Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Noua taxa de inmatriculare auto - un dezastru
Last Updated: Mar 10 2009 17:01, Started by
citizenx
, Aug 21 2006 08:08
·
0
#37
Posted 11 October 2006 - 00:01
L-a vazut cineva la stirile de la ora 17 pe djclocky? Ca vad ca a disparut
|
#38
Posted 12 October 2006 - 15:02
djclocky, on Aug 21 2006, 20:06, said: ba nu mai Redman, ca va lasa sa cumparati gunoaiele ce nu le mai folosesc nemtii sau altii. Nu vedeti ca aduceti numai rahaturi ce arunca altii? Foarte bine fac! Cine are bani de masini straine NOI , tot respectul. Cine nu , sa isi cunoasca lungul nasului si sa isi ia masina pe bugetul sau. Ce suntem ?Niste gunoieri ai Europei? Nu dau doi bani pe o masina SECOND ori cat de buna se crede ca e... Uneori asha mi-e de mila de ashtia ca tine... (apropo, ai carnet de PRM-ist, ca esti prea categoric?) Edited by lvg, 12 October 2006 - 15:02. |
#39
Posted 12 October 2006 - 15:27
si totusi omul parca spune ceva corect: iti iei sh numai daca ai bani sa o intretii ca lumea. Pentru ca eu zic ca per total intretinerea unui sh te poate costa mai mult decat intretinerea unei masini noi. Mai ales daca stii si ai de unde sa iti alegi service-ul unde faci reviziile masinii noi.
|
#40
Posted 12 October 2006 - 16:15
romaximusro, on Oct 12 2006, 16:27, said: si totusi omul parca spune ceva corect: iti iei sh numai daca ai bani sa o intretii ca lumea. Pentru ca eu zic ca per total intretinerea unui sh te poate costa mai mult decat intretinerea unei masini noi. Mai ales daca stii si ai de unde sa iti alegi service-ul unde faci reviziile masinii noi. Ba sa avem pardon, SH iti cumperi ca nu ai bani de una noua. Sa nu imi zici tu ca o masina de 1000 de euro costa mai mult la intretinere ca o masina de 20000 de euro, ca nu ai dreptate. |
#41
Posted 12 October 2006 - 16:21
romaximusro, on Oct 13 2006, 02:27, said: si totusi omul parca spune ceva corect: iti iei sh numai daca ai bani sa o intretii ca lumea. Pentru ca eu zic ca per total intretinerea unui sh te poate costa mai mult decat intretinerea unei masini noi. Mai ales daca stii si ai de unde sa iti alegi service-ul unde faci reviziile masinii noi. un golf 3 este o kk de masina de aia merg nemtii cu ea si in romania nu. romanului ii place masina noua chit ca sta in cort. taxa asta este a lui nea tariceanu ce s-o mai invartim atata ca s-a facut din patriotism . |
#42
Posted 12 October 2006 - 19:08
AlexIP, on Oct 12 2006, 17:15, said: Ba sa avem pardon, SH iti cumperi ca nu ai bani de una noua. Sa nu imi zici tu ca o masina de 1000 de euro costa mai mult la intretinere ca o masina de 20000 de euro, ca nu ai dreptate. turbo trabannt, on Oct 12 2006, 17:21, said: tu de aia cautai oltcit? un golf 3 este o kk de masina de aia merg nemtii cu ea si in romania nu. romanului ii place masina noua chit ca sta in cort. taxa asta este a lui nea tariceanu ce s-o mai invartim atata ca s-a facut din patriotism . vorbim la bani comparabili. Si ghici de ce nu mai vor nemtii golf 3.. Poate pentru ca impozitele, asigurarile (obligatorii + casco) ii rup si nu se mai merita sa tina masina |
#43
Posted 13 October 2006 - 00:32
romaximusro, on Oct 12 2006, 15:27, said: si totusi omul parca spune ceva corect: iti iei sh numai daca ai bani sa o intretii ca lumea. Pentru ca eu zic ca per total intretinerea unui sh te poate costa mai mult decat intretinerea unei masini noi. Mai ales daca stii si ai de unde sa iti alegi service-ul unde faci reviziile masinii noi. Ca daca-mi iau Logan, nu tre sa am buzunar gros zici, ei? La preturi de doua ori mai mari ca la Opel la consumabile (radiator 10 mil, pompa servodirectie 14 mil, proiectoare 4 mil, etc.) si la ce se mai strica din cand in cand... plus ca la un Opel imi fac reviziile eu, nu am obligatia sa ma jegmaneasca nesimtitii aia din serviceuri si sa-mi puna ulei De La Bunica in motor |
#45
Posted 13 October 2006 - 08:57
romaximusro, on Oct 13 2006, 06:08, said: vorbim la bani comparabili. Si ghici de ce nu mai vor nemtii golf 3.. Poate pentru ca impozitele, asigurarile (obligatorii + casco) ii rup si nu se mai merita sa tina masina golf 3 este consideratde nemti mai fiabil decat golf 4 care este pana acum considerat aproape la fel de fiabil ca golf 5. asigurarile la o masina sh sunt mai mici decat la una noua impozitele , ma faci sa rad... |
#46
Posted 13 October 2006 - 09:40
Tariceanu vinde vreo 2% din masinile noi din Romania. Chestia e ca, si daca ar vinde numai 1 masina pe an, tot e membru in APIA, deci le poate sustine cauza. Toata chestia e sa stii sa faci lobby, iar cind ai unul din membrii asociatiei (la APIA ma refer) in fruntea guvernului, lobby-ul are succes garantat.
Eu as fi curios daca s-au facut ceva studii despre impactul importurilor de uzate, in cazul in care s-ar liberaliza, asupra importurilor de auto noi. Eu cred ca ar diminua cresterea pietei de auto noi, ar lua sa zicem 10% din piata, dar nu ar afecta vinzarile de auto noi in sensul scaderii de la un an la altul. Vinzarile ar creste, numai ca intr-un ritm mai molcom. In schimb ar creste mai abrupt nevoia de service-uri. Si de ce sa nu te lupti, in calitate de importator, pentru acei 10% din piata? Pentru ca in cazul Porsche Romania acei 10% pot insemna 3 milioane de euro! Ma rog, acei 10% sunt ipotetici, pesemne valoarea e alta, daca exista vreun studiu e cunoscuta de cei interesati. Si uzatele au dezavantaje, normal, de pilda sunt mai greu de finantat, n-au garantie, deci nu stiu daca s-ar inghesui lumea ca la urs. Eu unul prefer sa nu se poata inmatricula la noi cazane, cum au invadat tara prin 1990. Nu includ la cazane un Golf 3, sau 2, apropo de ce se discuta, intretinut calumea, sau un Audi 80, la fel, bine intretinut. Dar aici trebuie pus accentul pe seriozitatea RAR-ului si a ITP-istilor, nu facut diferentiere pe baza de vechimea masinii. Am vazut ca si la ITP s-au inasprit regulile, recent am avut de-a face, si e foarte bine. Sper sa nu mai vedem camioane cu slick-uri si vit. max. 15 km/h pe sosele. |
|
#47
Posted 13 October 2006 - 10:05
maximuse sa mor io ai o "gandire" patriotica ma doare capul !
tu acum catva timp cautai sh oltcit si acum spui ca golf 3 e kk? oltcit stiu ce spun este euro -4 cand pleaca ala sponsorizat de mine pe strada , toata lumea se ineaca de miros. sa nu imi spui ca un golf 3 la 1000 de euro este o rabla mult mai poluanta decat oltcit din 1995 cu catalizator pe baza de zaibar ! sa iti mai spun ca stiu un golf2 impecabil la 300.000 km? in romania? la un pret de 500 euro adus din germania? aia e masina nu oltcitul am mers cu amandoua si stiu ce vorbesc. |
#48
Posted 13 October 2006 - 10:36
unde ziceam ca golf3 e kaka? eu ziceam doar ca in strainatate renunta la ele din cauza ca sunt greu de platit tot felul de taxe si asigurari. Parca redman sau cineva care e in germania (care cauta smartul ala) zicea ca nu isi ia masina mai veche ca il rup asigurarile si taxele. Si nu e prima data cand cand aud asta
|
#49
Posted 13 October 2006 - 18:23
romaximusro, on Oct 13 2006, 11:36, said: unde ziceam ca golf3 e kaka? eu ziceam doar ca in strainatate renunta la ele din cauza ca sunt greu de platit tot felul de taxe si asigurari. Parca redman sau cineva care e in germania (care cauta smartul ala) zicea ca nu isi ia masina mai veche ca il rup asigurarile si taxele. Si nu e prima data cand cand aud asta Ce-ar fi sa lasam pe fiecare sa decida in dreptul sau ce e mai bine? Daca o masina noua (care se vrea a fi moderna) ajunge sa se bata cu masini uzate atunci inseamna ca acea masina noua e de tot rasul, nu crezi. De ce nu se bate cu masini noi. Sa ne lase statul cu taxe aberante. Ne lase pe fiecare sa decida ce si cum in dreptul sau. |
#50
Posted 13 October 2006 - 18:25
hai sa iti zic cum un s-class se face de tot rasul. Sa-l compar cu un silver seraph sh sau un phantom sh. asa-i ca rationamentul tau mai sta in picioare dupa ce ai citit ce am scris mai sus?
|
#51
Posted 13 October 2006 - 18:29
romaximusro, on Oct 13 2006, 19:25, said: hai sa iti zic cum un s-class se face de tot rasul. Sa-l compar cu un silver seraph sh sau un phantom sh. asa-i ca rationamentul tau mai sta in picioare dupa ce ai citit ce am scris mai sus? Daca nu poti sa intelegi unele lucruri .... asta aste. Tu o tii pe-a ta. |
|
#52
Posted 13 October 2006 - 18:32
da de unde.. ti-am aratat ca intotdeauna la o masina noua de o anumita clasa vei putea gasi o alternativa sh mai buna, mai puternica, cu mai multe dotari, insa.. rulata. Devine astfel masina noua de tot rasul in cazul asta? Pentru ca in cazul asta ar trebui sa cumparam doar masini rulate.. dar de catre cine? daca toti isi iau masini sh? asa e x-plane tata?
|
#53
Posted 13 October 2006 - 18:45
romaximusro, on Oct 13 2006, 19:32, said: da de unde.. ti-am aratat ca intotdeauna la o masina noua de o anumita clasa vei putea gasi o alternativa sh mai buna, mai puternica, cu mai multe dotari, insa.. rulata. Devine astfel masina noua de tot rasul in cazul asta? Pentru ca in cazul asta ar trebui sa cumparam doar masini rulate.. dar de catre cine? daca toti isi iau masini sh? asa e x-plane tata? Tu nu ai ce sa-mi arati mie, mai ales ca esti si off topic. Eu doar am spus ca ar fi mai bine ca statul sa lase oamenii sa aleaga nu sa puna taxe aberante asa cum cere APIA. OK? |
#54
Posted 13 October 2006 - 18:47
pai tu ai inceput offtopicul si ti-am aratat ca gandesti prost . Si ti-am aratat cu exemple concrete. Insa ai dreptate cu alesul. Insa si statul trebuie sa faca in asa fel incat sa nu intre toate rablele in tara. Preferabil printr-un itp facut ca lumea si o severitate mai mare si spagi mai putine la rar.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users