatia asta de rahat. Atata timp cat seful bese in direct pe unde TV numai dezinformari nesimtite si fara lipsa de respect fata de popor, sa se faca bors.

I rest my case.

#32
polizei

polizei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,291
  • Înscris: 05.06.2006

View Postdjclocky, on Aug 21 2006, 20:06, said:

ba nu mai Redman, ca va lasa sa cumparati gunoaiele ce nu le mai folosesc nemtii sau altii.
Nu vedeti ca aduceti numai rahaturi ce arunca altii?

Foarte bine fac!

Romanii sa invete sa sa respecte insa nu luand ce arunca altii ci investind in propria lor industrie ( in cazul nostru Dacia )
Tu cum crezi ca au reusit marile concerne ? Au adus pe piata direct adevarati bolizi? Nu! Au pornit treptat ...;
Industria romaneasca de autovehicule are nevoie de acest "treptat" si dupa cum vedeti scoate masini din ce in ce mai bune.

Cine are bani de masini straine NOI , tot respectul. Cine nu , sa isi cunoasca lungul nasului si sa isi ia masina pe bugetul sau.
Ce suntem ?Niste gunoieri ai Europei? Nu dau doi bani pe o masina SECOND ori cat de buna se crede ca e...

Sa terminam naibii odata cu mentalitatile astea de balcanici. Nu vrem gunoaiele altora in materie de autovehicule si foarte bine ca baga taxe mari pentru autovehiculele second.

Din partea mea ar trebui sa interzica TOTAL importul de masini second.
Cand francezii si nemtii se bat pentru Logan, noi ne batem pentru ce arunca ei.

Si cred ca schiloada aia de la TV e mai inteligenta decat multi deasupra mea.. in materie de economie. Stie ea foarte bine ce face si pentru asta respect


    Pa ce planeta traiesti frate ? Romania se scalda in jeg ,si nu pot sa merg cu o masina care nu are E3 ?!. Sa fim seriosi !  :deadtongue:

    Cred ca exista 3 variante ca sa dau credibiliatate celor spuse de tine : ori esti fisu lu Tariceanu ? ori ai actiuni la Dacia ? ori nu ai alta treaba decat sa stresezi lumea pe forum !

  P.S.  Am un mesaj pt cei ca tine si ca Tariceanu si ca ministrul mediului si ca cei au interese pt a detine monopol in vazari pe Romania cu Citroen si Dacia :  :bandit:  :ciocan:  :boxing:

Edited by cosmin_miu, 22 August 2006 - 23:55.


#33
MAK

MAK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,882
  • Înscris: 26.02.2005
:huh:   dura, dar reala !!!

#34
AlexIP

AlexIP

    marele licurici

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,763
  • Înscris: 25.09.2004

View PostRedMan_BZ, on Aug 22 2006, 23:42, said:

Ca o inchiere, ma refeream la fosila ACR intrucat ma uitam intr-o seara pe TVRi si vazusem cum zicea cu zambetul pe buze asa ceva de genul: "azi cand veneam in drum (?!?!?) spre dvs. calculam asa ca pentru o masina SH se ajunge la o taxa de inmatriculare de 10.000 de euro. HA HA HA"
Imi venea sa sparg tembelizoru sa-l fac faramite, sa-l arunc in veceu sa-mi depun excrementele pe el si sa trag apa sa nu-l mai vad in viata mea la ce minciuni emitea. Asta e clar influentare a populatiei, hai sa mintim poporul cu tembelizorul, intrucat foarte multi dezinformati cand aud amaratii ca si-au pierdut si ultima speranta la o masina straina, se orienteza catre alternative (vezi logan). Si stiu foarte bine cum se propaga info in RO: ai vazut fratzie cat a zis omul ala care e sefu a nush ce dracu ca va fi taxa? 10.000 de euro, phaiii, dracia dracului, da-le dracu de masini straine.
Si nu, nu sunt membru ACR, nici nu vreau sa fiu si nici nu ma intereseaza organizatia asta de rahat. Atata timp cat seful bese in direct pe unde TV numai dezinformari nesimtite si fara lipsa de respect fata de popor, sa se faca bors.

Actually, organizatia aia de rahat a fost prima care o tras de maneca forurile internationale care ar fi trebuit sa opreasca pana si ideea unei astfel de taxe, din pacate fara nici o finalitate. :scratchchin:

#35
boom87

boom87

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 464
  • Înscris: 28.06.2004
RedMan_BZ, tot respectul. Chiar ai spus lucrurilor pe nume.

Mai are rost sa asteptam raspuns de la djclocky, sau deja s-a ascuns de rusine ?

PS: daca ma gandesc mai bine, cred ca a mers sa ne spuna la Tariceanu :death:

#36
tudormon

tudormon

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 447
  • Înscris: 23.05.2005
RedMan_BZ, you hit the nail on the head!

(in romana nu iesea la fel de bine asa ca a trebuit s-o dau pe engleza, sorry...)

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate